ÉLŐ, ONLINE KURZUS

CSAPATVEZETÉS A GYAKORLATBAN

ÖRKÉNYI ZOLTÁN HR TANÁCSADÓ,
EX MORGAN STANLEY

ÖRKÉNYI ZOLTÁN

ÉLŐ ONLINE KURZUS EGY TAPASZTALT VEZETŐVEL

IDŐPONT:

JÚNIUS 29. - AUGUSZTUS 8.

MENETREND:

6 HÉT, 12 ALKALOM,
KEDD & CSÜTÖRTÖK
18:00-19:30

A munkavállalók céget választanak, de vezetőt hagynak ott.

A tudatos people managementre alapozott vezetői készségek ma már kiemelt jelentőséggel bírnak – az állandó változásokkal és kihívásokkal teli üzleti környezetben egy jó vezetőnek tudnia kell, hogyan alkalmazza ezeket a készségeket eszközként a munkahelyi fluktuáció csökkentése és az eredmények maximalizálása érdekében.

MAGADRA ISMERTÉL?
NEKED AJÁNLJUK A KURZUST, HA:

  • 1-3 ÉV TAPASZTALATTAL RENDELKEZŐ KÖZÉPVEZETŐ VAGY

    Mélyítsd el a tudásod és válj tudatosabbá a vezetői szerepben! Megmutatjuk, hogyan formáld stratégiai célok mentén a szervezeti kultúrát, és válj példaképpé a csapatod számára.

  • KIS- VAGY KÖZÉPVÁLLALKOZÁS VEZETŐJE VAGY

    Sikeres vezető, sikeres szervezet – de hogyan válhatsz azzá a vezetővé, akit te is szívesen követnél? Szerezd meg a készségeket, amelyek segítségével versenyelőnyt szerezhetsz a tehetségekért folyó küzdelemben, és alkalmazkodhatsz a változó piaci környezethez.

  • TEAM LEADER, LINE-MANAGER VAGY SENIOR MENEDZSER VAGY

    Ahhoz, hogy sikeres vezető legyél és a csapatodból kihozd a maximumot, nem elég a szakmai rátermettség – jó people managerként is meg kell állnod a helyed. Jelentkezz a kurzusra, fejleszd magad, és törj a csúcsra!

A KURZUSRÓL

  1. VEZETŐI KÉSZSÉGEK ÉS CSAPATÉPÍTÉS

    A csapatépítés részleteinek mélyére nézünk, a megfelelő vezetői stílus kiválasztásától a jelöltek kiválasztásán át egészen a feladatok meghatározásáig. Megtanítunk arra, hogyan kommunikálj hatékonyan, alkalmazd az emberközpontú vezetés módszereit és építs összetartó csapatot.

  2. MUNKASZERVEZÉS ÉS HATÉKONYSÁG

    Kész a csapat? A következő lépés a munkaszervezés. Elsajátítod a csapattagok szerepeinek meghatározását, a világos és reális célok felállítását, valamint az irodai, az otthoni és a hibrid munkavégzés koordinációját. A képzés végére tudni fogod, hogyan adj konstruktív és hiteles visszajelzéseket, és miként kommunikálj úgy, hogy meg is halljanak.

  3. MUNKAVÁLLALÓI ÉLMÉNY

    Ha a tudatos people management módszereit alkalmazod, a versenytársaknak is nehezebb dolguk lesz munkavállalóid átcsábításával. A pénz ugyanis nem minden – ha munkatársaid elkötelezettek, a magasabb fizetés ígérete önmagában még nem elég ahhoz, hogy a versenytárs akciója sikeres legyen.

AZ ELŐADÓRÓL

ÖRKÉNYI
ZOLTÁN

  • LinkedIn Profil
  • 15+ év nemzetközi és 10 év vezetői tapasztalat.
  • HR-tanácsadó, business és csapatvezető, volt vezető diplomata.
  • Olyan vállalatoknál töltött be vezető pozíciót, mint a Morgan Stanley (Vice President, People Program vezető), a Dentons (igazgató) és a PwC (a HR-tanácsadás vezetője, menedzser).
  • Missziója, hogy kutatási eredményekkel segítse vezetőtársait vezetői készségeik fejlesztésében, hogy megtarthassák és elkötelezettebbé tegyék kollégáikat.
  • A világ egyik legnagyobb munkavállalóipreferencia-kutatásának (PwC) korábbi vezetője, melyben már több mint 140.000 munkavállaló vett részt Magyarországon.
  • A legkülönfélébb iparágakban – pénzügyi, telekommunikációs, termelő, FMCG, energetikai, SSC, technológiai szektor, gyógyszer- és autóipar – működő hazai és nemzetközi cégeknek segített jövőbeli és jelenlegi munkavállalóik számára még vonzóbbá válni.

PROGRAM

  • 01

    június 29., 18:00 - 19:30

    A haladó people management alfája és omegája: munkavállalói preferenciák Covidon innen és túl

    • Berögzült (tév)hitek vs. tények: munkavállalói elvárások a legfrissebb kutatások szerint
    • A munkavállalói élmény és annak tudatos menedzselése
    • Mire fókuszáljak vezetőként?
    • Trendek és a Covid hosszú távú hatásai
  • 02

    július 4., 18:00 - 19:30

    Management vs. Leadership

    • Menedzseri feladatok és szerepek „papíron” és elvárások a valóságban
    • Akkor én „menedzser” vagy „vezető” vagyok? Vezetői dilemmák
    • Formális és informális vezetők
  • 03

    július 6., 18:00 - 19:30

    Stratégiai tervezés a bevonó vezetés jegyében

    • Mi a bevonó vezetés jelentősége és hogy érhetem el a mindennapokban?
    • Miért törekedjek sokszínű csapat felépítésére?
    • Hogy ne csak „magunkkal beszélgessünk” – az üzleti és people stratégia, vízió és célok közös megfogalmazása a munkatársakkal
    • Módszerek, workshop a kollégákkal
  • 04

    július 11., 18:00 - 19:30

    Vezetői stílusok és speciális igények

    • Az instruáló, támogató, bevonó és felhatalmazó vezetői stílusok
    • A vezetési stílus helyes megválasztása
    • Vezetői dilemmák: a „problémás” munkatársak kezelése
  • 05

    július 13., 18:00 - 19:30

    Branding és kiválasztás – a megfelelő csapattag megtalálása

    • Hol, miről és hogyan tájékozódik ma az álláskereső?
    • Mit kommunikáljunk a vállalatról, hogy az vonzó és hiteles is legyen?
    • Kit keresünk? Munkakörhöz, csapathoz és kultúrához illeszkedés
    • Vezetőként mi a dolgom? Sales és az elvárt tulajdonságok modellezése az állásinterjún
  • 06

    július 18., 18:00 - 19:30

    Munkatársak megtartása: motiváció, elégedettség vs. elköteleződés

    • Munkavállalói elégedettség, elkötelezettség a gyakorlatban
    • Motivátorok és higiénés tényezők
    • Kollégák megtartása
  • 07

    július 20., 18:00 - 19:30

    Az érzelmi támogatás fontossága a csapatban: emberközpontú vezetés

    • Munkatársi mentális jóllét – érzelmi támogatás mint felértékelődő vezetői tevékenység
    • A gyorsuló változások és a csapat menedzselése, vezetői dilemmák
    • Az elismerés hatalma és néhány működő praktika
  • 08

    július 25., 18:00 - 19:30

    Konstruktív és hatásos visszajelzés

    • A feedback kultúra szerepe a csapatban, az innováció vagy éppen a karriermenedzsment terén?
    • Mitől konstruktív és hiteles egy visszajelzés?
    • Vezetői dilemma: visszajelzés egy érzelmileg túlfűtött helyzetben, az asszertív kommunikáció alapjai
  • 09

    július 27., 18:00 - 19:30

    Munkavállalók betanítása, folyamatos fejlesztése

    • Onboarding program és élmény: tudásmegosztás, beillesztés, elvárások rögzítése – mi ebből az én dolgom vezetőként?
    • Buddy, coach és mentorprogramok
    • Az önmegvalósítás helye a munkavállalói értékígéretben (EVP)
    • Világos karrierút: egyéni célkitűzés, karriermenedzsment, fejlesztés
  • 10

    augusztus 1., 18:00 - 19:30

    Összetartó csapat, vezetői kihívások az irodai és online térben

    • Munkaszervezés, csapat összetartása, kollaboráció és támogatás hibrid módban
    • Együttműködési „aranyszabályok” megfogalmazása – egység és számonkérhetőség
    • A sikeres csapatmunka jellemzői, csapatszerepek
    • Bizalmi légkör kialakítása
    • „Vissza az irodába”, okosan!
  • 11

    augusztus 3., 18:00 - 19:30

    Hatékony és eredményes vezetés a mindennapokban

    • Tranzakciós (hagyományos) és transzformációs vezetési paradigmák érthetően és gyakorlatiasan
    • Milyen a jó vezető?
    • Lényegretörő, őszinte vezetői kommunikáció
    • Változó elvárások a ranglétrán felfelé menet – csapdahelyzetek és felismerésük
    • Felhatalmazás vs. mikromenedzsment
  • 12

    augusztus 8., 18:00 - 19:30

    A vezető is munkavállaló – vezetői jóllét és fejlődés

    • Vezetői intelligenciák, menedzseri készségek és önismeret
    • Mik az erősségeink – szerintünk és a beosztottaink szerint
    • Képességfókuszú menedzsmentfejlesztés
    • A kiégés veszélye, felismerése, vezetői mentálhigiéné

REGISZTRÁCIÓ

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj!

Kötelezően kitöltendő mező
A „Jelentkezem” gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.
Beiratkozom