Csapatvezetés mesterfokon — online képzés | Laba üzleti iskola
Regisztrálok!

Csapatvezetés
mesterfokon

Örkényi Zoltán

vezetési és HR-tanácsadó
ex PwC

Dátum:

HAMAROSAN

 
lector
élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus
élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus élő, online kurzus

A kurzusról

  • Vezetői stílusok
  • Konstruktív és hatásos visszajelzés
  • Munkatársak megtartása: motiváció és elkötelezettség
  • Összetartó csapat felépítése

Ismerd meg a fenntartható vezetési technikákat, hogy elkerüld a kapacitáshiányt, a fluktuációt és a kiégést!

Kinek ajánljuk a kurzust?

1-3 év tapasztalattal rendelkező vezetőknek

Mélyítsd el a tudásod, és válj tudatosabbá a vezetői szerepben! Megmutatjuk, hogyan formáld stratégiai célok mentén a szervezeti kultúrát, és válj példaképpé a csapatod számára.

Kis- vagy középvállalkozások vezetőinek

Tudj meg mindent arról, hogyan alkalmazhatod a tehetségek megszerzésére és megtartására a profi környezetben működő multik bevált trükkjeit.

Nagyvállalatok vezetőinek

Ahhoz, hogy sikeres vezető legyél és a csapatodból kihozd a maximumot, nem elég a szakmai rátermettség – jó people managerként is meg kell állnod a helyed. Jelentkezz a kurzusra, fejleszd magad, és törj a csúcsra!

Projektmenedzsereknek és csapatvezetőknek

Fejleszd a készségeidet vezetőként, miközben a csapatod teljesítményét és elkötelezettségét is növelni tudod. Megtanítjuk, hogyan tudsz összetartó csapatot formálni és egyúttal hatékonyabbá tenni a közös munkát.

Az előadó

Örkényi Zoltán

  • 15+ év nemzetközi, 10 év vezetői tapasztalat.
  • HR-tanácsadó, business és csapatvezető, volt vezető diplomata.
  • Olyan vállalatoknál töltött be vezető pozíciót, mint a Morgan Stanley (Vice President, People Program vezető), a Dentons (igazgató) és a PwC (a HR-tanácsadás vezetője, menedzser).
  • Missziója, hogy kutatási eredményekkel segítse vezetőtársait vezetői készségeik fejlesztésében, hogy megtarthassák és elkötelezettebbé tegyék kollégáikat.
  • A világ egyik legnagyobb munkavállalóipreferencia-kutatásának (PwC) korábbi vezetője, melyben már több mint 140.000 munkavállaló vett részt Magyarországon.
  • A legkülönfélébb iparágakban – pénzügyi, telekommunikációs, termelő, FMCG-, energetikai, SSC-, technológiai szektor, gyógyszer- és autóipar – működő hazai és nemzetközi cégeknek segített jövőbeli és jelenlegi munkavállalóik számára még vonzóbbá válni.
lector

A kurzusról röviden:

A kollégák hosszú távú elkötelezése elsősorban nem a HR, hanem a vezető felelőssége.



 

Vezetői készségek és csapatépítés

A csapatépítés részleteinek mélyére nézünk, a megfelelő vezetői stílus kiválasztásától a jelöltek kiválasztásán át egészen a feladatok meghatározásáig. Megtanítunk arra, hogyan kommunikálj hatékonyan, alkalmazd az emberközpontú vezetés módszereit és építs összetartó csapatot.

Munkaszervezés

Kész a csapat? A következő lépés a munkaszervezés. Elsajátítod a csapattagok szerepeinek meghatározását, a világos és reális célok felállítását, valamint az irodai, az otthoni és a hibrid munkavégzés koordinációját. A képzés végére tudni fogod, hogyan adj konstruktív és hiteles visszajelzéseket, és miként kommunikálj úgy, hogy meg is halljanak.

Munkavállalói élmény

Ha a tudatos people management módszereit alkalmazod, a versenytársaknak is nehezebb dolguk lesz munkavállalóid átcsábításával. A pénz ugyanis nem minden – ha munkatársaid elkötelezettek, a magasabb fizetés ígérete önmagában még nem elég ahhoz, hogy a versenytárs akciója sikeres legyen.

Kurzus program

1. óra

A haladó people management alfája és omegája: munkavállalói preferenciák Covidon innen és túl

  • Berögzült (tév)hitek vs. tények: munkavállalói elvárások a legfrissebb kutatások szerint
  • A munkavállalói élmény és annak tudatos menedzselése
  • Mire fókuszáljak vezetőként?
  • Trendek és a Covid hosszú távú hatásai
2. óra

Management vs. leadership

  • Menedzseri feladatok és szerepek „papíron” és elvárások a valóságban
  • Akkor én „menedzser” vagy „vezető” vagyok? Vezetői dilemmák
  • Formális és informális vezetők
 
3. óra

Stratégiai tervezés a bevonó vezetés jegyében

  • Mi a bevonó vezetés jelentősége, és hogy érhetem el a mindennapokban?
  • Miért törekedjek sokszínű csapat felépítésére?
  • Hogy ne csak „magunkkal beszélgessünk” – az üzleti és people stratégia, vízió és célok közös megfogalmazása a munkatársakkal
  • Módszerek, workshop a kollégákkal
4. óra

Vezetői stílusok és speciális igények

  • Az instruáló, támogató, bevonó és felhatalmazó vezetői stílusok
  • A vezetési stílus helyes megválasztása
  • Vezetői dilemmák: a „problémás” munkatársak kezelése
 
5. óra

Branding és kiválasztás – a megfelelő csapattag megtalálása

  • Hol, miről és hogyan tájékozódik ma az álláskereső?
  • Mit kommunikáljunk a vállalatról, hogy az vonzó és hiteles is legyen?
  • Kit keresünk? Munkakörhöz, csapathoz és kultúrához illeszkedés
  • Vezetőként mi a dolgom? Sales és az elvárt tulajdonságok modellezése az állásinterjún
6. óra

Munkatársak megtartása: motiváció, elégedettség vs. elköteleződés

  • Munkavállalói elégedettség, elkötelezettség a gyakorlatban
  • Motivátorok és higiénés tényezők
  • Kollégák megtartása
 
7. óra

Az érzelmi támogatás fontossága a csapatban: emberközpontú vezetés

  • Munkatársi mentális jóllét – érzelmi támogatás mint felértékelődő vezetői tevékenység
  • A gyorsuló változások és a csapat menedzselése, vezetői dilemmák
  • Az elismerés hatalma és néhány működő praktika
8. óra

Konstruktív és hatásos visszajelzés

  • A feedbackkultúra szerepe a csapatban, az innováció vagy éppen a karriermenedzsment terén
  • Mitől konstruktív és hiteles egy visszajelzés?
  • Vezetői dilemma: visszajelzés egy érzelmileg túlfűtött helyzetben, az asszertív kommunikáció alapjai
 
9. óra

Munkavállalók betanítása, folyamatos fejlesztése

  • Onboarding program és élmény: tudásmegosztás, beillesztés, elvárások rögzítése – mi ebből az én dolgom vezetőként?
  • Buddy, coach és mentorprogramok
  • Az önmegvalósítás helye a munkavállalói értékígéretben (EVP)
  • Világos karrierút: egyéni célkitűzés, karriermenedzsment, fejlesztés
10. óra

Összetartó csapat, vezetői kihívások az irodai és online térben

  • Munkaszervezés, csapat összetartása, kollaboráció és támogatás hibrid módban
  • Együttműködési „aranyszabályok” megfogalmazása – egység és számonkérhetőség
  • A sikeres csapatmunka jellemzői, csapatszerepek
  • Bizalmi légkör kialakítása
  • „Vissza az irodába”, okosan!
 
11. óra

Hatékony és eredményes vezetés a mindennapokban

  • Tranzakciós (hagyományos) és transzformációs vezetési paradigmák érthetően és gyakorlatiasan
  • Milyen a jó vezető?
  • Lényegretörő, őszinte vezetői kommunikáció
  • Változó elvárások a ranglétrán felfelé menet – csapdahelyzetek és felismerésük
  • Felhatalmazás vs. mikromenedzsment
 
12. óra

A vezető is munkavállaló – vezetői jóllét és fejlődés

  • Vezetői intelligenciák, menedzseri készségek és önismeret
  • Mik az erősségeink – szerintünk és a beosztottaink szerint
  • Képességfókuszú menedzsmentfejlesztés
  • A kiégés veszélye, felismerése, vezetői mentálhigiéné

Regisztráció

Regisztrálok

A kurzussal, a részvételi díjjal és a részletfizetési lehetőséggel kapcsolatos további részletekért kérjük, regisztrálj!

Kötelező mező
Kötelező mező
Kötelező mező
Kötelező mező