ÉLŐ, ONLINE KURZUS
ÉRTÉKESÍTÉSI TECHNIKÁK
HOMOLKA BALÁZS Sales Partnership Manager, Medicontur

ÉLŐ ONLINE KURZUS EGY TAPASZTALT ÉRTÉKESÍTÉSI VEZETŐVEL
IDŐPONT:
HAMAROSAN
Minden saleses álma, hogy a potenciális vásárlóit ne kelljen győzködnie. A valóságban azonban minden nagyobb üzletet egy átgondolt eladási stratégia felállítása előz meg.
Megtanítunk arra, hogyan tervezd és alakítsd ki az eszköztárad, amely az értékesítésed maximalizálását szolgálja.
MAGADRA ISMERTÉL? NEKED AJÁNLJUK A KURZUST, HA:
-
ÉRTÉKESÍTŐ VAGY A KARRIERED ELEJÉN
Kezdő értékesítők, karrierváltók, vagy minimális tapasztalattal rendelkezők, akik gyakorlati eszközökkel szeretnék szélesíteni a tudásukat.
-
KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁS TULAJDONOSA / ÉRTÉKESÍTŐJE VAGY
2-3 év tapasztalattal rendelkezel az értékesítés területén? Főleg ösztönből dolgozol és jól jönne a strukturált tudás a növekvő cégméret mellett? Itt a helyed!
-
ÉRTÉKESÍTÉSI OSZTÁLYVEZETŐ VAGY
Ez a kurzus kiváló értékesítési osztályvezetők számára, akik a hatékony munkavégzés érdekében szeretnék megfelelően átadni csapatuk számára az értékesítéssel kapcsolatos strukturált tudást.
-
MAGÁNVÁLLALKOZÁSOD VAN
Ha elkezdted építeni a vállalkozásod, de nincs nagy tudásod az értékesítésről, ez a kurzus tökéletes számodra, hiszen átfogó és strukturált tudást szerzel a vállalkozásod számára.
A SIKER ESSZENCIÁJA
-
ÜGYFELET TEREMTÜNK A VÁSÁRLÓBÓL
Kizárólag az ösztöneidre hallgatva nem lehet hosszú távon értékesíteni. Ha nem építed ki az ügyfélbázisod, nem írsz szkripteket és nem gondolsz előre a termék reputációjára, akkor nem fogsz üzletet kötni. Egy tapasztalt saleses tudja, hogyan lesz vásárlóból ügyfél, hiszen a lojalitás a legfontosabb – ezért nem csupán értékesít.
-
SALES ESZKÖZTÁR
Értékesítőként folyamatosan a beáramló megrendelésekről, a nagy projektszerződésekről és a jutalékhalmokról ábrándozik az ember. Amíg a lelkesedés viszi előre, sikeres is lehet, de előbb-utóbb minden üzletkötő szembe kerül a nehézségekkel. Tanuld meg, hogyan alakíthatsz ki egy sales eszköztárat, amely hamarabb juttat el a szerződéskötésig.
A KURZUSRÓL
-
ELADÁSOK NÖVELÉSE A még több megrendelés rövidebb idő alatt, rendelés- és jutalékhegyek – ez minden értékesítő és cégvezető álma. Megtanítjuk, hogyan tudod hatékonyan növelni az árbevételt!
-
SALES KÉZIKÖNYV A kurzus 12 alkalma során közösen fogjuk elkészíteni a sales kézikönyvedet, ami a saját értékesítési asszisztensed lesz a mindennapokban.
-
HIDEGHÍVÁSOK Többé nem fog kihívást jelenteni a hideghívás sem! Az ismeretlenek megkeresése a kurzust követően rutinfeladattá válnak.
-
ELUTASÍTÁS KEZELÉSE A „nem” egy olyan szó, amit nem hall szívesen egy saleses. Ha nincs stratégiád az elutasítások kezelésére, akkor az ügyfelet valószínűleg sosem látod többé. Ehelyett közelítsd meg a kérdést rendszerszinten, gyűjtsd össze az elutasítások elhárításának eszközeit, és kezdd felkészülten a tárgyalást!
ELŐADÓ

HOMOLKA
BALÁZS
- Jelenleg a Medicontur nagyvállalatnál sales channel manager pozícióban dolgozik, és egy teljesen új termékvonal B2B-salescsatornájának kiépítéséért felel az alapoktól.
- Korábban head of inside sales pozícióban egy 22 fős csapat felépítéséért és irányításáért felelt, akik a legnagyobb globális vállalatokkal történő üzletkötést segítették elő cold call technikákkal.
- 20 éve sales területen: volt már head of sales; nemzetközi sales vezető, de sok évet dolgozott értékesítőként és key account managerként is. Üzletfejlesztőként kisvállalatok és startupok értékesítési rendszereit építi ki és mentorálja.
- Eladásokban ezeken a területeken alkotott nagyot: bankszektor, retail, IT/Telco, állami szektor, szállodaipar, turizmus, szórakoztatás, oktatás.
- Üzletágfejlesztésben 82%-os piaci részesedést ért el az automata készpénzfeldolgozók piacán, majd 3 évig dominálta is a piacot.
- Szereti a kihívásokat: trénerként és mentorként megtanított már építészeket, gyógyszerészeket, alapítványi munkatársakat és szépségipari dolgozókat is a sikeres értékesítésre.
- Értékesítőként hideghívásokkal bejutott olyan cégekhez, mint a Rossmann, az Amrest (Starbucks, KFC, Pizza Hut), a DM, a Budapesti Gyógyfürdők, Telenor, Vodafone, DHL és a Las Vegas kaszinók.
- Tárgyalástechnikai tudását a Decathlon, a TakarékBank, a K&H, a Spar, az MNB és az IKEA képviselőivel lezárt üzletekben tökéletesítette.
PROGRAM
-
01
Egy sikeres értékesítő jellemzői
- Az értékesítő és eladó közötti különbség
- Ki a legjobb értékesítő?
- A hozzáadott érték jelentése és pénzzé váltása
- Mitől leszel Te az igazi cápa, vagy a Wall Street farkasa?
- Termékismeret, amire szükséged van az eladások során
- A sales mesterei: értékesítési és tárgyalástechnikai készségek, amit a kurzustól kapsz
-
02
Első lépések értékesítői pozícióban
- Első lépések, építkezés
- Az eladások megtervezése: a sales funnel, azaz értékesítési tölcsér felépítése
- Miért érdemes tervezni?
- A korlátlan jutalékod kulcsa: a mindennapi folyamatok
- Hogyan fogja a CRM bevezetése megsokszorozni a bevételed?
-
03
Sales az online világban
- Hogyan változott a saleses munkája a covid óta?
- Hogyan változtak a vevőink? Milyen új igények erősödtek fel?
- Több online tárgyalás, kevesebb probléma
- Az online tárgyalás 5 legfontosabb kritériuma
- Javaslatok hideghívás helyett: LinkedIn és automatizált emailek
-
04
Ügyfélkeresés és ügyféltípusok
- Adatbázis felépítése nulláról
- Az adatbázis rendszerezése: ügyféllisták, célcsoportok, vevők
- KKV, nagyvállalatok/multik, állami intézmények, cégek
- Miben hasonló és miben különbözik, ha nekik akarsz eladni?
-
05
Kapcsolódás az ügyfelekhez
- Miről szól a kapcsolódás?
- Hogyan segíti az eladást a hallgatás?
- Érzelmi intelligencia a salesben
- A jó kérdések tárháza: rábeszélés helyett megfelelő kérdések
- Szimpátia kialakítása az ügyfelekben
-
06
Hideghívások
- Miért félünk a hideghívástól?
- Hogyan lesz élmény a hideghívás?
- Mire való és miből áll egy jó script?
- 1 mondatos elevator pitch
- 3 kulcskérdés, amely minden beszélgetésben segítségedre lesz
- A szó, amitől a leginkább félünk: a „nem” használata mentőövként
-
07
Információgyűjtés és a fájó pont azonosítása
- A sales ciklus felépítése
- A hideghívást követő lépések
- Információ az ügyfélről
- Információ a sikeres üzletkötéshez
- A fájó pont megtalálása: problémafeltáró kérdezéstechnika
- Az „aha” élmény
- Az ajánlat elkészítésének trükkjei
-
08
Az első találkozó – Prezentálás, tárgyalás, pitch
- Találkozás az ügyféllel
- A bemutatkozásod új iránya, a sales pitch
- A tárgyalás 5 fontos lépése
- A siker kulcsa a céltudatosság
- Ezekre figyelj tárgyalás közben
- Mit tanulhatsz egy tárgyalásból?
- Tárgyalási memo
-
09
Hatáskeltés a salesben
- Mit jelent a hatáskeltés?
- A hatáskeltés technikái, ami minden eladásban működik
- DISC-személyiségtípusok, hogy jobban megismerd magad
- Az ügyfeleid 4 új kategóriája
- Az ügyfeleid kezelési technikái
-
10
Úton az üzletkötés felé
- A piac és a versenytársak ismeretének jelentősége
- Az árat is el kell tudnunk adni
- Kedvezmények rendszere
- Upselling és сross-selling fogalma és lehetősége
- Az ügyfél terelése, döntéshozók azonosítása
- Újabb tárgyalási időpont kérése
-
11
Lezárási technikák – Kössük meg az üzletet!
- Mi a különbség elutasítás és kifogás között?
- A kifogások megelőzése
- Az eladás alapja: a következetesség
- 4 különleges lezárási technika
- Az üzlet lezárása
- Meddig menj el, és mikor húzz egy határt?
-
12
Az eladások bebiztosítása: follow-up és KPI
- A kudarcok legyőzése és a tapasztalatok beépítése
- A follow-up mint a legfontosabb momentum
- Hogyan tudok újra eladni?
- KPI – Key Performance Indicators, azaz teljesítménymutatók
- A legnagyobb lehetőség: az ajánlások kérése
- A legjobb módszer ajánlások kérésére
REGISZTRÁCIÓ
A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj!