Employer Branding Stratégia: Munkáltatói Márkaépítés és Branding Jelentése Online Kurzus | Laba üzleti iskola
ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS

EMPLOYER BRANDING STRATÉGIA

IDŐPONT: 2024. NOVEMBER 19. -
2024. DECEMBER 19.
MENETREND:5 HÉT 10 ALKALOM 18:00-19:30
ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS
ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS ÉLŐ, ONLINE KURZUS
lector photo

ÉLŐ, ONLINE KURZUS EGY TAPASZTALT EMPLOYER BRANDING SZAKÉRTŐVEL

IDŐPONT:

2024. november 19. - december 19.

MENETREND:

5 HÉT, 10 ALKALOM
KEDD & CSÜTÖRTÖK
18:00-19:30

Ismerd meg azokat az employer branding eszközöket, amelyekkel felső vezetőként, HR-esként, PR-osként vagy marketingesként vonzóvá teheted a vállalatodat a munkavállalók számára! A kurzuson megmutatjuk, hogyan építhetsz hiteles munkáltatói márkát, és miként tudod mindezt integrálni a céged kommunikációjába.

A KURZUSRÓL

  1. EMPLOYER BRANDING ESZKÖZTÁR

    Megtanulod kialakítani és használni az employer brandinghez szükséges kommunikációs csatornákat, formátumokat és eszközöket. Emellett megismered a célcsoportok meghatározásának és a fókuszcsoportok bevonásának módját is.

  2. EVP ÉS STRATÉGIA-
    ALKOTÁS

    A kurzuson megmutatjuk, hogyan illeszthető be a munkáltatói értékígéret (EVP) a HR-folyamatokba, és miként hangolhatod össze azt a vállalat víziójával és missziójával.

  3. SIKERES KAMPÁNY-
    TERVEZÉS

    Megismered a kreatív tervezés eszközeit, és megtanulsz persona mátrixot készíteni, hogy olyan munkáltatóimárka-stratégiát építhess, ami egyszerre tükrözi az elképzeléseidet és veszi figyelembe a munkavállalók igényeit.

MAGADRA ISMERTÉL?
NEKED AJÁNLJUK A KURZUST, HA:

  • EB-referens, recruiter, HR-es vagy

    Érdekel, hogyan növelhető a munkavállalói elkötelezettség? Megmutatjuk, hogyan formálhatod tudatos tervezéssel a jelenlegi és a leendő kollégák vállalatról alkotott képét, és miként csökkentheted a munkavállalók lemorzsolódását.

  • Vállalkozó, tulajdonos vagy

    Nem tudod, hogyan láss hozzá az employer brandinghez? Segítünk lefektetni a munkáltatói márkád alapköveit, és megmutatjuk, miként teheted vonzó munkahellyé a cégedet az álláskeresők számára.

  • PR-szakember vagy

    Tedd gördülékenyebbé az együttműködést a kommunikációs osztály és a HR között, és tudd meg, miként javíthatsz a külső és belső kommunikáció hatékonyságán!

ELŐADÓ

VASS
MELINDA

  • Több mint 10 év tapasztalattal rendelkezik az employer branding, az employee experience és a belső kommunikáció területén.
  • Jelenleg Svédországban a Volvo Group Head of Employee Experience Communication pozícióját tölti be.
  • A Bosch csoportnál a cég budapesti Fejlesztési Központjának dinamikus növekédését segítette a csapatával, ami mérnöki-, valamint SW/IT-célcsoportok esetében +3000 kollégát jelentett.
  • Szakmai koordinációja idején a Bosch csoport a legvonzóbb munkáltatóvá, illetve a fiatalok egyik legnépszerűbb munkahelyévé vált.
  • A globális kampányimplementációs folyamatok koordinálása mellett 12 éve önkéntese és középvezetője a Bátor Tábor Alapítvány táborainak.

PROGRAM

  • 01

    november 19. / kedd

    Bevezetés az Employer Brandingbe

    • A munkáltatói márka jelentése és jelentősége
    • A munkáltatói márkaépítés aktualitásának oka
    • Munkáltatói márkaépítés alapvető fogalmai és célja
    • A folyamat résztvevői: HR-marketing/COM-PR
  • 02

    november 21. / csütörtök

    Employer Branding eszköztár

    • A vállalati kultúra fogalma és szintjei
    • A munkáltatói márka stratégiai értékelése
    • Csatornák, formátumok és az eszköztár kialakítása
    • Célcsoportok definiálása, fókuszcsoportok bevonása
    • Hatékonyságmérés
  • 03

    november 26. / kedd

    Employee Experience, avagy az end-to-end munkavállalói életciklus

    • Mi az az EEX?
    • Az Employer Branding helye a munkavállalói életciklusban
    • A munkáltatói márkaépítés folyamata a jelöltélménytől az exit interjúig
    • Az Employer Branding és a legfontosabb HR funkciók kapcsolata
    • Vezetői és üzleti felelősség a belső EB-ben
  • 04

    november 28. / csütörtök

    Kommunikációs mátrix

    • Az Employer Branding és üzleti stratégia kapcsolata
    • Identitás: az értékek, erősségek felmérése
    • Kommunikációért felelős folyamatok és résztvevők
    • Employer Branding kampánytervezés alapjai
    • Kreatív tervezés: különböző csatornák, egyedi célcsoportokra specifikált tartalmak
  • 05

    december 3. / kedd

    Stratégiai pontok megalapozása

    • Vízió és misszió meghatározásának fontossága
    • Célcsoportok meghatározása, szegmentáció
    • Perszónák felépítése
    • Stratégiatervezés az üzleti igények mentén
    • Validációs folyamatok és belső jóváhagyatási szintek
  • 06

    december 5. / csütörtök

    Piackutatás, versenytárselemzés és saját márka pozicionálása

    • Milyen külső inputokra van szükség a munkáltatói márkaépítés során?
    • Kutatási eszközök és módszerek (célperszónák és versenytársak irányába)
    • Piackutatási eredmények értékelése és értelmezése
    • Út a jelenlegi márka megítéléstől a vágyott márka építéséig
    • Stakeholder management
  • 07

    december 10. / kedd

    Employer Value Proposition

    • EVP fontossága
    • Elhelyezés a HR-folyamatokban
    • Összehangolás a vállalati vízióval, misszióval és brand purpose-szel
    • A kialakítás elvei - Perszónák
    • Bevonás fontossága
    • Validáció
  • 08

    december 12. / csütörtök

    Közös céges értékeink: Diversity, CSR tevékenységek

    • Vállalati értékeink használata a kommunikációban
    • Sokszínűség, befogadás és egyenlőség a munkahelyen
    • Edukációs folyamatok a szervezeten belül
    • Gondolkodj globálisan, cselekedj lokálisan!
    • A társadalmi felelősségvállalás keretrendszere
  • 09

    december 17. / kedd

    Globális piac, nemzetközi gyakorlati példák ahogy a nagyok csinálják

    • Globális irányelvek lokális igények szintézise
    • Employer Branding kampánytervezés
    • Munkáltatói márkakoncepció építése
    • Különböző márkakommunikációs eszközök és csatornák
    • Tervezés, utókövetés, konverzió mérése
  • 10

    december 19. / csütörtök

    A tanultak összegzése

    • Interaktív témafeldolgozás

Rólunk mondták

Leitner-Takács Judit SPS, Global Talent Acquisition Program Manager

„A kurzuson egy olyan átfogó tudást kaptam, amit a gyakorlatban is alkalmazni tudok majd. Az előadó rendkívül jó szakember, és remek oktató, így nagyon jól átadta azt a tudást, amivel rendelkezik.”

Kelndorfer Krisztina Albemarle Magyarország

„Nagyon átgondoltan volt felépítve a tematika. Az előadó, Vass Melinda nagyon sok hiteles, gyakorlatból eredendő példát mutatott be nekünk. Jól strukturáltan és érthetően adta át a tananyagot. A házi feladatok és teszteket is hasznosnak találtam!”

Tóth Sára Senior content & communications manager

„Nagyon tetszett a kurzus, átgondoltan volt felépítve a tematika . Az előadó, Vass Melinda hiteles szakember, az elmélet mellett sok példát hoz a gyakorlatból is, ez különösen tetszett. A házi feladatok is rendben voltak, néha kicsit több időt vettek igénybe. A teszteket különösen szerettem, segítettek, hogy jobban rögzüljenek az órán elhangzottak. Összességében jó szívvel ajánlom a LABA-t, mert az előadók a területükön elismert szakemberek, akik valóban nagy gyakorlati tapasztalattal rendelkeznek.”

TUDJ MEG TÖBBET

A kurzussal kapcsolatos további információkért töltsd ki az űrlapot, és munkatársunk a lehető leghamarabb felveszi veled a kapcsolatot, hogy bővebb tájékoztatást adjon a kurzus részleteiről és áráról.

Kötelezően kitöltendő mező
Tudj meg többet