Social media marketing alapok — online kurzus | Laba üzleti iskola

ÉLŐ, ONLINE KURZUS

SOCIAL MEDIA MARKETING ALAPOK

ÖRKÉNYI ZOLTÁN

ISMERD MEG A KÖZÖSSÉGI MÉDIA ESZKÖZTÁRÁT, TEDD HOSSZÚ TÁVON IS EREDMÉNYESSÉ A VÁLLALKOZÁSODAT!

IDŐPONT:

HAMAROSAN

Egy kurzus, ahol ellesheted a közösségi média, valamint a tartalom- és influenszermarketing kisebb marketingbüdzsénél is alkalmazható trükkjeit. Használd a marketingkommunikációt az értékesítés növelésére, és alakíts ki elkötelezett ügyfélkört!

Ismerd meg a tartalomtervezés, a szövegírás és a hirdetési kreatívok készítésének technikáit, indíts ütős kampányokat, és mérd a teljesítményt!

PILLANTS BE A KULISSZÁK MÖGÉ!

  1. KÖZÖSSÉGI MÉDIA, INFLUENSZEREK

    Erősítsd online jelenléted! Segítünk lépést tartani a közösségi média és az influenszermarketing trendjeivel, hogy márkáddal kiemelkedhess a marketingzajból, és elérd a megfelelő célcsoportot.

  2. A TARTALOM-
    MARKETING ALAPJAI

    Ismerd meg a meggyőzés hatékony technikáit, és vesd be azokat Instagram-posztok, blogcikkek vagy TikTok-videók készítése során. Tervezd előre és menedzseld költséghatékonyan a tartalomkészítést!

  3. STRATÉGIA

    Lépésről lépésre végigvezetünk a hatékony marketingstratégia kialakításának folyamatán.Tudj meg mindent arról, hogyan hozhatod összhangba a tartalmakat célcsoportod igényeivel és vállalkozásod céljaival.

  4. SIKERES KAMPÁNYOK

    Építs ütős kampányokat, és hozz létre önállóan kreatív szöveges és vizuális tartalmakat! Tervezz magabiztosan és mérd a hatékonyságot, hogy a munkád hozza a várt eredményeket.

  5. E-KERESKEDELMI ESZKÖZÖK

    Ismerd meg a Meta és a Google e-commerce támogató eszközeit! Megmutatjuk, hogyan hozz létre olyan költséghatékony, célzott hirdetéseket, amelyek elérik az ügyfeleidet és növelik a bevételeidet.

  6. KARRIER-
    FEJLESZTÉS

    Fejlődj és alakíts ki marketingkommunikációs stratégiát! A kurzuson átfogó képet kapsz a partnerségek és szakmai együttműködések lehetőségeiről, és megtudod, hogyan optimalizálhatod a munkafolyamatokat az üzleti siker érdekben.

MAGADRA ISMERTÉL?
NEKED AJÁNLJUK A KURZUST, HA:

  • EGYÉNI VAGY MIKROVÁLLALKOZÓ VAGY

    A közösségi médiát szeretnéd használni vállalkozásod felfuttatására és énmárkád építésére? Megmutatjuk, hogyan határozd meg a feladatokat, és briefeld hatékonyan a szövegírókat, fotósokat vagy videósokat – vagy készíts te magad kreatív tartalmakat.

  • TARTALOMKÉSZÍTŐ, SOCIAL MEDIA MANAGER VAGY

    Nemcsak a kivitelezésben, hanem a stratégiai gondolkodásban is profi szeretnél lenni? Értsd meg a célokat, hogy testre szabottabb tartalmi megoldást nyújthass, és jobban fizető projekteken dolgozhass.

  • KKV VEZETŐJE, MARKETINGESE VAGY

    Szeretnéd átlátni a tartalomkészítés folyamatát? Tarts velünk! A kurzus végére tudni fogod, hogyan találd meg a megfelelő szakmai partnereket, és működj együtt velük hatékonyan és zökkenőmentesen.

  • VÁLLALKOZÁST INDÍTANÁL

    Még csak most lépnél be a piacra, és szeretnéd jól pozicionálni a márkádat? Megtanítunk a tartalomstratégia alapjaira, hogy a kezdetektől erős online jelenlétet építhess, és elnyerd az ügyfelek bizalmát.

előadók

Boroznaki Gergő True to Sole, Head of Marketing & E-comm

Fő szakterületei a közösségi média, a tartalom- és influencermarketing, illetve az e-kereskedelem. Több mint 20 éves marketingkommunikációs szakmai karriere során megjárta a megbízói és reklámügynökségi oldalt is.

 

Gyakorlati tartalomkészítő 2009 óta: ő a sneakerbox.hu sneakerekkel és divattal foglalkozó blog/vlog alapító főszerkesztője, több ezer blogcikket és közösségimédia-posztot és több mint száz YouTube- és TikTok-videót készített már. E mellé saját sportcipőwebshopot is épített, az itt szerzett e-commerce-tapasztalatokat jelenleg a True to Sole, a régió legnagyobb sneaker resell üzletének és webshopjának régiós marketing és e-comm stratégiájának tervezésében és kivitelezésében alkalmazza.

Árvai Barbara Freelancer marketingspecialista, Canva Expert

8+ év szakmai tapasztalattal rendelkezik a kreatívipar különböző területein. Szakmai útja során a marketing szinte összes területét bejárta: dolgozott nagyszabású rendezvényszervezésen, nyomdai anyagok gyártásán, PR területen, és marketingszakemberként is.

 

Az elmúlt évek során szabadúszó marketingesként olyan neves cégeknek dolgozott, mint például a DreamJobs, a Szerethető Munkahelyek verseny szervezője, ahol a cég komplett marketingtevékenységéért és grafikai anyagainak előállításáért felelt.

 

2021 óta saját vállalkozást is működtet Marketingeslány néven, amely komplex marketing- és grafikai megoldásokat kínál az ügyfeleinek.

Kató Tamás ppcout digital, Co-Owner & Director Of Business Development

Több mint 10 éves szakmai múltja során főként digitálismarketing-területen dolgozott, ezen belül kiemelt tapasztalatot szerzett az e-commerce szakterületen.

 

Az ügynökségi karrierjét a Klikkmánia keresőmarketing ügynökségnél kezdte, majd átlépett egy nemzetközi ügynökséghez, az OMG Hungaryhoz, ahol belekóstolhatot nemzetközi, nagy budgettel rendelkező kampányok menedzsmentjébe is – pontosabban az eMAG Magyarország performance kampányok tervezéséért és megvalósításáért volt felelős.

 

A Delivery Hero (foodora) hálózatának 5 évig (2019-2024) volt munkatársa, ez idő alatt két márka- és arculatváltásban vett részt aktívan. 2024-ben saját céget indított ppcout digital néven.

PROGRAM

01

Bevezetés, marketingstratégia a gyakorlatban

  • Rövid marketingalapozó
  • SWOT-analízis gyorsan és egyszerűen
  • Versenytársak és pozicionálás
  • Márkaértékek és márkaszemélyiség
  • Marketing-célkitűzések
  • Kommunikációs csatornák
02

Célközönség és insightok

  • Célközönség meghatározása
  • A Buyer Persona
  • Piackutatás a gyakorlatban
03

Social media 101

  • A közösségimédia-platformok evolúciója
  • Az itthoni piacon legfontosabb közösségi és tartalmi platformok és aktuális helyzetük, szerepük, újdonságok áttekintése (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, X, Pinterest, Snapchat)
  • A legfontosabb tartalmi formátumok áttekintése (szöveges, képes és videós posztok)
  • Algoritmusok működése
04

Hatékony tartalom- és közösségimédia-stratégia

  • Tartalom és közösségimédia-stratégia kialakítása
  • Milyen célok teljesülését tudja segíteni a tartalom- és közösségimédia-marketing?
  • A közösségimédia-/contentmarketing helye a marketingaktivitások között
  • Belépés időzítése
  • Megjelenés módja
  • Tartalomtervezés
  • A kreatív területek és jellemző feladatok áttekintése: önálló munka illetve közreműködők bevonása (szövegíró, grafikus, fotós, videós, közösségimédia-menedzser)
  • Együttműködési modellek (házon belül, freelancer, ügynökség)
05

A meggyőzés pszichológiája: hogyan készíts meggyőző tartalmat?

  • Mi a meggyőző tartalom receptje?
  • Storytelling
  • A figyelem felkeltése és megtartása
  • AIDA-modell
  • Lehetséges képforrások (stockfotó, saját fotó, AI)
  • Milyen a jó fotós brief?
06

Szövegírás a gyakorlatban

  • Milyen a jó szövegírói brief?
  • A szövegek különböző típusai és alkalmazásuk a meggyőzési és vásárlási folyamatban
  • Hogyan használható az AI a szövegírásban?
  • Hosszabb formátumú szövegek (blogcikkek, videószkriptek)
  • E-kereskedelmi szövegek (kategória- és termékleírások)
  • A hosszabb szövegek szerepe a SEO-ban
  • Rövid formátumú szövegek (közösségimédia-posztok)
07

Direkt kommunikációs csatornák

  • E-mail és SMS
  • Alkalmazáson belüli push üzenetek
08

Grafikai alapok és a Canva megismerése

  • Grafikai alapok
  • Arculati elemek
  • Jellemző közösségimédia-formátumok
  • Extra funkciók és lehetőségek
09

Kreatív anyagok szerkesztése a Canvában

  • Kreatív anyagok létrehozása közösen
  • Sablonok használata
  • Másolás, méretezés
  • Grafikai elemek beépítése
10

Közösségimédia csatornák menedzsmentje a gyakorlatban

  • Social media döntések márkaként
  • Story-k, carousel és feed posztok közzététele lépésről lépésre
11

Kommunikáció és ügyfélszolgálat a social média csatornákon

  • Kommunikáció a követőkkel és moderáció
  • User generated content és annak bevonása a marketingtevékenységbe
  • Válságkezelés
  • Social listening
12

Speciális aktivitások és közösségépítés

  • Aktivizáló és nyereményjátékok szervezése (mechanizmus, nyereménypiramis, a platformok saját és jogi szabályozása)
  • Közösségépítés oldalakkal és csoportokkal
  • Gyakorlati feladat: az előző, illetve a mai órán tanultak alapján alkoss meg egy aktivizáló játékot, melynek célja a közösségépítés
13

Videókészítés a gyakorlatban I.

  • A videók fontossága a közösségi médiában
  • A hosszú és a rövid videók közötti különbségek
  • A videókészítés folyamata az ötleteléstől, az előkészítésen, felvételen és vágáson át a publikálásig
  • Zenék és hangok fontossága
  • Trendek szerepe
  • Short videó esettanulmányok
14

Videókészítés a gyakorlatban II.

  • Videók felvétele (felszerelés és gyakorlati tippek)
  • Videók vágása (tippek és trükkök – élő demo az ingyenesen elérhető CapCut programmal)
15

A PPC alapjai I.

  • Kampányok célkitűzései
  • TikTok Spark Ads
  • A legtipikusabb kampányok
  • Álláshirdetések
  • Hirdetés-szövegírás (főleg a dinamikus hirdetésekhez)
16

A PPC alapjai II.

  • Kampányok célkitűzései
  • TikTok Spark Ads
  • A legtipikusabb kampányok
  • Álláshirdetések
  • Hirdetés-szövegírás (főleg a dinamikus hirdetésekhez)
17

#hirdetés – amit az influencer-együttműködésekről
tudni kell

  • A véleményvezérek evolúciója
  • Az influencermarketing alapjai
  • Az influencerek kiválasztásának szempontjai
  • Jól működő együttműködési és tartalmi formátumok
  • Esettanulmányok
  • Gyakorlati feladat: válassz ki egy influencert, aki illik a saját vállalkozásod profiljába, és írj nekik egy együttműködésre felszólító, bemutatkozó üzenetet!
18

A Meta és a Google e-kereskedelmi eszközei

  • A Merchant Center működése
  • A Meta katalógus működése
  • Termékfeedek
  • A Facebook és az Instagram e-commerce támogató eszköztára
  • A content és influencermarketing használata az e-commerce-ben
  • Outcome: e-kereskedelmi eszközök alapfunkcióinak elsajátítása
19

Nemzetközi és B2B kommunikáció

  • Nemzetközi kommunikáció webshopok esetében
  • B2B tartalommarketing
  • Önmagad felépítése szakértőként
20

Analitika és mérőszámok

  • A mérés fontossága
  • A tartalom-, közösségimédia- és influencermarketingre jellemző leghasznosabb mutatószámok
  • Milyen számokat érdemes nézni a Facebookon, Instagramon, TikTokon és YouTube-on?
  • A saját és együttműködő tartalmak mérésnek gyakorlati kérdései
21

Kurzusértékelés, kurzuszárás

  • Házi feladatok szóbeli értékelése
  • Fennmaradó, megválaszolatlan kérdések átbeszélése

Tudj meg többet

A kurzussal kapcsolatos további információkért töltsd ki az űrlapot, és munkatársunk a lehető leghamarabb felveszi veled a kapcsolatot, hogy bővebb tájékoztatást adjon a kurzus részleteiről, áráról és a részletfizetési lehetőségekről.

Kötelezően kitöltendő mező
Tudj meg többet