LABA
Для отслеживания статуса заказа — авторизируйтесь
Введите код, который был выслан на почту Введите код с SMS, который был выслан на номер
Код действителен в течение 5 минут Код с sms действителен в течение 5 минут
Вы уверены, что хотите выйти?
Сеанс завершен
На главную
LABA Tartalomgyár

Keresés

Case

Szűrő

Formátum
Témák
Megjelenített anyagok: 6 - 65
blog-post-eloado9-620f5f2f38c85467864914-1-6453b860c8be1561966819.jpg
SEO, PPC és tartalommarketing – azaz minden, amit a digitális marketingről tudni akartál
Berta Zsuzsival, az A38 Hajó marketingvezetőjével, a PPC a gyakorlatban című kurzusunk oktatójával teszünk helyre fogalmakat és vizsgálunk meg stratégiákat, valamint kitérünk arra is, hogy hogyan reagál a marketingszakma az adatvédelmi változásokra.
Olvass tovább
blog-post-5-2-61f16bcb6f67e484483031-1-649029b5d3c24163242026.jpg
2
Így találhatja meg a jó főnök az egyensúlyt az eredmények és az emberek között
Útmutató a 21. század vezetőinek, akiknek – bár tudniuk kell építő jellegű kritikát megfogalmazni – már nem kell Istent játszaniuk. Sőt, olykor még az emberi arcukat is megmutathatják. Oktatónkkal, Müller Diánával beszélgettünk.
Olvass tovább
blog-post-lec1-61c1f1085246f616779634-1-644bbc1034ee9562830580.jpg
2
„A digitális transzformációval a cégek hatékonysága nő, nem a költségeik csökkenek”
Oktatónktól, Koralewsky Márktól megtudhatod, hogy a digitális átalakulás miért nem egyenlő a digitalizációval, hogy miért van rá szüksége akár egy fodrászatnak is, és hogy miért nem igaz, hogy a digitális egyet jelent az olcsóval.
Olvass tovább
blog-post-lec2-61b096022b074752136588-1-64902a3658d6e825997983.jpg
18
„Érts a számok nyelvén, és odaengednek a nagyok asztalához”
Pont egy évvel azelőtt van szükség HR Business Partnerre, hogy először érezzük a hiányát. Elkéstünk vele, ha a jelen problémáit a jelenben oldjuk meg – interjú Horváth Andreával, a McDonald’s HR Igazgatójával.
Olvass tovább
blog-post-lec3-619391c8b0199523306868-1-649550e3bd47d487925877.jpg
2
„Az agilitás nem válságkezelő csodafegyver.”
Mikor jó az agilis működés és mikor nyúljunk a klasszikus módszertanokhoz? Hogyan épül fel egy hibrid projekt és milyen buktatói vannak? Tild Attila senior IT-projektmenedzser konkrét példákkal segít megválaszolni ezeket a kérdéseket.
Olvass tovább
blog-post-lec2-61810d512f12b233411864-1-64954ffc9b16e678710355.jpg
22
„Az üzenetnek az első 3 másodpercben át kell mennie.”
Bár sok platformon már átugorhatók, kikerülhetők az ilyen a hirdetések, még mindig a videós tartalmak tudják legjobban építeni a márkát. Interjú Bencsik Győzővel, a Brand management a gyakorlatban című kurzus előadójával.
Olvass tovább