Berta Zsuzsival, az A38 Hajó marketingvezetőjével, a PPC a gyakorlatban című kurzusunk oktatójával teszünk helyre fogalmakat és vizsgálunk meg stratégiákat, valamint kitérünk arra is, hogy hogyan reagál a marketingszakma az adatvédelmi változásokra.
Útmutató a 21. század vezetőinek, akiknek – bár tudniuk kell építő jellegű kritikát megfogalmazni – már nem kell Istent játszaniuk. Sőt, olykor még az emberi arcukat is megmutathatják. Oktatónkkal, Müller Diánával beszélgettünk.
Oktatónktól, Koralewsky Márktól megtudhatod, hogy a digitális átalakulás miért nem egyenlő a digitalizációval, hogy miért van rá szüksége akár egy fodrászatnak is, és hogy miért nem igaz, hogy a digitális egyet jelent az olcsóval.
Pont egy évvel azelőtt van szükség HR Business Partnerre, hogy először érezzük a hiányát. Elkéstünk vele, ha a jelen problémáit a jelenben oldjuk meg – interjú Horváth Andreával, a McDonald’s HR Igazgatójával.
Mikor jó az agilis működés és mikor nyúljunk a klasszikus módszertanokhoz? Hogyan épül fel egy hibrid projekt és milyen buktatói vannak? Tild Attila senior IT-projektmenedzser konkrét példákkal segít megválaszolni ezeket a kérdéseket.
Bár sok platformon már átugorhatók, kikerülhetők az ilyen a hirdetések, még mindig a videós tartalmak tudják legjobban építeni a márkát. Interjú Bencsik Győzővel, a Brand management a gyakorlatban című kurzus előadójával.