ÜZLETFEJLESZTÉSI
IGAZGATÓ
14 alkalom
TÜZES IMRE
A PROFESSION.HU
ÜZLETFEJLESZTÉSI IGAZGATÓJA
A vállalati terv megalkotása
Potenciálelemzés
Termék- és szolgáltatásfejlesztés 1.
Termék- és szolgáltatásfejlesztés 2.
Árképzés és monetizáció
Sales- és marketingstratégia 1.
Sales- és marketing stratégia 2.
Adatból információ: a BI szerepe
Ügyfélélmény alapú üzleti validáció
A skálázhatóság és a terjeszkedés eszközei
HR-stratégia és performanciamenedzsment
Krízismenedzsment
Eszközök és technológiák az üzletfejlesztésben
Üzletfejlesztés a gyakorlatban: szakértői workshop
A HOSSZÚ TÁVÚ ÜZLETI NÖVEKEDÉS MOZGATÓRUGÓJA!
IDŐPONT:
2024. október 16. – december 3.
MENETREND:
7 HÉT, 14 ALKALOM
18:00–19:30
Tévedés lenne azt hinni, hogy az üzleti növekedés csak a továbblépésről szól. Az üzleti növekedés a fennmaradásról is szól. Változó gazdasági környezet, a versenytársak kiszámíthatatlan lépései, átalakuló fogyasztói igények – csupa olyan akadály, amit biztosan csak úgy győzhetünk le, ha a legjobbak maradunk. Ha fejlesztünk.
Eredményes fejlesztés viszont nem létezik pontos terv nélkül. Ezt a tervet pedig csak egy, a növekedés mozgatórugóit ismerő szakértő tudja elkészíteni. Megmutatjuk, hogyan lehetsz te ez a szakértő!
MAGADRA ISMERTÉL?
NEKED AJÁNLJUK A KURZUST, HA:
-
Cégvezető, vállalkozó vagy
Az üzletfejlesztés több, mint eszköztár: ez egy szemléletmód, ami minden döntésedet áthatja majd a céged vezetése során. Optimalizáld az üzleti működést, és hozd ki a legtöbbet a vállalkozásodból!
-
Üzletfejlesztő vagy
Rendszerezzük és kiegészítjük az elméleti tudásod, bemutatjuk a jó gyakorlatokat, és felvértezünk egy sokat látott szakértő piaci bölcsességével. Itt az ideje szintet lépni a karrieredben!
-
Menedzser, kontroller, értékesítő vagy
Stabil alapokkal és átfogó rálátással rendelkezel az egyes üzleti folyamatokra és a piac működésére. Akár karrierváltás a célod, akár a szakmai előremenetel, segítünk jó szakemberből kiváló üzletfejlesztővé válni.
A KURZUSRÓL
-
Megvalósítás Nem számít, hogy terméket, szolgáltatást, vagy digitális megoldást kínálsz, a feladatod az, hogy komplex módon gondolkodj és cselekedj. Elmondjuk, hogyan kell terméket fejleszteni és piacra vinni, árazási stratégiát alkotni, pozicionálni és mérni az eredményeket.
-
Stratégia Pontos tervezés nélkül a fejlődés nem lehetséges. Határozd meg az üzlet fejlődési céljait, tanulj a korábbi hibákból, és építs világos fejlődési stratégiát.
-
Krízis Még a legjobb vezetők életében is vannak mélypontok. Dolgozz előre, kalkuláld bele a stratégiádba, hogy készen állj. Elmondjuk, hogyan ismerd fel a kockázatot, hogyan reagálj gyorsan a kritikus helyzetekre, és hogyan minimalizáld a vállalat veszteségét.
ELŐADÓ
TÜZES IMRE
- 14+ év tapasztalattal rendelkezik telco, digital, online recruitment területen (Profession.hu, Vodafone, Sanoma Media, Central Media Group).
- Jelenleg a Profession.hu üzletfejlesztési igazgatója.
- A Profession.hu az elmúlt években az egyik legnagyobb üzleti növekedést felmutató digitális hazai vállalat (az „Év legjobb munkahelye”, az „Év irodája”, többszörös Effie és Superbrands díjazott).
- Kiemelt szerepe volt a Profession.hu Kft. önálló cégként való létrejöttében, valamint abban, hogy több területen nagyvállalati szofisztikáltságú kkv-ként működjön (pl.: BI és DWH létrehozás, Salesforce CRM bevezetése).
- Egy üzleti folyamat milliárdos árbevételének elérése miatt 2011-ben a Vodafone Év dolgozója elismeréssel jutalmazták.
- Certified Scrum Product Owner és 6Sigma Green Belt minősítéssel rendelkezik.
PROGRAM
-
01
október 16. / szerda
A vállalati terv megalkotása
- A vállalati tervezés szerepe az üzletfejlesztésben
- A VMOST-keretrendszer használata
- Vízió- és misszióalkotás érthetően
- S.M.A.R.T.+C., avagy mire figyelj a célok megfogalmazásakor?
- A stratégia helye a vállalati tervben
- Taktikai szint, ahol a terepmunka kezdődik
-
02
október 22. / kedd
Potenciálelemzés
- A vállalati életciklusok működése
- A vállalati érettség és a piaci verseny dinamikájának üzleti hatásai
- A külső és belső elemzési eszközök szerepe
- A SWOT & GAP analízis gyakorlati alkalmazása
- A Porter-féle „5 erő modell” használata
-
03
október 24. / csütörtök
Termék- és szolgáltatásfejlesztés 1.
- A termékek/szolgáltatások életútja és csoportosítása
- A „komplett termékélmény”
- A Growth-hacking jelenség
- Az Amazon press release módszer
- Go-to-market keretrendszer
- A business case elemei
-
04
október 29. / kedd
Termék- és szolgáltatásfejlesztés 2.
- A value proposition szerepe
- Stakeholder management a termékfejlesztés során
- A sikeres termék definíciója és a follow up szerepe
- Divízók szerepvállalása
- Sikerfaktorok és buktatók a termék- és szolgáltatásfejlesztés folyamatában
-
05
október 31. / csütörtök
Árképzés és monetizáció
- Árazás mint versenyelőny
- Az árészlelés, az ár érték és az árérzékenység szerepe
- Az árpolitikai célok megfogalmazása
- Az árazási stratégia kialakításának lépései
- Ármeghatározási modellek: szimuláció, Gabor-Granger modell, PSM-analízis
- Árazási taktikák: freemium modellek, dinamikus árazás
-
06
november 5. / kedd
Sales- és marketingstratégia 1.
- Az ügyféléletciklus alapú sales stratégia
- Hatékony sales szervezeti struktúra
- A sales funnel szerepe
- A sales pipeline felépítése és használata
- Ügyfélszegmentáció
-
07
november 7. / csütörtök
Sales- és marketing stratégia 2.
- Adatalapú sales működés
- A CRM szerepe
- Sales metrikák
- A marketingstratégia felépítése
- A célpiac, célcsoport és a buyer personák meghatározása
- Marketingbüdzsé tervezés
-
08
november 12. / kedd
Adatból információ: a BI szerepe
- Vállalati adatkultúra kialakítása és fejlesztése
- A HIPPO effektus elkerülése
- A leíró, a diagnosztikai és a prediktív adatelemzés gyakorlati alkalmazása
- Az AI és a gépi tanulás üzleti felhasználása gyakorlati példákon keresztül
- Big Data
- A hatékony dashboardok felépítése
-
09
november 14. / csütörtök
Ügyfélélmény alapú üzleti validáció
- Az ügyfélelégedettség dimenziói
- Mérési módszertanok: CSS, CES, NPS használata
- Információból stratégia és üzleti felhasználás
-
10
november 19. / kedd
A skálázhatóság és a terjeszkedés eszközei
- Növekedés, fejlődés, expanzió
- A növekedés hajtóerői és az arra ható tényezők
- Organikus és/vagy külső növekedés
- A diverzifikáció jelentősége és lehetséges irányai
- M&A fogalma, típusai, sajátosságai
- Stratégiai szövetségek
-
11
november 21. / csütörtök
HR-stratégia és performanciamenedzsment
- A humán faktor jelentősége
- Munkavállalói életciklusok
- A fluktuációelemzés eszköztára
- Munkaerőpiaci dinamikák
- A toborzás hatékonyságának növelése
- Motivációs és bérrendszerek
- Tehetségmenedzsment megváltozott környezetben
-
12
november 26. / kedd
Krízismenedzsment
- A krízishelyzetek típusai és jellemzői
- A krízismenedzsment célja és fázisai
- Az üzletfolytonossági és készenléti terv célja és alkalmazása
- A kockázatértékelés szerepe és működése
- Kockázati hatás és valószínűségszámítás
- A kríziskommunikációs terv jelentősége és elkészítési módja
-
13
november 28. / csütörtök
Eszközök és technológiák az üzletfejlesztésben
- A hatékony üzletfejlesztő eszköztára
- Time management és task monitoring megoldások
- Az automatizáció gyakorlati megoldásai
- Az AI lehetséges felhasználási módjai
-
14
december 3. / kedd
Üzletfejlesztés a gyakorlatban: szakértői workshop
- Valós üzleti probléma elemzése az elsajátított módszertanokkal
- A lehetséges irányok kapcsán közös üzleti terv készítése
- A különböző, lehetséges irányokban rejlő potenciálok felmérése
- A megvalósítás lépéseinek analizálása
Tudj meg többet
A kurzussal kapcsolatos további információkért töltsd ki az űrlapot, és munkatársunk a lehető leghamarabb felveszi veled a kapcsolatot, hogy bővebb tájékoztatást adjon a kurzus részleteiről és áráról.