



Digitális Marketing
Görgess továbbÉpíts a nulláról bármilyen brandnek tökéletes digitális jelenlétet! A kurzus során a teljes digitálismarketing-csatorna spektrum használatát megismered, a PPC és display-hirdetésektől kezdve a social media influenszereken át a mesterséges intelligenciáig. És ez még nem minden! Megtanulsz a legújabb trendek szerint weboldalt és webshopot építeni, a kurzus után pedig magabiztosan alkalmazod majd a mérés és az analitika legsikeresebb módszereit.
Oktató
Végső Péter, Senior Manager – Digital Strategy, adidas
Jelenleg a sport- és divatmárka globális e-commerce stratégiájának kialakításával foglalkozik.

-
Több mint 12 éves szakmai múltja során az adidas brand menedzsereként számos termék – köztük az Ultraboost, a Predator és a Yeezy – hazai bevezetése fűződik a nevéhez.
-
Saját webshopot és híroldalt is üzemeltetett, ügyfelei között volt a Nike, az adidas és a Converse is.
Célközönség

Vállalkozó vagy:
Pillants a kulisszák mögé
-
Marketing az online térbenAlakíts ki vásárlóid számára digitális csatornákon átívelő élményt
Milyen lehetőségeid lesznek 2023-ban arra, hogy digitális csatornákon keresztül építsd a márkádat, add el termékeidet, vagy gyarapítsd a követőbázisodat? Gazdagodj egy új szemlélettel, mely segíti jövőbeli üzleti döntéseidet!
-
Tartalom és stratégiaMaradj releváns az ügyfeleid számára
Hogyan alkoss ütős tartalommarketing-stratégiát, és alakíts ki csatornaspecifikus és releváns tartalmat? A kurzuson részletesen bemutatjuk a hatékony, contentalapú stratégiaalkotás eszközeit. Tartsd a lépést a dinamikusan változó közösségi csatornák és appok világával!
-
ProjektmunkaÉpíts saját digitálismarketing-stratégiát!
A tanultakat lehetőséged lesz a gyakorlatban is alkalmazni – a 12 alkalmas kurzus alatt olyan házi feladatokkal készülünk, aminek hasznát veszed a saját marketingstratégiádban és akciótervedben is.
A kurzusról
-
február 13. 18:00–19:30A vásárló a középpontban
- Online vásárlói viselkedés és trendek
- Célcsoport meghatározása
- A vásárló útja és a konverzió
-
február 15. 18:00–19:30Marketingcélok meghatározása a digitális térben
- Milyen a jó marketingcél?
- Költségvetés tervezése
- Hogyan segítheti az online versenytárskutatás saját terveinket és célmeghatározásunkat?
-
február 20. 18:00–19:30Tartalommarketing és -stratégia
- Milyen a jó online tartalom, és kit akarunk elérni vele?
- A minőség vagy a mennyiség a lényeg?
- Hogyan működik a személyre szabott tartalom?
-
február 22. 18:00–19:30Hagyományos digitálismarketing-csatornák
- Saját és külsős csatornák megkülönböztetése – hogyan álljunk több lábon?
- PPC és Display-hirdetések
- Affiliate marketing és partnermarketing a gyakorlatban
- Email/CRM és az adatbázis-marketing
- Online PR, együttműködések
-
február 27. 18:00–19:30A közösségi média csatornák szerepe
- A Facebook, Instagram, TikTok és a Snapchat mint marketing eszköz
- Videómegosztó oldalak és a YouTube
- Facebook Messenger és más chat applikációk
-
február 29. 18:00–19:30Influencerek és online közösségek mint marketing eszköz
- Mi alapján különböztetjük meg az influencereket?
- Hogyan válassz:unk a marketingcéljainknak megfelelő influencert?
- Hogyan néz ki a hatékony online közösségépítés?
-
március 5. 18:00–19:30Feltörekvő digitálismarketing-csatornák
- Bevezetés a Web 3.0 korszakába
- Mi a különbség a Metaverzum és a Gaming világa között?
- Ki beszél hozzám? Mesterséges Intelligencia és a chatbotok
-
március 7. 18:00–19:30Milyen a jó weboldal 2024-ban?
- Felhasználói élmény és webdesign alapok
- Mi az a Search Engine Optimization, és hogyan landolhatunk jó helyen a Google-ben?
- Elég a weboldal? Mikor van szükségünk mobil verzióra vagy saját applikációra?
-
március 12. 18:00–19:30Webshop tervezése és üzemeltetése
- Milyen webshoptípusokat különböztetünk meg?
- Hogyan épül fel egy jó webshop, és mik a kötelező elemei?
- Kész a webshop, hogyan tovább? Üzemeltetés a gyakorlatban
-
március 14. 18:00–19:30Integrált digitálismarketing-stratégia
- Hogyan harmonizáljuk online és offline marketing csatornáinkat?
- Többcsatornás marketing kiépítésének módja
-
március 19. 18:00–19:30Mérés és analitika
- A hatékonyság mérésének eszközei
- Az adatokra vagy az ösztöneimre hallgassak? Hogyan honosítsuk meg az adatalapú kultúrát?