Teacher

március 24. – április 26.

Employer Branding stratégia

Hogyan tűnj ki a munkáltatók tengeréből?

Munkáltatói márkája minden vállalatnak van, függetlenül attól, hogy tudatosan építi vagy sem. A legjobb stratégia, ha odafigyel és kézbentartja a munkáltatói megítélését. Mennyi idő alatt tudunk betölteni egy megüresedett pozíciót? Minket választanak-e azon szakmák a képviselői, akikért a legnagyobb verseny van a piacon? Mekkora a fluktuáció és milyen a munkavállalói elégedettség? A kurzus során a téma két hazai szakértőjének segítségével elemezheted a saját vállalatod helyzetét, valamint megmutatjuk, hogyan építheted hatékonyan a munkáltatói márkád.

Koncentrálj a vállalat erősségeire

Tudatos tervezés

A kurzus célja, hogy megismerkedj a munkáltatói értékekkel és egészében lásd a munkáltatói élményfolyamot, melyben Sziget Ágnes lesz a segítségedre gyakorlatias példákkal, a legjobb hazai és nemzetközi gyakorlatokkal. A jelöltélménytől a munkavállalói életciklus végéig aktívan építheted céged munkáltatói márkáját, a toborzás támogatás mellett elősegítheted a fluktuáció csökkentését és növelheted a lojalitást a a szervezeten belül.

Mérhető eredmények

A munkáltatói márka sokkal több, mint egy hangzatos szlogen egy álláshirdetésben: üzleti célokat szolgál, megalapozott, hiteles, megszólítja a jelenlegi és a leendő kollégákat. A jól felépített stratégia csak az első lépés, az eredmények adatalapú mérése hosszú távon elengedhetetlen. A kurzus során marketingkommunikációs ismereteket, mérési és visszamérési módszereket sajátíthatsz el, hogy megfelelően tudd menedzselni a kampányaidat. Az utolsó órákon a legfiatalabb munkavállalói generáció megszólítására és megtartására is hasznos tippeket kapsz, Megyeri Mirtill pedig többek közt beavat a KPI-ok és ROI-k tervezésének és utókövetésének titkaiba is.

Teacher

A kurzusról

Mit, mikor és hogyan?

Mit fogunk tanulni?

Az Employer Branding alapjai

Az első néhány alkalom az Employer Branding jelentőségéről, a szervezetben betöltött szerepéről, a fogalmak tisztázásáról, valamint a külső és belső stakeholderek menedzsmentjéről fog szólni. Kitérünk továbbá az alapvető piackutatási eszközökre és módszerekre, hogy minél komplexebb rálátásod legyen a cég jelenlegi megítélésére, a célcsoportok munkahelyválasztási szokásaira és a versenytársak jó gyakorlataira.

Munkáltatói értékígéret (EVP) és stratégiaalkotás

A kurzus második felének fókuszában egyrészt, a szervezet munkáltatói erősségeinek feltárása, az Employer Branding kampányok központjában álló munkáltatói értékígéret (EVP) megfogalmazása és validálása áll. Másrészt, bemutatjuk a munkáltatói márka stratégiaalkotásának folyamatát, valamint azt, hogy miként tudod összehangolni ezt az üzleti célokkal.

Kampánytervezés a jelöltek bevonzásától a kulcs kollégák megtartásáig

Az utolsó alkalmak során olyan gyakorlati tudásra és eszköztárra tehetsz szert, amellyel magabiztosan tervezhetsz külső és belső munkáltatói márka-kampányokat: csökkentheted a toborzási költségeiteket és a fluktuációt, valamint vonzó munkáltatóként emelkedhettek ki a munkaerőpiaci zajban.

Mikor és hogyan?

KEZDET
  • március 24.
FORMÁTUM
  • 5 hét
  • 10 alkalom
  • 15 óra
MENETREND
  • webinárium
  • házi feladatok
  • visszajelzések / értékelések

Az előadókról

lector lector
Sziget
Ágnes
Megyeri
Mirtill
lector

Sziget Ágnes

Talent Experience CoE Lead, Magyar Telekom Csoport

  • Több mint 10 év tapasztalattal rendelkezik Employer Branding és Employee Experience fókuszú szerepkörökben
  • Jelenleg a Magyar Telekom Employee Experience területét vezeti Product Owner-ként
  • Kialakította a vállalat első Employee Experience stratégiáját, minek következtében a Telekom 2019-ben és 2020-ban is elnyerte az MPRSZ Employer Branding szakmai fődíját, a cég jelenleg a legvonzóbb telco vállalat és a fiatalok egyik legnépszerűbb munkahelye
  • Korábbi pozíciójában, a Wizz Airnél kidolgozta és elindította a légitársaság első kifejezetten EB fókuszú aktivitását, a WIZZ Youth Challenge-et
lector

Megyeri Mirtill

Employer Branding Expert, Zyntern.com Co-founder

  • Több iparágban kipróbálta magát, ahol munkáltatói márkaépítési projekteken dolgozott
  • Jelenleg a saját vállalatának - az egyik legnépszerűbb pályakezdő állásportálnak -, a Zyntern Magyarországnak a HR vezetője
  • Munkáltató márkaépítés témában tanácsadóként is tevékenykedik, több partnere Employer Branding Award-ot nyert a közös munka eredményeként
  • Rendszeresen tart képzéseket vállalati vezetőknek és HR csapatoknak, TEDx előadó
  • Cégek, akikkel együtt dolgozott többek között: Nestlé, Celanese, Flowserve, Schneider Electric, Accenture, OTP Bank, Thyssenkrupp, Raiffeisen Bank, Unilever

Kurzus programja

  • Időtartam:

    Augusztus 26. —  Október 5.

  • Előadások száma:

    12

Részletes program + Regisztrálok

Kurzus programja

  • március 24. 18:00

    Alkalom 1

    Bevezetés az Employer Brandingbe
    • A munkáltatói márka jelentése és jelentősége
    • A munkáltatói márkaépítés aktualitásának oka
    • Alapvető fogalmak és meghatározások: munkáltatói márkaépítés
    • Márkaépítés, HR-marketing/COM-PR
    • A munkáltatói márkaépítés célja
    • A folyamat résztvevői
    • A munkáltatói márkaépítés folyamata a jelöltélménytől az exit interjúig
  • március 29. 18:00

    Alkalom 2

    Az Employer Branding és az Employee Experience kapcsolata
    • Mi az az EEX?
    • Hol az Employer Branding helye a munkavállalói életciklusban?
    • Az Employer Branding és a core HR funkciók kapcsolata
    • Vezetői és üzleti felelősség a belső EB-ben
  • március 31. 18:00

    Alkalom 3

    Az Employer Branding helye az üzletben
    • Az Employer Branding és üzleti stratégia kapcsolata
    • Hány márka létezik, avagy hogyan kapcsolódik az ügyfél- és a munkáltatói kommunikáció?
    • A vállalati kultúra fogalma és szintjei
    • Identitás: az értékek, erősségek felmérése
    • A munkáltatói márka stratégiai értékelése
    • Stakeholder management
  • április 5. 18:00

    Alkalom 4

    Piackutatás, versenytárselemzés és saját márka pozicionálása
    • Milyen külső inputokra van szükség a munkáltatói márkaépítés során?
    • Kutatási eszközök és módszerek (célperszónák és versenytársak irányába)
    • Piackutatási eredmények értékelése és értelmezése
    • Út a jelenlegi márka megítéléstől a vágyott márka építéséig
    • Nemzetközi trendek, jó gyakorlatok
  • április 7. 18:00

    Alkalom 5

    Employer Value Proposition
    • EVP fontossága
    • Elhelyezés a HR-folyamatokban
    • Összehangolás a vállalati vízióval, misszióval és brand purpose-szel
    • A kialakítás elvei - Perszónák
    • Bevonás fontossága
    • Validáció
  • április 12. 18:00

    Alkalom 6

    Stratégiai pontok megalapozása
    • Vízió - Misszió meghatározásának fontossága
    • Célcsoportok meghatározása, szegmentáció
    • Perszónák felépítése
    • Stratégiatervezés az üzleti igények mentén
    • Belső és külső EB stratégiai lábak
    • Validációs folyamatok és belső jóváhagyatási szintek
  • április 14. 18:00

    Alkalom 7

    Kampány tervezés és munkáltatói márka kommunikációs alapok
    • Employer Branding kampány tervezés alapjai
    • Stratégiából akciók és taktikai tervek
    • Kreatív tervezés: Hogyan lesz EVP-ből munkáltatói márka üzenet és arculat
    • Így készülnek a kampány anyagok: egyedi célcsoportokra specifikált tartalmak (perszónákra szabott szlogenek, plakátok, reklámok stb.)
    • Ügynökség menedzsment
    • Globális irányelvek lokális igények szintézise
  • április 19. 18:00

    Alkalom 8

    Kampány menedzsment és konverzió mérés
    • Toborzás kommunikáció vs munkáltatói márka kommunikáció
    • Munkáltatói márkakommunikációs eszközök
    • Munkáltatói márkakommunikációs csatornák mátrixa(PR, marketing, online, offline, ATL, BTL)
    • Eszközök és csatornák ROI-ja, konverzió mérése
    • A jelöltélmény tudatos tervezése
  • április 21. 18:00

    Alkalom 9

    Employee Branding, avagy a sikeres munkáltatói márka alapjai házon belül indulnak
    • Belső kommunikációs célok és eredmények
    • Csatornák, formátumok és az eszköztár kialakítása
    • Célcsoportok definiálása, fókuszcsoportok bevonása
    • Vezetői kommunikáció
    • Employee Advocacy
    • Hatékonyságmérés
  • április 26. 18:00

    Alkalom 10

    Multigenerációs márkaépítés: fókuszban a Z generáció
    • Multigenerációs munkahelyek és munkáltatói márkaépítés
    • A legfiatalabb munkavállalói generáció, a digitális bennszülöttek sajátosságai
    • A Z generáció megszólítása és eredményes toborzása
    • A Z generáció megtartása és ebben a munkáltatói márka szerepe
    • Adj Z generációs filtert a munkáltatói márkádra

Így tanítunk

LABA
Felhasználói fiókom

Lépj be a Google Classroom rendszerébe - itt találod a személyes fiókod. Nézd az órákat élő közvetítésben vagy felvételről, oszd meg ötleteidet az előadóval, és teljesítsd a feladatokat - mindent megteszünk, hogy kényelmesen tanulhass.

Regisztrálok
Mindig elérhető és mindig segít
Mindig elérhető és mindig segít

Az ügyfelek értékelik a támogatást. Az előadók és a LABA csapat minden kérdésedre választ ad. Ne félj kérdezni!

Regisztrálok
Eredmény
Tanulni nem egyszerű, de megéri

A házi feladatokat és teszteket az előadók metodológusokkal közösen tervezik meg. Muszáj tanulnod, hogy sikeresen teljesíts és elvégezd a feladatokat. Senki sem ígérte, hogy könnyű lesz, igaz? De ne aggódj, az itt megszerzett tudással már semmi sem lesz lehetetlen.

Regisztrálok
Oklevél
Elismert oklevél a képzésről

A kurzus alatt pontokat szerezhetsz a házi feladatok és tesztek megoldásával. Minél több pontot szerzel, annál jobb értékelést és oklevelet kapsz a kurzus végén.

Regisztrálok

Nézd meg, hogy fog kinézni az önéletrajzod a kurzus elvégzését követően. Megnézem

Támogató anyagok:
Támogató anyagok:
Támogató anyagok:

Prezentációk, fájlok, cikkek, videók, esettanulmányok - minden elérhető egy helyen.

Regisztrálok

Itt tudsz jelentkezni

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztráljon!

Töltsd ki a jelentkezési ívet

Kötelező mező

Add meg a telefonszámod

Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja! 
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.

A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanulnak

Google
Burger King
Coca-Cola
Delloite
Mercedes
Renault
Shell
Pepsi
Arval
Pepsico
beeline
Burger king
Coca cola
Delloite
Epam
Google
Isida
Mercedes
Pepsi

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.