ÉLŐ, ONLINE KURZUS
CSAPATVEZETÉS A GYAKORLATBAN
ÖRKÉNYI ZOLTÁN HR TANÁCSADÓ,
EX MORGAN STANLEY

ÉLŐ ONLINE KURZUS EGY TAPASZTALT VEZETŐVEL
IDŐPONT:
JÚNIUS 29. - AUGUSZTUS 8.
MENETREND:
6 HÉT, 12 ALKALOM,
KEDD & CSÜTÖRTÖK
18:00-19:30
A munkavállalók céget választanak, de vezetőt hagynak ott.
A tudatos people managementre alapozott vezetői készségek ma már kiemelt jelentőséggel bírnak – az állandó változásokkal és kihívásokkal teli üzleti környezetben egy jó vezetőnek tudnia kell, hogyan alkalmazza ezeket a készségeket eszközként a munkahelyi fluktuáció csökkentése és az eredmények maximalizálása érdekében.MAGADRA ISMERTÉL?
NEKED AJÁNLJUK A KURZUST, HA:
-
1-3 ÉV TAPASZTALATTAL RENDELKEZŐ KÖZÉPVEZETŐ VAGY
Mélyítsd el a tudásod és válj tudatosabbá a vezetői szerepben! Megmutatjuk, hogyan formáld stratégiai célok mentén a szervezeti kultúrát, és válj példaképpé a csapatod számára.
-
KIS- VAGY KÖZÉPVÁLLALKOZÁS VEZETŐJE VAGY
Sikeres vezető, sikeres szervezet – de hogyan válhatsz azzá a vezetővé, akit te is szívesen követnél? Szerezd meg a készségeket, amelyek segítségével versenyelőnyt szerezhetsz a tehetségekért folyó küzdelemben, és alkalmazkodhatsz a változó piaci környezethez.
-
TEAM LEADER, LINE-MANAGER VAGY SENIOR MENEDZSER VAGY
Ahhoz, hogy sikeres vezető legyél és a csapatodból kihozd a maximumot, nem elég a szakmai rátermettség – jó people managerként is meg kell állnod a helyed. Jelentkezz a kurzusra, fejleszd magad, és törj a csúcsra!
A KURZUSRÓL
-
VEZETŐI KÉSZSÉGEK ÉS CSAPATÉPÍTÉS A csapatépítés részleteinek mélyére nézünk, a megfelelő vezetői stílus kiválasztásától a jelöltek kiválasztásán át egészen a feladatok meghatározásáig. Megtanítunk arra, hogyan kommunikálj hatékonyan, alkalmazd az emberközpontú vezetés módszereit és építs összetartó csapatot.
-
MUNKASZERVEZÉS ÉS HATÉKONYSÁG Kész a csapat? A következő lépés a munkaszervezés. Elsajátítod a csapattagok szerepeinek meghatározását, a világos és reális célok felállítását, valamint az irodai, az otthoni és a hibrid munkavégzés koordinációját. A képzés végére tudni fogod, hogyan adj konstruktív és hiteles visszajelzéseket, és miként kommunikálj úgy, hogy meg is halljanak.
-
MUNKAVÁLLALÓI ÉLMÉNY Ha a tudatos people management módszereit alkalmazod, a versenytársaknak is nehezebb dolguk lesz munkavállalóid átcsábításával. A pénz ugyanis nem minden – ha munkatársaid elkötelezettek, a magasabb fizetés ígérete önmagában még nem elég ahhoz, hogy a versenytárs akciója sikeres legyen.
AZ ELŐADÓRÓL

ÖRKÉNYI
ZOLTÁN
- 15+ év nemzetközi és 10 év vezetői tapasztalat.
- HR-tanácsadó, business és csapatvezető, volt vezető diplomata.
- Olyan vállalatoknál töltött be vezető pozíciót, mint a Morgan Stanley (Vice President, People Program vezető), a Dentons (igazgató) és a PwC (a HR-tanácsadás vezetője, menedzser).
- Missziója, hogy kutatási eredményekkel segítse vezetőtársait vezetői készségeik fejlesztésében, hogy megtarthassák és elkötelezettebbé tegyék kollégáikat.
- A világ egyik legnagyobb munkavállalóipreferencia-kutatásának (PwC) korábbi vezetője, melyben már több mint 140.000 munkavállaló vett részt Magyarországon.
- A legkülönfélébb iparágakban – pénzügyi, telekommunikációs, termelő, FMCG, energetikai, SSC, technológiai szektor, gyógyszer- és autóipar – működő hazai és nemzetközi cégeknek segített jövőbeli és jelenlegi munkavállalóik számára még vonzóbbá válni.
PROGRAM
-
01
június 29., 18:00 - 19:30
A haladó people management alfája és omegája: munkavállalói preferenciák Covidon innen és túl
- Berögzült (tév)hitek vs. tények: munkavállalói elvárások a legfrissebb kutatások szerint
- A munkavállalói élmény és annak tudatos menedzselése
- Mire fókuszáljak vezetőként?
- Trendek és a Covid hosszú távú hatásai
-
02
július 4., 18:00 - 19:30
Management vs. Leadership
- Menedzseri feladatok és szerepek „papíron” és elvárások a valóságban
- Akkor én „menedzser” vagy „vezető” vagyok? Vezetői dilemmák
- Formális és informális vezetők
-
03
július 6., 18:00 - 19:30
Stratégiai tervezés a bevonó vezetés jegyében
- Mi a bevonó vezetés jelentősége és hogy érhetem el a mindennapokban?
- Miért törekedjek sokszínű csapat felépítésére?
- Hogy ne csak „magunkkal beszélgessünk” – az üzleti és people stratégia, vízió és célok közös megfogalmazása a munkatársakkal
- Módszerek, workshop a kollégákkal
-
04
július 11., 18:00 - 19:30
Vezetői stílusok és speciális igények
- Az instruáló, támogató, bevonó és felhatalmazó vezetői stílusok
- A vezetési stílus helyes megválasztása
- Vezetői dilemmák: a „problémás” munkatársak kezelése
-
05
július 13., 18:00 - 19:30
Branding és kiválasztás – a megfelelő csapattag megtalálása
- Hol, miről és hogyan tájékozódik ma az álláskereső?
- Mit kommunikáljunk a vállalatról, hogy az vonzó és hiteles is legyen?
- Kit keresünk? Munkakörhöz, csapathoz és kultúrához illeszkedés
- Vezetőként mi a dolgom? Sales és az elvárt tulajdonságok modellezése az állásinterjún
-
06
július 18., 18:00 - 19:30
Munkatársak megtartása: motiváció, elégedettség vs. elköteleződés
- Munkavállalói elégedettség, elkötelezettség a gyakorlatban
- Motivátorok és higiénés tényezők
- Kollégák megtartása
-
07
július 20., 18:00 - 19:30
Az érzelmi támogatás fontossága a csapatban: emberközpontú vezetés
- Munkatársi mentális jóllét – érzelmi támogatás mint felértékelődő vezetői tevékenység
- A gyorsuló változások és a csapat menedzselése, vezetői dilemmák
- Az elismerés hatalma és néhány működő praktika
-
08
július 25., 18:00 - 19:30
Konstruktív és hatásos visszajelzés
- A feedback kultúra szerepe a csapatban, az innováció vagy éppen a karriermenedzsment terén?
- Mitől konstruktív és hiteles egy visszajelzés?
- Vezetői dilemma: visszajelzés egy érzelmileg túlfűtött helyzetben, az asszertív kommunikáció alapjai
-
09
július 27., 18:00 - 19:30
Munkavállalók betanítása, folyamatos fejlesztése
- Onboarding program és élmény: tudásmegosztás, beillesztés, elvárások rögzítése – mi ebből az én dolgom vezetőként?
- Buddy, coach és mentorprogramok
- Az önmegvalósítás helye a munkavállalói értékígéretben (EVP)
- Világos karrierút: egyéni célkitűzés, karriermenedzsment, fejlesztés
-
10
augusztus 1., 18:00 - 19:30
Összetartó csapat, vezetői kihívások az irodai és online térben
- Munkaszervezés, csapat összetartása, kollaboráció és támogatás hibrid módban
- Együttműködési „aranyszabályok” megfogalmazása – egység és számonkérhetőség
- A sikeres csapatmunka jellemzői, csapatszerepek
- Bizalmi légkör kialakítása
- „Vissza az irodába”, okosan!
-
11
augusztus 3., 18:00 - 19:30
Hatékony és eredményes vezetés a mindennapokban
- Tranzakciós (hagyományos) és transzformációs vezetési paradigmák érthetően és gyakorlatiasan
- Milyen a jó vezető?
- Lényegretörő, őszinte vezetői kommunikáció
- Változó elvárások a ranglétrán felfelé menet – csapdahelyzetek és felismerésük
- Felhatalmazás vs. mikromenedzsment
-
12
augusztus 8., 18:00 - 19:30
A vezető is munkavállaló – vezetői jóllét és fejlődés
- Vezetői intelligenciák, menedzseri készségek és önismeret
- Mik az erősségeink – szerintünk és a beosztottaink szerint
- Képességfókuszú menedzsmentfejlesztés
- A kiégés veszélye, felismerése, vezetői mentálhigiéné
REGISZTRÁCIÓ
A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj!