PÉNZÜGYI IGAZGATÓ

6 HÉT, 12 ALKALOM

NAGY LORÁND

CÉGVEZETŐ TŰZÁLLÓTECHNIKA KFT. ÉS SCHNEIDER KFT.

A pénzügyi igazgató a szervezetben

Klasszikus gazdasági funkciók – Szűken vett CFO-területek

Mi mindent csinál még a pénzügyi igazgató? – Tágabban vett CFO-terület

Beruházás és eszközmenedzsment

Workshop – Beruházásszámítás

Értékteremtés az asztal mellől

Finanszírozás és likviditás

Kockázatkezelés

M&A (Fúziók és felvásárlások)

ERP – Vállalatirányítási rendszer

Operatív vezetés – Vendégelőadó: Heltai Lajos

Összefoglalás, értékelés, Q&A

ÉLŐ, ONLINE KURZUS A PICK SZEGED ZRT. VOLT PÉNZÜGYI VEZETŐJÉVEL

IDŐPONT:

2024. január 31. – március 11.

MENETREND:

5 HÉT, 12 ALKALOM
18:00–19:30

Érdekel, hogyan valósíthatod meg a vállalat üzleti céljait a pénzforgalom stabilizálása mellett? Hatékony tervet keresel a kockázatkezelésre?

 

Ha a pénzügyi vezetés azonnal bevethető best practice-ét szeretnéd elsajátítani multi, kkv, vagy állami környezetben, akkor képzésünk a tökéletes választás számodra. Ismerd meg a teljes pénzügyi tervezés folyamatát az eszközmenedzsmenttől kezdve a vállalatirányítási rendszereken át a vállalatfelvásárlásokig.

MAGADRA ISMERTÉL?
NEKED AJÁNLJUK A KURZUST, HA:

  • CÉGVEZETŐ, KKV-TULAJDONOS VAGY VÁLLALKOZÓ VAGY

    Teljes kontrollt szeretnél a következő lezárt üzleti év beszámolója felett, és nem érzésre akarsz dönteni a beruházásokról és a finanszírozásról.

  • FELSŐVEZETŐ, ÜGYVEZETŐ POZÍCIÓBAN VAGY

    Ellenőrzés alá akarod venni a vállalat pénzforgalmát és a kommunikációs hibák okozta kieséseket. Összhangot akarsz az egyes üzleti területek stratégiai céljai és a pénzügyi tervezés között a beszerzéstől kezdve az értékesítésig.

  • A SALESÉRT, TERMELÉSÉRT VAGY MÁS ÜZLETI TERÜLETÉRT FELELŐS VEZETŐ VAGY

    Olyan kulcsszereplő szeretnél lenni a vállalat pénzügyi irányításában, aki a minőségi változások kezdeményezéséért felel.

  • GAZDASÁGI SZAKEMBER VAGY, ÉS PÉNZÜGYI VEZETŐI KARRIER A CÉLOD

    Azonnal bevethető és hatékony tudást szeretnél a pénzügymenedzsment teljes spektrumáról, a verseny- és a közszférában egyaránt. A célod a tapasztalati bázis építése és egy jövőbeli CFO/Pénzügyi igazgatói pozíció.

A KURZUSRÓL

  1. PÉNZÜGYI KIMUTATÁSOK

    A stabil vállalathoz és a profit növeléséhez elengedhetetlen a vezetői jelentések pontos kezelése. Együtt felfedjük, hogy milyen információkat rejtenek az alapvető kimutatások, valamint azt, hogy ezek hogyan kapcsolódnak egymáshoz.

  2. HUMÁNPOLITIKA A PÉNZÜGYI VEZETÉSBEN

    Vedd irányításod alá a tervezést a humánerőforrás területén! Megmutatjuk, hogyan növelhető a pénzügyi kontroll átlátható bérsémák, juttatások és munkaidő-keretrendszer által. Megérted, hogy milyen szempontok szerint érdemes invesztálni a munkavállalói élmény formálásába, a kötelezettségrendszer kialakításába és a HR jogi aspektusaiba.

  3. PÉNZÜGYI TERVEZÉS

    Ahhoz, hogy sikeresen tervezd és felügyeld a stratégiai célok elérését, meg kell értened, hogy a pénzügyi terv önmagában nem létezik, azt megfelelően csak egy jól átgondolt üzleti tervre építve lehet összeállítani. Emiatt fontos, hogy a pénzügy és az üzleti területek között folyamatos kommunikáció történjen. A kurzuson megtanulod, hogy mitől jó egy pénzügyi terv, és betekintést nyersz a tervezés kihívásaiba, gyakorlati lépéseibe.

ELŐADÓ

NAGY
LORÁND

  • LinkedIn-profil
  • 25+ év pénzügyi tapasztalattal rendelkezik, a Tűzállótechnika Kft. és a Schneider Kft. jelenlegi cégvezetője.
  • A Pick Szeged Kft. CFO-jaként közel 70 milliárd forint éves árbevétellel operáló vállalat pénzügyi vezetéséért volt felelős.
  • 10+ különböző pénzügyi pozícióban szerzett tapasztalatot: volt CFO-ja az FKF-nek, a Grand Tokaj Zrt.-nek és a MOL-csoport műszaki karbantartó leányvállalatainak, valamint volt pénzügyi igazgatója az E2 Hungarynek.
  • Részt vett újonnan induló vállalkozás pénzügyi irányításában, önkormányzati cég modernizálásában és alapvető pénzügyi rendszerek életre hívásában, mind kkv, mind multi környezetben.

VENDÉG ELŐADÓ

HELTAI
LAJOS

  • LinkedIn-profil
  • Jelenleg a PICK Szeged Zrt. termelési igazgatója, de volt már Lean-mérnök, termelés- és gyárvezető is.
  • Mérnök- és vezetői csapatával az elmúlt 4 évben 1 milliárd forint feletti megtakarítást ért el beruházás nélküli folyamatfejlesztési-és racionalizálási tevékenységekkel.
  • Részt vesz Magyarország egyik jelenleg zajló, kiemelt készítményüzemi beruházásában, melynek költsége közel 40 milliárd forint.
  • Számtalan elméleti- és gyakorlati képzésen vett részt (5S, Lean, TPM, Six Sigma, Kaizen, Business Leadership Program), az elmúlt években pedig leginkább az emberek motiválását és szolgálatát helyezi előtérbe.

PROGRAM

  • 01

    január 31. 18:00–19:30

    A pénzügyi igazgató a szervezetben

    • A sokarcú CFO – Szerepek és tulajdonságok
    • A CFO helye a szervezetben
    • Embertípusok, vezetői tulajdonságok
    • Milyen a jó CFO?
    • Karrier – váltások és lehetőségek
  • 02

    február 5. 18:00–19:30

    Klasszikus gazdasági funkciók – Szűken vett CFO-területek

    • Számvitel és könyvvizsgálat
    • Kontrolling
    • Adózás
    • Likviditáskezelés
    • Finanszírozás, banki kapcsolatok
  • 03

    február 7. 18:00–19:30

    Mi mindent csinál még a pénzügyi igazgató? – Tágabban vett CFO-terület

    • Szerződések és számlák – back office
    • Követeléskezelés, behajtás
    • HR: alkalmazottak kezelése és bérek
    • IT, eszközgazdálkodás, készletezés
    • Beszerzés és infrastruktúra-kezelés
  • 04

    február 12. 18:00–19:30

    Beruházás és eszközmenedzsment

    • Támogatás
    • Megtérülési számítások
    • Értékesítések, hasznosítás
    • Lízing, bérlés és vásárlás
  • 05

    február 14. 18:00–19:30

    Workshop – Beruházásszámítás

  • 06

    február 19. 18:00–19:30

    Értékteremtés az asztal mellől

    • Tervezés – miért kell valójában?
    • Várhatózás
    • Költségkontroll
    • Költségalapú árképzés
  • 07

    február 21. 18:00–19:30

    Finanszírozás és likviditás

    • Likviditási előrejelzés
    • Számlák ütemezése
    • Lekötések
    • Egy kkv finanszírozása
    • Banki kapcsolatok
  • 08

    február 26. 18:00–19:30

    Kockázatkezelés

    • Kockázatok felmérése
    • Kockázatok típusai
    • Szerződések és folyamatok
    • Kockázatkezelés, biztosítások
    • Technológiai rendszerek és jogi keretek
  • 09

    február 28. 18:00–19:30

    M&A (Fúziók és felvásárlások)

    • Miért veszünk meg és miért adunk el céget?
    • Due diligence
    • M&A folyamata – Screening, tárgyalás, szerződés
    • Cégtípusok és kihívások
  • 10

    március 4. 18:00–19:30

    ERP – Vállalatirányítási rendszer

    • Az ERP célja és lehetőségei
    • Elvek és kötött folyamatok
    • A bevezetés hibái – Tanulságok
  • 11

    március 6. 18:00–19:30

    Operatív vezetés – Vendégelőadó: Heltai Lajos

  • 12

    március 11. 18:00–19:30

    Összefoglalás, értékelés, Q&A

Tudj meg többet

A kurzussal kapcsolatos további információkért töltsd ki az űrlapot, és munkatársunk a lehető leghamarabb felveszi veled a kapcsolatot, hogy bővebb tájékoztatást adjon a kurzus részleteiről és áráról.

Kötelezően kitöltendő mező
Tudj meg többet