Social média marketing alapok online képzés — megtanulhatod a közösségi média, tartalom és influencer marketing technikákat | Laba üzleti iskola

ÉLŐ, ONLINE KURZUS

SOCIAL MEDIA MARKETING ALAPOK

ÖRKÉNYI ZOLTÁN

ISMERD MEG A KÖZÖSSÉGI MÉDIA ESZKÖZTÁRÁT, TEDD HOSSZÚ TÁVON IS EREDMÉNYESSÉ A VÁLLALKOZÁSODAT!

IDŐPONT:

március 28. — május 30.

MENETREND:

19 ALKALOM
KEDD ÉS CSÜTÖRTÖK
18:00–19:30

Egy kurzus, ahol ellesheted a közösségi média, valamint a tartalom- és influenszermarketing kisebb marketingbüdzsénél is alkalmazható trükkjeit. Használd a marketingkommunikációt az értékesítés növelésére, és alakíts ki elkötelezett ügyfélkört!

Ismerd meg a tartalomtervezés, a szövegírás és a hirdetési kreatívok készítésének technikáit, indíts ütős kampányokat, és mérd a teljesítményt!

PILLANTS BE A KULISSZÁK MÖGÉ!

  1. KÖZÖSSÉGI MÉDIA, INFLUENSZEREK

    Erősítsd online jelenléted! Segítünk lépést tartani a közösségi média és az influenszermarketing trendjeivel, hogy márkáddal kiemelkedhess a marketingzajból, és elérd a megfelelő célcsoportot.

  2. A TARTALOM-
    MARKETING ALAPJAI

    Ismerd meg a meggyőzés hatékony technikáit, és vesd be azokat Instagram-posztok, blogcikkek vagy TikTok-videók készítése során. Tervezd előre és menedzseld költséghatékonyan a tartalomkészítést!

  3. STRATÉGIA

    Lépésről lépésre végigvezetünk a hatékony marketingstratégia kialakításának folyamatán.Tudj meg mindent arról, hogyan hozhatod összhangba a tartalmakat célcsoportod igényeivel és vállalkozásod céljaival.

  4. SIKERES KAMPÁNYOK

    Építs ütős kampányokat, és hozz létre önállóan kreatív szöveges és vizuális tartalmakat! Tervezz magabiztosan és mérd a hatékonyságot, hogy a munkád hozza a várt eredményeket.

  5. E-KERESKEDELMI ESZKÖZÖK

    Ismerd meg a Meta és a Google e-commerce támogató eszközeit! Megmutatjuk, hogyan hozz létre olyan költséghatékony, célzott hirdetéseket, amelyek elérik az ügyfeleidet és növelik a bevételeidet.

  6. KARRIER-
    FEJLESZTÉS

    Fejlődj és alakíts ki marketingkommunikációs stratégiát! A kurzuson átfogó képet kapsz a partnerségek és szakmai együttműködések lehetőségeiről, és megtudod, hogyan optimalizálhatod a munkafolyamatokat az üzleti siker érdekben.

MAGADRA ISMERTÉL?
NEKED AJÁNLJUK A KURZUST, HA:

  • EGYÉNI VAGY MIKROVÁLLALKOZÓ VAGY

    A közösségi médiát szeretnéd használni vállalkozásod felfuttatására és énmárkád építésére? Megmutatjuk, hogyan határozd meg a feladatokat, és briefeld hatékonyan a szövegírókat, fotósokat vagy videósokat – vagy készíts te magad kreatív tartalmakat.

  • TARTALOMKÉSZÍTŐ, SOCIAL MEDIA MANAGER VAGY

    Nemcsak a kivitelezésben, hanem a stratégiai gondolkodásban is profi szeretnél lenni? Értsd meg a célokat, hogy testre szabottabb tartalmi megoldást nyújthass, és jobban fizető projekteken dolgozhass.

  • KKV VEZETŐJE, MARKETINGESE VAGY

    Szeretnéd átlátni a tartalomkészítés folyamatát? Tarts velünk! A kurzus végére tudni fogod, hogyan találd meg a megfelelő szakmai partnereket, és működj együtt velük hatékonyan és zökkenőmentesen.

  • VÁLLALKOZÁST INDÍTANÁL

    Még csak most lépnél be a piacra, és szeretnéd jól pozicionálni a márkádat? Megtanítunk a tartalomstratégia alapjaira, hogy a kezdetektől erős online jelenlétet építhess, és elnyerd az ügyfelek bizalmát.

ELŐADÓK

Program

  • 01

    március 28. 18:00–19.30

    Bevezetés, marketingstratégia a gyakorlatban

    • Rövid marketingalapozó
    • SWOT-analízis gyorsan és egyszerűen
    • Versenytársak és pozicionálás
    • Márkaértékek és márkaszemélyiség
    • Marketing-célkitűzések
    • Kommunikációs csatornák
  • 02

    április 2. 18:00–19.30

    Célközönség és insightok

    • Célközönség meghatározása
    • A Buyer Persona
    • Piackutatás a gyakorlatban
  • 03

    április 4. 18:00–19.30

    Social media 101

    • A közösségimédia-platformok evolúciója
    • Az itthoni piacon legfontosabb közösségi és tartalmi platformok és aktuális helyzetük, szerepük, újdonságok áttekintése (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, X, Pinterest, Snapchat)
    • A legfontosabb tartalmi formátumok áttekintése (szöveges, képes és videós posztok)
    • Algoritmusok működése
  • 04

    április 9. 18:00–19.30

    Hatékony tartalom- és közösségimédia-stratégia

    • Tartalom és közösségimédia-stratégia kialakítása
    • Milyen célok teljesülését tudja segíteni a tartalom- és közösségimédia-marketing?
    • A közösségimédia-/contentmarketing helye a marketingaktivitások között
    • Belépés időzítése
    • Megjelenés módja
    • Tartalomtervezés
    • A kreatív területek és jellemző feladatok áttekintése: önálló munka illetve közreműködők bevonása (szövegíró, grafikus, fotós, videós, közösségimédia-menedzser)
    • Együttműködési modellek (házon belül, freelancer, ügynökség)
  • 05

    április 11. 18:00–19.30

    A meggyőzés pszichológiája: hogyan készíts meggyőző tartalmat?

    • Mi a meggyőző tartalom receptje?
    • Storytelling
    • A figyelem felkeltése és megtartása
    • AIDA-modell
    • Lehetséges képforrások (stockfotó, saját fotó, AI)
    • Milyen a jó fotós brief?
  • 06

    április 16. 18:00–19.30

    Szövegírás a gyakorlatban

    • Milyen a jó szövegírói brief?
    • A szövegek különböző típusai és alkalmazásuk a meggyőzési és vásárlási folyamatban
    • Hogyan használható az AI a szövegírásban?
    • Hosszabb formátumú szövegek (blogcikkek, videószkriptek)
    • E-kereskedelmi szövegek (kategória- és termékleírások)
    • A hosszabb szövegek szerepe a SEO-ban
    • Rövid formátumú szövegek (közösségimédia-posztok)
  • 07

    április 18. 18:00–19.30

    Direkt kommunikációs csatornák

    • E-mail és SMS
    • Alkalmazáson belüli push üzenetek
  • 08

    április 23. 18:00–19.30

    Grafikai alapok és a Canva megismerése

    • Grafikai alapok
    • Arculati elemek
    • Jellemző közösségimédia-formátumok
    • Extra funkciók és lehetőségek
  • 09

    április 25. 18:00–19.30

    Kreatív anyagok szerkesztése a Canvában

    • Kreatív anyagok létrehozása közösen
    • Sablonok használata
    • Másolás, méretezés
    • Grafikai elemek beépítése
  • 10

    április 30. 18:00–19.30

    Kommunikáció és ügyfélszolgálat a social média csatornákon

    • Kommunikáció a követőkkel és moderáció
    • User generated content és annak bevonása a marketingtevékenységbe
    • Válságkezelés
    • Social listening
  • 11

    május 2. 18:00–19.30

    Speciális aktivitások és közösségépítés

    • Aktivizáló és nyereményjátékok szervezése (mechanizmus, nyereménypiramis, a platformok saját és jogi szabályozása)
    • Közösségépítés oldalakkal és csoportokkal
    • Gyakorlati feladat: az előző, illetve a mai órán tanultak alapján alkoss meg egy aktivizáló játékot, melynek célja a közösségépítés
  • 12

    május 7. 18:00–19.30

    Videókészítés a gyakorlatban I.

    • A videók fontossága a közösségi médiában
    • A hosszú és a rövid videók közötti különbségek
    • A videókészítés folyamata az ötleteléstől, az előkészítésen, felvételen és vágáson át a publikálásig
    • Zenék és hangok fontossága
    • Trendek szerepe
    • Short videó esettanulmányok
  • 13

    május 9. 18:00–19.30

    Videókészítés a gyakorlatban II.

    • Videók felvétele (felszerelés és gyakorlati tippek)
    • Videók vágása (tippek és trükkök – élő demo az ingyenesen elérhető CapCut programmal)
  • 14

    május 14. 18:00–19.30

    A PPC alapjai I.

    • Kampányok célkitűzései
    • TikTok Spark Ads
    • A legtipikusabb kampányok
    • Álláshirdetések
    • Hirdetés-szövegírás (főleg a dinamikus hirdetésekhez)
  • 15

    május 16. 18:00–19.30

    A PPC alapjai II.

    • Kampányok célkitűzései
    • TikTok Spark Ads
    • A legtipikusabb kampányok
    • Álláshirdetések
    • Hirdetés-szövegírás (főleg a dinamikus hirdetésekhez)
  • 16

    május 21. 18:00–19.30

    #hirdetés – amit az influencer-együttműködésekről
    tudni kell

    • A véleményvezérek evolúciója
    • Az influencermarketing alapjai
    • Az influencerek kiválasztásának szempontjai
    • Jól működő együttműködési és tartalmi formátumok
    • Esettanulmányok
    • Gyakorlati feladat: válassz ki egy influencert, aki illik a saját vállalkozásod profiljába, és írj nekik egy együttműködésre felszólító, bemutatkozó üzenetet!
  • 17

    május 23. 18:00–19.30

    A Meta és a Google e-kereskedelmi eszközei

    • A Merchant Center működése
    • A Meta katalógus működése
    • Termékfeedek
    • A Facebook és az Instagram e-commerce támogató eszköztára
    • A content és influencermarketing használata az e-commerce-ben
    • Outcome: e-kereskedelmi eszközök alapfunkcióinak elsajátítása
  • 18

    május 28. 18:00–19.30

    Analitika és mérőszámok

    • A mérés fontossága
    • A tartalom-, közösségimédia- és influencermarketingre jellemző leghasznosabb mutatószámok
    • Milyen számokat érdemes nézni a Facebookon, Instagramon, TikTokon és YouTube-on?
    • A saját és együttműködő tartalmak mérésnek gyakorlati kérdései
  • 19

    május 30. 18:00–19.30

    Kurzusértékelés, kurzuszárás

    • Házi feladatok szóbeli értékelése
    • Fennmaradó, megválaszolatlan kérdések átbeszélése

Tudj meg többet

A kurzussal kapcsolatos további információkért töltsd ki az űrlapot, és munkatársunk a lehető leghamarabb felveszi veled a kapcsolatot, hogy bővebb tájékoztatást adjon a kurzus részleteiről, áráról és a részletfizetési lehetőségekről.

Kötelezően kitöltendő mező
Tudj meg többet