Online
kurzus

PPC a gyakorlatban

Sikeres és megtérülő online kampányok
Hatékony PPC-kampányokat szeretnél indítani, pénzveszteség nélkül? Akár weboldalad forgalmának fellendítése, akár a leadgenerálás és az eladások növelése a célod, ez a kurzus neked szól! Berta Zsuzsi, a digitális marketing területén évtizedes tapasztalattal rendelkező PPC-szakértő most elárulja neked a hirdetésmenedzsment és a hatékonyságmérés trükkjeit.
Elsajátítod a legnépszerűbb platformok – Google Ads, Facebook, Instagram – hirdetéskezelő felületének használatát.
Belekóstolsz az analitika rejtelmeibe, megtudod, hogyan növelheted a konverziókat, és megtanulsz lépést tartani az e-kereskedelem trendjeivel.
Szupererő nélkül is ráérzel majd, hogyan válj láthatóvá online, építs releváns hirdetési stratégiát, és valósítsd meg üzleti céljaidat.
Berta Zsuzsi
Marketingvezető, PPC-szakértő
10 éve dolgozik digitális marketing területen, 7 éve kifejezetten PPC- és performance marketing specializációval.
6 Google minősítéssel rendelkező PPC-tanácsadó, pályája elején kiemelt Google Partner ügynökségeknél szerzett szakmai tapasztalatot.
Az A38 Hajó marketingvezetője, ahol projektgazdája volt a több szakmai díjat is nyert arculatváltásnak és a digitális hirdetési stratégia data-driven módszerek mentén történő átalakításának. Ezek közvetetten 12%-os bevételnövekedést hoztak az A38 paid és social media forgalmi forrású csatornáin (ebből 85%-os volt csak a Facebook mobil hirdetési forgalom).
6 éve a butopea.hu online bútorkereskedő startup PPC-tanácsadója, ahol nemcsak médiaköltésben, de éves PPC-vonatkozású bevételi forgalomban is tizenkétszeres növekedést sikerült elérnie.
A PR Agent ügynökséggel való együttműködésben olyan brandek lokális PPC-kampányait menedzseli, mint a Volvo Trucks, a Renault Trucks és a Suzuki Magyarország.
Mi vár rád a kurzuson? Elmélet és gyakorlat összhangja – valós és sikeresen alkalmazott példákon alapuló, azonnal bevethető tudás.
A kurzusról
A kurzusról
PPC hirdetési platformok
A PPC-marketing elméleti alapjainak és eszközkészletének bemutatásán túl bevezetünk a hirdetési beállítások alapvető működésébe (Google Ads, Youtube, Facebook, Instagram). Meghatározzuk a különböző platformok sajátosságait: a hirdetési célokat, büdzsékalkulációt, optimalizációt, hatékonyságmérést és a reporting lehetőségeit.
Analitika és hatékonyságmérés
Tanulj meg a számok között olvasni! Segítünk a konverzió növelésében a digitálismarketing-kampányokhoz kapcsolódó analitikai és egyéb optimalizációs eszközök – Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio, Google Search Console, konverziós beállítások, e-kereskedelmi hatékonyságmérés, kampányparaméterezés – használatában.
E-kereskedelem
A kurzuson az e-kereskedelmi célú – Google Ads Shopping, Facebook Conversion – kampányok felépítésébe és más, ezekhez kapcsolódó digitális eszközök – Google Merchant Center, Facebook Commerce Manager és product feed menedzsment – használatába is betekintést nyersz.
Kezdés:
november 14.
Menetrend:
6 hét
12 alkalom
18 óra
Formátum:
webinárium + házi feladatok
+ visszajelzések és értékelések
Így tanítunk
Gyakorlati tudás
Az előadó valódi példákon keresztül vezet be a hirdetési büdzsé biztonságos mederben tartásának lépéseibe és a hirdetési felületek használatába.
Segítség és támogatás
A képzés teljes ideje alatt számíthatsz az előadó és csapatunk támogatására. Tudásodról és fejlődésedről rendszeres visszajelzést kapsz, és egy kérdésed sem marad válasz nélkül.
Kapcsolatépítés
Hozzáférést kapsz a kurzus zárt csoportjához, ahol networkingelhetsz és tapasztalatot cserélhetsz a kurzus többi résztvevőjével.
A kurzus programja
1. alkalom
PPC-kampánytervezés alapjai
november 14.
  • - PPC-eszközök és -csatornák
  • - Üzleti körülmények és magyarországi „körkép”
  • - PPC-marketing mint szolgáltatás
  • - Leggyakrabban használt hirdetési platformok és eszközök
  • - PPC-marketing helye(i) a marketing mixben
  • - Hogyan támogatja a PPC a többi digitálismarketing-csatornát (pl.: social media, e-mail-marketing)
  • - Smart KPI-ok meghatározása a PPC-ben
  • - Alapvető online marketing metrikák
2. alkalom
PPC-marketingeszközök
november 16.
  • - Google Ads
  • - Google Analytics
  • - Google Tag Manager
  • - Google Search Console
  • - Google Merchant Center
  • - Facebook, Instagram
  • - Google Data Studio
  • - TikTok
  • - Dinamikus remarketing toolok, pl.: Criteo
3. alkalom
Google Ads a gyakorlatban I.
november 21.
  • - Fiókstruktúra bemutatása
  • - Kampánytípusok bemutatása
  • - Search, Display, Video (YouTube), Discovery, Shopping
  • - Közönségmenedzsment / remarketing és similar to közönségek és alkalmazásuk
  • - Ajánlattételi stratégiák és alkalmazásuk
  • - Szkriptek és automatizációs lehetőségek
4. alkalom
Google Ads a gyakorlatban II.
november 23.
  • - A kulcsszókutatás eszközei: Google Ads Keyword Planner, Google Search Console, Google Analytics és egyéb online toolok
  • - Kulcsszóegyezések és alkalmazásuk Search kampányokban
  • - Keyword pool készítés
  • - Budgetkalkuláció
  • - Keyword pool alkalmazása Search, Video, Display és Felfedezési kampányokban
5. alkalom
Facebook + Instagram Ads I.
november 28.
  • - Fiókstruktúra bemutatása
  • - A Facebook ökoszisztéma elemei
  • - Business Manager, Ads Manager, Audience Manager, Facebook Pixel + Conversion Api, Catalogue Manager
6. alkalom
Facebook + Instagram Ads II.
november 30.
  • - Kampánytípusok
  • - Post engagement, Traffic, Reach, E-commerce/Conversion, Video
  • - Hirdetések optimalizációja
  • - Hirdetési kreatívok jelentősége és esettanulmányok
  • - Kampányparaméterezés
7. alkalom
PPC-fiókok használata a gyakorlatban
december 5.
  • - Google Ads kampányépítés a gyakorlatban
  • - Facebook Ads kampányépítés a gyakorlatban
  • - Legelterjedtebb kampánytípusok és gyakorlati alkalmazásuk
8. alkalom
Hatékonyságmérés – Google Analytics tracking alapjai
december 7.
  • - Kódimplementáció
  • - Google Analytics-fiók setup
  • - Alapvető fiókbeállítások egy „ideális starthoz”
  • - Legfontosabb metrikák bemutatása kampánytípusok és üzleti célok szerint
  • - „Nem minden konverzió tranzakció, de minden tranzakció konverzió.”
  • - (Hagyományos) konverzióbeállítások
9. alkalom
Hatékonyságmérés – E-kereskedelem
december 12.
  • - E-kereskedelmi metrikák és KPI-ok
  • - E-kereskedelmi tracking setup
  • - UTM-tagelés
  • - Egyedi Google Analytics dashboardok
  • - ROAS
  • - Multi-channel funnel reporting, segített konverziók, attribúciós modellek
10. alkalom
Esettanulmányok, példák
december 14.
  • - Ismert brandek szemszögéből esettanulmányokat nézünk az alábbi platformokon futott, nagy sikerű kampányokból:

  • - Google Ads
  • - Facebook
  • - TikTok
  • - +1 DRM példa
  • - Kreatív vs. kampánycél vs. platformválasztás – tudatos tervezés a gyakorlatban
11. alkalom
Adatelemzés és kampányoptimalizáció
december 19.
  • - Performance metrikák jelentése és a elemzése a gyakorlatban
  • - Az adatelemzés és a kampányoptimalizáció kapcsolata
  • - A kampányhatékonyságmérés eszközei és gyakorlati alkalmazásuk
  • - A szakmai döntéshozatal lehetőségei
12. alkalom
Ügyfél-kommunikáció és -menedzsment
december 21.
  • - Szakmai felkészülés, ügyfél-kommunikáció
  • - Üzletmenedzsment, a PPC-marketing mint szolgáltatás kiajánlása, az audittól az accesseken és a fejlesztők briefingjén keresztül a kampánymenedzsmentig és analitikáig
  • - Platformok és eszközök
  • - Hasznos útravalók („íratlan szabályok”, amik segítenek megtartani egy ügyfelet)
Tudj meg többet
A kurzussal kapcsolatos további információkért töltsd ki az űrlapot, és munkatársunk a lehető leghamarabb felveszi veled a kapcsolatot, hogy bővebb tájékoztatást adjon a kurzus részleteiről és áráról.
Tudj meg többet