Teacher

november 11. – december 14.

Employer Branding stratégia

Hogyan tűnj ki a munkáltatók tengeréből?

A munkáltatói márka sokkal több, mint egy hangzatos szlogen egy álláshirdetésben. A jó munkáltatói márka üzleti célokat szolgál, megalapozott, hiteles, megszólítja a jelenlegi és a leendő kollégákat. Vonzó, de valósághű képet fest egy munkáltatóról. A sikeres munkáltatói márka pedig minden esetben előre definiált célok és stratégia mentén épül, mérhető eredményekkel, változatos csatornákon és eszközökkel
teljesedik ki.

Koncentrálj a vállalat erősségeire

Tudatos tervezés

Minden cég rendelkezik munkáltatói márkával, függetlenül attól, hogy aktívan dolgozik-e érte vagy sem. A munkáltatói márkaépítés egy olyan folyamat, amely hitelesen mutatja be a leendő és már meglévő kollégák számára a cég identitását, és azt, hogy miért jó ott dolgozni, miközben támogatja a vállalat üzleti céljait. A kurzus célja, hogy belevesd magad a munkáltatói értékek felfedezésébe és végigsétálj velünk a munkáltatói élményfolyamon, a bevonzástól a megtartásig.

Mérhető eredmények

Talán sosem volt ekkora a verseny a cégek között a munkaerőpiacon, mint manapság: tehetségekért, új jelöltek megszólításáért és a szakemberek megtartásáért folyik a mindennapi harc. Ha már van egy jól felépített stratégia, az eredmények adatalapú mérése elengedhetetlen. Marketingkommunikációs ismeretekkel, mérési és visszamérési módszerekkel vértezünk fel a megfelelő kampánymenedzsment érdekében, hogy a kurzus elvégzése után azonnal használható eszköztárral rendelkezz az Employer Branding területén.

Teacher

A kurzusról

Mit, mikor és hogyan?

Mit fogunk tanulni?

Az Employer Branding alapjai

Az első néhány alkalom az Employer Branding jelentőségéről, a szervezetben betöltött szerepéről, a fogalmak tisztázásáról, valamint a külső és belső stakeholderek menedzsmentjéről fog szólni. Kitérünk továbbá az alapvető piackutatási eszközökre és módszerekre, hogy minél komplexebb rálátásod legyen a cég jelenlegi megítélésére, a célcsoportok munkahelyválasztási szokásaira és a versenytársak jó gyakorlataira.

Munkáltatói értékígéret (EVP) és stratégiaalkotás

A kurzus második felének fókuszában egyrészt, a szervezet munkáltatói erősségeinek feltárása, az Employer Branding kampányok központjában álló munkáltatói értékígéret (EVP) megfogalmazása és validálása áll. Másrészt, bemutatjuk a munkáltatói márka stratégiaalkotásának folyamatát, valamint azt, hogy miként tudod összehangolni ezt az üzleti célokkal.

Kampánytervezés a jelöltek bevonzásától a kulcs kollégák megtartásáig

Az utolsó alkalmak során olyan gyakorlati tudásra és eszköztárra tehetsz szert, amellyel magabiztosan tervezhetsz külső és belső munkáltatói márka-kampányokat: csökkentheted a toborzási költségeiteket és a fluktuációt, valamint vonzó munkáltatóként emelkedhettek ki a munkaerőpiaci zajban.

Mikor és hogyan?

KEZDET
  • November 11.
FORMÁTUM
  • 5 hét
  • 10 alkalom
  • 15 óra
MENETREND
  • webinárium
  • házi feladatok
  • visszajelzések / értékelések

Az előadókról

lector lector
Sziget
Ágnes
Megyeri
Mirtill
lector

Sziget Ágnes

Employee Experience Product Owner, Magyar Telekom

  • Több mint 10 év tapasztalattal rendelkezik Employer Branding és Employee Experience fókuszú szerepkörökben
  • Jelenleg a Magyar Telekom Employee Experience területét vezeti Product Owner-ként
  • Több sikeres stratégiatervezési és kampányimplementációs folyamatot koordinált, valamint kialakította a vállalat első Employee Experience stratégiáját
  • Sokéves rutinja van vezetők edukálásában és vezetői kommunikáció támogatásában
  • A Telekom 2019-ben és 2020-ban is elnyerte az MPRSZ Employer Branding szakmai fődíját, a cég jelenleg a legvonzóbb telco vállalat és a fiatalok egyik legnépszerűbb munkahelye
  • Korábbi pozíciójában, a Wizz Airnél nemzetközi kampányokban is jelentős tapasztalatot szerzett, kidolgozta és elindította a légitársaság első kifejezetten EB fókuszú aktivitását, a WIZZ Youth Challenge-et, amelyre már az első évben 38 országból 978 csapat jelentkezett
  • Stratégiai vezetőként kommunikációs ügynökségi oldalon is kipróbálta magát
lector

Megyeri Mirtill

Head of HR, társalapító, Zyntern

  • Több iparágban kipróbálta magát, ahol munkáltatói márkaépítési projekteken dolgozott (többek között termelő vállalat, SSC, startup, kkv, FMCG, IT Technológiai vállalat)
  • Jelenleg a saját vállalatának - az egyik legnépszerűbb pályakezdő állásportálnak -, a Zyntern Magyarországnak a HR vezetője
  • Munkáltató márkaépítés témában tanácsadóként is tevékenykedik, több partnere Employer Branding Award-ot nyert a közös munka eredményeként
  • Rendszeresen tart képzéseket vállalati vezetőknek és HR csapatoknak, TEDx előadó
  • Az elmúlt években 5 országban dolgozott, így nemzetközi tapasztalatra és gyakorlatra is szert tett az Employer Branding területén
  • Összesen 40 000+ ember dolgozik azoknál a cégeknél, ahol munkáltatói márka projekten dolgozott
  • Cégek, akikkel együtt dolgozott többek között: Nestlé, Celanese, Flowserve, Schneider Electric, Accenture, OTP Bank, Thyssenkrupp, Raiffeisen Bank, Unilever

Kurzus programja

  • Időtartam:

    november 11.  —  december 14.

  • Előadások száma:

    10

Részletes program + Regisztrálok

Kurzus programja

  • November 11. 18:00

    Alkalom 1

    Bevezetés az Employer Brandingbe
    • A munkáltatói márka jelentése és jelentősége
    • A munkáltatói márkaépítés aktualitásának oka
    • Alapvető fogalmak és meghatározások: munkáltatói márkaépítés
    • Márkaépítés, HR-marketing/COM-PR
    • A munkáltatói márkaépítés célja
    • A folyamat résztvevői
    • A munkáltatói márkaépítés folyamata a jelöltélménytől az exit interjúig

    • A bevezető alkalom során a munkáltatói márkaépítés céljával, jelentőségével és a legfontosabb kapcsolódó fogalmakkal ismerkedünk. Megmutatjuk, hogy egy megalapozott, hiteles és vonzó munkáltatói márka milyen jótékony hatással van a szervezetek, cégek életére és eredményeire.

  • November 16. 18:00

    Alkalom 2

    Az Employer Branding helye az üzletben
    • Az Employer Branding és üzleti stratégia kapcsolata
    • Hány márka létezik, avagy hogyan kapcsolódik az ügyfél- és a munkáltatói kommunikáció?
    • A vállalati kultúra fogalma és szintjei
    • Identitás: az értékek, erősségek felmérése
    • A munkáltatói márka stratégiai értékelése
    • Stakeholder management

    • A második órán megalapozzuk, hogy miként támogatja az Employer Branding a céges stratégiát, illetve hosszú távon hogyan segíti elérni a kitűzött üzleti eredményeket.

  • November 18. 18:00

    Alkalom 3

    Piackutatás, versenytárselemzés és saját márka pozicionálása
    • Milyen külső inputokra van szükség a munkáltatói márkaépítés során?
    • Kutatási eszközök és módszerek (célperszónák és versenytársak irányába)
    • Piackutatási eredmények értékelése és értelmezése
    • Út a jelenlegi márka megítéléstől a vágyott márka építéséig
    • Nemzetközi trendek, jó gyakorlatok

    • A stratégiai - és kampánytervezés fontos összetevője az információgyűjtés és piackutatás. A harmadik alkalom során olyan eszközöket és módszereket mutatunk be, amelyek hasznosak lesznek a szervezet belső, illetve külső megítélésének vizsgálatában, és a legfontosabb célcscsoportok megismerésében.

  • November 23. 18:00

    Alkalom 4

    Employer Value Proposition
    • EVP fontossága/li>
    • Elhelyezés a HR-folyamatokban
    • Összehangolás a vállalati vízióval, misszióval és brand purpose-szel
    • A kialakítás elvei - Perszónák
    • Bevonás fontossága
    • Validáció

    • A terület egyik legfontosabb eszközének, az EVP-nek kialakítási folyamatát fogjuk megvizsgálni. Megnézzük, milyen szempontokat kell figyelembe vennünk a vállalaton belül és kívül, hogy az EVP-nk hiteles és egyedi legyen.

  • November 25. 18:00

    Alkalom 5

    Stratégiai pontok megalapozása
    • Vízió - Misszió meghatározásának fontossága
    • Célcsoportok meghatározása, szegmentáció
    • Perszónák felépítése
    • Stratégiatervezés az üzleti igények mentén
    • Belső és külső EB stratégiai lábak
    • Validációs folyamatok és belső jóváhagyatási szintek

    • A sikeres kampányok mögött minden esetben egy jó stratégia áll, még akkor is, ha ez kívülről nem látszik. Áttekintjük, milyen folyamat vezet el minket egy megalapozott, megvalósítható, mégis ambiciózus stratégiai alap megalkotásához.

  • November 30. 18:00

    Alkalom 6

    Kampány tervezés és munkáltatói márka kommunikációs alapok
    • Employer Branding kampány tervezés alapjai
    • Stratégiából akciók és taktikai tervek
    • Kreatív tervezés: Hogyan lesz EVP-ből munkáltatói márka üzenet és arculat
    • Így készülnek a kampány anyagok: egyedi célcsoportokra specifikált tartalmak (perszónákra szabott szlogenek, plakátok, reklámok stb.)
    • Ügynökség menedzsment
    • Globális irányelvek lokális igények szintézise

    • Hogyan lesz elméletből gyakorlat? Megtanulunk Employer Branding kampányt tervezni, munkáltatói márkakoncepciót építeni, és a szükséges stakeholdereket menedzselni.

  • December 2. 18:00

    Alkalom 7

    Kampány menedzsment és konverzió mérés
    • Toborzás kommunikáció vs munkáltatói márka kommunikáció
    • Munkáltatói márkakommunikációs eszközök
    • Munkáltatói márkakommunikációs csatornák mátrixa
      (PR, marketing, online, offline, ATL, BTL)
    • Eszközök és csatornák ROI-ja, konverzió mérése
    • A jelöltélmény tudatos tervezése

    • Széleskörű áttekintést adunk a munkáltatói márka kommunikációs csatornáinak és eszközeinek sokaságáról: melyik csatornát, milyen célra érdemes használni, mely eszközzel tudjuk megszólítani a passzív, és mellyel az aktív munkakeresőket? Továbbá beszélünk a kampányok kapcsán a KPI-ok és ROI-k tervezéséről, utókövetéséről.

  • December 7. 18:00

    Alkalom 8

    Employee Branding, avagy a sikeres munkáltatói márka alapjai házon belül indulnak
    • Belső kommunikációs célok és eredmények
    • Csatornák, formátumok és az eszköztár kialakítása
    • Célcsoportok definiálása, fókuszcsoportok bevonása
    • Vezetői kommunikáció
    • Employee Advocacy
    • Hatékonyságmérés

    • Az Employer Branding belső pillérének vizsgálata, hogyan és milyen formában tudja támogatni a tudatos belső branding a munkavállalók elköteleződését.

  • December 9. 18:00

    Alkalom 9

    Az Employer Branding és az Employee Experience kapcsolata
    • Mi az az EEX?
    • Hol az Employer Branding helye a munkavállalói életciklusban?
    • Az Employer Branding és a core HR funkciók kapcsolata
    • Vezetői és üzleti felelősség a belső EB-ben

    • Elemezzük a munkáltatói márkaépítés és a munkavállalói élmény kapcsolatát, megnézzük, hogyan hatnak ezekre a HR folyamatok.

  • December 14. 18:00

    Alkalom 10

    Multigenerációs márkaépítés: fókuszban a Z generáció
    • Multigenerációs munkahelyek és munkáltatói márkaépítés
    • A legfiatalabb munkavállalói generáció, a digitális bennszülöttek sajátosságai
    • A Z generáció megszólítása és eredményes toborzása
    • A Z generáció megtartása és ebben a munkáltatói márka szerepe
    • Adj Z generációs filtert a munkáltatói márkádra

    • Az utolsó alkalom során kiderül, mit érdemes tudni a munkavállalók új generációjáról- a digitális bennszülöttekről-, illetve hogyan lehet őket megszólítani és megtartani egy jól működő munkáltatói márka segítségével.

Így tanítunk

LABA
Felhasználói fiókom

Lépj be a Google Classroom rendszerébe - itt találod a személyes fiókod. Nézd az órákat élő közvetítésben vagy felvételről, oszd meg ötleteidet az előadóval, és teljesítsd a feladatokat - mindent megteszünk, hogy kényelmesen tanulhass.

Regisztrálok
Mindig elérhető és mindig segít
Mindig elérhető és mindig segít

Az ügyfelek értékelik a támogatást. Az előadók és a LABA csapat minden kérdésedre választ ad. Ne félj kérdezni!

Regisztrálok
Eredmény
Tanulni nem egyszerű, de megéri

A házi feladatokat és teszteket az előadók metodológusokkal közösen tervezik meg. Muszáj tanulnod, hogy sikeresen teljesíts és elvégezd a feladatokat. Senki sem ígérte, hogy könnyű lesz, igaz? De ne aggódj, az itt megszerzett tudással már semmi sem lesz lehetetlen.

Regisztrálok
Oklevél
Elismert oklevél a képzésről

A kurzus alatt pontokat szerezhetsz a házi feladatok és tesztek megoldásával. Minél több pontot szerzel, annál jobb értékelést és oklevelet kapsz a kurzus végén.

Regisztrálok

Nézd meg, hogy fog kinézni az önéletrajzod a kurzus elvégzését követően. Megnézem

Támogató anyagok:
Támogató anyagok:
Támogató anyagok:

Prezentációk, fájlok, cikkek, videók, esettanulmányok - minden elérhető egy helyen.

Regisztrálok

Itt tudsz jelentkezni

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztráljon!

Töltsd ki a jelentkezési ívet

Kötelező mező

Add meg a telefonszámod

Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja! 
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.

A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanulnak

 
Google
Burger King
Coca-Cola
Delloite
Mercedes
Renault
Shell
Pepsi
Arval
Pepsico
beeline
Burger king
Coca cola
Delloite
Epam
Google
Isida
Kyivstar
Mercedes
Pepsi

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.