LABA
Для отслеживания статуса заказа — авторизируйтесь
Введите код, который был выслан на почту Введите код с SMS, который был выслан на номер
Код действителен в течение 5 минут Код с sms действителен в течение 5 минут
Вы уверены, что хотите выйти?
Сеанс завершен
На главную
LABA Tartalomgyár

Keresés

Marketing és PR

Szűrő

Formátum
Témák
Megjelenített anyagok: 6 - 46
preview-1-647da665ec32f395622868.png
4
Mi alakítja a márka-fogyasztó kapcsolatokat 2023-ban?
A Homa Games brand és kreatív igazgatója arról mesélt nekünk, hogyan befolyásolják a kulturális és technológiai változások a márkaépítést.
Olvass tovább
preview-2-64479d076ad48413057081-min-644a591b4477c429996625.jpg
106
„Most minden kicsit a túlélésről szól” – a gyorsan változó helyzetben rövid távú tervek kellenek
Melyik a legjobb kereskedelmi formátum? Itthon is átállunk a gyors, kompakt diszkont módszerre? Kevesebbet vagy mást veszünk a rekord infláció miatt? Oktatói interjú Bálint Gergellyel, a Nestlé Hungária kereskedelmi igazgatójával.
Olvass tovább
preview-643e6f84051a1464213433-min-644a59f9b88b9681104448.jpg
Válságkezelő PR: mit tegyünk, ha krízisben a cég?
Válságkommunikáció az üzleti életben.
Olvass tovább
preview-641af66f32689074257944-64366deb19bd8055587820.jpg
Minden, amit a marketingről tudni érdemes, egy fogyasztási cikkekért felelős vezetőtől
Stijn Demeersseman – mitől lesz kiemelkedő egy márka?
Olvass tovább
preview-4-1-646218f8a6cf6603114063.png
54
Csokoládé flip-flopok az Oreótól és mobil alvókapszulák az IKEA-tól
Ezekkel lepték meg a legkreatívabb márkák a vásárlóikat: itt a TrendHunter rangsora a legjobb promóciókról
Olvass tovább
preview-63eb743c71389283140797.png
2
5 termékfejlesztési hiba, amit a legnagyobb cégek is elkövettek
Kék üdítő, lila ketchup, túlárazott gyümölcsprés – ezért nem lehet megspórolni a megfelelő tervezést és tesztelést.
Olvass tovább