Élő online kurzus

EMPLOYER BRANDING STRATÉGIA

Vass Melinda Head of Employee Experience
Communication - Volvo Group

Vass Melinda

ÉLŐ ONLINE KURZUS KÉT TAPASZTALT EMPLOYER BRANDING SPECIALISTA VEZETÉSÉVEL

IDŐPONT:

2023.02.23 - 2023.03.28

MENETREND:

5 HÉT
KEDD & CSÜTÖRTÖK
18:00

A munkáltatói márka sokkal több, mint egy hangzatos szlogen egy álláshirdetésben. A jó munkáltatói márka üzleti célokat szolgál, megalapozott, hiteles, megszólítja a jelenlegi és a leendő kollégákat. Vonzó, de valósághű képet fest egy munkáltatóról.

A sikeres munkáltatói márka pedig minden esetben előre definiált célok és stratégia mentén épül, mérhető eredményekkel, változatos csatornákon és eszközökkel teljesedik ki.

MAGADRA ISMERTÉL?
NEKED AJÁNLJUK A KURZUST, HA:

  • JUNIOR EMPLOYER BRANDING SZAKEMBER, RECRUITER, HR VEZETŐ VAGY

    Munkád során kapcsolódsz a munkáltatói márkaépítéshez és egy új, stratégiai szemléletet, praktikus eszköztárat szeretnél elsajátítani.

  • PR SZAKEMBER VAGY

    Ügynökségi vagy vállalati oldalon felelsz a munkáltatók külső megítélésének alakításáért? A munkáltatói márka jelentősen eltér egy termék, szolgáltatás vagy brand építésétől, így sok hasznos információt gyűjthetsz!

  • BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓÉRT FELELSZ

    Mindennapi feladataid között szerepel a belső kommunikációs csatornák menedzselése, kollégákkal aktív kapcsolattartás és építés a szervezet részéről, illetve közösségépítés. Megérted, hogyan segíti a munkád egy jó Employer Branding stratégia.

  • CÉGVEZETŐ, MARKETING MENEDZSER VAGY

    Szeretnéd megérteni az Employer Branding folyamatait és szeretnéd ezeket stratégiai szinten beépíteni üzleti folyamatokba.

KONCENTRÁLJ A VÁLLALAT ERŐSSÉGEIRE

  • Tudatos tervezés

    Minden cég rendelkezik munkáltatói márkával, függetlenül attól, hogy aktívan dolgozik-e érte vagy sem. A munkáltatói márkaépítés egy olyan folyamat, amely hitelesen mutatja be a leendő és már meglévő kollégák számára a cég identitását, és azt, hogy miért jó ott dolgozni, miközben támogatja a vállalat üzleti céljait. A kurzus célja, hogy belevesd magad a munkáltatói értékek felfedezésébe és végigsétálj velünk a munkáltatói élményfolyamon, a bevonzástól a megtartásig.

  • Mérhető eredmények

    Talán sosem volt ekkora a verseny a cégek között a munkaerőpiacon, mint manapság: tehetségekért, új jelöltek megszólításáért és a szakemberek megtartásáért folyik a mindennapi harc. Ha már van egy jól felépített stratégia, az eredmények adatalapú mérése elengedhetetlen. Marketingkommunikációs ismeretekkel, mérési és visszamérési módszerekkel vértezünk fel a megfelelő kampánymenedzsment érdekében, hogy a kurzus elvégzése után azonnal használható eszköztárral rendelkezz az Employer Branding területén.

A KURZUSRÓL

  1. EMPLOYER
    BRANDING ALAPOK

    Az első néhány alkalom az Employer Branding jelentőségéről, a szervezetben betöltött szerepéről, a fogalmak tisztázásáról, valamint a külső és belső stakeholderek menedzsmentjéről fog szólni. Kitérünk továbbá az alapvető piackutatási eszközökre és módszerekre, hogy minél komplexebb rálátásod legyen a cég jelenlegi megítélésére, a célcsoportok munkahelyválasztási szokásaira és a versenytársak jó gyakorlataira

  2. EVP ÉS STRATÉGIA-
    ALKOTÁS

    A kurzus második felének fókuszában egyrészt, a szervezet munkáltatói erősségeinek feltárása, az Employer Branding kampányok központjában álló munkáltatói értékígéret (EVP) megfogalmazása és validálása áll. Másrészt, bemutatjuk a munkáltatói márka stratégiaalkotásának folyamatát, valamint azt, hogy miként tudod összehangolni ezt az üzleti célokkal.

  3. KAMPÁNY-
    TERVEZÉS

    Az utolsó alkalmak során olyan gyakorlati tudásra és eszköztárra tehetsz szert, amellyel magabiztosan tervezhetsz külső és belső munkáltatói márka-kampányokat: csökkentheted a toborzási költségeiteket és a fluktuációt, valamint vonzó munkáltatóként emelkedhettek ki a munkaerőpiaci zajban.

ELŐADÓ

VASS
MELINDA

  • LinkedIn Profile
  • Több mint 9 év tapasztalattal rendelkezik Employer Branding, Employee Experience és Belső Kommunikáció fókuszú szerepkörökben
  • Jelenleg Svédországban a Volvo Group - Head of Employee Experience Communication szerepkörében építi nemzetközi csapatát
  • Több éves folyamatfejlesztésti és stratégiatervezési szerepkörökben felelt, budapesti- országos- és Adria régiós szinteken
  • Szakmai koordinációja alatt a Bosch csoport visszatérően évek óta a legvonzóbb munkáltató és a fiatalok egyik legnépszerűbb munkahelye
  • A Bosch budapesti Fejlesztés Központjának dinamikus növekedésének támogatását látta el csapatával, +3000 kolléga bevonzása a mérnöki- SW/IT célcsoportokból köthető pályafutásának ezen szakaszához
  • Globális kampányimplementációs folyamatokat koordinált sikeresen csapatával a magyarországi piacra és igényekre, külön fókuszként kiemelve a Diversity és CSR tevékenységeket
  • Sok éves rutinja van a vezetői kommunikáció támogatásában, a pandémia alatt pedig a kríziskommunikációban szerzett tapasztalatot
  • 12 éve önkéntese és középvezetője a Bátor Tábor Alapítvány táborainak, a társadalmi felelősségvállalás elkötelezett nagykövete

PROGRAM

  • 01

    FEBRUÁR 23., 18:00 - 19:30 / CSÜTÖRTÖK

    Bevezetés az Employer Brandingbe

    • A munkáltatói márka jelentése és jelentősége
    • A munkáltatói márkaépítés aktualitásának oka
    • Alapvető fogalmak és meghatározások: munkáltatói márkaépítés
    • Márkaépítés, HR-marketing/COM-PR
    • A munkáltatói márkaépítés célja
    • A folyamat résztvevői
    • A munkáltatói márkaépítés folyamata a jelöltélménytől az exit interjúig
  • 02

    FEBRUÁR 28., 18:00 - 19:30 / KEDD

    Az Employer Branding és az Employee Experience kapcsolata

    • Mi az az EEX?
    • Hol az Employer Branding helye a munkavállalói életciklusban?
    • Az Employer Branding és a core HR funkciók kapcsolata
    • Vezetői és üzleti felelősség a belső EB-ben
  • 03

    MÁRCIUS 2., 18:00 - 19:30 / CSÜTÖRTÖK

    Az Employer Branding helye az üzletben

    • Az Employer Branding és üzleti stratégia kapcsolata
    • Hány márka létezik, avagy hogyan kapcsolódik az ügyfél- és a munkáltatói kommunikáció?
    • A vállalati kultúra fogalma és szintjei
    • Identitás: az értékek, erősségek felmérése
    • A munkáltatói márka stratégiai értékelése
    • Stakeholder management
  • 04

    MÁRCIUS 7., 18:00 - 19:30 / KEDD

    Piackutatás, versenytárselemzés és saját márka pozicionálása

    • Milyen külső inputokra van szükség a munkáltatói márkaépítés során?
    • Kutatási eszközök és módszerek (célperszónák és versenytársak irányába)
    • Piackutatási eredmények értékelése és értelmezése
    • Út a jelenlegi márka megítéléstől a vágyott márka építéséig
    • Nemzetközi trendek, jó gyakorlatok
  • 05

    MÁRCIUS 9., 18:00 - 19:30 / CSÜTÖRTÖK

    Employer Value Proposition

    • EVP fontossága
    • Elhelyezés a HR-folyamatokban
    • Összehangolás a vállalati vízióval, misszióval és brand purpose-szel
    • A kialakítás elvei - Perszónák
    • Bevonás fontossága
    • Validáció
  • 06

    MÁRCIUS 14., 18:00 - 19:30 / KEDD

    Stratégiai pontok megalapozása

    • Vízió - Misszió meghatározásának fontossága
    • Célcsoportok meghatározása, szegmentáció
    • Perszónák felépítése
    • Stratégiatervezés az üzleti igények mentén
    • Belső és külső EB stratégiai lábak
    • Validációs folyamatok és belső jóváhagyatási szintek
  • 07

    MÁRCIUS 16., 18:00 - 19:30 / CSÜTÖRTÖK

    Kampánytervezés és munkáltatói márka kommunikációs alapok

    • Employer Branding kampány tervezés alapjai
    • Stratégiából akciók és taktikai tervek
    • Kreatív tervezés: Hogyan lesz EVP-ből munkáltatói márka üzenet és arculat
    • Így készülnek a kampány anyagok: egyedi célcsoportokra specifikált tartalmak (perszónákra szabott szlogenek, plakátok, reklámok stb.)
    • Ügynökség menedzsment
    • Globális irányelvek lokális igények szintézise
  • 08

    MÁRCIUS 21., 18:00 - 19:30 / KEDD

    Kampánymenedzsment és konverziómérés

    • Toborzás kommunikáció vs munkáltatói márkakommunikáció
    • Munkáltatói márkakommunikációs eszközök
    • Munkáltatói márkakommunikációs csatornák mátrixa(PR, marketing, online, offline, ATL, BTL)
    • Eszközök és csatornák ROI-ja, konverzió mérése
    • A jelöltélmény tudatos tervezése
  • 09

    MÁRCIUS 23., 18:00 - 19:30 / CSÜTÖRTÖK

    Employee Branding, avagy a sikeres munkáltatói márka alapjai házon belül indulnak

    • Belső kommunikációs célok és eredmények
    • Csatornák, formátumok és az eszköztár kialakítása
    • Célcsoportok definiálása, fókuszcsoportok bevonása
    • Vezetői kommunikáció
    • Employee Advocacy
    • Hatékonyságmérés
  • 10

    MÁRCIUS 28., 18:00 - 19:30 / KEDD

    Multigenerációs márkaépítés: fókuszban a Z generáció

    • Multigenerációs munkahelyek és munkáltatói márkaépítés
    • A legfiatalabb munkavállalói generáció, a digitális bennszülöttek sajátosságai
    • A Z generáció megszólítása és eredményes toborzása
    • A Z generáció megtartása és ebben a munkáltatói márka szerepe
    • Adj Z generációs filtert a munkáltatói márkádra

REGISZTRÁCIÓ

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztrálj!

Kötelezően kitöltendő mező
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési szabályzatunkat és az Adatkezelési tájékoztatónkat és az Általános szerződési feltételeket.

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.