Marketing- vezető
Görgess továbbHozd ki a maximumot a következő kampányodból! A kurzuson megtanulod tűpontosan azonosítani a célközönséged legfőbb igényeit, és megismered azokat a modelleket, amelyekkel minden eddiginél precízebb marketingtevékenységet tervezhetsz fix költségkeretből. Tökéletesítsd a márkastratégiát, és érj el áttörő sikert az eredményközpontú mérőszámokra koncentrálva!
A kurzusról
-
Márkaidentitás elméletben és gyakorlatban
- A márkaidentitás elemei (logó, színek, képek, videó, tonalitás, audió)
- Brand design elmélet és gyakorlat aktuális példákon keresztül
- Kreatív checklist a jó kreatívhoz
-
Kutatás a marketing területén
- Kutatási lehetőségek (kvantitatív, kvalitatív, primer, szekunder)
- Versenytársfigyelés
- Trend monitoring, a makro- és mikrokörnyezet elemzése
- A belső környezet elemzése és növekedési stratégiák
-
Marketingmatek
- Üzleti modellezés
- Pozicionálás és szegmentáció
- Mérőszámok és KPI-ok
- Budgettervezés és -vezetés
- Költséghatékonyság
- Attribúciós modellezés
-
A marketingökoszisztéma – Résztvevők és folyamatok
- Piaci szereplők (ügyfél, ügynökség, beszállítók) és működési modellek előnyei, hátrányai
- Tenderfolyamat
- Brieffolyamat
- Árazás és disztribúció
- Termék- és csomagolásfejlesztés
-
Amit a kommunikációs csatornákról tudni érdemes
- Célmeghatározás
- A kommunikációs csatornák jellemzői és szerepük (online, offline, új és tradicionális, saját csatornák)
-
Médiatervezés
- Médiatervezés
- Omnichannel médiakampányok
- Médiapiaci körkép
- Médiapiaci trükkök és praktikák
-
Kampánytervezés és -menedzsment
- Kampánytervezés és -menedzsment
- Blitzscaling, avagy egy nulla forintos tesztből akár napokon belül ATL-kampány
-
Kampánytípusok
- Termék- vs. image-kommunikáció
- Kampánytípusok kihívásai
- A márkamegújítás szintjei saját példákon keresztül (arculatfrissítés, arculatváltás, márkaváltás)
-
Mitől lesz etikus a marketing?
- No go zónák
- Marketing for good
- Purpose, brand activism, cause marketing
-
Marketing a gyakorlatban – Mitől leszek még sikeresebb?
- Best practice-ek
- Kudarcok és hibák, avagy hogy ne rontsd el?
-
Karrierutak a marketingben
- A marketing helye és szerepe a cégben
- Ügynökség vs. ügyfél
- Specialista vs. generalista
- Gyorsítósávok, avagy hogyan leszek főnök?
- Új irányok marketingháttérrel
Oktató
Blaumann Debóra, marketing- és PR-igazgató, Erste Bank Hungary
Jelenleg az Erste márka új marketingstratégiáján és arculatváltásán dolgozik.
-
Az Erste Bank legfiatalabb igazgatója.
Magyarország marketing TOP 50 listájának
8. helyezettje.
A Digital Hungary 2023-as Példakép díj Marketing kategóriájának nyertese. -
A marketingszakma igazi üstököse: az egyetem elvégzése után 5 évvel már igazgató volt a Delivery Heronál (foodpanda). Korábban olyan kiemelkedő és ismert cégeknél dolgozott, mint a Nestlé, az Unilever, a Mindshare vagy a foodpanda.
Pillants a kulisszák mögé
-
Gyorsítósáv a marketingbenHozz ki többet magadból és a márkádból!
Pár hét alatt valós, friss, gyakran magyar piaci példákon keresztül azonnal használható tudást és tippeket kapsz azzal kapcsolatban, hogy hogyan építs fel egy kampányt, akár száz, akár százmillió forintos költségvetésből.
-
Átfogó tudásIsmerd meg a szektorok sajátosságait
A marketingstratégia más, ha szolgáltatást nyújtunk, más, ha fizikai terméket adunk el, és persze ezeken a kategóriákon belül is rengeteg olyan sajátossággal találkozhatunk, amiket évekig is eltarthat kiismerni. A kurzus során betekintést kapsz a különböző szektorok (FMCG, médiaügynökségek, techcégek, bankok) marketingjének világába, ami amellett, hogy inspirál, a karriertervezésben is segíthet.
-
ProjektmunkaGyakorold az előadásokon hallottakat
A tanultakat a gyakorlatban is alkalmazhatod – a 12 alkalmas kurzus alatt olyan házi feladatokkal készülünk, amiknek a munkád során is biztosan hasznát veszed majd.
-
Személyre szabott tanácsokTippek a karrierfejlesztéshez
Mindegy, hogy előléptetésre vagy egy új karrierre vágysz, Debóra hasznos tanácsokat ad majd neked a kurzus végén.