Teacher

December 9. — Február 1.

Digitális Marketing

A hatékony online jelenlét alapjai

A fogyasztó el fogja felejteni azt, amit mondtál, de soha nem fogja elfelejteni, azt amit érzett közben! Ha nem aknázzuk ki a digitális kor adta lehetőségeket, a vállalkozásunk sikertelensége borítékolható. Ez a kurzus valós képet ad arról, hogy miként lehet újragondolni a marketinget és az értékteremtést a digitális világ szűrőjén keresztül. Ismerd meg, milyen eszközöket, folyamatokat, platformokat és megközelítéseket alkalmazhatsz a célközönség aktív bevonására és hűséges felhasználók megtartására.

Ha nem látnak, nem is létezel

 
 
Változó világ és trendek

Az internet gyökerestől változtatta meg a mindennapjainkat, nem csak a magánéletünket, hanem az üzleti életet is. A trendek, piaci igények, digitális platformok szinte napról napra változnak. Az eszközök széles választéka lehetővé teszi számunkra, hogy minden eddiginél nagyobb pontossággal és tervezéssel hozzuk meg az adatközpontú döntéseket.

Online vs. Offline

A marketing alapszabályai az online térben is változatlanok: a fogyasztók szokásainak, elvárásainak és vágyainak a pontos megismerése itt is alapvető eleme a stratégiának, de egy jó termék/brand is szükséges a sikerhez. Ami viszont teljesen más, hogy itt hiányzik a „fizikai” kapcsolódás a termékhez. A kurzus abban fog segítséget nyújtani, hogy miként tudod a termékedet, szolgáltatásodat a leghatékonyabban megjeleníteni az online térben, hogyan támogat ebben a tartalommarketing, a disztribúciós csatornák optimalizálása, miként figyeljük és kezeljük a fogyasztói véleményeket, visszajelzéseket.

Teacher

A kurzusról

Mit, mikor és hogyan?

Mit fogunk tanulni?

Alapok

Az alapfogalmak és a célok tisztázása nélkül nem vághatunk bele a tervezésbe. Melyek a legfontosabb mérőszámok és mi a szerepük? Hogyan alakul a magyar és a nemzetközi online piac? Ezekre mind választ kapsz, hogy utána biztos alapokra építsd fel az online marketing stratégiád.

A content a király!

A tartalommarketing egy olyan értékesítési eszköz, amely releváns és következetes tartalmak létrehozásával és terjesztésével éri el a fogyasztóit. Hogyan kell egy tartalommarketing stratégiát megalkotni? Hogyan kell a megfelelő, csatornaspecifikus és releváns tartalmat kialakítani? A kurzuson részletesen bemutatjuk a hatékony content alapú stratégiaalkotás lépéseit.

A disztribúció a királynő és ő viseli a nadrágot!

A disztribúciós - vagy más néven elosztási - stratégia annak a meghatározása, hogy milyen úton jut el a termék a fogyasztóig. Hogyan és milyen szempontok alapján csoportosíthatjuk a büdzsénket? Hol, mikor és mit érdemes hirdetni? Egyáltalán kell-e még a mai világban offline megjelenésben gondolkodni? Ezekre és még sok más kérdésre is választ kapsz a képzésen.

Mikor és hogyan?

KEZDET
  • December 9.
Menetrend
  • 6 hét
  • 12 alkalom
  • 18 óra
Formátum
  • webinárium
  • házi feladatok
  • visszajelzések/értékelések

Az előadóról

Teacher

Györke Ádám

Marketing and media executive

Az előadóról
  • 20+ éves marketing területen szerzett tapasztalat (CHERRISK, eMag, Nestlé, Erste Bank)
  • Az eMag és a CHERRISK marketing igazgatójaként a marketing stratégia kidolgozásáért és végrehajtásáért felelt
  • 7 év ügynökségi és 13 év ügyfél oldalon szerzett tapasztalat
  • Több iparágban is dolgozott: FMCG, pénzügyi szektor, e-kereskedelem
  • Médiaügynökségi múltja révén komoly tapasztalattal rendelkezik az offline médiumok területén is
  • Az elmúlt 20 évben a marketing mindegyik fontos területével foglalkozott: termékbevezetés, termékfejlesztés, kreatív fejlesztés, ATL kommunikáció, Performance Marketing, BTL kommunikáció, piackutatás

Kurzus programja

  • Időtartam:

    December 9. —  Február 1.

  • Előadások száma:

    12

Részletes program + Regisztrálok

Kurzus programja

  • December 9.

    Alkalom 1

    Online marketing alapok
    • Alapfogalmak tisztázása
    • Melyek a legfontosabb mérőszámok?
    • Jelenlegi trendek, változások
    • Hogyan alakul a magyar és a nemzetközi online piac?
    • Sikeres és kevésbé sikeres esetek bemutatása
  • December 14.

    Alkalom 2

    Content marketing 1.
    • Content stratégia meghatározása
    • Célok meghatározása
    • Buyer persona
    • Content készítés
    • Hogyan tudjuk mérni a sikerességét?
  • December 16.

    Alkalom 3

    Content marketing 2.
    • Community management
    • A commentek, vásárlói/fogyasztói visszajelzések kezelése
    • Listening: ez a cégeknek jelentős részénél egy elég elhanyagolt terület
  • Január 4.

    Alkalom 4

    Social Media
    • A social media-ban rejlő lehetőségek
    • Milyen social media felületre van szükségünk?
    • Célok meghatározása, visszamérés
    • Milyen különbségek vannak a különböző csatornák között?
  • Január 6.

    Alkalom 5

    Website
    • SEO
    • Hogyan optimalizáljuk a honlapot?
    • UX stratégia megalkotása
    • Website vs. Social media
  • Január 11.

    Alkalom 6

    E-commerce
    • Online kereskedelem alapok
    • Jó és rossz webshop
    • Külsős webshop használata
  • Január 13.

    Alkalom 7

    Online vs. Offline marketing
    • Hogyan viszonyulnak egymáshoz?
    • Milyen hatással vannak egymásra?
    • Integrált kommunikációs tervezés szempontjai
  • Január 18.

    Alkalom 8

    Online kampánytervezés I
    • Célok, KPI-ok meghatározása
    • Kampány hatékonyságának mérése
  • Január 20.

    Alkalom 9

    Online kampánytervezés II.
    • Fkülönböző kampány típusok bemutatása
    • Adwords
    • Paid social media
    • Programmatic
    • Native
    • Display
  • Január 25.

    Alkalom 10

    Marketing automatizáció
    • Mi is ez egyáltalán?
    • Hogyan érdemes használni?
    • Hogyan válasszuk ki a megfelelő tool-t?
    • Customer journey megtervezése
    • Marketing automatizáció vs. CRM
  • Január 27.

    Alkalom 11

    Mobil marketing
    • Tervezés – Mobil first megközelítés bemutatása
    • Mobil vs. Desktop
    • Mennyiben térnek el egymástól a mobil és desktop felhasználói szokások
    • Mikor kell külön mobil applikáció?
  • Február 1.

    Alkalom 12

    E-commerce mint kommunikációs csatorna
    • Hogyan lehet az E-commerce site-okat kommunikációra használni
    • Nemzetközi trendek

Így tanítunk

LABA
Felhasználói fiókom

Lépj be a Google Classroom rendszerébe - itt találod a személyes fiókod. Nézd az órákat élő közvetítésben vagy felvételről, oszd meg ötleteidet az előadóval, és teljesítsd a feladatokat - mindent megteszünk, hogy kényelmesen tanulhass.

Regisztrálok
Mindig elérhető és mindig segít
Mindig elérhető és mindig segít

Az ügyfelek értékelik a támogatást. Az előadók és a LABA csapat minden kérdésedre választ ad. Ne félj kérdezni!

Regisztrálok
Eredmény
Tanulni nem egyszerű, de megéri

A házi feladatokat és teszteket az előadók metodológusokkal közösen tervezik meg. Muszáj tanulnod, hogy sikeresen teljesíts és elvégezd a feladatokat. Senki sem ígérte, hogy könnyű lesz, igaz? De ne aggódj, az itt megszerzett tudással már semmi sem lesz lehetetlen.

Regisztrálok
Oklevél
Elismert oklevél a képzésről

A kurzus alatt pontokat szerezhetsz a házi feladatok és tesztek megoldásával. Minél több pontot szerzel, annál jobb értékelést és oklevelet kapsz a kurzus végén.

Regisztrálok

Nézd meg, hogy fog kinézni az önéletrajzod a kurzus elvégzését követően. Megnézem

Támogató anyagok:
Támogató anyagok:
Támogató anyagok:

Prezentációk, fájlok, cikkek, videók, esettanulmányok - minden elérhető egy helyen.

Regisztrálok

Inna Chut

 

Tudom, hogyan kell:
  • az alapoktól megtervezni és megvalósítani egy szervezet marketing kampányát
  • felépíteni egy hatékony marketing stratégiát 
  • növelni a befektetés megtérülést 
  • nyomon követni és mérni a marketing kampányok hatékonyságát
  • elemezni és összehasonlítani a versenytársakat
  • javítani a marketingbefektetések hatékonyságát

Itt tudsz jelentkezni

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztráljon!

Töltsd ki a jelentkezési ívet

Kötelező mező

Add meg a telefonszámod

Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja! 
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.

A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanulnak

 
Google
Burger King
Coca-Cola
Delloite
Mercedes
Renault
Shell
Pepsi
Arval
Pepsico
beeline
Burger king
Coca cola
Delloite
Epam
Google
Isida
Kyivstar
Mercedes
Pepsi

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.