Értékesítési technikák élő online kurzus — megtanítunk, miként fejlessz saját eszközöket az értékesítés maximalizálására | Laba üzleti iskola

ÉLŐ, ONLINE KURZUS

ÉRTÉKESÍTÉSI TECHNIKÁK

HOMOLKA BALÁZS Sales Partnership Manager,
Medicontur

Homolka Balázs

ÉLŐ ONLINE KURZUS EGY TAPASZTALT ÉRTÉKESÍTÉSI VEZETŐVEL

IDŐPONT:

HAMAROSAN

Minden saleses álma, hogy a potenciális vásárlóit ne kelljen győzködnie. A valóságban azonban minden nagyobb üzletet egy átgondolt eladási stratégia felállítása előz meg.

Megtanítunk arra, hogyan tervezd és alakítsd ki az eszköztárad, amely az értékesítésed maximalizálását szolgálja.

MAGADRA ISMERTÉL? NEKED AJÁNLJUK A KURZUST, HA:

  • ÉRTÉKESÍTŐ VAGY A KARRIERED ELEJÉN

    Kezdő értékesítők, karrierváltók, vagy minimális tapasztalattal rendelkezők, akik gyakorlati eszközökkel szeretnék szélesíteni a tudásukat.

  • KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁS TULAJDONOSA / ÉRTÉKESÍTŐJE VAGY

    2-3 év tapasztalattal rendelkezel az értékesítés területén? Főleg ösztönből dolgozol és jól jönne a strukturált tudás a növekvő cégméret mellett? Itt a helyed!

  • ÉRTÉKESÍTÉSI OSZTÁLYVEZETŐ VAGY

    Ez a kurzus kiváló értékesítési osztályvezetők számára, akik a hatékony munkavégzés érdekében szeretnék megfelelően átadni csapatuk számára az értékesítéssel kapcsolatos strukturált tudást.

  • MAGÁNVÁLLALKOZÁSOD VAN

    Ha elkezdted építeni a vállalkozásod, de nincs nagy tudásod az értékesítésről, ez a kurzus tökéletes számodra, hiszen átfogó és strukturált tudást szerzel a vállalkozásod számára.

A SIKER ESSZENCIÁJA

  • ÜGYFELET TEREMTÜNK A VÁSÁRLÓBÓL

    Kizárólag az ösztöneidre hallgatva nem lehet hosszú távon értékesíteni. Ha nem építed ki az ügyfélbázisod, nem írsz szkripteket és nem gondolsz előre a termék reputációjára, akkor nem fogsz üzletet kötni. Egy tapasztalt saleses tudja, hogyan lesz vásárlóból ügyfél, hiszen a lojalitás a legfontosabb – ezért nem csupán értékesít.

  • SALES ESZKÖZTÁR

    Értékesítőként folyamatosan a beáramló megrendelésekről, a nagy projektszerződésekről és a jutalékhalmokról ábrándozik az ember. Amíg a lelkesedés viszi előre, sikeres is lehet, de előbb-utóbb minden üzletkötő szembe kerül a nehézségekkel. Tanuld meg, hogyan alakíthatsz ki egy sales eszköztárat, amely hamarabb juttat el a szerződéskötésig.

A KURZUSRÓL

  1. ELADÁSOK NÖVELÉSE

    A még több megrendelés rövidebb idő alatt, rendelés- és jutalékhegyek – ez minden értékesítő és cégvezető álma. Megtanítjuk, hogyan tudod hatékonyan növelni az árbevételt!

  2. SALES KÉZIKÖNYV

    A kurzus 12 alkalma során közösen fogjuk elkészíteni a sales kézikönyvedet, ami a saját értékesítési asszisztensed lesz a mindennapokban.

  3. HIDEGHÍVÁSOK

    Többé nem fog kihívást jelenteni a hideghívás sem! Az ismeretlenek megkeresése a kurzust követően rutinfeladattá válnak.

  4. ELUTASÍTÁS KEZELÉSE

    A „nem” egy olyan szó, amit nem hall szívesen egy saleses. Ha nincs stratégiád az elutasítások kezelésére, akkor az ügyfelet valószínűleg sosem látod többé. Ehelyett közelítsd meg a kérdést rendszerszinten, gyűjtsd össze az elutasítások elhárításának eszközeit, és kezdd felkészülten a tárgyalást!

ELŐADÓ

HOMOLKA
BALÁZS

  • Jelenleg a Medicontur nagyvállalatnál sales channel manager pozícióban dolgozik, és egy teljesen új termékvonal B2B-salescsatornájának kiépítéséért felel az alapoktól.
  • Korábban head of inside sales pozícióban egy 22 fős csapat felépítéséért és irányításáért felelt, akik a legnagyobb globális vállalatokkal történő üzletkötést segítették elő cold call technikákkal.
  • 20 éve sales területen: volt már head of sales; nemzetközi sales vezető, de sok évet dolgozott értékesítőként és key account managerként is. Üzletfejlesztőként kisvállalatok és startupok értékesítési rendszereit építi ki és mentorálja.
  • Eladásokban ezeken a területeken alkotott nagyot: bankszektor, retail, IT/Telco, állami szektor, szállodaipar, turizmus, szórakoztatás, oktatás.
  • Üzletágfejlesztésben 82%-os piaci részesedést ért el az automata készpénzfeldolgozók piacán, majd 3 évig dominálta is a piacot.
  • Szereti a kihívásokat: trénerként és mentorként megtanított már építészeket, gyógyszerészeket, alapítványi munkatársakat és szépségipari dolgozókat is a sikeres értékesítésre.
  • Értékesítőként hideghívásokkal bejutott olyan cégekhez, mint a Rossmann, az Amrest (Starbucks, KFC, Pizza Hut), a DM, a Budapesti Gyógyfürdők, Telenor, Vodafone, DHL és a Las Vegas kaszinók.
  • Tárgyalástechnikai tudását a Decathlon, a TakarékBank, a K&H, a Spar, az MNB és az IKEA képviselőivel lezárt üzletekben tökéletesítette.

PROGRAM

  • 01

    Egy sikeres értékesítő jellemzői

    • Az értékesítő vagy eladó vagy?
    • Kihívások ma az értékesítésben
    • Digital sales 2024
    • Ügyfél x Te = Üzlet
    • Mitől lesz jó élménye a vevőnek?
    • Ki a legjobb értékesítő?
    • Így leszel Te a Wall Street farkasa
    • A sales mesterkurzus 3 lépcsője
  • 02

    Első lépések az értékesítői pozícióban

    • Az első lépések, az építkezés megkezdése
    • Mit is várnak el tőlem?
    • A tervezés haszna
    • Te vagy a piacod szakértője
    • Az eladások megtervezése: a sales funnel, azaz értékesítési tölcsér
    • A korlátlan jutalékod kulcsa: a mindennapi folyamatok
    • Hogyan fogja a CRM bevezetése megsokszorozni a bevételed?
  • 03

    Sales a digitális világban

    • A covid tanulsága: a sales reziliencia
    • Mire vágynak most a vevőink?
    • Keresd a hullámot!
    • A sikeres lead generálás
    • Inbound és Outbound lead-ek generálása
    • Online lehetőségek a hideghívás kiváltására
    • Multi Channel Outbound
    • A LinkedInben rejlő erő
    • Az online tárgyalások 5 eleme
  • 04

    Ügyfélkeresés és ügyféltípusok

    • KPI teljesítménymutatók
    • Ügyféladatbázis felépítése a nulláról
    • Célcsoportok, ügyfélcsoportok, vevők
    • A fogyasztó megjelenítése
    • B2B és B2C jellemzői
    • KKV, multik, állami intézmények, magánszemélyek
    • Ügyfélcsoport kézikönyv készítése
    • Kitekintés a nemzetközi piacokra
  • 05

    Kapcsolódás az ügyfelekhez

    • Eladás előtt kapcsolódj az ügyfelekhez
    • Aktualizáld a hívást
    • Szimpátia kialakítása
    • Érzelmi intelligencia az értékesítésben
    • Fejleszthető soft skillek
    • Tippek egy tapasztalt segítőtől: keretezés és aktív hallgatás
  • 06

    Hideghívás

    • Miért félünk a hideghívástól?
    • Hogyan lesz élmény a hideghívás?
    • Előkészületek, hogy minden simán menjen
    • A hideghívás kiváltása: értékajánlat és előmelegítés
    • 3 mondatos elevator pitch
    • 3 kulcsmondat, ami minden helyzetben megment
    • Az ellenállás áttörése
    • Te mondj nemet és juss el a vevői igenig!
    • Script kártyák
    • Első emailes anyag kiküldése
  • 07

    Információgyűjtés és a fájó pont azonosítása

    • A sales ciklus felépítése
    • Mivel folytassuk a hideghívást? (Lead qualification)
    • Információgyűjtés a sikeres üzletkötéshez
    • A fájó pont keresése, a problémafeltáró kérdezéstechnika
    • Selling point és USP
    • A győztes ajánlat elemei
  • 08

    Az első találkozó - Prezentálás, tárgyalás, pitch

    • Felkészülünk az ügyféllel való találkozásra
    • A tárgyalás előkészítésének 5 lépése
    • A sales pitch
    • A tárgyalás 5 lépése
    • Ezekre figyelj tárgyalás közben
    • A tárgyalás sikerének kulcsa
    • Jegyzetek, memo
  • 09

    Az ügyfelek befolyásolása

    • Mit jelent az etikus befolyásolás?
    • A befolyásolás technikái
    • DISC személyiségtípusok
    • Az ügyfeleid 4 kategóriája
    • A kategóriák kezelési technikái
  • 10

    Úton az üzletkötés felé

    • A piac és a versenytársak ismerete
    • Konkurencia-mátrix ereje
    • ROI kalkuláció
    • Mit tegyünk, ha kedvezményt kérnek?
    • Az árat is el kell tudni adni
    • Up-selling és Cross-selling technikák
    • Az ügyfél terelése, döntéshozók azonosítása
  • 11

    Kössük meg az üzletet!

    • Mi a különbség elutasítás és kifogás között?
    • A kifogások kezelése
    • Technikák egy FBI-os túsztárgyalótól
    • A kifogások megelőzési technikája
    • Kérd az üzletet!
    • 4 lezárási technika
    • Húzz egy határt
  • 12

    Az eladások biztosítása

    • A kudarcok legyőzése és a tapasztalatok beépítése
    • A Follow-up, mint a legfontosabb momentum
    • Hogyan tudok újra eladni?
    • Az eladások biztosítása: KPI beállítások
    • Az ajánlások rendszere
    • A legjobb módszer ajánlások kérésére
    • Segítség a tervezésben: konverzió és valószínűség
  • 13

    Esettanulmány - Indítsunk be egy üzletágat!

    • Kihívás elfogadva: B2B partnerhálózat a nulláról
    • Előkészületi roadmap
    • Lead generálás és és értékesítési tölcsér
    • Scriptek, szövegek
    • Egy sales tréner SPIN kérdései
    • A legjobb ajánlatom
    • Hova fogunk eljutni
Regisztrálok