Digitális Marketing online képzés — megtanítjuk, miként építs fel tökéletes digitális jelenlétet bármely márka számára a nulláról | Laba üzleti iskola
  decor
  decor
    decor
  decor
Online kurzus

Digitális Marketing

Görgess tovább  

Használd marketingeszközként a Facebookot, az Instagramot, a TikTokot, sőt, a Snapchatet. Fejleszd a SEO-d, és kerülj előrébb a Google keresésekben. Fedezd fel a mesterséges intelligenciát és a chatbotokat. Tervezz webshopot, és sajátítsd el a PPC- és Display-hirdetések fortélyait. Növeld a hatékonyságot az Email/CRM segítségével! Akár marketingesként, akár vállalkozóként fejlesztenél egy márkát, a fenti tudásra szükséged lehet.

HAMAROSAN

Oktató

Végső Péter, Senior Manager – Digital Strategy, adidas

Jelenleg a sport- és divatmárka globális e-commerce stratégiájának kialakításával foglalkozik.

Végső Péter
  • 🔥

    Pályafutását az RTL Klub televíziónál kezdte, majd reklámügynökségi oldalon szerzett tapasztalatot az Opel, a MasterCard, az OTP és egyéb nagyvállalatok marketingcsapataival való közös munka során.

  • 1 2

    Több mint 12 éves szakmai múltja során az adidas brandmenedzsereként számos termék – köztük az Ultraboost, a Predator és a Yeezy – hazai bevezetése fűződik a nevéhez.

    Oakley

    Saját webshopot és híroldalt is üzemeltetett, ügyfelei között volt a Nike, az adidas és a Converse is.

Célközönség

Ezt a képzést neked ajánljuk, ha:
Audience icon
100 résztvevőből
40 résztvevő
Marketinges vagy:
A kurzuson nemcsak megismered a digitálismarketing-csatornákat, hanem be is tudod majd azokat illeszteni az offline marketingaktivitásaid mellé, egységes képet alkotva a vásárlók számára márkádról és termékeidről.
35 résztvevő
Tulajdonos/
Vállalkozó vagy:
Együttműködsz a marketinges kollégákkal, de nem látod át a döntéshozatal folyamatát? Szeretnéd tudni, hogyan ösztönözheted az ügyfeleket vásárlásra? Ismerd meg a népszerű digitálismarketing-csatornákat, határozd meg a marketingcélokat, mérd a hatékonyságot, és tudd meg, mi az ütős tartalom titka!
25 résztvevő
Karrierváltáson gondolkodsz:
Az alapoktól kezdve mélyülhetsz el a digitális csatornák különböző funkcióiban, megismerkedhetsz a marketingcélok és a tartalom összehangolásának módszereivel, de szó lesz a hatékonyság méréséről, valamint a legújabb marketingeszközök használatáról is. Sajátítsd el a digitális marketing csínját-bínját, és építs karriert ezen a dinamikusan fejlődő és izgalmas területen!

Pillants a kulisszák mögé

A kurzusról
  • Marketing az online térben
    Alakíts ki vásárlóid számára digitális csatornákon átívelő élményt

    Fedezd fel, hogyan építheted márkádat innovatív digitális csatornákon keresztül, legyen szó a terméked értékesítéséről vagy a követőbázisod növeléséről. Gazdagodj egy új szemlélettel, mely segíti jövőbeli üzleti döntéseidet!

    Identity
  • Tartalom és stratégia
    Maradj releváns az ügyfeleid számára

    Hogyan alkoss ütős tartalommarketing-stratégiát, és alakíts ki csatornaspecifikus és releváns tartalmat? A kurzuson részletesen bemutatjuk a hatékony, contentalapú stratégiaalkotás eszközeit. Tartsd a lépést a dinamikusan változó közösségi csatornák és appok világával!

    Communication and campaigns
  • Projektmunka
    Építs saját digitálismarketing-stratégiát!

    A kurzus során nemcsak elméleti tudást szerezhetsz, hanem a tanultakat közvetlenül a saját projekteiden is kipróbálhatod – a 12 alkalom során olyan gyakorlati házi feladatokat adunk, amelyek közvetlenül hozzájárulnak a saját marketingstratégiád és akcióterved kidolgozásához.

    Perfomance

A kurzusról

Program
  12 alkalom
  18 óra oktatás
  1. A digitális marketing alapjai
    • Kurzus struktúra
    • Projektmunka ismertetése
    • Bevezetés a digitális marketing világába
  2. A vásárló a középpontban
    • Online vásárlói viselkedés és trendek
    • Célcsoport meghatározása
    • A vásárló útja és a konverzió
  3. Marketingcélok meghatározása a digitális térben
    • Milyen a jó marketingcél?
    • Költségvetés tervezése
    • Hogyan segítheti az online versenytárskutatás saját terveinket és célmeghatározásunkat?
  4. Tartalommarketing és -stratégia
    • Milyen a jó online tartalom, és kit akarunk elérni vele?
    • A minőség vagy a mennyiség a lényeg?
    • Hogyan működik a személyre szabott tartalom?
  5. Hagyományos digitálismarketing-csatornák
    • Saját és külsős csatornák megkülönböztetése – hogyan álljunk több lábon?
    • PPC és Display-hirdetések
    • Affiliate marketing és partnermarketing a gyakorlatban
    • Email/CRM és az adatbázis-marketing
    • Online PR, együttműködések
  6. A közösségi média csatornák szerepe
    • A Facebook, Instagram, TikTok és a Snapchat mint marketing eszköz
    • Videómegosztó oldalak és a YouTube
    • Facebook Messenger és más chat applikációk
  1. Vendégelőadó: Boroznaki Gergely
    Influencerek és online közösségek mint marketing eszköz
    • Mi alapján különböztetjük meg az influencereket?
    • Hogyan válassz:unk a marketingcéljainknak megfelelő influencert?
    • Hogyan néz ki a hatékony online közösségépítés?
  2. Feltörekvő digitálismarketing-csatornák
    • Bevezetés a Web 3.0 korszakába
    • Mi a különbség a Metaverzum és a Gaming világa között?
    • Ki beszél hozzám? Mesterséges Intelligencia és a chatbotok
  3. Milyen a jó weboldal 2024-ban?
    • Felhasználói élmény és webdesign alapok
    • Mi az a Search Engine Optimization, és hogyan landolhatunk jó helyen a Google-ben?
    • Elég a weboldal? Mikor van szükségünk mobil verzióra vagy saját applikációra?
  4. Webshop tervezése és üzemeltetése
    • Milyen webshoptípusokat különböztetünk meg?
    • Hogyan épül fel egy jó webshop, és mik a kötelező elemei?
    • Kész a webshop, hogyan tovább? Üzemeltetés a gyakorlatban
  5. Integrált digitálismarketing-stratégia
    • Hogyan harmonizáljuk online és offline marketing csatornáinkat?
    • Többcsatornás marketing kiépítésének módja
  6. Mérés és analitika
    • A hatékonyság mérésének eszközei
    • Az adatokra vagy az ösztöneimre hallgassak? Hogyan honosítsuk meg az adatalapú kultúrát?
   
Regisztrálok