Hasznos cikkek és vélemények a következő témában: HR | Laba üzleti iskola
Для отслеживания статуса заказа — авторизируйтесь
Введите код, который был выслан на почту Введите код с SMS, который был выслан на номер
Код действителен в течение 5 минут Код с sms действителен в течение 5 минут
Вы уверены, что хотите выйти?
Сеанс завершен
На главную
LABA Tartalomgyár

Keresés

HR

Szűrő

Formátum
Témák
Megjelenített anyagok: 6 - 49
preview-99-670d187fa4e51026184929.jpg
Naplóírástól a napzáró rituáléig: így ismerd el a saját apró sikereidet az egészséges önértékelés érdekében
Tartósan nem helyettesíti a vezetőktől, kollégáktól kapott dicséreteket, de fontos megtanulni önmagunkat is elismerni. Tíz módot mutatunk, ami segít ebben.
Olvass tovább
preview-1x-670788e35b268621231577.webp
Fogyatékossá tesznek bennünket a szolgáltatók és a hivatalok a túlbonyolított ügyintézéssel
Sok vállalat tévesen hiszi azt, hogy befogadó. A Down Alapítvány vezetője szerint a használhatatlan ügyintézés őt is fogyatékossá teszi, hisz nem tudja jól használni a környezetét, ha az átláthatatlan. Oktatják is, hogyan lehet tényleg inkluzívan dolgozni.
Olvass tovább
preview-1x-66dacb5f34091448084045.webp
Öngól, ha a korábban a cégtől távozók előtt bezárjuk az ajtót
Valahol a szerződés, máshol a főnök mondja ki, hogy ide nincs visszaút, pedig érdemes lehet visszahozni azokat, akik már ismerik a belső rendszereket.
Olvass tovább
ezgif-6-089d0f71af-668e4a9adc7d9537342089.gif
Könyvajánló: ez az ideális csapatjátékos három fő tulajdonsága
Patrick Lencioni amerikai író és tanácsadó egészen egyszerű választ ad erre a komplex problémára, melyet a személyes tapasztalatai mellett a kollégáival folytatott kutatásai is alátámasztanak.
Olvass tovább
preview-2-66169a39c00b2403131822.jpg
A csapat folyamatosan fejlesztett iránytűje: így segíti a team charter a hatékony együttműködést
Közös normákkal az eredményekért – miért érdemes team chartert készíteni és mit ne hagyjunk ki belőle?
Olvass tovább
preview-1-min-6602ab2a04157236219165.jpg
Ha a dolgozók dönthetnek a munkavégzésük helyéről, a munkahelyüknek már ügyfélként kellene őket kezelnie
Az irodába a munka élményéért járunk be, ehhez pedig már nem elég a kávé és a pizza – mondja Jeremy Myerson elismert brit akadémikus.
Olvass tovább