Teacher

Június 23 - Augusztus 2.

Sales mesterkurzus

A sikeres értékesítés hatékony módszerei

Minden sales-es álma, hogy a potenciális vásárlóit ne kelljen győzködnie. A valóságban azonban egy nagyobb üzletet egy átgondolt eladási stratégia felállítása előz meg. Megtanítunk arra, hogyan tervezz és alakítsd ki az eszköztárad, amely az értékesítésed maximalizálását szolgálja. A folyamat során egy közel 20 év értékesítési-, tárgyalástechnikai- és üzletfejlesztési tapasztalattal rendelkező mentor lesz a segítségedre, akitől elsajátíthatod a legsikeresebb értékesítési módszertanokat és stratégiát.

A siker esszenciája

 
 
Ügyfelet teremtünk a vásárlóból

Kizárólag az ösztöneidre hallgatva nem lehet hosszú távon értékesíteni. Ha nem építed ki az ügyfélbázisod, nem írsz szkripteket és nem gondolsz előre a termék reputációjára, akkor nem fogsz üzletet kötni. Egy tapasztalt sales-es tudja, hogyan lesz vásárlóból ügyfél, hiszen a lojalitás a legfontosabb, ezért nem csupán értékesít.

Sales eszköztár

Értékesítőként folyamatosan a beáramló megrendelésekről, a nagy projekt szerződésekről és a jutalék-halmokról ábrándozik az ember. Amíg a lelkesedés viszi előre, sikeres is lehet, de előbb-utóbb minden üzletkötő szembe kerül a nehézségekkel. Tanuld meg, hogyan alakíthatsz ki egy sales eszköztárat, amely hamarabb juttat el a szerződéskötésig.

Kezeljük az elutasítást

“Nincs rá szükségem”, “drága”, vagy egy sima “nem” - olyan szavak, amiket nem hall szívesen egy sales-es. Ha nincs stratégiád az elutasítások kezelésére és csupán a kedvezmény marad, mint utolsó mentsvár, akkor az ügyfelet valószínűleg sosem látod többé. Ehelyett inkább közelítsd meg a kérdést rendszerszinten, gyűjtsd össze az elutasítások elhárításának eszközeit és kezdd nyugodtan a tárgyalást!

Teacher

A kurzusról

Mit, mikor és hogyan?

Mit fogunk tanulni?

Válj kiemelkedővé

Már a kurzus elején megtudhatod, mitől leszel sikeres értékesítő és hogyan adnak el az igazi cápák. Megmutatjuk azokat a trükköket, amelyeknek mindenki bedől.

Eladások növelése

A még több megrendelés rövidebb idő alatt, rendelés- és jutalék hegyek - ez minden értékesítő és cégvezető álma. Megtanítjuk, hogyan tudod hatékonyan növelni az árbevételt!

Saját sales kézikönyv

A kurzus 12 alkalma során közösen fogjuk elkészíteni a sales kézikönyvedet, ami a saját értékesítési asszisztensed lesz a mindennapokban.

Hideghívások

Többé nem fog kihívást jelenteni a hideghívás sem! Az ismeretlenek megkeresése a kurzust követően rutinfeladattá válnak.

Mikor és hogyan?

KEZDET
  • Június 23.
FORMÁTUM
  • 6 hét
  • 12 alkalom
MENETREND
  • webinárium
  • házi feladatok
  • visszajelzések / értékelések

Az előadóról

Teacher

Homolka Balázs

Sales tréner

Az előadóról
  • Közel 20 éve sales területen: volt már értékesítő, head of sales; nemzetközi head of sales, de dolgozott key account managerként és üzletfejlesztőként is, jelenleg kisvállalatok és startupok értékesítési rendszereit építi ki és mentorálja
  • Eladásokban ezeken a területeken alkotott nagyot: bankszektor, retail, IT/Telco, állami szektor, szállodaipar, turizmus, szórakoztatás, oktatás
  • Egy éven belül 38%-os eladási forgalom növekedést ért el, a vállalata pedig átlépte az 1 milliárd forintos árbevételi álomhatárt
  • Üzletágfejlesztésben 82%-os piaci részesedést ért el az automata készpénzfeldolgozók piacán, majd 3 évig dominálta is a piacot
  • Szereti a kihívásokat: trénerként és mentorként megtanított már építészeket, gyógyszerészeket, alapítványi munkatársakat, szépségipari dolgozókat is a sikeres értékesítésre
  • Értékesítőként hideghívásokkal bejutott olyan cégekhez, mint a Rossmann, az Amrest (Starbucks, KFC, Pizza Hut), a DM, a Budapesti Gyógyfürdők, Telenor, Vodafone, DHL és a Las Vegas kaszinók
  • Tárgyalástechnikai tudását a Decathlon, TakarékBank, K&H, Spar, MNB, IKEA képviselőivel lezárt üzletekben tökéletesítette

Kurzus programja

  • Időtartam:

    Június 23. 18:00 —  Augusztus 2.

  • Előadások száma:

    12

Részletes program + Regisztrálok

Kurzus programja

  • Június 23. 18:00

    Alkalom 1

    Egy sikeres értékesítő jellemzői
    • Az értékesítő és eladó közötti különbség
    • Ki a legjobb értékesítő?
    • A hozzáadott érték jelentése és pénzzé váltása
    • Mitől leszel Te az igazi cápa, vagy a Wall Street farkasa?
    • Termékismeret, amire szükséged van az eladások során
    • A sales mesterei: értékesítési és tárgyalástechnikai készségek, amit a kurzustól kapsz
  • Június 28. 18:00

    Alkalom 2

    Első lépések értékesítői pozícióban
    • Első lépések, építkezés
    • Az eladások megtervezése: a sales funnel, azaz értékesítési tölcsér felépítése
    • Miért érdemes tervezni?
    • A korlátlan jutalékod kulcsa: a mindennapi folyamatok
    • Hogyan fogja a CRM bevezetése megsokszorozni a bevételed?
  • Június 30. 18:00

    Alkalom 3

    Sales a digitális világban
    • Mi minden változott az elmúlt 1 évben?
    • A digitális eszközök használata
    • Több online tárgyalás, kevesebb probléma
    • Az online tárgyalás 5 legfontosabb kritériuma
    • Javaslatok hideghívás helyett
  • Július 5. 18:00

    Alkalom 4

    Kapcsolódás az ügyfelekhez
    • Miről szól a kapcsolódás?
    • Hogyan segíti az eladást a hallgatás?
    • Érzelmi intelligencia a sales-ben
    • A jó kérdések tárháza: rábeszélés helyett megfelelő kérdések
    • Szimpátia kialakítása az ügyfelekben
  • Július 7. 18:00

    Alkalom 5

    Ügyfélkeresés és ügyféltípusok
    • Adatbázis felépítése nulláról
    • Az adatbázis rendszerezése: ügyféllisták, célcsoportok, vevők
    • KKV, nagyvállalatok/multik, Állami Intézmények, cégek
    • Miben hasonló és miben különbözik ha nekik akarsz eladni?
  • Július 12. 18:00

    Alkalom 6

    Hideghívások
    • Miért félünk a hideghívástól?
    • Hogyan lesz élmény a hideghívás?
    • Mire való és miből áll egy jó script?
    • 1 mondatos elevator pitch
    • 3 kulcskérdés, amely minden beszélgetésben segítségedre lesz
    • A szó, amitől a leginkább félünk: a “nem” használata mentőövként
  • Július 14. 18:00

    Alkalom 7

    Információgyűjtés és a fájó pont azonosítása
    • A sales ciklus felépítése
    • A hideghívást követő lépések
    • Információ az ügyfélről
    • Információ a sikeres üzletkötéshez
    • A fájó pont megtalálása: problémafeltáró kérdezéstechnika
    • Az “aha” élmény
  • Július 19. 18:00

    Alkalom 8

    Az első találkozó - Prezentálás, tárgyalás, pitch
    • Találkozás az ügyféllel
    • A bemutatkozásod új iránya, a sales pitch
    • A tárgyalás 5 fontos lépése
    • A siker kulcsa a céltudatosság
    • Ezekre figyelj tárgyalás közben
    • Mit tanulhatsz egy tárgyalásból?
    • Tárgyalási memo
  • Július 21. 18:00

    Alkalom 9

    Hatáskeltés a salesben
    • Mit jelent a hatáskeltés?
    • A hatáskeltés technikái, ami minden eladásban működik
    • DISC személyiségtípusok, hogy jobban megismerd magad
    • Az ügyfeleid 4 új kategóriája
    • Az ügyfeleid kezelési technikái
  • Július 26. 18:00

    Alkalom 10

    Úton az üzletkötés felé
    • A piac és a versenytársak ismeretének jelentősége
    • Az árat is el kell tudnunk adni
    • Kedvezmények rendszere
    • Up-selling és сross-selling fogalma és lehetősége
    • Az ügyfél terelése, döntéshozók azonosítása
    • Újabb tárgyalási időpont kérése
  • Július 28. 18:00

    Alkalom 11

    Lezárási technikák - Kössük meg az üzletet!
    • Mi a különbség elutasítás és kifogás között?
    • A kifogások megelőzése
    • Az eladás alapja: a következetesség
    • 4 különleges lezárási technika
    • Az üzlet lezárása
    • Meddig menj el, és mikor húzz egy határt?
  • Augusztus 2. 18:00

    Alkalom 12

    Az eladások bebiztosítása: follow-up és KPI
    • A kudarcok legyőzése és a tapasztalatok beépítése
    • A Follow-up mint a legfontosabb momentum
    • Hogyan tudok újra eladni?
    • KPI - Key Performance Indicators, azaz teljesítménymutatók
    • A legnagyobb lehetőség: az ajánlások kérése
    • A legjobb módszer ajánlások kérésére

Így tanítunk

 
 
   
LABA
Felhasználói fiókom

Lépj be a Google Classroom rendszerébe - itt találod a személyes fiókod. Nézd az órákat élő közvetítésben vagy felvételről, oszd meg ötleteidet az előadóval, és teljesítsd a feladatokat - mindent megteszünk, hogy kényelmesen tanulhass.

Regisztrálok
Mindig elérhető és mindig segít
Mindig elérhető és mindig segít

Az ügyfelek értékelik a támogatást. Az előadók és a LABA csapat minden kérdésedre választ ad. Ne félj kérdezni!

Regisztrálok
Eredmény
Tanulni nem egyszerű, de megéri

A házi feladatokat és teszteket az előadók metodológusokkal közösen tervezik meg. Muszáj tanulnod, hogy sikeresen teljesíts és elvégezd a feladatokat. Senki sem ígérte, hogy könnyű lesz, igaz? De ne aggódj, az itt megszerzett tudással már semmi sem lesz lehetetlen.

Regisztrálok
Oklevél
Elismert oklevél a képzésről

A kurzus alatt pontokat szerezhetsz a házi feladatok és tesztek megoldásával. Minél több pontot szerzel, annál jobb értékelést és oklevelet kapsz a kurzus végén.

Regisztrálok

Nézd meg, hogy fog kinézni az önéletrajzod a kurzus elvégzését követően. Megnézem

Támogató anyagok:
Támogató anyagok:
Támogató anyagok:

Prezentációk, fájlok, cikkek, videók, esettanulmányok - minden elérhető egy helyen.

Regisztrálok

Itt tudsz jelentkezni

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztráljon!

Töltsd ki a jelentkezési ívet

Kötelező mező

Add meg a telefonszámod

A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.

A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanulnak

 
Alfa bank
Pepsico
beeline
Burger king
Coca cola
Delloite
Epam
Google
Isida
Kyivstar
Mercedes
Pepsi
Raiffeisen
Rambler
Renault
Shell
Terrasoft
Vodafone

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.