Üzletfejlesztési igazgató — online képzés | Laba üzleti iskola

ÜZLETFEJLESZTÉSI
IGAZGATÓ

14 alkalom

TÜZES IMRE

A PROFESSION.HU
ÜZLETFEJLESZTÉSI IGAZGATÓJA

A vállalati terv megalkotása

Potenciálelemzés

Termék- és szolgáltatásfejlesztés 1.

Termék- és szolgáltatásfejlesztés 2.

Árképzés és monetizáció

Sales- és marketingstratégia 1.

Sales- és marketing stratégia 2.

Adatból információ: a BI szerepe

Ügyfélélmény alapú üzleti validáció

A skálázhatóság és a terjeszkedés eszközei

HR-stratégia és performanciamenedzsment

Krízismenedzsment

Eszközök és technológiák az üzletfejlesztésben

Üzletfejlesztés a gyakorlatban: szakértői workshop

A HOSSZÚ TÁVÚ ÜZLETI NÖVEKEDÉS MOZGATÓRUGÓJA!

IDŐPONT:

HAMAROSAN

Tévedés lenne azt hinni, hogy az üzleti növekedés csak a továbblépésről szól. Az üzleti növekedés a fennmaradásról is szól. Változó gazdasági környezet, a versenytársak kiszámíthatatlan lépései, átalakuló fogyasztói igények – csupa olyan akadály, amit biztosan csak úgy győzhetünk le, ha a legjobbak maradunk. Ha fejlesztünk.

Eredményes fejlesztés viszont nem létezik pontos terv nélkül. Ezt a tervet pedig csak egy, a növekedés mozgatórugóit ismerő szakértő tudja elkészíteni. Megmutatjuk, hogyan lehetsz te ez a szakértő!

MAGADRA ISMERTÉL?
NEKED AJÁNLJUK A KURZUST, HA:

  • Cégvezető, vállalkozó vagy

    Az üzletfejlesztés több, mint eszköztár: ez egy szemléletmód, ami minden döntésedet áthatja majd a céged vezetése során. Optimalizáld az üzleti működést, és hozd ki a legtöbbet a vállalkozásodból!

  • Üzletfejlesztő vagy

    Rendszerezzük és kiegészítjük az elméleti tudásod, bemutatjuk a jó gyakorlatokat, és felvértezünk egy sokat látott szakértő piaci bölcsességével. Itt az ideje szintet lépni a karrieredben!

  • Menedzser, kontroller, értékesítő vagy

    Stabil alapokkal és átfogó rálátással rendelkezel az egyes üzleti folyamatokra és a piac működésére. Akár karrierváltás a célod, akár a szakmai előremenetel, segítünk jó szakemberből kiváló üzletfejlesztővé válni.

A KURZUSRÓL

  1. Megvalósítás

    Nem számít, hogy terméket, szolgáltatást, vagy digitális megoldást kínálsz, a feladatod az, hogy komplex módon gondolkodj és cselekedj. Elmondjuk, hogyan kell terméket fejleszteni és piacra vinni, árazási stratégiát alkotni, pozicionálni és mérni az eredményeket.

  2. Stratégia

    Pontos tervezés nélkül a fejlődés nem lehetséges. Határozd meg az üzlet fejlődési céljait, tanulj a korábbi hibákból, és építs világos fejlődési stratégiát.

  3. Krízis

    Még a legjobb vezetők életében is vannak mélypontok. Dolgozz előre, kalkuláld bele a stratégiádba, hogy készen állj. Elmondjuk, hogyan ismerd fel a kockázatot, hogyan reagálj gyorsan a kritikus helyzetekre, és hogyan minimalizáld a vállalat veszteségét.

ELŐADÓ

TÜZES IMRE

  • 14+ év tapasztalattal rendelkezik telco, digital, online recruitment területen (Profession.hu, Vodafone, Sanoma Media, Central Media Group).
  • Jelenleg a Profession.hu üzletfejlesztési igazgatója.
  • A Profession.hu az elmúlt években az egyik legnagyobb üzleti növekedést felmutató digitális hazai vállalat (az „Év legjobb munkahelye”, az „Év irodája”, többszörös Effie és Superbrands díjazott).
  • Kiemelt szerepe volt a Profession.hu Kft. önálló cégként való létrejöttében, valamint abban, hogy több területen nagyvállalati szofisztikáltságú kkv-ként működjön (pl.: BI és DWH létrehozás, Salesforce CRM bevezetése).
  • Egy üzleti folyamat milliárdos árbevételének elérése miatt 2011-ben a Vodafone Év dolgozója elismeréssel jutalmazták.
  • Certified Scrum Product Owner és 6Sigma Green Belt minősítéssel rendelkezik.

PROGRAM

  • 01

    A vállalati terv megalkotása

    • A vállalati tervezés szerepe az üzletfejlesztésben
    • A VMOST-keretrendszer használata
    • Vízió- és misszióalkotás érthetően
    • S.M.A.R.T.+C., avagy mire figyelj a célok megfogalmazásakor?
    • A stratégia helye a vállalati tervben
    • Taktikai szint, ahol a terepmunka kezdődik
  • 02

    Potenciálelemzés

    • A vállalati életciklusok működése
    • A vállalati érettség és a piaci verseny dinamikájának üzleti hatásai
    • A külső és belső elemzési eszközök szerepe
    • A SWOT & GAP analízis gyakorlati alkalmazása
    • A Porter-féle „5 erő modell” használata
  • 03

    Termék- és szolgáltatásfejlesztés 1.

    • A termékek/szolgáltatások életútja és csoportosítása
    • A „komplett termékélmény”
    • A Growth-hacking jelenség
    • Az Amazon press release módszer
    • Go-to-market keretrendszer
    • A business case elemei
  • 04

    Termék- és szolgáltatásfejlesztés 2.

    • A value proposition szerepe
    • Stakeholder management a termékfejlesztés során
    • A sikeres termék definíciója és a follow up szerepe
    • Divízók szerepvállalása
    • Sikerfaktorok és buktatók a termék- és szolgáltatásfejlesztés folyamatában
  • 05

    Árképzés és monetizáció

    • Árazás mint versenyelőny
    • Az árészlelés, az ár érték és az árérzékenység szerepe
    • Az árpolitikai célok megfogalmazása
    • Az árazási stratégia kialakításának lépései
    • Ármeghatározási modellek: szimuláció, Gabor-Granger modell, PSM-analízis
    • Árazási taktikák: freemium modellek, dinamikus árazás
    • 06

      Sales- és marketingstratégia 1.

      • Az ügyféléletciklus alapú sales stratégia
      • Hatékony sales szervezeti struktúra
      • A sales funnel szerepe
      • A sales pipeline felépítése és használata
      • Ügyfélszegmentáció
    • 07

      Sales- és marketing stratégia 2.

      • Adatalapú sales működés
      • A CRM szerepe
      • Sales metrikák
      • A marketingstratégia felépítése
      • A célpiac, célcsoport és a buyer personák meghatározása
      • Marketingbüdzsé tervezés
    • 08

      Adatból információ: a BI szerepe

      • Vállalati adatkultúra kialakítása és fejlesztése
      • A HIPPO effektus elkerülése
      • A leíró, a diagnosztikai és a prediktív adatelemzés gyakorlati alkalmazása
      • Az AI és a gépi tanulás üzleti felhasználása gyakorlati példákon keresztül
      • Big Data
      • A hatékony dashboardok felépítése
    • 09

      Ügyfélélmény alapú üzleti validáció

      • Az ügyfélelégedettség dimenziói
      • Mérési módszertanok: CSS, CES, NPS használata
      • Információból stratégia és üzleti felhasználás
    • 10

      A skálázhatóság és a terjeszkedés eszközei

      • Növekedés, fejlődés, expanzió
      • A növekedés hajtóerői és az arra ható tényezők
      • Organikus és/vagy külső növekedés
      • A diverzifikáció jelentősége és lehetséges irányai
      • M&A fogalma, típusai, sajátosságai
      • Stratégiai szövetségek
    • 11

      HR-stratégia és performanciamenedzsment

      • A humán faktor jelentősége
      • Munkavállalói életciklusok
      • A fluktuációelemzés eszköztára
      • Munkaerőpiaci dinamikák
      • A toborzás hatékonyságának növelése
      • Motivációs és bérrendszerek
      • Tehetségmenedzsment megváltozott környezetben
    • 12

      Krízismenedzsment

      • A krízishelyzetek típusai és jellemzői
      • A krízismenedzsment célja és fázisai
      • Az üzletfolytonossági és készenléti terv célja és alkalmazása
      • A kockázatértékelés szerepe és működése
      • Kockázati hatás és valószínűségszámítás
      • A kríziskommunikációs terv jelentősége és elkészítési módja
    • 13

      Eszközök és technológiák az üzletfejlesztésben

      • A hatékony üzletfejlesztő eszköztára
      • Time management és task monitoring megoldások
      • Az automatizáció gyakorlati megoldásai
      • Az AI lehetséges felhasználási módjai
    • 14

      Üzletfejlesztés a gyakorlatban: szakértői workshop

      • Valós üzleti probléma elemzése az elsajátított módszertanokkal
      • A lehetséges irányok kapcsán közös üzleti terv készítése
      • A különböző, lehetséges irányokban rejlő potenciálok felmérése
      • A megvalósítás lépéseinek analizálása

Tudj meg többet

A kurzussal kapcsolatos további információkért töltsd ki az űrlapot, és munkatársunk a lehető leghamarabb felveszi veled a kapcsolatot, hogy bővebb tájékoztatást adjon a kurzus részleteiről és áráról.

Kötelezően kitöltendő mező