Teacher

November 25. - Január 13.

Üzletfejlesztési szakértő

A hosszú távú üzleti növekedés mozgatórugója

A vállalati működés minden mozzanatának hátterében egy egyszerű és jól értelmezhető cél húzódik meg: az üzleti növekedés. Hogy mitől indul be a gépezet és mitől fejlődik igazán az üzlet, vállalatonként eltérő. Az emberek, stratégiák, termékek, rendszerek és folyamatok fejlesztése egyaránt fontos. A kurzus során megtanítunk arra, hogyan ismerd fel a növekedés mozgatórugóit és készíts fejlesztési tervet.

Komplex üzleti fejlődés

 
 
Haszon és siker

Előbb-utóbb minden vállalat eléri a plafont. Hogyan törhetjük át? A helyzetünk tényszerű vizsgálatával, a változások irányításával és a piaci igényekhez igazított fejlődéssel. Ehhez olyan üzletfejlesztési szakemberre van szükség, akinek célja a hatékonyság, a folyamatos fejlődés és az erős piaci pozíció elérése. Válj eredményessé az üzletfejlesztés területén és vidd sikerre a vállalatod!

Külső és belső fejlődés

A vállalatot egy globális cél vezérli: piacvezetővé válni. Csak akkor leszünk képesek hatékony stratégiát alkalmazni a cél eléréséhez, ha megértjük a belső működésünk erősségeit és gyengeségeit, illetve a piacunkban rejlő külső lehetőségeket és veszélyeket. A megfelelő eszközök megválasztásával képesnek kell lennünk felismerni és belátni, ha rossz az irány.

Sokoldalúság

A kiváló üzletfejlesztő átlátja a lehetőségeket és a buktatókat egyaránt. Egy hibás business case, a sales támogatás hiánya, a tévesen meghatározott célcsoport, egy hibás árazási logika, vagy épp a rossz pozícionálás egyaránt gátolhatja a növekedést. Ismerd meg azokat az eszközöket és módszertanokat, amelyek mentén fel tudod mérni, mire összpontosíts a haszon érdekében.

Teacher

A kurzusról

Mit, mikor és hogyan?

Mit fogunk tanulni?

Megvalósítás

Nem számít, hogy terméket, szolgáltatást, vagy digitális megoldást kínálsz, a feladatod az, hogy komplex módon gondolkodj és cselekedj. Elmondjuk, hogyan kell terméket fejleszteni és piacra vinni, árazási stratégiát alkotni, pozícionálni és mérni az eredményeket.

Stratégia

Pontos tervezés nélkül a fejlődés nem lehetséges. Határozd meg az üzlet fejlődési céljait, tanulj a korábbi hibákból, és építs világos fejlődési stratégiát.

Krízis

Még a legjobb vezetők életében is vannak mélypontok. Dolgozz előre, kalkuláld bele a stratégiádba, hogy készen állj. Elmondjuk, hogyan ismerd fel a kockázatot, hogyan reagálj gyorsan a kritikus helyzetekre, és hogyan minimalizáld a vállalat veszteségét.

Mikor és hogyan?

KEZDET
  • November 25.
FORMÁTUM
  • 6 hét
  • 12 alkalom
MENETREND
  • webinárium
  • házi feladatok
  • visszajelzések / értékelések

Az előadóról

Teacher

Tüzes Imre

A Profession.hu üzletfejlesztési igazgatója

Az előadóról
  • +14 év tapasztalat telco, digital, online recruitment területen (Profession.hu, Vodafone, Sanoma Media, Central Media Group)
  • Jelenleg a Profession.hu üzletfejlesztési igazgatója
  • A Profession.hu az elmúlt években az egyik legnagyobb üzleti növekedést felmutató digitális hazai vállalat (az “Év legjobb munkahelye”, az “Év irodája”, többszörös Effie és Superbrands díjazott)
  • Kiemelt szerepe volt a Profession.hu Kft. önálló cégként való létrejöttében, valamint abban, hogy több területen nagyvállalati szofisztikáltságú KKV-ként működjön (pl.: BI és DWH létrehozás, Salesforce CRM bevezetése)
  • Egy üzleti folyamat milliárdos árbevételének elérése miatt 2011-ben a Vodafone Év dolgozója elismeréssel jutalmazták
  • Certified Scrum Product Owner és 6Sigma Green Belt minősítéssel rendelkezik

Kurzus programja

  • Időtartam:

    November 25. 18:00 —  Január 13.

  • Előadások száma:

    12

Részletes program + Regisztrálok

Kurzus programja

  • November 25. 18:00

    Alkalom 1

    Fehér laptól a terepmunkáig: a stratégiai tervezés módszertana
    • Vállalati tervezés szerepe, jelentősége és eszközei
    • A VMOST keretrendszer: víziótól a taktikáig
    • A hatékony célkitűzések eszköztára: OKR és SMART+C
    • Stratégia és budget kapcsolata
    • A stratégiai és a taktikai szint jellemzői
    • Buktatók és megoldások a stratégiai tervezés során
  • SNovember 30. 18:00

    Alkalom 2

    A vállalati működés és a potenciál elemzése
    • Vállalati és iparági életciklusok működése
    • A vállalati érettség és pozíció üzleti hatásai
    • Külső és belső elemzési eszközök szerepe
    • Stratégia átvilágítás SWOT analízis segítségével
    • Porter féle 5 erő modell és a piaci verseny dinamikája
    • A GAP analízis jelentősége a vállalati célok elérésében
  • December 2. 18:00

    Alkalom 3

    Ötlettől a piaci ítéletig: a termék- és szolgáltatásfejlesztés folyamata 1.
    • A termékek/szolgáltatások életútja és csoportosítása
    • Komplett termékélmény fogalma és elemei
    • A Growth Hacking jelenség
    • Intézményesített ötletgyár: gyakorlati eszközök az innovatív gondolatok előidézéséhez
    • Szerepek és funkciók a termékfejlesztésben
    • A Go-to-market keretrendszer felépítése
    • A definíció és a tervezés szakaszai
  • December 7. 18:00

    Alkalom 4

    Ötlettől a piaci ítéletig: a termék- és szolgáltatásfejlesztés folyamata 2.
    • A business case jelentősége és felépítése
    • Gyártás előkészítés és megvalósítás elemei
    • Stakeholder management
    • Divízók szerepvállalása
    • A siker definíciója és a follow up szerepe - az üzleti eredmény deklarálása
    • Sikerfaktorok és buktatók a termék- és szolgáltatásfejlesztés folyamatában
  • December 9. 18:00

    Alkalom 5

    Árképzés és monetizáció
    • Árazás, mint versenyelőny
    • Az ár észlelése, ár-érték, árérzékenység
    • Árpolitikai célok megfogalmazásának eszközei
    • Árazási stratégia kialakításának lépései
    • Ármeghatározási modellek és eszközök: piackutatás és szimuláció
    • Van Westendorp PSM metódus
    • A Coinjoint analízis alkalmazása
    • Gabor-Granger modell
    • Modern árazási taktikák
  • December 14. 18:00

    Alkalom 6

    Frontvonalban: a sikeres sales fundamentumai
    • A sales szerepe, jelentősége és kapcsolódási pontjai
    • Hatékony sales szervezeti struktúra
    • Sales csatornák működése és sajátosságai
    • Sales funnel: lead-től az account-ig
    • Sales pipeline felépítése és használata
    • Ügyfélszegmentáció és ügyfélkezelés
    • Adatalapú sales működés
    • CRM szerepe
    • A legfontosabb sales metrikák
  • December 16. 18:00

    Alkalom 7

    Pozícionálás: a hatékony marketing stratégia
    • Marketing mix felhasználása a stratégia tervezésében
    • Divíziós kölcsönhatások
    • A marketing stratégia felépítésének lépései
    • Célpiac, célcsoport és buyer persona-k meghatározása
    • Az ügyfélmegtartás jelentősége
    • A value proposition szerepe és felhasználása
    • Marketing csatornák kiválasztása
    • Marketing budget tervezés
  • December 21. 18:00

    Alkalom 8

    Adatból információ: a BI szerepe
    • A vállalati adatkultúra és kialakításának lépései
    • A BI szerepe
    • Adatbányászat alkalmazási területei
    • Adatelemzés típusai
    • Az adattárház funkciója
    • Az AI és a Machine Learning alkalmazási területei
    • Big Data fogalma
    • Prediktív analitikák szerepe a tervezésben
    • Dashboarding alapok
  • Január 4. 18:00

    Alkalom 9

    Ügyfélélmény alapú üzleti validáció
    • A piaci validáció, mint nulladik lépés
    • Az ügyfélvisszajelzések hasznossága
    • Piackutatási módszerek
    • Az ügyfélelégedettség dimenziói
    • Mérési módszertanok
    • Információból stratégia és üzleti felhasználás
  • Január 6. 18:00

    Alkalom 10

    A skálázhatóság és a terjeszkedés eszközei
    • A vállalati növekedés fogalma és dimenziói
    • Növekedés, fejlődés, expanzió
    • A növekedés hajtóerői és az arra ható tényezők
    • A vállalati növekedés mérésének eszközei
    • Finanszírozási formák és jellemzőik
    • A vállalat organikus és külső növekedése
    • M&A fogalma, típusai és azok jellegzetességei
    • Stratégiai szövetségek
  • Január 11. 18:00

    Alkalom 11

    A belső sikerfaktor: HR stratégia és performancia menedzsment
    • A humán erőforrás szerepe és jelentősége
    • A munkavállaló (hiány) ára
    • A fluktuáció fogalma, mérése és kezelése
    • A munkaerőpiac dinamikái
    • A jelöltszerzés eszközei és buktatói
    • Motivációs rendszerek
    • Tehetségmenedzsment aspektusai napjainkban
  • Január 13. 18:00

    Alkalom 12

    Krízismenedzsment
    • A krízis kialakulásának okai
    • A krízis lehetőségének minimalizálása
    • Krízishelyzetek modellálása és kezelése
    • Kríziskommunikáció házon belül és kívül
    • A krízis megszüntetésének eszközei
    • Költségmenedzsment krízis esetén

Így tanítunk

LABA
Felhasználói fiókom

Lépj be a Google Classroom rendszerébe - itt találod a személyes fiókod. Nézd az órákat élő közvetítésben vagy felvételről, oszd meg ötleteidet az előadóval, és teljesítsd a feladatokat - mindent megteszünk, hogy kényelmesen tanulhass.

Regisztrálok
Mindig elérhető és mindig segít
Mindig elérhető és mindig segít

Az ügyfelek értékelik a támogatást. Az előadók és a LABA csapat minden kérdésedre választ ad. Ne félj kérdezni!

Regisztrálok
Eredmény
Tanulni nem egyszerű, de megéri

A házi feladatokat és teszteket az előadók metodológusokkal közösen tervezik meg. Muszáj tanulnod, hogy sikeresen teljesíts és elvégezd a feladatokat. Senki sem ígérte, hogy könnyű lesz, igaz? De ne aggódj, az itt megszerzett tudással már semmi sem lesz lehetetlen.

Regisztrálok
Oklevél
Elismert oklevél a képzésről

A kurzus alatt pontokat szerezhetsz a házi feladatok és tesztek megoldásával. Minél több pontot szerzel, annál jobb értékelést és oklevelet kapsz a kurzus végén.

Regisztrálok

Nézd meg, hogy fog kinézni az önéletrajzod a kurzus elvégzését követően. Megnézem

Támogató anyagok:
Támogató anyagok:
Támogató anyagok:

Prezentációk, fájlok, cikkek, videók, esettanulmányok - minden elérhető egy helyen.

Regisztrálok

Semen Berezovsky

 

Tudom, hogyan kell:
  • felmérni a vállalatom piaci pozícióját
  • üzleti stratégiát alkotni és ehhez üzleti évet tervezni
  • analitikai eszközökkel elemezni a belső erőforrások hatékonyságát
  • felmérni a versenytársakat
  • különböző árazási stratégiákat alkalmazni
  • harmonizálni a sales, a marketing és a termékfejlesztés szerepét az üzletfejlesztésben

Itt tudsz jelentkezni

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztráljon!

Töltsd ki a jelentkezési ívet

Kötelező mező

Add meg a telefonszámod

Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja! 
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.

A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanulnak

 
Google
Burger King
Coca-Cola
Delloite
Mercedes
Renault
Shell
Pepsi
Arval
Pepsico
beeline
Burger king
Coca cola
Delloite
Epam
Google
Isida
Kyivstar
Mercedes
Pepsi

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.