Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale
smile
2 kurzus, most 1 áráért!*
 
Teacher

szeptember 22. - november 3.

Üzletfejlesztési szakértő

A hosszú távú üzleti növekedés mozgatórugója

A vállalati működés minden mozzanatának hátterében egy egyszerű és jól értelmezhető cél húzódik meg: az üzleti növekedés. Hogy mitől indul be a gépezet és mitől fejlődik igazán az üzlet, vállalatonként eltérő. Az emberek, stratégiák, termékek, rendszerek és folyamatok fejlesztése egyaránt fontos. A kurzus során megtanítunk arra, hogyan ismerd fel a növekedés mozgatórugóit és készíts fejlesztési tervet.

Komplex üzleti fejlődés

 
 
Haszon és siker

Előbb-utóbb minden vállalat eléri a plafont. Hogyan törhetjük át? A helyzetünk tényszerű vizsgálatával, a változások irányításával és a piaci igényekhez igazított fejlődéssel. Ehhez olyan üzletfejlesztési szakemberre van szükség, akinek célja a hatékonyság, a folyamatos fejlődés és az erős piaci pozíció elérése. Válj eredményessé az üzletfejlesztés területén és vidd sikerre a vállalatod!

Külső és belső fejlődés

A vállalatot egy globális cél vezérli: piacvezetővé válni. Csak akkor leszünk képesek hatékony stratégiát alkalmazni a cél eléréséhez, ha megértjük a belső működésünk erősségeit és gyengeségeit, illetve a piacunkban rejlő külső lehetőségeket és veszélyeket. A megfelelő eszközök megválasztásával képesnek kell lennünk felismerni és belátni, ha rossz az irány.

Sokoldalúság

A kiváló üzletfejlesztő átlátja a lehetőségeket és a buktatókat egyaránt. Egy hibás business case, a sales támogatás hiánya, a tévesen meghatározott célcsoport, egy hibás árazási logika, vagy épp a rossz pozícionálás egyaránt gátolhatja a növekedést. Ismerd meg azokat az eszközöket és módszertanokat, amelyek mentén fel tudod mérni, mire összpontosíts a haszon érdekében.

Teacher

A kurzusról

Mit, mikor és hogyan?

Mit fogunk tanulni?

Megvalósítás

Nem számít, hogy terméket, szolgáltatást, vagy digitális megoldást kínálsz, a feladatod az, hogy komplex módon gondolkodj és cselekedj. Elmondjuk, hogyan kell terméket fejleszteni és piacra vinni, árazási stratégiát alkotni, pozícionálni és mérni az eredményeket.

Stratégia

Pontos tervezés nélkül a fejlődés nem lehetséges. Határozd meg az üzlet fejlődési céljait, tanulj a korábbi hibákból, és építs világos fejlődési stratégiát.

Krízis

Még a legjobb vezetők életében is vannak mélypontok. Dolgozz előre, kalkuláld bele a stratégiádba, hogy készen állj. Elmondjuk, hogyan ismerd fel a kockázatot, hogyan reagálj gyorsan a kritikus helyzetekre, és hogyan minimalizáld a vállalat veszteségét.

Mikor és hogyan?

KEZDET
  • szeptember 22
FORMÁTUM
  • 6 hét
  • 12 alkalom
MENETREND
  • webinárium
  • házi feladatok
  • visszajelzések / értékelések

Az előadóról

Teacher

Tüzes Imre

A Profession.hu üzletfejlesztési igazgatója

Az előadóról
  • +14 év tapasztalat telco, digital, online recruitment területen (Profession.hu, Vodafone, Sanoma Media, Central Media Group)
  • Jelenleg a Profession.hu üzletfejlesztési igazgatója
  • A Profession.hu az elmúlt években az egyik legnagyobb üzleti növekedést felmutató digitális hazai vállalat (az “Év legjobb munkahelye”, az “Év irodája”, többszörös Effie és Superbrands díjazott)
  • Kiemelt szerepe volt a Profession.hu Kft. önálló cégként való létrejöttében, valamint abban, hogy több területen nagyvállalati szofisztikáltságú KKV-ként működjön (pl.: BI és DWH létrehozás, Salesforce CRM bevezetése)
  • Egy üzleti folyamat milliárdos árbevételének elérése miatt 2011-ben a Vodafone Év dolgozója elismeréssel jutalmazták
  • Certified Scrum Product Owner és 6Sigma Green Belt minősítéssel rendelkezik

A kurzus bemutatása

Kurzus programja

  • Időtartam:

    szeptember 22. 18:00 —  november 3.

  • Előadások száma:

    12

Részletes program + Regisztrálok

Kurzus programja

  • szeptember 22. 18:00

    Alkalom 1

    Vállalati terv megalkotása
    • a vállalati tervezés szerepe az üzletfejlesztésben
    • a VMOST keretrendszer használata
    • Vízió és Misszió alkotás érthetően
    • S.M.A.R.T.+C., avagy mire figyelj a célok megfogalmazásakor
    • a Stratégia helye a vállalati tervben
    • Taktikai szint, ahol a terepmunka kezdődik
  • szeptember 27. 18:00

    Alkalom 2

    Potenciál elemzés
    • a vállalati életciklusok működése
    • a vállalati érettség és a piaci verseny dinamikájának üzleti hatásai
    • külső és belső elemzési eszközök szerepe
    • a SWOT & GAP analízis gyakorlati alkalmazása
    • a Porter féle 5 erő modell használata
  • szeptember 29. 18:00

    Alkalom 3

    Termék- és szolgáltatás fejlesztés 1
    • a termékek/szolgáltatások életútja és csoportosítása
    • a Komplett termékélmény
    • a Growth-hacking jelenség
    • Amazon press release módszer
    • Go-to-market keretrendszer
    • a business case elemei
  • október 4. 18:00

    Alkalom 4

    Termék- és szolgáltatás fejlesztés 2.
    • a value proposition szerepe
    • stakeholder management a termékfejlesztés során
    • a sikeres termék definíciója és a follow up szerepe
    • Divízók szerepvállalása
    • sikerfaktorok és buktatók a termék- és szolgáltatásfejlesztés folyamatában
  • október 6. 18:00

    Alkalom 5

    Árképzés és monetizáció
    • árazás, mint versenyelőny
    • az ár észlelés, az ár-érték és az árérzékenység szerepe
    • az árpolitikai célok megfogalmazása
    • árazási stratégia kialakításának lépései
    • ármeghatározási modellek: Szimuláció, Gabor-Granger modell, PSM analízis
    • árazási taktikák: freemium modellek, dinamikus árazás
  • október 11. 18:00

    Alkalom 6

    Sales és marketing stratégia 1
    • az ügyféléletciklus alapú sales stratégia
    • hatékony sales szervezeti struktúra
    • a sales funnel szerepe
    • a sales pipeline felépítése és használata
    • ügyfélszegmentáció
  • október 13. 18:00

    Alkalom 7

    Sales és marketing stratégia 2
    • adatalapú sales működés
    • a CRM szerepe
    • sales metrikák
    • a marketing stratégia felépítése
    • a célpiac, célcsoport és a buyer persona-k meghatározása
    • marketing budget tervezés
  • október 18. 18:00

    Alkalom 8

    Adatból információ: a BI szerepe
    • vállalati adatkultúra kialakítása és fejlesztése
    • a HIPPO effektus elkerülése
    • a leíró, a diagnosztikai és a prediktív adatelemzés gyakorlati alkalmazása
    • AI & Machine Learning üzleti felhasználása gyakorlati példákon keresztül
    • Big Data
    • Aa hatékony dashboard-ok felépítése
  • október 20. 18:00

    Alkalom 9

    Ügyfélélmény alapú üzleti validáció
    • az ügyfélelégedettség dimenziói
    • mérési módszertanok: CSS, CES, NPS használata
    • információból stratégia és üzleti felhasználás
  • október 25. 18:00

    Alkalom 10

    A skálázhatóság és a terjeszkedés eszközei
    • növekedés, fejlődés, expanzió
    • a növekedés hajtóerői és az arra ható tényezők
    • organikus és/vagy külső növekedés
    • a diverzifikáció jelentősége és lehetséges irányai
    • M&A fogalma, típusai, sajátosságai
    • stratégiai szövetségek
  • október 27. 18:00

    Alkalom 11

    HR stratégia és performancia menedzsment
    • a humán faktor jelentősége
    • munkavállalói életciklusok
    • fluktuáció elemzés eszköztára
    • munkaerőpiaci dinamikák
    • toborzási hatékonyság növelés
    • motivációs-, és bérrendszerek
    • tehetségmenedzsment megváltozott környezetben
  • november 3. 18:00

    Alkalom 12

    Krízismenedzsment
    • krízishelyzetek típusai és jellemzői
    • krízismenedzsment célja és fázisai
    • Üzletfolytonossági és Készenléti Terv célja és alkalmazása
    • A kockázatértékelés szerepe és működése
    • Kockázati hatás és valószínűség számítás
    • Kríziskommunikációs terv jelentősége és elkészítési módja

Így tanítunk

LABA
Felhasználói fiókom

Lépj be a Google Classroom rendszerébe - itt találod a személyes fiókod. Nézd az órákat élő közvetítésben vagy felvételről, oszd meg ötleteidet az előadóval, és teljesítsd a feladatokat - mindent megteszünk, hogy kényelmesen tanulhass.

Regisztrálok
Mindig elérhető és mindig segít
Mindig elérhető és mindig segít

Az ügyfelek értékelik a támogatást. Az előadók és a LABA csapat minden kérdésedre választ ad. Ne félj kérdezni!

Regisztrálok
Eredmény
Tanulni nem egyszerű, de megéri

A házi feladatokat és teszteket az előadók metodológusokkal közösen tervezik meg. Muszáj tanulnod, hogy sikeresen teljesíts és elvégezd a feladatokat. Senki sem ígérte, hogy könnyű lesz, igaz? De ne aggódj, az itt megszerzett tudással már semmi sem lesz lehetetlen.

Regisztrálok
Oklevél
Elismert oklevél a képzésről

A kurzus alatt pontokat szerezhetsz a házi feladatok és tesztek megoldásával. Minél több pontot szerzel, annál jobb értékelést és oklevelet kapsz a kurzus végén.

Regisztrálok

Nézd meg, hogy fog kinézni az önéletrajzod a kurzus elvégzését követően. Megnézem

Támogató anyagok:
Támogató anyagok:
Támogató anyagok:

Prezentációk, fájlok, cikkek, videók, esettanulmányok - minden elérhető egy helyen.

Regisztrálok

Semen Berezovsky

 

Tudom, hogyan kell:
  • felmérni a vállalatom piaci pozícióját
  • üzleti stratégiát alkotni és ehhez üzleti évet tervezni
  • analitikai eszközökkel elemezni a belső erőforrások hatékonyságát
  • felmérni a versenytársakat
  • különböző árazási stratégiákat alkalmazni
  • harmonizálni a sales, a marketing és a termékfejlesztés szerepét az üzletfejlesztésben

Itt tudsz jelentkezni

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztráljon!

Töltsd ki a jelentkezési ívet

Kötelező mező

Add meg a telefonszámod

Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja! 
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.

A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanulnak

Google
Burger King
Coca-Cola
Delloite
Mercedes
Renault
Shell
Pepsi
Arval
Pepsico
beeline
Burger king
Coca cola
Delloite
Epam
Google
Isida
Mercedes
Pepsi

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.