Csapatvezetés kezdőknek online képzés — megmutatjuk, miként tudsz hatékonyan vezetni egy csapatot | Laba üzleti iskola

ÉLŐ, ONLINE KURZUS

CSAPATVEZETÉS
KEZDŐKNEK

MÜLLER DIÁNA SENIOR HR BUSINESS PARTNER,
VODAFONE HUNGARY
Vodafone

ÉLŐ ONLINE KURZUS EGY TAPASZTALT STRATÉGIAI VEZETŐVEL

IDŐPONT:

2024. május 13. — június 24.

MENETREND:

HÉTFŐ ÉS SZERDA

6 HÉT, 18:00-19:30

A jó csapat jó vezetővel kezdődik.

Amikor a beosztottak nincsenek tisztában a saját szerepükkel, értékeikkel és feladatkörükkel, akkor a csapat sokszor megcsúszik a határidőkkel, a projektek pedig nem valósulnak meg. Ahhoz, hogy ezt elkerüljük, elengedhetetlen a hatékony csapatvezetés.

MAGADRA ISMERTÉL? NEKED AJÁNLJUK A KURZUST, HA:

  • VEZETŐI AMBÍCIÓKKAL RENDELKEZEL / FRISSEN KINEVEZETT VEZETŐ VAGY,

    aki tudást és gyakorlatias eszközöket szeretne kapni csapatának motiválása és irányítása terén, hogy felkészülten és magabiztosan tudjon teljesíteni az új szerepben.

  • 1-3 ÉV TAPASZTALATTAL RENDELKEZŐ VEZETŐ VAGY,

    aki szeretné elmélyíteni a tudását és tudatosabbá válni a szerepében.

  • NAGYVÁLLALATNÁL DOLGOZOL TEAM LEADER / LINE-MANAGER POZÍCIÓBAN,

    és szeretnéd fejleszteni magad, hogy ki tudd hozni a csapatodból a maximumot.

  • KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁSOKNÁL DOLGOZOL VEZETŐKÉNT,

    és szeretnél strukturált tudást és a mindennapokban alkalmazható gyakorlati megoldásokat szerezni a cégben tapasztalt konfliktusokra, a hatékonysággal kapcsolatos égető problémákra és a magas fluktuációra.

A KURZUSRÓL

  1. CSAPAT

    A csapatépítés részleteinek mélyére nézünk, a jelöltek kiválasztásától egészen a feladatok meghatározásáig. Megtanítunk, hogyan kommunikálj hatékonyan, hogyan kezeld a konfliktusokat, és hogyan építs összetartó csapatot.

  2. HATÉKONYSÁG

    Kész a csapat? A következő lépés a munkaszervezés. Elsajátítod a csapattagok szerepeinek meghatározását, világos és reális célok felállítását, az irodai és otthoni munkavégzés megszervezését. A képzés végére megtanulod, milyen eszközökre van szükséged az eredmények ellenőrzéséhez, és miként kommunikálj úgy, hogy meg is halljanak.

  3. MOTIVÁCIÓ

    Ahhoz, hogy az üzlet teljes gőzzel menjen, és minden dolgozó proaktívan a vállalat célja felé haladjon, folyamatos eredményértékelésre és visszajelzésre van szükség. A kurzus során hasznos metrikákat és eszközöket kapsz arra, hogy a csapatodat motiválni és objektíven értékelni tudd, KPI-okat határozz meg nekik, és a haladásról strukturáltan visszajelzést adj.



Program

  • 01

    május 13. 18:00–19:30

    Management vs. leadership: a vezetői szerepek

    • A vezető szerepe és feladatai
    • A 21. századi vezető készségei
    • Hitelesség és önismeret
  • 02

    május 15. 18:00–19:30

    Stratégiai tervezés és célkitűzés

    • Vezetői jövőképalkotás
    • Világos és inspiráló célok kitűzése
    • A teljesítmény nyomon követése, elvárások kommunikálása
  • 03

    május 22. 18:00–19:30

    Vezetői stílusok

    • Vezetői önismeret
    • Vezetői stílusok és alkalmazásuk
    • Saját vezetői stílusunk kialakítása és formálása
  • 04

    május 27. 18:00–19:30

    Az ütőképes csapat

    • Mitől lesz egy csapat eredményes?
    • Hogyan építsünk sikeres csapatot?
    • Vezetői bizalom kiépítése
    • Konfliktusok kezelése
    • A csapatszellem erősítése és fenntartása
  • 05

    május 29. 18:00–19:30

    Konstruktív és hatásos visszajelzés

    • A visszajelzés szükséges rossz vagy az erős kapcsolatok alapja?
    • Hogyan adjunk visszajelzést úgy, hogy célt érjen?
    • Fejlesztő visszajelzés adása és az ellenállás kezelése
    • Erősségekre építő feedback
  • 06

    június 3. 18:00–19:30

    Eredményes vezetés a mindennapokban

    • Szerepek és feladatok felosztása
    • Döntéshozás
    • Priorizálás
    • Delegálás
  • 07

    június 5. 18:00–19:30

    Emberközpontú vezetési eszköztár

    • Empátia és EQ
    • Az értő figyelem alkalmazása
    • Coachingtípusú vezetés
    • Lehet emberközpontú módon elbocsátani egy kollégát?
  • 08

    június 10. 18:00–19:30

    A megfelelő csapattagok kiválasztása

    • Hol és hogyan keressünk megfelelő munkaerőt?
    • A szükséges kompetenciák meghatározása
    • Hogyan tegyük vonzóvá az álláslehetőséget?
    • Interjúztatás: hogyan győződjünk meg a jelöltek alkalmasságáról és a kultúrába való illeszkedésükről?
    • Fizetési elvárások kezelése
  • 09

    június 12. 18:00–19:30

    A munkavállalók betanítása és folyamatos fejlesztése

    • Onboarding: az új kollégák integrálása, feladatátadás
    • Erősségek és fejlesztési igények meghatározása
    • Fejlesztési terv készítése
    • Fejlesztési eszközök (minimális büdzsével is)
    • Karrierambíciók és potenciál feltárása és kezelése
  • 10

    június 17. 18:00–19:30

    A kollégák megtartása: motiváció és elkötelezettség

    • Elégedettség vs. elkötelezettség
    • Honnan tudhatjuk, kit mi motivál?
    • Mit tehetünk, ha felmond egy munkavállalónk?
  • 11

    június 19. 18:00–19:30

    Az online és hibrid csapatvezetés kihívásai

    • A hibrid együttműködés eszközei és módszerei
    • Elvárások és eredmények menedzselése a „távolból”
    • Csapatkohézió kialakítása és fenntartása
    • Hibrid meetingek eredményes vezetése
  • 12

    június 24. 18:00–19:30

    Vezetői jóllét és fejlődési szemlélet

    • Önmagunk menedzsmentje
    • Energiagazdálkodás és feltöltődés
    • A szakmai és a magánélet összeegyeztetése
    • A kiégés elkerülése
    • A folyamatos fejlődés mint a vezetői siker kulcsa

AZ ELŐADÓRÓL

MÜLLER
DIÁNA



 
  • Jelenleg a Vodafone HR Business Partnere
  • Korábban a Yettel szervezetfejlesztési vezetőjeként működött.
  • 10+ év nagyvállalati tapasztalatot szerzett stratégiai HR és szervezetfejlesztési területen.
  • Teljesítményértékelés, karriermenedzsment, elkötelezettségmérés és munkáltatói márkaépítési projektek nemzetközi koordinációjával foglalkozott.
  • Szervezetfejlesztési, képzési és talent csapatokat vezetett 1000-9000 fős nagyvállalatoknál.
  • A MOL-csoportnál széleskörű tapasztalatot szerzett a vezetőfejlesztés és a tehetségek menedzselése terén.
  • Egy fiatal nők fejlesztésével és üzleti szerepvállalásával foglalkozó szervezet, a Business Women’s Network elnöke.

HRCI-akkreditáció – Szerezz 18 kreditórát!

  • A HRCI (HR Certification Institute) a HR-szakma egyik vezető intézménye, amely iparági szabványokat állít fel, összegyűjti és rendszerezi a naprakész szakismereteket, és felügyeli a szakembereket. Nagyon kevés hivatalos partnerrel rendelkeznek, akik a magas színvonal biztosítása mellett hivatalos képzést is nyújtanak.

  • A tanfolyamunkhoz adott jóváhagyásuk azt jelenti, hogy ez a tartalom összhangban van az iparági kompetenciabenchmarkkal, és segíti a tanfolyam kitűzött céljainak elérését.

  • Tisztában vagyunk vele, hogy a kurzusrésztvevők közül sokan a munkaerőpiacon is szeretnének kitűnni és tanúsítvánnyal igazolni a szakmaiságukat. Azok a hallgatók, akik leteszik a HRCI-vizsgát és megszerzik a tanúsítványt, tanfolyamunk elvégzését szakmai fejlődésként érvényesíthetik, és megkapják az említett kreditórák számát.

     

    Ezzel a kurzussal a HRCI jóváhagyása alapján 18 kreditórát szerezhetsz.

HALLGATÓINK VÉLEMÉNYE A KURZUSRÓL

Molnár Csilla Üzletvezető, Spatrend Kft.

„A kurzus során ami a legjobban tetszett az a folyamat felépítése volt, mint amikor egy receptnél külön minden fázist megtanítanak, hogy aztán a teljes kész étel elkészítése már gyerekjátéknak tűnik! Sok olyan eszközt, ötletet és folyamat támogatást láttam, tanultam és alkalmazhatok a tanfolyam által, amit ennyire érthetően és gyakorlatiasan átadva nem találtam sehol.

Nem lehetek elég hálás a csapatnak és főleg az előadónak.“

Szabó Szabina Ügyvezető, tulajdonos, Foody Product Kft.

„Azzal a céllal jelentkeztem a kurzusra, hogy olyan eszközöket szerezzek, amelyekkel a csapatvezetést sokkal eredményesebben tudom véghezvinni a cégünknél. A célomhoz közelebb kerültem, sokkal határozottabb lettem és önbizalmat is kaptam a kurzus által. Az előadó összeszedett és professzionális volt, nagyon jól át tudta adni a tananyagot.“

Hutvágner Andrea Regional Field Manager/Területi vezető

„Örülök, hogy részt vettem a Laba-s tanfolyamon és a célom az volt, hogy kezdő vezetőként még mélyebb tudást szerezzek csapatvezetésből. Célomat elértem, mert az alap tudásom mellé, nagyon sok hasznos és alkalmazható segítséget kaptam ahhoz, hogy hogyan tudok még jobb vezetővé válni.

A kurzuson nagyon tetszett, hogy számos modellt megismertem.

Diána gondolatban, tudásban nagyon összeszedett volt, nyitott volt mindig arra, ha valakinek kérdése volt, azt meg is válaszolja, és segítse a csapatot.

A házi feladatokra nagyon konstruktívan jelzett vissza, és ötleteket, tanácsot is adott mellé, hogy hogyan lehetett volna még...

A házi feladatokat imádtam ! :-) azzal is fejlődtem, hogy nem csak egy anyagot kaptam a témáról, hanem a gyakorlatban is ki kellett próbálni.

Nem okozott nehézséget a tanulás és az anyag értése, mert multi cégnél dolgozom, ahol eddig is sok mindent alkalmaztunk már a tananyagból, de itt kaptam még hozzá pluszokat.

Nekem az először furcsa volt, hogy a tanfolyam alatt végig ki volt a hang és a kép kapcsolva a jelentkezőknek. De Diána mindig hagyott időt arra, hogy hátha van valakinek kommentje. Ami nagyon tetszett, hogy szinte azonnal amikor lement egy óra már meg is kaptuk a felvett videót, így bármikor újra meg tudom nézni!

Én a kollégáimnak és ismerőseimnek is szívesen ajánlom a tanfolyamot, mert nagyon hasznos volt.“

Dr. Dékány Ágnes Szülni Jó központ, tulajdonos és vezető

„Számomra a kurzus rengeteg újat adott. Megtanultam olyan technikákat, amiket azelőtt nem is gondoltam volna, hogy használni fogok. Az oktató végig készségesen segítette a tanulásunkat. Abszolút ajánlani tudom mindenkinek a kurzust, akit érdekel a Csapatvezetés.“

REGISZTRÁCIÓ

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj!

Kötelezően kitöltendő mező
Regisztrálok