EMPLOYER BRANDING STRATÉGIA
2024. DECEMBER 19.
ÉLŐ, ONLINE KURZUS EGY TAPASZTALT EMPLOYER BRANDING SZAKÉRTŐVEL
IDŐPONT:
2024. november 19. - december 19.
MENETREND:
5 HÉT, 10 ALKALOM
KEDD & CSÜTÖRTÖK
18:00-19:30
Ismerd meg azokat az employer branding eszközöket, amelyekkel felső vezetőként, HR-esként, PR-osként vagy marketingesként vonzóvá teheted a vállalatodat a munkavállalók számára! A kurzuson megmutatjuk, hogyan építhetsz hiteles munkáltatói márkát, és miként tudod mindezt integrálni a céged kommunikációjába.
A KURZUSRÓL
-
EMPLOYER BRANDING ESZKÖZTÁR
Megtanulod kialakítani és használni az employer brandinghez szükséges kommunikációs csatornákat, formátumokat és eszközöket. Emellett megismered a célcsoportok meghatározásának és a fókuszcsoportok bevonásának módját is.
-
EVP ÉS STRATÉGIA-
ALKOTÁSA kurzuson megmutatjuk, hogyan illeszthető be a munkáltatói értékígéret (EVP) a HR-folyamatokba, és miként hangolhatod össze azt a vállalat víziójával és missziójával.
-
SIKERES KAMPÁNY-
TERVEZÉSMegismered a kreatív tervezés eszközeit, és megtanulsz persona mátrixot készíteni, hogy olyan munkáltatóimárka-stratégiát építhess, ami egyszerre tükrözi az elképzeléseidet és veszi figyelembe a munkavállalók igényeit.
MAGADRA ISMERTÉL?
NEKED AJÁNLJUK A KURZUST, HA:
-
EB-referens, recruiter, HR-es vagy
Érdekel, hogyan növelhető a munkavállalói elkötelezettség? Megmutatjuk, hogyan formálhatod tudatos tervezéssel a jelenlegi és a leendő kollégák vállalatról alkotott képét, és miként csökkentheted a munkavállalók lemorzsolódását.
-
Vállalkozó, tulajdonos vagy
Nem tudod, hogyan láss hozzá az employer brandinghez? Segítünk lefektetni a munkáltatói márkád alapköveit, és megmutatjuk, miként teheted vonzó munkahellyé a cégedet az álláskeresők számára.
-
PR-szakember vagy
Tedd gördülékenyebbé az együttműködést a kommunikációs osztály és a HR között, és tudd meg, miként javíthatsz a külső és belső kommunikáció hatékonyságán!
ELŐADÓ
VASS
MELINDA
- Több mint 10 év tapasztalattal rendelkezik az employer branding, az employee experience és a belső kommunikáció területén.
- Jelenleg Svédországban a Volvo Group Head of Employee Experience Communication pozícióját tölti be.
- A Bosch csoportnál a cég budapesti Fejlesztési Központjának dinamikus növekédését segítette a csapatával, ami mérnöki-, valamint SW/IT-célcsoportok esetében +3000 kollégát jelentett.
- Szakmai koordinációja idején a Bosch csoport a legvonzóbb munkáltatóvá, illetve a fiatalok egyik legnépszerűbb munkahelyévé vált.
- A globális kampányimplementációs folyamatok koordinálása mellett 12 éve önkéntese és középvezetője a Bátor Tábor Alapítvány táborainak.
PROGRAM
-
01
november 19. / kedd
Bevezetés az Employer Brandingbe
- A munkáltatói márka jelentése és jelentősége
- A munkáltatói márkaépítés aktualitásának oka
- Munkáltatói márkaépítés alapvető fogalmai és célja
- A folyamat résztvevői: HR-marketing/COM-PR
-
02
november 21. / csütörtök
Employer Branding eszköztár
- A vállalati kultúra fogalma és szintjei
- A munkáltatói márka stratégiai értékelése
- Csatornák, formátumok és az eszköztár kialakítása
- Célcsoportok definiálása, fókuszcsoportok bevonása
- Hatékonyságmérés
-
03
november 26. / kedd
Employee Experience, avagy az end-to-end munkavállalói életciklus
- Mi az az EEX?
- Az Employer Branding helye a munkavállalói életciklusban
- A munkáltatói márkaépítés folyamata a jelöltélménytől az exit interjúig
- Az Employer Branding és a legfontosabb HR funkciók kapcsolata
- Vezetői és üzleti felelősség a belső EB-ben
-
04
november 28. / csütörtök
Kommunikációs mátrix
- Az Employer Branding és üzleti stratégia kapcsolata
- Identitás: az értékek, erősségek felmérése
- Kommunikációért felelős folyamatok és résztvevők
- Employer Branding kampánytervezés alapjai
- Kreatív tervezés: különböző csatornák, egyedi célcsoportokra specifikált tartalmak
-
05
december 3. / kedd
Stratégiai pontok megalapozása
- Vízió és misszió meghatározásának fontossága
- Célcsoportok meghatározása, szegmentáció
- Perszónák felépítése
- Stratégiatervezés az üzleti igények mentén
- Validációs folyamatok és belső jóváhagyatási szintek
-
06
december 5. / csütörtök
Piackutatás, versenytárselemzés és saját márka pozicionálása
- Milyen külső inputokra van szükség a munkáltatói márkaépítés során?
- Kutatási eszközök és módszerek (célperszónák és versenytársak irányába)
- Piackutatási eredmények értékelése és értelmezése
- Út a jelenlegi márka megítéléstől a vágyott márka építéséig
- Stakeholder management
-
07
december 10. / kedd
Employer Value Proposition
- EVP fontossága
- Elhelyezés a HR-folyamatokban
- Összehangolás a vállalati vízióval, misszióval és brand purpose-szel
- A kialakítás elvei - Perszónák
- Bevonás fontossága
- Validáció
-
08
december 12. / csütörtök
Közös céges értékeink: Diversity, CSR tevékenységek
- Vállalati értékeink használata a kommunikációban
- Sokszínűség, befogadás és egyenlőség a munkahelyen
- Edukációs folyamatok a szervezeten belül
- Gondolkodj globálisan, cselekedj lokálisan!
- A társadalmi felelősségvállalás keretrendszere
-
09
december 17. / kedd
Globális piac, nemzetközi gyakorlati példák ahogy a nagyok csinálják
- Globális irányelvek lokális igények szintézise
- Employer Branding kampánytervezés
- Munkáltatói márkakoncepció építése
- Különböző márkakommunikációs eszközök és csatornák
- Tervezés, utókövetés, konverzió mérése
-
10
december 19. / csütörtök
A tanultak összegzése
- Interaktív témafeldolgozás
Rólunk mondták
TUDJ MEG TÖBBET
A kurzussal kapcsolatos további információkért töltsd ki az űrlapot, és munkatársunk a lehető leghamarabb felveszi veled a kapcsolatot, hogy bővebb tájékoztatást adjon a kurzus részleteiről és áráról.