Teacher

Május 27. — Július 3.

Business Development

A hosszú távú üzleti növekedés mozgatórugója

A vállalati működés minden mozzanatának hátterében egy egyszerű és jól értelmezhető cél húzódik meg: az üzleti növekedés. Hogy mitől indul be a gépezet és mitől fejlődik igazán az üzlet, vállalatonként eltérő. Az emberek, stratégiák, termékek, rendszerek és folyamatok fejlesztése egyaránt fontos. A kurzus során megtanítunk arra, hogyan ismerd fel a növekedés mozgatórugóit és készíts fejlesztési tervet.

Komplex üzleti fejlődés

 
 
Haszon és siker

Előbb-utóbb minden vállalat eléri a plafont. Hogyan törhetjük át? A helyzetünk tényszerű vizsgálatával, a változások irányításával és a piaci igényekhez igazított fejlődéssel. Ehhez olyan üzletfejlesztési szakemberre van szükség, akinek célja a hatékonyság, a folyamatos fejlődés és az erős piaci pozíció elérése. Válj eredményessé az üzletfejlesztés területén és vidd sikerre a vállalatod!

Külső és belső fejlődés

A vállalatot egy globális cél vezérli: piacvezetővé válni. Csak akkor leszünk képesek hatékony stratégiát alkalmazni a cél eléréséhez, ha megértjük a belső működésünk erősségeit és gyengeségeit, illetve a piacunkban rejlő külső lehetőségeket és veszélyeket. A megfelelő eszközök megválasztásával képesnek kell lennünk felismerni és belátni, ha rossz az irány.

Sokoldalúság

A kiváló üzletfejlesztő átlátja a lehetőségeket és a buktatókat egyaránt. Egy hibás business case, a sales támogatás hiánya, a tévesen meghatározott célcsoport, egy hibás árazási logika, vagy épp a rossz pozícionálás egyaránt gátolhatja a növekedést. Ismerd meg azokat az eszközöket és módszertanokat, amelyek mentén fel tudod mérni, mire összpontosíts a haszon érdekében.

Teacher

A kurzusról

Mit, mikor és hogyan?

Mit fogunk tanulni?

Megvalósítás

Nem számít, hogy terméket, szolgáltatást, vagy digitális megoldást kínálsz, a feladatod az, hogy komplex módon gondolkodj és cselekedj. Elmondjuk, hogyan kell terméket fejleszteni és piacra vinni, árazási stratégiát alkotni, pozícionálni és mérni az eredményeket.

Stratégia

Pontos tervezés nélkül a fejlődés nem lehetséges. Határozd meg az üzlet fejlődési céljait, tanulj a korábbi hibákból, és építs világos fejlődési stratégiát.

Krízis

Még a legjobb vezetők életében is vannak mélypontok. Dolgozz előre, kalkuláld bele a stratégiádba, hogy készen állj. Elmondjuk, hogyan ismerd fel a kockázatot, hogyan reagálj gyorsan a kritikus helyzetekre, és hogyan minimalizáld a vállalat veszteségét.

Mikor és hogyan?

KEZDET
  • május 27.
FORMÁTUM
  • 6 hét
  • 12 alkalom
MENETREND
  • webinárium
  • házi feladatok
  • visszajelzések / értékelések

Az előadóról

Teacher

Tüzes Imre

A Profession.hu üzletfejlesztési igazgatója

Az előadóról
  • +14 év tapasztalat telco, digital, online recruitment területen (Profession.hu, Vodafone, Sanoma Media, Central Media Group)
  • Jelenleg a Profession.hu üzletfejlesztési igazgatója
  • A Profession.hu az elmúlt években az egyik legnagyobb üzleti növekedést felmutató digitális hazai vállalat (az “Év legjobb munkahelye”, az “Év irodája”, többszörös Effie és Superbrands díjazott)
  • Kiemelt szerepe volt a Profession.hu Kft. önálló cégként való létrejöttében, valamint abban, hogy több területen nagyvállalati szofisztikáltságú KKV-ként működjön (pl.: BI és DWH létrehozás, Salesforce CRM bevezetése)
  • Egy üzleti folyamat milliárdos árbevételének elérése miatt 2011-ben a Vodafone Év dolgozója elismeréssel jutalmazták
  • Certified Scrum Product Owner és 6Sigma Green Belt minősítéssel rendelkezik

Kurzus programja

  • Időtartam:

    Május 27. 18:00 —  Július 3.

  • Előadások száma:

    12

Részletes program + Regisztrálok

Kurzus programja

  • Május 27. 18:00

    Alkalom 1

    Fehér laptól a terepmunkáig: a stratégiai tervezés módszertana
    • Miért fontos felépített rendszer köré szervezni a vállalati működést?
    • A vállalati stratégiai tervezés célja és folyamata
    • Mikor nyúljunk a stratégiához?
    • Stratégia és budget kapcsolata
    • VMOST keretredszer: víziótól a taktikáig
    • A tervezés buktatói: hogyan ne tervezzünk stratégiát?
  • Június 1. 18:00

    Alkalom 2

    A vállalati működés és a potenciál elemzése
    • Vállalati és iparági életciklusok működése
    • A vállalati érettség és pozíció üzleti hatásai
    • Külső és belső elemzési eszközök szerepe
    • Stratégia átvilágítás SWOT + PEST analízissel
    • Porter féle 5 erő modell és a piaci verseny dinamikája
    • A GAP analízis jelentősége a vállalati célok elérésében
  • Június 3. 18:00

    Alkalom 3

    Ötlettől a piaci ítéletig: a termék- és szolgáltatásfejlesztés folyamata I.
    • A termékek/szolgáltatások életútja és csoportosítása
    • Komplett termékélmény
    • Go-to-market keretrendszer felépítése
    • Szerepek és funkciók a termékfejlesztésben
    • A definíció és tervezés lépései
    • Intézményesített ötletgyár, product/market fit és a growth-hacking
    • A business case jelentősége és elemei
    • Cost-benefit analízis és SWOT működése a termékfejlesztésben
  • Június 8. 18:00

    Alkalom 4

    Ötlettől a piaci ítéletig: a termék- és szolgáltatásfejlesztés folyamata II.
    • Gyártás előkészítés és megvalósítás elemei
    • A value proposition fogalma és jelentősége
    • Üzleti és funkcionális specifikáció
    • Divízók szerepvállalása
    • A siker definíciója és a follow up szerepe - az üzleti eredmény deklarálása
    • Hogyan készítsünk MVP-t?
    • Sikerfaktorok és buktatók a termék- és szolgáltatásfejlesztés folyamatában
  • Június 10. 18:00

    Alkalom 5

    Termékmenedzsment és árképzés
    • Éles piaci környezetben való navigálás
    • Termékalapú tervezés
    • Termékcsoportok kialakítása
    • Az árképzés alapjai
    • Módszertanok az ideális árszint kialakításához
    • Árazás, mint versenyelőny
    • A mystery shopping módszere és szerepe
    • Árképzési validációs eszközök
    • A Van Westendorp-féle PSM metódus
    • Izgalmas és innovatív árazási stratégiák
  • Június 15. 18:00

    Alkalom 6

    Frontvonalban: a sikeres sales fundamentumai
    • Hatékony sales szervezeti struktúra
    • Szegmens alapú értékesítési stratégia
    • Sales csatornák
    • Offline vs./és online?
    • Adatalapú sales
    • CRM szerepe
    • Sales funnel, a lead-től az account-ig
    • A legfontosabb sales metrikák
  • Június 15. 18:00

    Alkalom 7

    Pozícionálás: a hatékony marketingstratégia
    • A marketing sokrétű szerepvállalása az üzletfejlesztésben
    • Szegmens, ügyfélérték és életciklus alapú megközelítés
    • Ügyfélakvizíciós eszközök
    • Az ügyfélértéknövelés módszerei
    • Az ügyfélmegtartás jelentősége
    • Piaci pozícionálás és selling points
    • Marketing mix és az 5P
    • A marketing osztály felépítése és kapcsolódásai
  • Június 22. 18:00

    Alkalom 8

    Adatból információ: a BI szerepe
    • Miért fontos az adatalapú döntéshozatal?
    • A vállalati adatkultúra kialakítása és fejlesztése
    • A vállalatban rejlő kiaknázatlan adatkincsek feltérképezése és üzleti felhasználása
    • BI eszközökkel való megismerkedés
    • A hatékony BI szervezet felépítése
    • Fontos üzleti indikátorok kiválasztása és azok mérési módja
    • Dashboarding alapok
  • Június 24. 18:00

    Alkalom 9

    Ügyfélélmény alapú üzleti validáció
    • A piaci validáció, mint nulladik lépés
    • Az ügyfélvisszajelzések hasznossága
    • Piackutatási módszerek
    • Az ügyfélelégedettség dimenziói
    • Mérési módszertanok
    • Információból stratégia és üzleti felhasználás
  • Június 29. 18:00

    Alkalom 10

    A skálázhatóság és a terjeszkedés eszközei
    • Skálázhatóság és terjeszkedés
    • Az organikus és a külső növekedés természete
    • Stratégiai partnerség és M&A
    • Általános versenyelőnyt biztosító stratégiák
    • Stakeholder menedzsment
  • Július 1. 18:00

    Alkalom 11

    A belső sikerfaktor: HR stratégia és performancia menedzsment
    • Miért az emberi erőforrás az egyik legkritikusabb faktor az üzleti növekedésben?
    • A hazai és nemzetközi munkaerőpiac működése és dinamikái
    • A legjobb szakemberek elérése és bevonzása
    • Motivációs rendszerek
    • Munkavállalói életciklusok
    • A megtartás módszerei
    • Tehetségmenedzsment megváltozott környezetben
  • Július 6. 18:00

    Alkalom 12

    Krízismenedzsment
    • A krízis kialakulásának okai
    • A krízis lehetőségének minimalizálása
    • Krízishelyzetek modellálása
    • Kríziskommunikáció házon belül és kívül
    • A krízis megszüntetésének eszközei
    • Költségmenedzsment krízis esetén

Így tanítunk

 
 
   
LABA
Felhasználói fiókom

Lépj be a Google Classroom rendszerébe - itt találod a személyes fiókod. Nézd az órákat élő közvetítésben vagy felvételről, oszd meg ötleteidet az előadóval, és teljesítsd a feladatokat - mindent megteszünk, hogy kényelmesen tanulhass.

Regisztrálok
Mindig elérhető és mindig segít
Mindig elérhető és mindig segít

Az ügyfelek értékelik a támogatást. Az előadók és a LABA csapat minden kérdésedre választ ad. Ne félj kérdezni!

Regisztrálok
Eredmény
Tanulni nem egyszerű, de megéri

A házi feladatokat és teszteket az előadók metodológusokkal közösen tervezik meg. Muszáj tanulnod, hogy sikeresen teljesíts és elvégezd a feladatokat. Senki sem ígérte, hogy könnyű lesz, igaz? De ne aggódj, az itt megszerzett tudással már semmi sem lesz lehetetlen.

Regisztrálok
Oklevél
Elismert oklevél a képzésről

A kurzus alatt pontokat szerezhetsz a házi feladatok és tesztek megoldásával. Minél több pontot szerzel, annál jobb értékelést és oklevelet kapsz a kurzus végén.

Regisztrálok

Nézd meg, hogy fog kinézni az önéletrajzod a kurzus elvégzését követően. Megnézem

Támogató anyagok:
Támogató anyagok:
Támogató anyagok:

Prezentációk, fájlok, cikkek, videók, esettanulmányok - minden elérhető egy helyen.

Regisztrálok

Semen Berezovsky

 

Tudom, hogyan kell:
  • felmérni a vállalatom piaci pozícióját
  • üzleti stratégiát alkotni és ehhez üzleti évet tervezni
  • analitikai eszközökkel elemezni a belső erőforrások hatékonyságát
  • felmérni a versenytársakat
  • különböző árazási stratégiákat alkalmazni
  • harmonizálni a sales, a marketing és a termékfejlesztés szerepét az üzletfejlesztésben

Itt tudsz jelentkezni

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük regisztráljon

Töltsd ki a jelentkezési ívet

Kötelező mező

Add meg a telefonszámod

Azzal, hogy elküldöm a jelentkezésem vagy "Regisztrálok" gomb megnyomásával, elfogadom az adatvédelmi tájékoztató és felhasználási feltételek

A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanulnak

 
Alfa bank
Pepsico
beeline
Burger king
Coca cola
Delloite
Epam
Google
Isida
Kyivstar
Mercedes
Pepsi
Raiffeisen
Rambler
Renault
Shell
Terrasoft
Vodafone