Hasznos cikkek és vélemények a következő témában: Marketing és PR | Laba üzleti iskola
Для отслеживания статуса заказа — авторизируйтесь
Введите код, который был выслан на почту Введите код с SMS, который был выслан на номер
Код действителен в течение 5 минут Код с sms действителен в течение 5 минут
Вы уверены, что хотите выйти?
Сеанс завершен
На главную
LABA Tartalomgyár

Keresés

Marketing és PR

Szűrő

Formátum
Témák
Megjelenített anyagok: 6 - 47
preview-3-671b9e23b0597691778886.webp
Így válaszd ki a cégedhez illő marketingtaktikát: mutatjuk, mi mire jó a digitális marketingben
A digitális marketing olcsó és hatékony, hiszen célzott közönséghez juttatja el a reklámunkat. Ám az ilyen eszközök effektív használatához is ismerni kell a terepet. Kató Tamás digitális marketinggel és hirdetésekkel foglalkozó, tapasztalt stratéga cikksorozatának első része.
Olvass tovább
preview-1x-670788e35b268621231577.webp
Fogyatékossá tesznek bennünket a szolgáltatók és a hivatalok a túlbonyolított ügyintézéssel
Sok vállalat tévesen hiszi azt, hogy befogadó. A Down Alapítvány vezetője szerint a használhatatlan ügyintézés őt is fogyatékossá teszi, hisz nem tudja jól használni a környezetét, ha az átláthatatlan. Oktatják is, hogyan lehet tényleg inkluzívan dolgozni.
Olvass tovább
preview-1x-66fd279b9cf5e997317399.webp
„Ha más szekerét tolod, soha nem leszel úgy igazán boldog” – vallja a budapesti női vállalkozói konferencia szervezője
Ember Csilla azt mondja, bár egyre több a sikeres női vállalkozó, van, hogy még mindig kételkednek a képességeikben.
Olvass tovább
preview-1x-66f6767822929532766450.webp
Könnyebb vagy nehezebb árat emelni, ha azt éljük meg, hogy minden drágul?
El lehet bújni az infláció mögé, de ha ugyanannyit tudunk adni, mint a versenytársaink, akkor óvatosabban lehet csak drágítani. Bizonyos termékeket azonban furcsa lenne, ha túl olcsón adnának.
Olvass tovább
preview-1x-66d196d343227628978207.webp
Mit csinál egy kreatívigazgató? Elvégzi a piszkos munkát!
Az élet túl rövid ahhoz, hogy elviseljük az erőszakos ügyfeleket – tanácsolja Ari Halper elismert reklámszakember, aki a McDonald’sba küldte az amerikaiakat filléres Whoppert rendelni.
Olvass tovább
preview-1x-66bb26d297197952577936.webp
Tudni kell jól elvenni az emberek pénzét, ha adják
Nincs olyan, hogy minőségi turista, a turizmust pedig nem csak a GDP miatt kell feljeszteni, az utazás ugyanis egy interkulturális tanulás – mondja Kincses Márk Pécs turizmusfejlesztési osztályvezetője, előadónk.
Olvass tovább