LABA
Для отслеживания статуса заказа — авторизируйтесь
Введите код, который был выслан на почту Введите код с SMS, который был выслан на номер
Код действителен в течение 5 минут Код с sms действителен в течение 5 минут
Вы уверены, что хотите выйти?
Сеанс завершен
На главную
LABA Tartalomgyár

Keresés

Minden cikk

Szűrő

Formátum
Témák
Megjelenített anyagok: 6 - 211
preview-655c765aa31a9708854193.jpg
14
„A Scrum nem grammra pontos recept, sokkal inkább a nagymama fejből diktált elkészítési módja”
Ha az agilis megoldásokkal a kisebb cégek is jól járhatnak, miért félnek tőle 20-30 éve a szakmában lévő projektvezetők? Oktatói interjúnk Csépányi Tamás Scrum Masterrel.
Olvass tovább
preview-655604fe126c3414309648.jpg
Betekintés a sportmarketing világába, avagy hogyan köss meg úgy egy megállapodást, mint a Los Angeles Lakers vezető szakembere?
Scott Gwartz az NBA-stílusú tárgyalásokról és a kosárlabda köré épült iparágról.
Olvass tovább
preview-1-652020813a225434918329.jpg
„Ennek a szakmának a bizonytalanság a legnagyobb szépsége”
Mik a product manager legfőbb feladatai, és hogyan válhat valaki azzá? És mit tesz a termékmenedzser, ha elkapja a kenyérsütési láz? Oktatói interjú Kereskényi Balázzsal.
Olvass tovább
preview-1-651e794301e40001079618.png
54
5 HR-kérdés, amiben jobb az érzelmek helyett adatokra hallgatni
Így működik a problémamegoldás a HR-analitika eszközeivel
Olvass tovább
preview-6556287152382949073839.jpg
Aprajita Jain, a Google vezető márkamarketing-evangelistája a digitális marketing jövőjéről
Hogyan alkossunk hatékony digitálismarketing-stratégiát az AI korszakában?
Olvass tovább
preview-64ef1406158f2733191250.png
Marketinganalitikai eszközök, minden helyzetre és feladatra
Csak azok képesek teljesen kiaknázni a marketingben rejlő lehetőségeket, akik felismerik az adatok erejét, és tudják, hogyan használják azokat stratégiájuk megalkotásában és finomhangolásában.
Olvass tovább