ISMERD MEG A KÖZÖSSÉGI MÉDIA ESZKÖZTÁRÁT, TEDD HOSSZÚ TÁVON IS EREDMÉNYESSÉ A VÁLLALKOZÁSODAT!
IDŐPONT:
HAMAROSAN
Egy kurzus, ahol ellesheted a közösségi média, valamint a tartalom- és influenszermarketing kisebb marketingbüdzsénél is alkalmazható trükkjeit. Használd a marketingkommunikációt az értékesítés növelésére, és alakíts ki elkötelezett ügyfélkört!
Ismerd meg a tartalomtervezés, a szövegírás és a hirdetési kreatívok készítésének technikáit, indíts ütős kampányokat, és mérd a teljesítményt!
PILLANTS BE A KULISSZÁK MÖGÉ!
-
KÖZÖSSÉGI MÉDIA, INFLUENSZEREK Erősítsd online jelenléted! Segítünk lépést tartani a közösségi média és az influenszermarketing trendjeivel, hogy márkáddal kiemelkedhess a marketingzajból, és elérd a megfelelő célcsoportot.
-
A TARTALOM-
MARKETING ALAPJAIIsmerd meg a meggyőzés hatékony technikáit, és vesd be azokat Instagram-posztok, blogcikkek vagy TikTok-videók készítése során. Tervezd előre és menedzseld költséghatékonyan a tartalomkészítést!
-
STRATÉGIA Lépésről lépésre végigvezetünk a hatékony marketingstratégia kialakításának folyamatán.Tudj meg mindent arról, hogyan hozhatod összhangba a tartalmakat célcsoportod igényeivel és vállalkozásod céljaival.
-
SIKERES KAMPÁNYOK Építs ütős kampányokat, és hozz létre önállóan kreatív szöveges és vizuális tartalmakat! Tervezz magabiztosan és mérd a hatékonyságot, hogy a munkád hozza a várt eredményeket.
-
E-KERESKEDELMI ESZKÖZÖK Ismerd meg a Meta és a Google e-commerce támogató eszközeit! Megmutatjuk, hogyan hozz létre olyan költséghatékony, célzott hirdetéseket, amelyek elérik az ügyfeleidet és növelik a bevételeidet.
-
KARRIER-
FEJLESZTÉSFejlődj és alakíts ki marketingkommunikációs stratégiát! A kurzuson átfogó képet kapsz a partnerségek és szakmai együttműködések lehetőségeiről, és megtudod, hogyan optimalizálhatod a munkafolyamatokat az üzleti siker érdekben.
MAGADRA ISMERTÉL?
NEKED AJÁNLJUK A KURZUST, HA:
-
EGYÉNI VAGY MIKROVÁLLALKOZÓ VAGY
A közösségi médiát szeretnéd használni vállalkozásod felfuttatására és énmárkád építésére? Megmutatjuk, hogyan határozd meg a feladatokat, és briefeld hatékonyan a szövegírókat, fotósokat vagy videósokat – vagy készíts te magad kreatív tartalmakat.
-
TARTALOMKÉSZÍTŐ, SOCIAL MEDIA MANAGER VAGY
Nemcsak a kivitelezésben, hanem a stratégiai gondolkodásban is profi szeretnél lenni? Értsd meg a célokat, hogy testre szabottabb tartalmi megoldást nyújthass, és jobban fizető projekteken dolgozhass.
-
KKV VEZETŐJE, MARKETINGESE VAGY
Szeretnéd átlátni a tartalomkészítés folyamatát? Tarts velünk! A kurzus végére tudni fogod, hogyan találd meg a megfelelő szakmai partnereket, és működj együtt velük hatékonyan és zökkenőmentesen.
-
VÁLLALKOZÁST INDÍTANÁL
Még csak most lépnél be a piacra, és szeretnéd jól pozicionálni a márkádat? Megtanítunk a tartalomstratégia alapjaira, hogy a kezdetektől erős online jelenlétet építhess, és elnyerd az ügyfelek bizalmát.
előadók
PROGRAM
Bevezetés, marketingstratégia a gyakorlatban
- Rövid marketingalapozó
- SWOT-analízis gyorsan és egyszerűen
- Versenytársak és pozicionálás
- Márkaértékek és márkaszemélyiség
- Marketing-célkitűzések
- Kommunikációs csatornák
Célközönség és insightok
- Célközönség meghatározása
- A Buyer Persona
- Piackutatás a gyakorlatban
Social media 101
- A közösségimédia-platformok evolúciója
- Az itthoni piacon legfontosabb közösségi és tartalmi platformok és aktuális helyzetük, szerepük, újdonságok áttekintése (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, X, Pinterest, Snapchat)
- A legfontosabb tartalmi formátumok áttekintése (szöveges, képes és videós posztok)
- Algoritmusok működése
Hatékony tartalom- és közösségimédia-stratégia
- Tartalom és közösségimédia-stratégia kialakítása
- Milyen célok teljesülését tudja segíteni a tartalom- és közösségimédia-marketing?
- A közösségimédia-/contentmarketing helye a marketingaktivitások között
- Belépés időzítése
- Megjelenés módja
- Tartalomtervezés
- A kreatív területek és jellemző feladatok áttekintése: önálló munka illetve közreműködők bevonása (szövegíró, grafikus, fotós, videós, közösségimédia-menedzser)
- Együttműködési modellek (házon belül, freelancer, ügynökség)
A meggyőzés pszichológiája: hogyan készíts meggyőző tartalmat?
- Mi a meggyőző tartalom receptje?
- Storytelling
- A figyelem felkeltése és megtartása
- AIDA-modell
- Lehetséges képforrások (stockfotó, saját fotó, AI)
- Milyen a jó fotós brief?
Szövegírás a gyakorlatban
- Milyen a jó szövegírói brief?
- A szövegek különböző típusai és alkalmazásuk a meggyőzési és vásárlási folyamatban
- Hogyan használható az AI a szövegírásban?
- Hosszabb formátumú szövegek (blogcikkek, videószkriptek)
- E-kereskedelmi szövegek (kategória- és termékleírások)
- A hosszabb szövegek szerepe a SEO-ban
- Rövid formátumú szövegek (közösségimédia-posztok)
Direkt kommunikációs csatornák
- E-mail és SMS
- Alkalmazáson belüli push üzenetek
Grafikai alapok és a Canva megismerése
- Grafikai alapok
- Arculati elemek
- Jellemző közösségimédia-formátumok
- Extra funkciók és lehetőségek
Kreatív anyagok szerkesztése a Canvában
- Kreatív anyagok létrehozása közösen
- Sablonok használata
- Másolás, méretezés
- Grafikai elemek beépítése
Közösségimédia csatornák menedzsmentje a gyakorlatban
- Social media döntések márkaként
- Story-k, carousel és feed posztok közzététele lépésről lépésre
Kommunikáció és ügyfélszolgálat a social média csatornákon
- Kommunikáció a követőkkel és moderáció
- User generated content és annak bevonása a marketingtevékenységbe
- Válságkezelés
- Social listening
Speciális aktivitások és közösségépítés
- Aktivizáló és nyereményjátékok szervezése (mechanizmus, nyereménypiramis, a platformok saját és jogi szabályozása)
- Közösségépítés oldalakkal és csoportokkal
- Gyakorlati feladat: az előző, illetve a mai órán tanultak alapján alkoss meg egy aktivizáló játékot, melynek célja a közösségépítés
Videókészítés a gyakorlatban I.
- A videók fontossága a közösségi médiában
- A hosszú és a rövid videók közötti különbségek
- A videókészítés folyamata az ötleteléstől, az előkészítésen, felvételen és vágáson át a publikálásig
- Zenék és hangok fontossága
- Trendek szerepe
- Short videó esettanulmányok
Videókészítés a gyakorlatban II.
- Videók felvétele (felszerelés és gyakorlati tippek)
- Videók vágása (tippek és trükkök – élő demo az ingyenesen elérhető CapCut programmal)
A PPC alapjai I.
- Kampányok célkitűzései
- TikTok Spark Ads
- A legtipikusabb kampányok
- Álláshirdetések
- Hirdetés-szövegírás (főleg a dinamikus hirdetésekhez)
A PPC alapjai II.
- Kampányok célkitűzései
- TikTok Spark Ads
- A legtipikusabb kampányok
- Álláshirdetések
- Hirdetés-szövegírás (főleg a dinamikus hirdetésekhez)
#hirdetés – amit az influencer-együttműködésekről
tudni kell
- A véleményvezérek evolúciója
- Az influencermarketing alapjai
- Az influencerek kiválasztásának szempontjai
- Jól működő együttműködési és tartalmi formátumok
- Esettanulmányok
- Gyakorlati feladat: válassz ki egy influencert, aki illik a saját vállalkozásod profiljába, és írj nekik egy együttműködésre felszólító, bemutatkozó üzenetet!
A Meta és a Google e-kereskedelmi eszközei
- A Merchant Center működése
- A Meta katalógus működése
- Termékfeedek
- A Facebook és az Instagram e-commerce támogató eszköztára
- A content és influencermarketing használata az e-commerce-ben
- Outcome: e-kereskedelmi eszközök alapfunkcióinak elsajátítása
Nemzetközi és B2B kommunikáció
- Nemzetközi kommunikáció webshopok esetében
- B2B tartalommarketing
- Önmagad felépítése szakértőként
Analitika és mérőszámok
- A mérés fontossága
- A tartalom-, közösségimédia- és influencermarketingre jellemző leghasznosabb mutatószámok
- Milyen számokat érdemes nézni a Facebookon, Instagramon, TikTokon és YouTube-on?
- A saját és együttműködő tartalmak mérésnek gyakorlati kérdései
Kurzusértékelés, kurzuszárás
- Házi feladatok szóbeli értékelése
- Fennmaradó, megválaszolatlan kérdések átbeszélése
Tudj meg többet
A kurzussal kapcsolatos további információkért töltsd ki az űrlapot, és munkatársunk a lehető leghamarabb felveszi veled a kapcsolatot, hogy bővebb tájékoztatást adjon a kurzus részleteiről, áráról és a részletfizetési lehetőségekről.