decor
  decor
    decor
  decor
Online kurzus

Integrált Marketing

Görgess tovább  

Hozz ki többet bármilyen márkából – és magadból! Megmutatjuk azokat az eszközöket, munkamódszereket és modelleket, amikkel nemcsak a márkaépítés alapjait sajátíthatod el, de akár nulláról is képes leszel felhúzni egy sikeres kampányt. Sőt, a kurzus zárásaként a szakmán belüli karriertervezéshez is kapsz segítséget és hasznos tippeket.

március 30. – május 9. (6 héten át)

Oktató

Blaumann Debóra, marketing- és PR-igazgató,Erste Bank Hungary

Jelenleg az Erste márka új marketingstratégiáján és arculatváltásán dolgozik.

Debora Blaumann
  • 1

    A marketingszakma igazi üstököse: az egyetem elvégzése után 5 évvel már igazgató volt az Erste Banknál. Korábban olyan kiemelkedő és ismert cégeknél dolgozott, mint a Nestlé, az Unilever, a Mindshare vagy a foodpanda.

  • Oakley

    A Delivery Hero globális, 50-nél több országot felsorakoztató hálózatának legsikeresebb rebrandingjét valósította meg csapatával Magyarországon a NetPincér/foodpanda márkaváltással, amivel számos szakmai díjat is nyertek.

Ezt a képzést neked ajánljuk, ha:
Audience icon
Specialista vagy:
Úgy érzed, nehéz előrelépned, mert nem látsz rá eléggé a teljes üzleti működésre? Nehezedre esik együtt dolgozni generalistákkal és az ügyfelekkel? A kurzus lehetőséget ad arra, hogy a rendszert átlátva megértsd mások céljait, így könnyebben tudsz majd velük együtt dolgozni. Az új területekre betekintve inspirációt is nyerhetsz, sőt, – ha ez a célod – könnyebben kitörhetsz a jelenlegi szerepkörödből is.
Vezető szeretnél lenni:
Több olyan szakterület akadhat, aminek az ismerete nélkül nehéz vezetői pozícióba kerülni, de nincs mindenkinek több éve arra, hogy ezeket megismerje. A kurzus ad egy gyors áttekintőt róluk, ezzel segítve a számodra megfelelő pozíció megtalálását is. Ezen kívül az órákon gyakorlati példák segítenek felkészülni a vezetői szerepre.
Nemrég lettél vezető:
Köztudomású, hogy a marketingvezetőknek folyamatosan el akarnak adni valamit, ezért sokszor azt sem hihetik el, amit kérdeznek tőlük. A kurzuson saját tapasztalatokon alapuló objektív képet kapsz valakitől, aki semmit nem szeretne neked eladni, viszont segít megérteni az egyes szakterületek sajátosságait és a saját szerepkörödet.

Pillants a kulisszák mögé

A kurzusról
  • Gyorsítósáv a marketingben
    Hozz ki többet magadból és a márkádból!

    Pár hét alatt valós, friss, gyakran magyar piaci példákon keresztül azonnal használható tudást és tippeket kapsz azzal kapcsolatban, hogy hogyan építs fel egy kampányt, akár száz, akár százmillió forintos költségvetésből.

    Identity
  • Átfogó tudás
    Ismerd meg a szektorok sajátosságait

    A marketingstratégia más, ha szolgáltatást nyújtunk, más, ha fizikai terméket adunk el, és persze ezeken a kategóriákon belül is rengeteg olyan sajátossággal találkozhatunk, amiket évekig is eltarthat kiismerni. A kurzus során betekintést kapsz a különböző szektorok (FMCG, médiaügynökségek, techcégek, bankok) marketingjének világába, ami amellett, hogy inspirál, a karriertervezésben is segíthet.

    Communication and campaigns
  • Projektmunka
    Gyakorold az előadásokon hallottakat

    A tanultakat a gyakorlatban is alkalmazhatod – a 12 alkalmas kurzus alatt olyan házi feladatokkal készülünk, amiknek a munkád során is biztosan hasznát veszed majd.

    Perfomance
  • Személyre szabott tanácsok
    Tippek a karrierfejlesztéshez

    Mindegy, hogy előléptetésre vagy egy új karrierre vágysz, Debóra hasznos tanácsokat ad majd neked a kurzus végén.

    Communication and campaigns

A kurzusról

Program
📔  12 alkalom
  18 óra oktatás
  1. 2023.03.30. 18:00–19.30
    Marketingstratégia áttekintő
    • USP, ami versenyelőnyt ad
    • GET-TO-BY modell (célcsoport, cél, aktivitás meghatározás)
    • Márkapiramis és márkaportfóliók
  2. 2023.04.04. 18:00–19.30
    Márkaidentitás elméletben és gyakorlatban
    • A márkaidentitás elemei (logó, színek, képek, videó, tonalitás, audió)
    • Brand design elmélet és gyakorlat aktuális példákon keresztül
    • Kreatív checklist a jó kreatívhoz
  3. 2023.04.06. 18:00–19.30
    Kutatás a marketing területén
    • Kutatási lehetőségek (kvantitatív, kvalitatív, primer, szekunder)
    • Versenytársfigyelés
    • Trend monitoring, a makro- és mikrokörnyezet elemzése
    • A belső környezet elemzése és növekedési stratégiák
  4. 2023.04.11. 18:00–19.30
    Marketingmatek
    • Üzleti modellezés
    • Pozícionálás és szegmentáció
    • Mérőszámok és KPI-ok
    • Budget tervezés és vezetés
    • Költséghatékonyság
    • Attribúciós modellezés
  5. 2023.04.13. 18:00–19.30
    A marketingökoszisztéma - résztvevők és folyamatok
    • Piaci szereplők (ügyfél, ügynökség, beszállítók) és működési modellek előnyei, hátrányai
    • Tender folyamat
    • Brief folyamat
    • Árazás és disztribúció
    • Termék- és csomagolásfejlesztés
  6. 2023.04.18. 18:00–19.30
    Amit a kommunikációs csatornákról tudni érdemes
    • Célmeghatározás
    • A kommunikációs csatornák jellemzői és szerepük (online, offline, új és tradicionális, saját csatornák)
  1. 2023.04.20. 18:00–19.30
    Médiatervezés
    • Médiatervezés
    • Omnichannel médiakampányok
    • Médiapiaci körkép
    • Médiapiaci trükkök és praktikák
  2. 2023.04.25. 18:00–19.30
    Kampánytervezés és -menedzsment
    • Kampánytervezés és -menedzsment
    • Blitzscaling, avagy egy nulla forintos tesztből akár napokon belül ATL-kampány
  3. 2023.04.27. 18:00–19.30
    Kampánytípusok
    • Termék- vs image-kommunikáció
    • Kampánytípusok kihívásai
    • A márkamegújítás szintjei saját példákon keresztül (arculatfrissítés, arculatváltás, márkaváltás)
  4. 2023.05.02. 18:00–19.30
    Mitől lesz etikus a marketing?
    • No go zónák
    • Marketing for good
    • Purpose, brand activism, cause marketing
  5. 2023.05.04. 18:00–19.30
    Marketing a gyakorlatban - mitől leszek még sikeresebb?
    • Best practicek
    • Kudarcok és hibák, avagy hogy ne rontsd el?
  6. 2023.05.09. 18:00–19.30
    Karrierutak a marketingben
    • A marketing helye és szerepe a cégben
    • Ügynökség vs ügyfél
    • Specialista vs generalista
    • Gyorsítósávok, avagy hogyan leszek főnök?
    • Új irányok marketingháttérrel
   

Regisztrálok

A kurzussal és részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj!
Kötelező mező
Kötelező mező
Kötelező mező
A „Jelentkezem” gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az
Adatkezelési szabályzatot, az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.