LABA
Для отслеживания статуса заказа — авторизируйтесь
Введите код, который был выслан на почту Введите код с SMS, который был выслан на номер
Код действителен в течение 5 минут Код с sms действителен в течение 5 минут
Вы уверены, что хотите выйти?
Сеанс завершен
На главную
LABA Tartalomgyár

Keresés

Marketing és PR

Szűrő

Formátum
Témák
Megjelenített anyagok: 6 - 46
blog-post-lec2-61810d512f12b233411864-1-64954ffc9b16e678710355.jpg
22
„Az üzenetnek az első 3 másodpercben át kell mennie.”
Bár sok platformon már átugorhatók, kikerülhetők az ilyen a hirdetések, még mindig a videós tartalmak tudják legjobban építeni a márkát. Interjú Bencsik Győzővel, a Brand management a gyakorlatban című kurzus előadójával.
Olvass tovább
0823-laba-blog-uj-02-61260f680ccbb922349020.png
36
A Jung elmélet: a márkák 12 archetípusa és a jellemzőik
Hogyan válasszuk ki a márka jellemét és személyiségét
Olvass tovább
1-6111339973f4c551804307-min-64468bc2af139703737529.jpg
82
Marketingoldalról túl sok jelentősége már nincs a lájkszámnak
31 perc
Interjú Györke Ádám, digitálismarketing-szakemberrel
Tovább
img-toneofvoice-60d5847835620579663513.jpg
52
A márka hangja: hogyan „szólaljon meg” a vállalkozásod
Így válaszd ki az ügyfelekkel való kommunikáció módját.
Olvass tovább
img-amazon-60d5882056ff5652280151.jpg
2
Miért nevezték át a Cadabrát Amazonra
8 tanács a tökéletes név kiválasztásához a vállalkozásunk számára.
Olvass tovább
img-marketinghu-60ca652f69275013046946-min-64e5cf69528fc596676586.jpg
26
A márka tölti fel tartalommal a nevet és a logót
41 perc
Interjú Bencsik Győző marketingszakemberrel
Tovább