A digitális marketing olcsó és hatékony, hiszen célzott közönséghez juttatja el a reklámunkat. Ám az ilyen eszközök effektív használatához is ismerni kell a terepet. Kató Tamás digitális marketinggel és hirdetésekkel foglalkozó, tapasztalt stratéga cikksorozatának első része.
Sok vállalat tévesen hiszi azt, hogy befogadó. A Down Alapítvány vezetője szerint a használhatatlan ügyintézés őt is fogyatékossá teszi, hisz nem tudja jól használni a környezetét, ha az átláthatatlan. Oktatják is, hogyan lehet tényleg inkluzívan dolgozni.
El lehet bújni az infláció mögé, de ha ugyanannyit tudunk adni, mint a versenytársaink, akkor óvatosabban lehet csak drágítani. Bizonyos termékeket azonban furcsa lenne, ha túl olcsón adnának.
Az élet túl rövid ahhoz, hogy elviseljük az erőszakos ügyfeleket – tanácsolja Ari Halper elismert reklámszakember, aki a McDonald’sba küldte az amerikaiakat filléres Whoppert rendelni.
Nincs olyan, hogy minőségi turista, a turizmust pedig nem csak a GDP miatt kell feljeszteni, az utazás ugyanis egy interkulturális tanulás – mondja Kincses Márk Pécs turizmusfejlesztési osztályvezetője, előadónk.