Digitális Marketing
Görgess továbbHasználd marketingeszközként a Facebookot, az Instagramot, a TikTokot, sőt, a Snapchatet. Fejleszd a SEO-d, és kerülj előrébb a Google keresésekben. Fedezd fel a mesterséges intelligenciát és a chatbotokat. Tervezz webshopot, és sajátítsd el a PPC- és Display-hirdetések fortélyait. Növeld a hatékonyságot az Email/CRM segítségével! Akár marketingesként, akár vállalkozóként fejlesztenél egy márkát, a fenti tudásra szükséged lehet.
Oktató
Végső Péter, Senior Manager – Digital Strategy, adidas
Jelenleg a sport- és divatmárka globális e-commerce stratégiájának kialakításával foglalkozik.
-
🔥
Pályafutását az RTL Klub televíziónál kezdte, majd reklámügynökségi oldalon szerzett tapasztalatot az Opel, a MasterCard, az OTP és egyéb nagyvállalatok marketingcsapataival való közös munka során.
-
Több mint 12 éves szakmai múltja során az adidas brandmenedzsereként számos termék – köztük az Ultraboost, a Predator és a Yeezy – hazai bevezetése fűződik a nevéhez.
Saját webshopot és híroldalt is üzemeltetett, ügyfelei között volt a Nike, az adidas és a Converse is.
Célközönség
Vállalkozó vagy:
Pillants a kulisszák mögé
-
Marketing az online térbenAlakíts ki vásárlóid számára digitális csatornákon átívelő élményt
Fedezd fel, hogyan építheted márkádat innovatív digitális csatornákon keresztül, legyen szó a terméked értékesítéséről vagy a követőbázisod növeléséről. Gazdagodj egy új szemlélettel, mely segíti jövőbeli üzleti döntéseidet!
-
Tartalom és stratégiaMaradj releváns az ügyfeleid számára
Hogyan alkoss ütős tartalommarketing-stratégiát, és alakíts ki csatornaspecifikus és releváns tartalmat? A kurzuson részletesen bemutatjuk a hatékony, contentalapú stratégiaalkotás eszközeit. Tartsd a lépést a dinamikusan változó közösségi csatornák és appok világával!
-
ProjektmunkaÉpíts saját digitálismarketing-stratégiát!
A kurzus során nemcsak elméleti tudást szerezhetsz, hanem a tanultakat közvetlenül a saját projekteiden is kipróbálhatod – a 12 alkalom során olyan gyakorlati házi feladatokat adunk, amelyek közvetlenül hozzájárulnak a saját marketingstratégiád és akcióterved kidolgozásához.
A kurzusról
-
október 29. 18:00–19:30A vásárló a középpontban
- Online vásárlói viselkedés és trendek
- Célcsoport meghatározása
- A vásárló útja és a konverzió
-
október 31. 18:00–19:30Marketingcélok meghatározása a digitális térben
- Milyen a jó marketingcél?
- Költségvetés tervezése
- Hogyan segítheti az online versenytárskutatás saját terveinket és célmeghatározásunkat?
-
november 5. 18:00–19:30Tartalommarketing és -stratégia
- Milyen a jó online tartalom, és kit akarunk elérni vele?
- A minőség vagy a mennyiség a lényeg?
- Hogyan működik a személyre szabott tartalom?
-
november 7. 18:00–19:30Hagyományos digitálismarketing-csatornák
- Saját és külsős csatornák megkülönböztetése – hogyan álljunk több lábon?
- PPC és Display-hirdetések
- Affiliate marketing és partnermarketing a gyakorlatban
- Email/CRM és az adatbázis-marketing
- Online PR, együttműködések
-
november 12. 18:00–19:30A közösségi média csatornák szerepe
- A Facebook, Instagram, TikTok és a Snapchat mint marketing eszköz
- Videómegosztó oldalak és a YouTube
- Facebook Messenger és más chat applikációk
-
november 14. 18:00–19:30Vendégelőadó: Boroznaki GergelyInfluencerek és online közösségek mint marketing eszköz
- Mi alapján különböztetjük meg az influencereket?
- Hogyan válassz:unk a marketingcéljainknak megfelelő influencert?
- Hogyan néz ki a hatékony online közösségépítés?
-
november 19. 18:00–19:30Feltörekvő digitálismarketing-csatornák
- Bevezetés a Web 3.0 korszakába
- Mi a különbség a Metaverzum és a Gaming világa között?
- Ki beszél hozzám? Mesterséges Intelligencia és a chatbotok
-
november 21. 18:00–19:30Milyen a jó weboldal 2024-ban?
- Felhasználói élmény és webdesign alapok
- Mi az a Search Engine Optimization, és hogyan landolhatunk jó helyen a Google-ben?
- Elég a weboldal? Mikor van szükségünk mobil verzióra vagy saját applikációra?
-
november 26. 18:00–19:30Webshop tervezése és üzemeltetése
- Milyen webshoptípusokat különböztetünk meg?
- Hogyan épül fel egy jó webshop, és mik a kötelező elemei?
- Kész a webshop, hogyan tovább? Üzemeltetés a gyakorlatban
-
november 28. 18:00–19:30Integrált digitálismarketing-stratégia
- Hogyan harmonizáljuk online és offline marketing csatornáinkat?
- Többcsatornás marketing kiépítésének módja
-
december 3. 18:00–19:30Mérés és analitika
- A hatékonyság mérésének eszközei
- Az adatokra vagy az ösztöneimre hallgassak? Hogyan honosítsuk meg az adatalapú kultúrát?