LABA
Для отслеживания статуса заказа — авторизируйтесь
Введите код, который был выслан на почту Введите код с SMS, который был выслан на номер
Код действителен в течение 5 минут Код с sms действителен в течение 5 минут
Вы уверены, что хотите выйти?
Сеанс завершен
На главную
LABA Tartalomgyár

Keresés

Marketing és PR

Szűrő

Formátum
Témák
Megjelenített anyagok: 6 - 23
preview-1-64d2123259b77107485821.png
92
Guilherme Miguel, a Linkedin marketingszakértője: „A fogyasztók az eredetiséget értékelik”
Mi a digitális marketing jövője, és hogyan vezessünk sikeres marketingcsapatot?
Olvass tovább
img-649d5f3f5dd77940341453.png
Hogyan bizonyítsd be a főnöknek, hogy a PR nem fölösleges
Sztereotípiák a PR hiábavalóságáról, és ötletek arra, hogyan oszlathatod el őket.
Olvass tovább
preview-1-64809595a6091943963215.jpg
20
John Mullins, a London Business School professzora: „Kizárólag a fejlődésért fejlődni nem éri meg”
John Mullinst arról kérdeztük, hogy miért fontos az „első a probléma” típusú gondolkodás, hogyan kerülhetik el a cégek, hogy elfogyjanak a vásárlók, és hogy miért ne kérjünk engedélyt.
Olvass tovább
preview-1-647da665ec32f395622868.png
4
Mi alakítja a márka-fogyasztó kapcsolatokat 2023-ban?
A Homa Games brand és kreatív igazgatója arról mesélt nekünk, hogyan befolyásolják a kulturális és technológiai változások a márkaépítést.
Olvass tovább
preview-2-64479d076ad48413057081-min-644a591b4477c429996625.jpg
106
„Most minden kicsit a túlélésről szól” – a gyorsan változó helyzetben rövid távú tervek kellenek
Melyik a legjobb kereskedelmi formátum? Itthon is átállunk a gyors, kompakt diszkont módszerre? Kevesebbet vagy mást veszünk a rekord infláció miatt? Oktatói interjú Bálint Gergellyel, a Nestlé Hungária kereskedelmi igazgatójával.
Olvass tovább
preview-643e6f84051a1464213433-min-644a59f9b88b9681104448.jpg
Válságkezelő PR: mit tegyünk, ha krízisben a cég?
Válságkommunikáció az üzleti életben.
Olvass tovább