Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale
smile
2 kurzus, most 1 áráért!*
Élő online kurzus egy tapasztalt stratégiai vezetővel
Időpont:
2022. február 16. - március 30.
Menetrend:
6 hét
hétfő & szerda
18:00

Bármely üzleti tevékenység elengedhetetlen része a kereskedelem. Ez alapvetően meghatározza a vállalat profittermelő képességét.

Növeld a profitot hatékony kereskedelmi stratégiával!

Magadra ismertél?
Neked ajánljuk a kurzust, ha:

  • Kereskedelmi vezető vagy

    Gyakorlati tanácsokat és bevált módszereket hozunk olyan szakemberektől, akik sokéves tapasztalattal rendelkeznek piacvezető retail vállalatoknál

  • Cégtulajdonos vagy

    Megtanítunk a marketing, beszerzés, pénzügy és értékesítés komplex vezetésére, így növelve a vállalat kereskedelmi osztályának hatékonyságát és a vállalati profitot.

  • Vezető vagy

    Bemutatunk olyan eszközöket, amelyek segítenek növelni a forgalmat, sikeresen felvenni a versenyt a konkurenciával és alkalmazkodni a piaci igényekhez.

A LABA-nál

Stratégiai felkészültség

Megtanulod felmérni a vállalat piaci pozícióját éa megismered, hogyan kell kereskedelmi stratégiát alkotni és üzleti évet tervezni. Igazi segítséget adunk a kereskedelmi vezetőként felmerülő döntési helyzetek kezelésére.

Hatékonyabb működés

Képes leszel javítani az értékesítési osztály hatékonyságán és összehangolni a sales, a marketing és a beszerzés funkcióit. Eszközöket kapsz a piaci változásokhoz való hatékony alkalmazkodáshoz.

A kurzusról
01
Marketing
Részletesen ismertetjük a legfontosabb marketing folyamatokat: árképzés, stratégia, akciós ajánlatok. Megtanulod, hogyan lehet összehangolni a termékkínálatot a marketingkommunikációval, sikeres csatát vívni a konkurenciával és növelni a piaci részt.
02
Beszerzés
Egy hatékonyan működő vállalat számára elengedhetetlen a készlettervhez és az értékesítés üteméhez való igazodás. A kurzuson elmondjuk, miként kerülhető el a raktári készlethiány és túlkészlet, hogyan találd meg a megfelelő beszállítókat, valamint azt is elmondjuk, hogyan számolható ki a beszerzés hatékonysága.
03
Értékesítés

Ha az értékesítési osztály működése nem elég hatékony, nem tudsz profitot növelni, hiába optimalizálod a logisztikát vagy rendelkezel megfelelő marketing stratégiával. Megtanítjuk az értékesítési ciklus minden lépésének irányítását, az új termékbevezetéstől egészen a nehezen forgó termékek értékesítéséig.

ELŐADÓ
Bálint
Gergely
  • +20 év szakmai tapasztalat az FMCG szektorban, multinacionális vállalatoknál
  • Jelentős B2C kereskedelmi háttér, kiegészülve B2B, marketing és general management tapasztalatokkal
  • Jelenleg a világ vezető élelmiszeripari vállalatának (Nestlé) magyarországi kereskedelmi igazgatója
  • Felelősségi körébe tartozik 6 üzletág, több mint 500 termék kereskedelmi menedzsmentje, valamint egy közel 100 fős csapat irányítása
  • Jelentős tapasztalatot szerzett mátrix szervezet irányításában, illetve az ahhoz kapcsolódó stakeholder-menedzsmentben
  • A SZIE és BGE rendszeres egyetemi előadója
Program
01
február 16., 18:00-19:30 GMT+2 / szerda
KERESKEDELMI OSZTÁLY HELYE ÉS FUNKCIÓJA A SZERVEZETBEN
  • Kereskedelemmel foglalkozó vállalat felépítése
  • Társosztályok és azok funkciói:
    — Marketing
    — Logisztika (Áruellátás, Raktározás, Kiszállítás)
    — Kereskedelmi Marketing (Trade Marketing)
    — Pénzügy / Kontrolling
  • Kereskedelmi igazgató felelőssége, feladatai
more
02
február 21., 18:00-19:30 GMT+2 / hétfő
KERESKEDELMI OSZTÁLY FELÉPÍTÉSE ÉS FŐBB MÉRŐSZÁMAI
  • Key Account Management (B2C és B2B közötti különbséggel kiegészítve)
  • Területi értékesítés (B2C és B2B közötti különbséggel kiegészítve)
  • Kereskedelmi adminisztráció (Back Office)
  • Főbb mérőszámok
more
03
február 23., 18:00-19:30 GMT+2 / hétfő
KERESKEDELMI CSATORNÁK
  • A kereskedelem csatornánkénti felépítése
  • Kereskedelmi csatornák összefüggése
  • Alapvető vevői elvárások (és azok különbözősége csatornánként)
  • Súlyozott és numerikus disztribúció fontossága
more
04
február 28., 18:00-19:30 GMT+2 / szerda
STRATÉGIAI TERVEZÉS FOLYAMATA
  • Hosszú távú tervezés
  • Rövid távú tervezés
  • Társosztályok feladata, kereskedelmi elvárások házon belül tervezési folyamatban
more
05
március 2., 18:00-19:30 GMT+2 / hétfő
MIRE VAN SZÜKSÉG A MARKETING OLDALRÓL 1.
  • Piacelemzés, trendek elemzése
  • Kereskedelmi potenciál felmérése
  • Konkurencia elemzése
more
06
március 7., 18:00-19:30 GMT+2 / szerda
MIRE VAN SZÜKSÉG A MARKETING OLDALRÓL 2.i
  • Termék portfólió tervezés
  • Árpozícionálás, árstratégia
  • Marketing kampánytervezés
more
07
március 9., 18:00-19:30 GMT+2 / hétfő
KERESKEDELEM 1. / CSATORNA és VEVŐI ÁRBEVÉTEL TERVEZÉS
  • Árbevétel kereskedelmi csatorna tervezése
  • Célzott disztribúciós szint elérésének opciói
  • Partner szintű árbevétel tervezés
more
08
március 16., 18:00-19:30 GMT+2 / szerda
KERESKEDELEM 2. / CUSTOMER PLANNING
  • Pontos vevő tervek kialakítása
  • Promóciós stratégia felépítése és kampány tervvel való összehangolása
  • Eladáshelyi tervezés – Mit szeretnénk az eladáshelyen látni, és ehhez mire van szükség (POS, Display, Merchandising)
more
09
március 21., 18:00-19:30 GMT+2 / hétfő
PÉNZÜGYI ÉS KERESKEDELMI KONTROLLING
  • KPI-ok felállítása
  • Kereskedelmi tervezés pénzügyi ellenőrzése – segítése
  • Teljes vállalati költségvetés tervezése
more
10
március 23., 18:00-19:30 GMT+2 / szerda
KERESKEDELMI SZERZŐDÉSEK, KONDÍCIÓS RENDSZER FELÉPÍTÉSE
  • Általános szerződési feltételek – mire figyeljünk
  • Hogyan épül fel egy partneri szerződés, mik a legfontosabb elemei
  • Mit vár el tőlünk egy partner – hogyan határozzuk meg a reális elvárásokat
more
11
március 28., 18:00-19:30 GMT+2 / hétfő
TÁRGYALÁS – HOGYAN ÉPÍTSÜK FEL?
  • Legyünk tisztában a vevők prioritásaival
  • Legyünk tisztában a saját prioritásinkkal
  • Tárgyalási stratégiák szélesebb vevőportfólió esetén
more
12
március 30., 18:00-19:30 GMT+2 / szerda
FOLLOW UP - NYOMONKÖVETÉS
  • Meeting struktúra kereskedelmi osztályon belül
  • Meeting struktúra társosztályokkal
  • Területi kivitelezés nyomonkövetése
  • Promóciós aktivitások értékelése
  • Beavatkozás – ha nem minden a terv szerint halad
more
REGISZTRÁCIÓ
A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztrálj!
Név
This is required field!
E-mail
This is required field!
Telefonszám
This is required field!
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az
Adatkezelési szabályzatunkat az Adatkezelési tájékoztatónkat és az Általános szerződési feltételeket..
Done
You have been signed up successfully. Please, check your inbox.

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.