Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale
smile
2 kurzus, most 1 áráért!*
 
Teacher

május 19. — június 28.

Digitális Marketing

A hatékony online jelenlét alapjai

A fogyasztó el fogja felejteni azt, amit mondtál, de soha nem fogja elfelejteni, azt amit érzett közben! Ha nem aknázzuk ki a digitális kor adta lehetőségeket, a vállalkozásunk sikertelensége borítékolható. Ez a kurzus valós képet ad arról, hogy miként lehet újragondolni a marketinget és az értékteremtést a digitális világ szűrőjén keresztül. Ismerd meg, milyen eszközöket, folyamatokat, platformokat és megközelítéseket alkalmazhatsz a célközönség aktív bevonására és hűséges felhasználók megtartására.

Ha nem látnak, nem is létezel

 
 
Változó világ és trendek

Az internet gyökerestől változtatta meg a mindennapjainkat, nem csak a magánéletünket, hanem az üzleti életet is. A trendek, piaci igények, digitális platformok szinte napról napra változnak. Az eszközök széles választéka lehetővé teszi számunkra, hogy minden eddiginél nagyobb pontossággal és tervezéssel hozzuk meg az adatközpontú döntéseket.

Online vs. Offline

A marketing alapszabályai az online térben is változatlanok: a fogyasztók szokásainak, elvárásainak és vágyainak a pontos megismerése itt is alapvető eleme a stratégiának, de egy jó termék/brand is szükséges a sikerhez. Ami viszont teljesen más, hogy itt hiányzik a „fizikai” kapcsolódás a termékhez. A kurzus abban fog segítséget nyújtani, hogy miként tudod a termékedet, szolgáltatásodat a leghatékonyabban megjeleníteni az online térben, hogyan támogat ebben a tartalommarketing, a disztribúciós csatornák optimalizálása, miként figyeljük és kezeljük a fogyasztói véleményeket, visszajelzéseket.

Teacher

A kurzusról

Mit, mikor és hogyan?

Mit fogunk tanulni?

Alapok

Az alapfogalmak és a célok tisztázása nélkül nem vághatunk bele a tervezésbe. Melyek a legfontosabb mérőszámok és mi a szerepük? Hogyan alakul a magyar és a nemzetközi online piac? Ezekre mind választ kapsz, hogy utána biztos alapokra építsd fel az online marketing stratégiád.

A content a király!

A tartalommarketing egy olyan értékesítési eszköz, amely releváns és következetes tartalmak létrehozásával és terjesztésével éri el a fogyasztóit. Hogyan kell egy tartalommarketing stratégiát megalkotni? Hogyan kell a megfelelő, csatornaspecifikus és releváns tartalmat kialakítani? A kurzuson részletesen bemutatjuk a hatékony content alapú stratégiaalkotás lépéseit.

A disztribúció a királynő és ő viseli a nadrágot!

A disztribúciós - vagy más néven elosztási - stratégia annak a meghatározása, hogy milyen úton jut el a termék a fogyasztóig. Hogyan és milyen szempontok alapján csoportosíthatjuk a büdzsénket? Hol, mikor és mit érdemes hirdetni? Egyáltalán kell-e még a mai világban offline megjelenésben gondolkodni? Ezekre és még sok más kérdésre is választ kapsz a képzésen.

Mikor és hogyan?

KEZDET
  • május 19.
Menetrend
  • 6 hét
  • 12 alkalom
  • 18 óra
Formátum
  • webinárium
  • házi feladatok
  • visszajelzések/értékelések

Az előadóról

Teacher

Györke Ádám

Marketing and media executive

Az előadóról
  • 20+ éves marketing területen szerzett tapasztalat (CHERRISK, eMag, Nestlé, Erste Bank)
  • Az eMag és a CHERRISK marketing igazgatójaként a marketing stratégia kidolgozásáért és végrehajtásáért felelt
  • 7 év ügynökségi és 13 év ügyfél oldalon szerzett tapasztalat
  • Több iparágban is dolgozott: FMCG, pénzügyi szektor, e-kereskedelem
  • Médiaügynökségi múltja révén komoly tapasztalattal rendelkezik az offline médiumok területén is
  • Az elmúlt 20 évben a marketing mindegyik fontos területével foglalkozott: termékbevezetés, termékfejlesztés, kreatív fejlesztés, ATL kommunikáció, Performance Marketing, BTL kommunikáció, piackutatás

Kurzus programja

  • Időtartam:

    május 19. —  június 28.

  • Előadások száma:

    12

Részletes program + Regisztrálok

Kurzus programja

  • május 19. 18:00

    Alkalom 1

    Online marketing alapok
    • Alapfogalmak tisztázása
    • Melyek a legfontosabb mérőszámok?
    • Jelenlegi trendek, változások
    • Hogyan alakul a magyar és a nemzetközi online piac?
    • Sikeres és kevésbé sikeres esetek bemutatása
  • május 24. 18:00

    Alkalom 2

    Content marketing 1.
    • Content stratégia meghatározása
    • Célok meghatározása
    • Buyer persona
    • Content készítés
    • Hogyan tudjuk mérni a sikerességét?
  • május 26. 18:00

    Alkalom 3

    Content marketing 2.
    • Community management
    • A commentek, vásárlói/fogyasztói visszajelzések kezelése
    • Listening: ez a cégeknek jelentős részénél egy elég elhanyagolt terület
  • május 31. 18:00

    Alkalom 4

    Social Media
    • A social media-ban rejlő lehetőségek
    • Milyen social media felületre van szükségünk?
    • Célok meghatározása, visszamérés
    • Milyen különbségek vannak a különböző csatornák között?
  • június 2. 18:00

    Alkalom 5

    Website
    • SEO
    • Hogyan optimalizáljuk a honlapot?
    • UX stratégia megalkotása
    • Website vs. Social media
  • június 7. 18:00

    Alkalom 6

    E-commerce
    • Online kereskedelem alapok
    • Jó és rossz webshop
    • Külsős webshop használata
  • június 9. 18:00

    Alkalom 7

    Online vs. Offline marketing
    • Hogyan viszonyulnak egymáshoz?
    • Milyen hatással vannak egymásra?
    • Integrált kommunikációs tervezés szempontjai
  • június 14. 18:00

    Alkalom 8

    Online kampánytervezés I
    • Célok, KPI-ok meghatározása
    • Kampány hatékonyságának mérése
  • június 16. 18:00

    Alkalom 9

    Online kampánytervezés II.
    • Fkülönböző kampány típusok bemutatása
    • Adwords
    • Paid social media
    • Programmatic
    • Native
    • Display
  • június 21. 18:00

    Alkalom 10

    Marketing automatizáció
    • Mi is ez egyáltalán?
    • Hogyan érdemes használni?
    • Hogyan válasszuk ki a megfelelő tool-t?
    • Customer journey megtervezése
    • Marketing automatizáció vs. CRM
  • június 23. 18:00

    Alkalom 11

    Mobil marketing
    • Tervezés – Mobil first megközelítés bemutatása
    • Mobil vs. Desktop
    • Mennyiben térnek el egymástól a mobil és desktop felhasználói szokások
    • Mikor kell külön mobil applikáció?
  • június 28. 18:00

    Alkalom 12

    E-commerce mint kommunikációs csatorna
    • Hogyan lehet az E-commerce site-okat kommunikációra használni
    • Nemzetközi trendek

Így tanítunk

LABA
Felhasználói fiókom

Lépj be a Google Classroom rendszerébe - itt találod a személyes fiókod. Nézd az órákat élő közvetítésben vagy felvételről, oszd meg ötleteidet az előadóval, és teljesítsd a feladatokat - mindent megteszünk, hogy kényelmesen tanulhass.

Regisztrálok
Mindig elérhető és mindig segít
Mindig elérhető és mindig segít

Az ügyfelek értékelik a támogatást. Az előadók és a LABA csapat minden kérdésedre választ ad. Ne félj kérdezni!

Regisztrálok
Eredmény
Tanulni nem egyszerű, de megéri

A házi feladatokat és teszteket az előadók metodológusokkal közösen tervezik meg. Muszáj tanulnod, hogy sikeresen teljesíts és elvégezd a feladatokat. Senki sem ígérte, hogy könnyű lesz, igaz? De ne aggódj, az itt megszerzett tudással már semmi sem lesz lehetetlen.

Regisztrálok
Oklevél
Elismert oklevél a képzésről

A kurzus alatt pontokat szerezhetsz a házi feladatok és tesztek megoldásával. Minél több pontot szerzel, annál jobb értékelést és oklevelet kapsz a kurzus végén.

Regisztrálok

Nézd meg, hogy fog kinézni az önéletrajzod a kurzus elvégzését követően. Megnézem

Támogató anyagok:
Támogató anyagok:
Támogató anyagok:

Prezentációk, fájlok, cikkek, videók, esettanulmányok - minden elérhető egy helyen.

Regisztrálok

Inna Chut

 

Tudom, hogyan kell:
  • az alapoktól megtervezni és megvalósítani egy szervezet marketing kampányát
  • felépíteni egy hatékony marketing stratégiát 
  • növelni a befektetés megtérülést 
  • nyomon követni és mérni a marketing kampányok hatékonyságát
  • elemezni és összehasonlítani a versenytársakat
  • javítani a marketingbefektetések hatékonyságát

Itt tudsz jelentkezni

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztráljon!

Töltsd ki a jelentkezési ívet

Kötelező mező

Add meg a telefonszámod

Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja! 
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.

A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanulnak

Google
Burger King
Coca-Cola
Delloite
Mercedes
Renault
Shell
Pepsi
Arval
Pepsico
beeline
Burger king
Coca cola
Delloite
Epam
Google
Isida
Mercedes
Pepsi

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.