Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale
smile
2 kurzus, most 1 áráért!*
Élő online kurzus két tapasztalt Employer Branding specialista vezetésével
Időpont:
2022. március 24. – 2022. április 26.
Menetrend:
5 hét
kedd & csütörtök
18:00

A munkáltatói márka sokkal több, mint egy hangzatos szlogen egy álláshirdetésben. A jó munkáltatói márka üzleti célokat szolgál, megalapozott, hiteles, megszólítja a jelenlegi és a leendő kollégákat. Vonzó, de valósághű képet fest egy munkáltatóról.

A sikeres munkáltatói márka pedig minden esetben előre definiált célok és stratégia mentén épül, mérhető eredményekkel, változatos csatornákon és eszközökkel teljesedik ki.

Magadra ismertél?
Neked ajánljuk a kurzust, ha:

  • Junior Employer Branding szakember, Recruiter, HR vezető vagy

    Munkád során kapcsolódsz a munkáltatói márkaépítéshez és egy új, stratégiai szemléletet, praktikus eszköztárat szeretnél elsajátítani.

  • PR szakember vagy

    Ügynökségi vagy vállalati oldalon felelsz a munkáltatók külső megítélésének alakításáért? A munkáltatói márka jelentősen eltér egy termék, szolgáltatás vagy brand építésétől, így sok hasznos információt gyűjthetsz!

  • Belső kommunikációért felelsz

    Mindennapi feladataid között szerepel a belső kommunikációs csatornák menedzselése, kollégákkal aktív kapcsolattartás és építés a szervezet részéről, illetve közösségépítés. Megérted, hogyan segíti a munkád egy jó Employer Branding stratégia.

  • Cégvezető, Marketing menedzser vagy

    Szeretnéd megérteni az Employer Branding folyamatait és szeretnéd ezeket stratégiai szinten beépíteni üzleti folyamatokba.

Koncentrálj a vállalat erősségeire

Tudatos tervezés

Minden cég rendelkezik munkáltatói márkával, függetlenül attól, hogy aktívan dolgozik-e érte vagy sem. A munkáltatói márkaépítés egy olyan folyamat, amely hitelesen mutatja be a leendő és már meglévő kollégák számára a cég identitását, és azt, hogy miért jó ott dolgozni, miközben támogatja a vállalat üzleti céljait. A kurzus célja, hogy belevesd magad a munkáltatói értékek felfedezésébe és végigsétálj velünk a munkáltatói élményfolyamon, a bevonzástól a megtartásig.

Mérhető eredmények

Talán sosem volt ekkora a verseny a cégek között a munkaerőpiacon, mint manapság: tehetségekért, új jelöltek megszólításáért és a szakemberek megtartásáért folyik a mindennapi harc. Ha már van egy jól felépített stratégia, az eredmények adatalapú mérése elengedhetetlen. Marketingkommunikációs ismeretekkel, mérési és visszamérési módszerekkel vértezünk fel a megfelelő kampánymenedzsment érdekében, hogy a kurzus elvégzése után azonnal használható eszköztárral rendelkezz az Employer Branding területén.

A kurzusról
01
Employer
Branding alapok
Az első néhány alkalom az Employer Branding jelentőségéről, a szervezetben betöltött szerepéről, a fogalmak tisztázásáról, valamint a külső és belső stakeholderek menedzsmentjéről fog szólni. Kitérünk továbbá az alapvető piackutatási eszközökre és módszerekre, hogy minél komplexebb rálátásod legyen a cég jelenlegi megítélésére, a célcsoportok munkahelyválasztási szokásaira és a versenytársak jó gyakorlataira
02
EVP és stratégia-
alkotás
A kurzus második felének fókuszában egyrészt, a szervezet munkáltatói erősségeinek feltárása, az Employer Branding kampányok központjában álló munkáltatói értékígéret (EVP) megfogalmazása és validálása áll. Másrészt, bemutatjuk a munkáltatói márka stratégiaalkotásának folyamatát, valamint azt, hogy miként tudod összehangolni ezt az üzleti célokkal.
03
Kampány-
tervezés

Az utolsó alkalmak során olyan gyakorlati tudásra és eszköztárra tehetsz szert, amellyel magabiztosan tervezhetsz külső és belső munkáltatói márka-kampányokat: csökkentheted a toborzási költségeiteket és a fluktuációt, valamint vonzó munkáltatóként emelkedhettek ki a munkaerőpiaci zajban.

Az előadóról
Sziget Ágnes LinkedIn Profile
  • Több mint 10 év tapasztalattal rendelkezik Employer Branding és Employee Experience fókuszú szerepkörökben.
  • Jelenleg a Magyar Telekom Employee Experience területét vezeti Product Owner-ként.
  • Több sikeres stratégiatervezési és kampányimplementációs folyamatot koordinált, valamint kialakította a vállalat első Employee Experience stratégiáját.
  • Sokéves rutinja van vezetők edukálásában és vezetői kommunikáció támogatásában.
  • A Telekom 2019-ben és 2020-ban is elnyerte az MPRSZ Employer Branding szakmai fődíját, a cég jelenleg a legvonzóbb telco vállalat és a fiatalok egyik legnépszerűbb munkahelye.
  • Korábbi pozíciójában, a Wizz Airnél nemzetközi kampányokban is jelentős tapasztalatot szerzett, kidolgozta és elindította a légitársaság első kifejezetten EB fókuszú aktivitását, a WIZZ Youth Challenge-et, amelyre már az első évben 38 országból 978 csapat jelentkezett.
  • Stratégiai vezetőként kommunikációs ügynökségi oldalon is kipróbálta magát.
Az előadóról
Megyeri Mirtill LinkedIn Profile
  • Több iparágban kipróbálta magát, ahol munkáltatói márkaépítési projekteken dolgozott (többek között termelő vállalat, SSC, startup, kkv, FMCG, IT Technológiai vállalat).
  • Jelenleg a saját vállalatának - az egyik legnépszerűbb pályakezdő állásportálnak -, a Zyntern Magyarországnak a HR vezetője.
  • Munkáltató márkaépítés témában tanácsadóként is tevékenykedik, több partnere Employer Branding Award-ot nyert a közös munka eredményeként.
  • Rendszeresen tart képzéseket vállalati vezetőknek és HR csapatoknak, TEDx előadó.
  • Az elmúlt években 5 országban dolgozott, így nemzetközi tapasztalatra és gyakorlatra is szert tett az Employer Branding területén.
  • Összesen 40 000+ ember dolgozik azoknál a cégeknél, ahol munkáltatói márka projekten dolgozott.
  • Cégek, akikkel együtt dolgozott többek között: Nestlé, Celanese, Flowserve, Schneider Electric, Accenture, OTP Bank, Thyssenkrupp, Raiffeisen Bank, Unilever.
Program
01
március 24., 18:00 - 19:30 / csütörtök
Bevezetés az Employer Brandingbe
  • A munkáltatói márka jelentése és jelentősége
  • A munkáltatói márkaépítés aktualitásának oka
  • Alapvető fogalmak és meghatározások: munkáltatói márkaépítés
  • Márkaépítés, HR-marketing/COM-PR
  • A munkáltatói márkaépítés célja
  • A folyamat résztvevői
  • A munkáltatói márkaépítés folyamata a jelöltélménytől az exit interjúig
more
02
március 29., 18:00 - 19:30 / kedd
Az Employer Branding és az Employee Experience kapcsolata
  • Mi az az EEX?
  • Hol az Employer Branding helye a munkavállalói életciklusban?
  • Az Employer Branding és a core HR funkciók kapcsolata
  • Vezetői és üzleti felelősség a belső EB-ben
more
03
március 31., 18:00 - 19:30 / csütörtök
Az Employer Branding helye az üzletben
  • Az Employer Branding és üzleti stratégia kapcsolata
  • Hány márka létezik, avagy hogyan kapcsolódik az ügyfél- és a munkáltatói kommunikáció?
  • A vállalati kultúra fogalma és szintjei
  • Identitás: az értékek, erősségek felmérése
  • A munkáltatói márka stratégiai értékelése
  • Stakeholder management
more
04
április 5., 18:00 - 19:30 / kedd
Piackutatás, versenytárselemzés és saját márka pozicionálása
  • Milyen külső inputokra van szükség a munkáltatói márkaépítés során?
  • Kutatási eszközök és módszerek (célperszónák és versenytársak irányába)
  • Piackutatási eredmények értékelése és értelmezése
  • Út a jelenlegi márka megítéléstől a vágyott márka építéséig
  • Nemzetközi trendek, jó gyakorlatok
more
05
április 7., 18:00 - 19:30 / csütörtök
Employer Value Proposition
  • EVP fontossága
  • Elhelyezés a HR-folyamatokban
  • Összehangolás a vállalati vízióval, misszióval és brand purpose-szel
  • A kialakítás elvei - Perszónák
  • Bevonás fontossága
  • Validáció
more
06
április 12., 18:00 - 19:30 / kedd
Stratégiai pontok megalapozása
  • Vízió - Misszió meghatározásának fontossága
  • Célcsoportok meghatározása, szegmentáció
  • Perszónák felépítése
  • Stratégiatervezés az üzleti igények mentén
  • Belső és külső EB stratégiai lábak
  • Validációs folyamatok és belső jóváhagyatási szintek
more
07
április 14., 18:00 - 19:30 / csütörtök
Kampánytervezés és munkáltatói márka kommunikációs alapok
  • Employer Branding kampány tervezés alapjai
  • Stratégiából akciók és taktikai tervek
  • Kreatív tervezés: Hogyan lesz EVP-ből munkáltatói márka üzenet és arculat
  • Így készülnek a kampány anyagok: egyedi célcsoportokra specifikált tartalmak (perszónákra szabott szlogenek, plakátok, reklámok stb.)
  • Ügynökség menedzsment
  • Globális irányelvek lokális igények szintézise
more
08
április 19., 18:00 - 19:30 / kedd
Kampánymenedzsment és konverziómérés
  • Toborzás kommunikáció vs munkáltatói márkakommunikáció
  • Munkáltatói márkakommunikációs eszközök
  • Munkáltatói márkakommunikációs csatornák mátrixa(PR, marketing, online, offline, ATL, BTL)
  • Eszközök és csatornák ROI-ja, konverzió mérése
  • A jelöltélmény tudatos tervezése
more
09
április 21., 18:00 - 19:30 / csütörtök
Employee Branding, avagy a sikeres munkáltatói márka alapjai házon belül indulnak
  • Belső kommunikációs célok és eredmények
  • Csatornák, formátumok és az eszköztár kialakítása
  • Célcsoportok definiálása, fókuszcsoportok bevonása
  • Vezetői kommunikáció
  • Employee Advocacy
  • Hatékonyságmérés
more
10
április 26., 18:00 - 19:30 / kedd
Multigenerációs márkaépítés: fókuszban a Z generáció
  • Multigenerációs munkahelyek és munkáltatói márkaépítés
  • A legfiatalabb munkavállalói generáció, a digitális bennszülöttek sajátosságai
  • A Z generáció megszólítása és eredményes toborzása
  • A Z generáció megtartása és ebben a munkáltatói márka szerepe
  • Adj Z generációs filtert a munkáltatói márkádra
more
REGISZTRÁCIÓ
A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztrálj!
Név
This is required field!
E-mail
This is required field!
Telefonszám
This is required field!
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az
Adatkezelési szabályzatunkat az Adatkezelési tájékoztatónkat és az Általános szerződési feltételeket..
Done
You have been signed up successfully. Please, check your inbox.

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.