El lehet bújni az infláció mögé, de ha ugyanannyit tudunk adni, mint a versenytársaink, akkor óvatosabban lehet csak drágítani. Bizonyos termékeket azonban furcsa lenne, ha túl olcsón adnának.
Nincs olyan, hogy minőségi turista, a turizmust pedig nem csak a GDP miatt kell feljeszteni, az utazás ugyanis egy interkulturális tanulás – mondja Kincses Márk Pécs turizmusfejlesztési osztályvezetője, előadónk.
Köztük a Lamborghini, a Nike, az Uber, és a BlackBerry sztorija, az elsőre elvetett Meki-terjeszkedés, a Ford csúnya visszautasítása és az ellentmondásos Steve Jobs.
Melyik a legjobb kereskedelmi formátum? Itthon is átállunk a gyors, kompakt diszkont módszerre? Kevesebbet vagy mást veszünk a rekord infláció miatt? Oktatói interjú Bálint Gergellyel, a Nestlé Hungária kereskedelmi igazgatójával.