Marketingstratégia felsőfokon — online kurzus | Laba üzleti iskola
  decor
  decor
    decor
  decor
Online kurzus

Marketing- vezető

Görgess tovább  

Hozd ki a maximumot a következő kampányodból! A kurzuson megtanulod tűpontosan azonosítani a célközönséged legfőbb igényeit, és megismered azokat a modelleket, amelyekkel minden eddiginél precízebb marketingtevékenységet tervezhetsz fix költségkeretből. Tökéletesítsd a márkastratégiát, és érj el áttörő sikert az eredményközpontú mérőszámokra koncentrálva!

2024. június 24. – július 31.

A kurzusról

Program
  12 alkalom
  18 óra oktatás
  1. június 24. 18:00–19.30
    Marketingstratégia haladóknak
    • USP, ami versenyelőnyt ad
    • GET-TO-BY modell (célcsoport, cél, aktivitás meghatározása)
    • Márkapiramis és márkaportfóliók
  2. június 26. 18:00–19.30
    Márkaidentitás elméletben és gyakorlatban
    • A márkaidentitás elemei (logó, színek, képek, videó, tonalitás, audió)
    • Brand design elmélet és gyakorlat aktuális példákon keresztül
    • Kreatív checklist a jó kreatívhoz
  3. július 1. 18:00–19.30
    Kutatás a marketing területén
    • Kutatási lehetőségek (kvantitatív, kvalitatív, primer, szekunder)
    • Versenytársfigyelés
    • Trend monitoring, a makro- és mikrokörnyezet elemzése
    • A belső környezet elemzése és növekedési stratégiák
  4. július 3. 18:00–19.30
    Marketingmatek
    • Üzleti modellezés
    • Pozicionálás és szegmentáció
    • Mérőszámok és KPI-ok
    • Budgettervezés és -vezetés
    • Költséghatékonyság
    • Attribúciós modellezés
  5. július 8. 18:00–19.30
    A marketingökoszisztéma – Résztvevők és folyamatok
    • Piaci szereplők (ügyfél, ügynökség, beszállítók) és működési modellek előnyei, hátrányai
    • Tenderfolyamat
    • Brieffolyamat
    • Árazás és disztribúció
    • Termék- és csomagolásfejlesztés
  6. július 10. 18:00–19.30
    Amit a kommunikációs csatornákról tudni érdemes
    • Célmeghatározás
    • A kommunikációs csatornák jellemzői és szerepük (online, offline, új és tradicionális, saját csatornák)
  1. július 15. 18:00–19.30
    Médiatervezés
    • Médiatervezés
    • Omnichannel médiakampányok
    • Médiapiaci körkép
    • Médiapiaci trükkök és praktikák
  2. július 17. 18:00–19.30
    Kampánytervezés és -menedzsment
    • Kampánytervezés és -menedzsment
    • Blitzscaling, avagy egy nulla forintos tesztből akár napokon belül ATL-kampány
  3. július 22. 18:00–19.30
    Kampánytípusok
    • Termék- vs. image-kommunikáció
    • Kampánytípusok kihívásai
    • A márkamegújítás szintjei saját példákon keresztül (arculatfrissítés, arculatváltás, márkaváltás)
  4. július 24. 18:00–19.30
    Mitől lesz etikus a marketing?
    • No go zónák
    • Marketing for good
    • Purpose, brand activism, cause marketing
  5. július 29. 18:00–19.30
    Marketing a gyakorlatban – Mitől leszek még sikeresebb?
    • Best practice-ek
    • Kudarcok és hibák, avagy hogy ne rontsd el?
  6. július 31. 18:00–19.30
    Karrierutak a marketingben
    • A marketing helye és szerepe a cégben
    • Ügynökség vs. ügyfél
    • Specialista vs. generalista
    • Gyorsítósávok, avagy hogyan leszek főnök?
    • Új irányok marketingháttérrel
   

Oktató

Blaumann Debóra, marketing- és PR-igazgató, Erste Bank Hungary

Jelenleg az Erste márka új marketingstratégiáján és arculatváltásán dolgozik.

Debora Blaumann
  • 1

    Az Erste Bank legfiatalabb igazgatója.
    Magyarország marketing TOP 50 listájának
    8. helyezettje.
    A Digital Hungary 2023-as Példakép díj Marketing kategóriájának nyertese.

  • Oakley

    A marketingszakma igazi üstököse: az egyetem elvégzése után 5 évvel már igazgató volt a Delivery Heronál (foodpanda). Korábban olyan kiemelkedő és ismert cégeknél dolgozott, mint a Nestlé, az Unilever, a Mindshare vagy a foodpanda.

Ezt a képzést neked ajánljuk, ha:
Audience icon
Vállalkozó vagy:
A pontos elméleti alapok mellett sem lehetsz igazán sikeres, ha nem ismered, hogyan lehet fenntartani és átláthatóan üzemeltetni egy marketingökoszisztémát. A kurzuson megtanulod rendszerszinten átlátni a marketingtevékenységeket, és valós esetek és házi feladatok segítségével mélyíted el a megszerzett tudást.
Marketing manager vagy specialista vagy:
A kockázatos döntések és a változó piaci mutatók között úgy tudsz sikeresen navigálni, ha a márka marketingtevékenysége egy nagyon pontosan kidolgozott gerincre támaszkodik. A kurzus végeztével te is magabiztosan alkalmazod majd az integrált marketing eszközeit, és az órákon részletes választ kapsz a munkád során felmerülő problémákra is.
Vezetői pozícióban vagy:
A 12 alkalom során első kézből ismered meg a marketing és a vezetői feladatok fúziójának legsikeresebb technikáit, egyenesen a hazai élvonalból. Átfogó tudást szerzel a különböző marketingfeladatokról, és lépésről lépésre ismered meg, hogyan épül fel a gyakorlatban egy hatékony marketingökoszisztéma.

Pillants a kulisszák mögé

A kurzusról
  • Gyorsítósáv a marketingben
    Hozz ki többet magadból és a márkádból!

    Pár hét alatt valós, friss, gyakran magyar piaci példákon keresztül azonnal használható tudást és tippeket kapsz azzal kapcsolatban, hogy hogyan építs fel egy kampányt, akár száz, akár százmillió forintos költségvetésből.

    Identity
  • Átfogó tudás
    Ismerd meg a szektorok sajátosságait

    A marketingstratégia más, ha szolgáltatást nyújtunk, más, ha fizikai terméket adunk el, és persze ezeken a kategóriákon belül is rengeteg olyan sajátossággal találkozhatunk, amiket évekig is eltarthat kiismerni. A kurzus során betekintést kapsz a különböző szektorok (FMCG, médiaügynökségek, techcégek, bankok) marketingjének világába, ami amellett, hogy inspirál, a karriertervezésben is segíthet.

    Communication and campaigns
  • Projektmunka
    Gyakorold az előadásokon hallottakat

    A tanultakat a gyakorlatban is alkalmazhatod – a 12 alkalmas kurzus alatt olyan házi feladatokkal készülünk, amiknek a munkád során is biztosan hasznát veszed majd.

    Perfomance
  • Személyre szabott tanácsok
    Tippek a karrierfejlesztéshez

    Mindegy, hogy előléptetésre vagy egy új karrierre vágysz, Debóra hasznos tanácsokat ad majd neked a kurzus végén.

    Communication and campaigns

Regisztrálok

A kurzussal és részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj!
Kötelező mező
Kötelező mező
Kötelező mező
Kötelező mező
Regisztrálok