ÉLŐ, ONLINE KURZUS EGY TAPASZTALT HR-IGAZGATÓ VEZETÉSÉVEL
IDŐPONT:
HAMAROSAN
Egy szakmailag felkészült HR-menedzser az egyik legfontosabb motorja a szerethető munkahely megteremtésének.
Tedd meg a következő lépést a karrieredben, és engedj utat a fejlődésnek! Segítünk elmélyülni a HR-folyamatokban.
MAGADRA ISMERTÉL? NEKED AJÁNLJUK A KURZUST, HA:
-
JUNIOR HR-ES VAGY
Fejleszd az alapvető készségeid, járd körbe a HR-szakmát, szerezz új ismereteket! Gyakorlati példákon keresztül elsajátítod a legfontosabb HR-folyamatokat és nélkülözhetetlen kompetenciákat.
-
HR-SZAKEMBER VAGY
Tapasztalt szakmabeliként elmélyítheted a tudásod, egy új keretrendszert sajátíthatsz el. Átfogó, gyakorlati példákon keresztül bemutatva megtanulod a vállalatok számára fontos HR-rendszerek közötti összefüggéseket, azok praktikus felépítését és működtetését.
ÍGY TALÁLD MEG A LEGJOBB JELÖLTEKET
-
ÍGY TALÁLD MEG A LEGJOBB JELÖLTEKET Mire van szüksége a vállalatnak ahhoz, hogy erős középvezetőket találjon? Hogyan készíts ajánlatot a tökéletes jelöltnek, és hogyan készülj fel egy meggyőző interjúra? Megtanítunk a kiválasztási eszközök használatára, a hatékony onboarding folyamatok támogatására, és megismered, mi is az a jelöltélmény.
-
TEHETSÉGEK Hogyan találd meg és dolgozz együtt nagyágyúkkal? Megmutatjuk, hogyan tudod felismerni és megtalálni a tehetségeket, illetve, hogy hogyan tudod őket megtartani, fejleszteni.
-
A CSAPAT MOTIVÁLÁSA Mit ajánlhatsz a munkavállalóknak a fizetésen kívül? Megmutatjuk, hogyan használd ki az Employer Branding adta lehetőségeket a gyakorlatban, hogyan alkalmazd az anyagi és nem anyagi motivációs rendszereket, valamint azt is megtanulod, hogyan alakíthatsz ki elkötelezett csapatokat.
HRCI-akkreditáció – Szerezz 15 kreditórát!

-
A HRCI (HR Certification Institute) a HR-szakma egyik vezető intézménye, amely iparági szabványokat állít fel, összegyűjti és rendszerezi a naprakész szakismereteket, és felügyeli a szakembereket. Nagyon kevés hivatalos partnerrel rendelkeznek, akik a magas színvonal biztosítása mellett hivatalos képzést is nyújtanak.
-
A tanfolyamunkhoz adott jóváhagyásuk azt jelenti, hogy ez a tartalom összhangban van az iparági kompetenciabenchmarkkal, és segíti a tanfolyam kitűzött céljainak elérését.
-
Tisztában vagyunk vele, hogy a kurzusrésztvevők közül sokan a munkaerőpiacon is szeretnének kitűnni és tanúsítvánnyal igazolni a szakmaiságukat. Azok a hallgatók, akik leteszik a HRCI-vizsgát és megszerzik a tanúsítványt, tanfolyamunk elvégzését szakmai fejlődésként érvényesíthetik, és megkapják az említett kreditórák számát.
Ezzel a kurzussal a HRCI jóváhagyása alapján 15 kreditórát szerezhetsz.
ELŐADÓ

LUKÁCS-KÁRPÁTI
DIA
- LINKEDIN-PROFIL
- 15+ éves HR szakmai tapasztalattal rendelkezik nemzetközi és hazai nagyvállalatoknál: Molson Coors, Danone, Centrál Médiacsoport, McDonalds, EPAM Systems.
- 90–2000 fős cégeknél szerzett felsővezetői tapasztalatot.
- Többször vezetett be sikeres HR üzleti partneri modelleket, a csapattagjai fejlesztésével pedig újrapozícionálta a HR-funkciókat.
- 5+ éves külföldi HR-vezetői tapasztalatot szerzett 4 különböző európai országban.
- Számtalan üzleti transzformációs projektben képviselte a HR-t nemzetközi porondon.
- Fő szakterülete a piaci átrendeződések okozta szervezeti átalakulások változásmenedzsmentje.
- Trénerként, facilitátorként számtalan üzleti képességfejlesztési projektet támogatott, vezetett.
PROGRAM
-
01
A sikeres HR-menedzser
- Mi a HR-menedzser szerepe? Feladatok és kompetenciák
- Mik a HR-szakma részterületei, és ezek hogyan épülnek egymásra?
- HR-szerepek, -lehetőségek, -csapdahelyzetek
- A HR-menedzser munkájának eredményessége, mérhetősége
-
02
Üzlet és HR
- Milyen a jó szervezeti felépítés? A jó és hibás gyakorlatok
- Mik az üzlet számára fontos, látható, és kevésbé látható HR-folyamatok?
- Hogyan mérjük a szervezeti hatékonyságot HR-eszközökkel?
- Hogyan mérjük a HR hatékonyságát?
- HR-metrikák, -analitikák, adatvezérelt HR-rendszerek
-
03
Toborzás-kiválasztás I.
- Honnan tudjuk, hogy toborozni kell? Munkaerőigény felismerése
- Mi az az „intake meeting”, és miért fontos?
- Toborzási modellek
- Hol és hogyan toborozzunk? Digitalizált toborzási folyamatok
- Kiválasztási folyamatok az online és offline térben, eszközök, gyakorlati példák
-
04
Toborzás-kiválasztás II.
- Mikor sikeres a toborzás?
- Ki a vadász, és ki a vad? A jelöltélmény fontossága
- Hogyan tudjuk a meglévő kollégáinkat mozgósítani a toborzásban?
- A belső ajánlási rendszerek jelentősége
- Hogy lesz az új belépőből elkötelezett munkatárs?
-
05
Teljesítmény-, tehetség- és tudásmenedzsment I.
- Hogyan mérjük jól a kollégák teljesítményét?
- A HR szerepe a teljesítménykultúrában
- Hogyan azonosítsuk a tehetségeket?
- Miért és hogyan tervezzünk karrierutakat?
- A tudatos utódlástervezés kultúrája
-
06
Teljesítmény-, tehetség- és tudásmenedzsment II.
- Milyen egy jó egyéni fejlesztési terv?
- Mikor érdemes külső képzésekre költeni?
- Hogyan lehet mérni a képzések hozzáadott értékét?
- Milyen változásokat generált a pandémia a tudás- és tehetségmenedzsmentben?
-
07
Bérek és juttatások 2023-ban
- Mi a bérek és juttatások szerepe a munkavállalók elkötelezettségében?
- Hogyan tervezzünk bérbesorolási rendszert?
- Mikor, miért és hogyan emeljünk fizetéseket?
- Milyen béren felüli juttatások vonzóak ma? Mit változtatott meg a pandémia?
- Mit jelent a munkavállalói well-being napjainkban?
-
08
A munkatársak elkötelezettsége
- Milyen összetevői vannak a dolgozói elkötelezettségnek?
- Hogyan mérjük az elkötelezettséget? Mihez kezdjünk az eredményekkel?
- Elégedettség vs. elkötelezettség
- Munkavállalói élmény design thinking módszertannal
- Miért veszítjük el a kollégákat?
- Miért és hogyan kell elküldeni a kollégákat?
- Hogyan kezeljük a fegyelmi ügyeket?
-
09
A szerethető vállalati kultúra építése
- Milyen típusú vállalati kultúrák léteznek?
- Kultúra kutatások a gyakorlatban
- Hogyan lesz a generációs különbségekből szerethető szervezeti kultúra?
- Mi a szerepe a belső kommunikációnak a vállalati kultúra építésében?
- Hogyan fejlesszük a belső kommunikációt?
-
10
Employer branding a gyakorlatban
- Mi az a munkáltatói márka, miért és mikor kell tudatosan építeni?
- Milyen a jó munkáltatói márka?
- Hogyan készítsünk EVP-t?
- Hogyan kommunikáljuk a munkáltatói márkát?
- Az EVP aktiválása a piacon valós példákkal
RÓLUNK MONDTÁK
Tudj meg többet
A kurzussal kapcsolatos további információkért töltsd ki az űrlapot, és munkatársunk a lehető leghamarabb felveszi veled a kapcsolatot, hogy bővebb tájékoztatást adjon a kurzus részleteiről és áráról.