decor
  decor
    decor
  decor
Online kurzus

Employer Branding Stratégia

Görgess tovább  

A munkáltatói márka sokkal több, mint egy hangzatos szlogen egy álláshirdetésben. A jó munkáltatói márka üzleti célokat szolgál, megalapozott, hiteles, megszólítja a jelenlegi és a leendő kollégákat. Vonzó, de valósághű képet fest egy munkáltatóról. Karnyújtásnyira vagy a tudástól…

május 25. – július 4. (6 héten át)

Oktató

Vass Melinda, Head of Employee Experience Communication - VOLVO

Folyamatfejlesztés, stratégiatervezés és kríziskommunikáció. Melinda 10+ éves tapasztalatából osztja most meg Veled, hogy miként teheted lenyűgözővé a munkáltatói márkád!

Debora Blaumann
  • 1 1

    Szakmai koordinációja alatt a Bosch csoport visszatérően évek óta a legvonzóbb munkáltató, és a fiatalok egyik legnépszerűbb munkahelye.

Kik vesznek részt a képzésen
Audience icon
80 tanuló
(2 stream)
25 tanuló
EB referens, recruiter, HR-es
Akik munkájuk során kapcsolódnak a munkáltatóimárka-építéshez és egy új, stratégiai szemléletet, praktikus eszköztárat szeretnének elsajátítani
20 tanuló
PR szakember
Akik szeretnének nagyobb rálátással rendelkezni, hogy a gyakorlatban miben tér el a munkáltatói márka egy termék, szolgáltatás vagy egy brand építésétől
10 tanuló
Vállalkozók, tulajdonosok
Akik szeretnék megérteni az Employer Branding folyamatait, és ezeket stratégiai szinten akarják beépíteni üzleti folyamatokba
Amiről a kurzuson tanulni fogsz:
  • Alapok
    Az employer branding jelentősége

    Az első néhány alkalom az Employer Branding jelentőségéről, a szervezetben betöltött szerepéről, a fogalmak tisztázásáról, valamint a külső és belső stakeholderek menedzsmentjéről fog szólni. Kitérünk továbbá az alapvető piackutatási eszközökre és módszerekre, hogy minél komplexebb rálátásod legyen a cég jelenlegi megítélésére, a célcsoportok munkahelyválasztási szokásaira és a versenytársak jó gyakorlataira.

    Identity
  • Tervezés
    EVP és stratégiaalkotás

    Megismered az Employer Branding kampányok központjában álló munkáltatói értékígéret (EVP) megfogalmazását és validálását. Bemutatjuk a munkáltatói márka stratégiaalkotásának folyamatát, valamint azt, hogy miként tudod összehangolni ezt az üzleti célokkal

    Communication and campaigns
  • A megoldás
    Sikeres kampánytervezés

    Az utolsó alkalmak során olyan gyakorlati tudásra és eszköztárra tehetsz szert, amellyel magabiztosan tervezhetsz külső és belső munkáltatóimárka-kampányokat: csökkentheted a toborzási költségeket és a fluktuációt, valamint vonzó munkáltatóként emelkedhetsz ki a munkaerőpiaci zajból

    Perfomance

A kurzusról

Program
📔  10 alkalom
  15 óra oktatás
  1. május 25., csütörtök, 18:00–19.30
    Bevezetés az Employer Brandingbe
    • A munkáltatói márka jelentése és jelentősége
    • A munkáltatói márkaépítés aktualitásának oka
    • Munkáltatói márkaépítés alapvető fogalmai és célja
    • A folyamat résztvevői: HR-marketing/COM-PR
  2. május 30., kedd, 18:00–19.30
    Employer Branding eszköztár
    • A vállalati kultúra fogalma és szintjei
    • A munkáltatói márka stratégiai értékelése
    • Csatornák, formátumok és az eszköztár kialakítása
    • Célcsoportok definiálása, fókuszcsoportok bevonása
    • Hatékonyságmérés
  3. június 1., csütörtök, 18:00–19.30
    Employee Experience, avagy az end-to-end munkavállalói életciklus
    • Mi az az EEX?
    • Az Employer Branding helye a munkavállalói életciklusban
    • A munkáltatói márkaépítés folyamata a jelöltélménytől az exit interjúig
    • Az Employer Branding és a legfontosabb HR funkciók kapcsolata
    • Vezetői és üzleti felelősség a belső EB-ben
  4. június 6., kedd, 18:00–19.30
    Kommunikációs mátrix
    • Az Employer Branding és üzleti stratégia kapcsolata
    • Identitás: az értékek, erősségek felmérése
    • Kommunikációért felelős folyamatok és résztvevők
    • Employer Branding kampánytervezés alapjai
    • Kreatív tervezés: különböző csatornák, egyedi célcsoportokra specifikált tartalmak
  5. június 8., csütörtök, 18:00–19.30
    Stratégiai pontok megalapozása
    • Vízió és misszió meghatározásának fontossága
    • Célcsoportok meghatározása, szegmentáció
    • Perszónák felépítése
    • Stratégiatervezés az üzleti igények mentén
    • Validációs folyamatok és belső jóváhagyatási szintek
  6. június 15., csütörtök, 18:00–19.30
    Piackutatás, versenytárselemzés és saját márka pozicionálása
    • Milyen külső inputokra van szükség a munkáltatói márkaépítés során?
    • Kutatási eszközök és módszerek (célperszónák és versenytársak irányába)
    • Piackutatási eredmények értékelése és értelmezése
    • Út a jelenlegi márka megítéléstől a vágyott márka építéséig
    • Stakeholder management
  1. június 22., csütörtök, 18:00–19.30
    Employer Value Proposition
    • EVP fontossága
    • Elhelyezés a HR-folyamatokban
    • Összehangolás a vállalati vízióval, misszióval és brand purpose-szel
    • A kialakítás elvei - Perszónák
    • Bevonás fontossága
    • Validáció
  2. június 27., csütörtök, 18:00–19.30
    Közös céges értékeink: Diversity, CSR tevékenységek
    • Vállalati értékeink használata a kommunikációban
    • Sokszínűség, befogadás és egyenlőség a munkahelyen
    • Edukációs folyamatok a szervezeten belül
    • Gondolkodj globálisan, cselekedj lokálisan!
    • A társadalmi felelősségvállalás keretrendszere
  3. június 29., kedd, 18:00–19.30
    Globális piac, nemzetközi gyakorlati példák ahogy a nagyok csinálják
    • Globális irányelvek lokális igények szintézise
    • Employer Branding kampánytervezés
    • Munkáltatói márkakoncepció építése
    • Különböző márkakommunikációs eszközök és csatornák
    • Tervezés, utókövetés, konverzió mérése
  4. július 4., csütörtök, 18:00–19.30
    A tanultak összegzése
    • Interaktív témafeldolgozás
   

Regisztrálok

A kurzussal és részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj!
Kötelező mező
Kötelező mező
Kötelező mező
A „Jelentkezem” gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az
Adatkezelési szabályzatot, az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.