Élő online kurzus

KERESKEDELEM: SZERVEZET,
STRATÉGIA,
MENEDZSMENT

Bővebben
ÉLŐ ONLINE KURZUS EGY TAPASZTALT KERESKEDELMI VEZETŐVEL
IDŐPONT:
2022. NOVEMBER 17. - 2023. JANUÁR 12.
(SZÜNET: 2022. DECEMBER 16. -
2023. JANUÁR 2.)

MENETREND:
12 ALKALOM
HÉTFŐ & CSÜTÖRTÖK
18:00 - 19:30

Ahol értékesítés zajlik, ott kereskedelmi vezetőnek is lennie kell. Kereskedelmi vezetőként pedig stratégiaalkotásra, szervezetfejlesztésre, a pénzügyi és jogi aspektusok megértésére is szükséged van ahhoz, hogy sikerrel vedd a kihívásokat.

A Kereskedelem: szervezet, stratégia, menedzsment kurzust azért alkottuk meg, hogy olyan eszközöket és tudást adjunk a kezedbe, amelynek révén elérheted üzleti céljaidat a kereskedelem területén.

Magadra ismertél?
Neked ajánljuk a kurzust, ha:

  • KERESKEDELMI VEZETŐ VAGY

    Gyakorlati tanácsokat, bevált módszereket, valós példákat, és strukturált tudásanyagot nyújtunk számodra Magyarország egyik legtapasztaltabb kereskedelmi vezetőjétől.

  • CÉGTULAJDONOS, ÜGYVEZETŐ VAGY

    Megtanítunk a marketing, beszerzés, pénzügy és értékesítés komplex vezetésére, hogy növelhesd az értékesítési osztály hatékonyságát és a vállalat profitját.

  • SALES MENEDZSER, ÉRTÉKESÍTŐ VAGY

    Felkészítünk a kereskedelmi vezetői szerepkörre, hogy magabiztosan léphess szintet a karrieredben - és már az első naptól kezdve képes legyél helytállni az új pozíciódban.

A LABA-nál

Stratégiai felkészültség

Megtanulod, hogyan mérd fel a vállalat piaci pozícióját, milyen szempontok mentén érdemes elkészíteni a kereskedelmi stratégiát, és mire figyelj az üzleti év tervezésekor. Tanácsot adunk a kereskedelmi vezetőként felmerülő döntési helyzetek kezelésére.

Komplex szemléletmód

Megérted a kereskedelemmel kapcsolatos üzleti funkciók - marketing, pénzügy, értékesítés, beszerzés - közötti összefüggéseket. Elmondjuk, mire figyelj a kereskedelmi szerződések kialakításakor ahhoz, hogy biztonságos és hatékony partneri kapcsolatokat építhess.

A kurzusról
01
Marketing
Részletesen ismertetjük a legfontosabb marketing folyamatokat: árképzés, stratégia, akciós ajánlatok. Megtanulod, hogyan lehet összehangolni a termékkínálatot a marketingkommunikációval, sikeres csatát vívni a konkurenciával és növelni a piaci részt.
02
Beszerzés
Egy hatékonyan működő vállalat számára elengedhetetlen a készlettervhez és az értékesítés üteméhez való igazodás. A kurzuson elmondjuk, miként kerülhető el a raktári készlethiány és túlkészlet, hogyan találd meg a megfelelő beszállítókat, valamint azt is elmondjuk, hogyan számolható ki a beszerzés hatékonysága.
03
Értékesítés

Ha az értékesítési osztály működése nem elég hatékony, nem tudsz profitot növelni, hiába optimalizálod a logisztikát vagy rendelkezel megfelelő marketing stratégiával. Megtanítjuk az értékesítési ciklus minden lépésének irányítását, az új termékbevezetéstől egészen a nehezen forgó termékek értékesítéséig.

ELŐADÓ
Bálint
Gergely
  • +20 év szakmai tapasztalat az FMCG szektorban, multinacionális vállalatoknál
  • Jelentős B2C kereskedelmi háttér, kiegészülve B2B, marketing és general management tapasztalatokkal
  • Jelenleg a világ vezető élelmiszeripari vállalatának (Nestlé) magyarországi kereskedelmi igazgatója
  • Felelősségi körébe tartozik 6 üzletág, több mint 500 termék kereskedelmi menedzsmentje, valamint egy közel 100 fős csapat irányítása
  • Jelentős tapasztalatot szerzett mátrix szervezet irányításában, illetve az ahhoz kapcsolódó stakeholder-menedzsmentben
  • A SZIE és BGE rendszeres egyetemi előadója
Program
01
2022. NOVEMBER 17. 18:00–19:30 GMT+2 / CSÜTÖRTÖK
A KERESKEDELMI OSZTÁLY HELYE ÉS FUNKCIÓJA A SZERVEZETBEN
  • A kereskedelemmel foglalkozó vállalatok felépítése
  • Társosztályok és azok funkciói:
    — Marketing
    — Logisztika (Áruellátás, Raktározás, Kiszállítás)
    — Kereskedelmi Marketing (Trade Marketing)
    — Pénzügy / Kontrolling
  • A kereskedelmi igazgató felelőssége és feladatai
more
02
2022. NOVEMBER 21. 18:00–19:30 GMT+2 / HÉTFŐ
A KERESKEDELMI OSZTÁLY FELÉPÍTÉSE ÉS FŐBB MÉRŐSZÁMAI
  • Key Account Management (B2C és B2B közötti különbséggel kiegészítve)
  • Területi értékesítés (B2C és B2B közötti különbséggel kiegészítve)
  • Kereskedelmi adminisztráció (Back Office)
  • Főbb mérőszámok
more
03
2022. NOVEMBER 24. 18:00–19:30 GMT+2 / CSÜTÖRTÖK
KERESKEDELMI CSATORNÁK
  • A kereskedelem csatornánkénti felépítése
  • A kereskedelmi csatornák összefüggése
  • Alapvető vevői elvárások (és azok különbözősége csatornánként)
  • A súlyozott és numerikus disztribúció fontossága
more
04
2022. NOVEMBER 28. 18:00–19:30 GMT+2 / HÉTFŐ
A STRATÉGIAI TERVEZÉS FOLYAMATA
  • Hosszú távú tervezés
  • Rövid távú tervezés
  • Társosztályok feladata, kereskedelmi elvárások házon belül tervezési folyamatban
more
05
2022. DECEMBER 1. 18:00–19:30 GMT+2 / CSÜTÖRTÖK
MIRE VAN SZÜKSÉG MARKETING OLDALRÓL 1.
  • Piacelemzés, trendek elemzése
  • Kereskedelmi potenciál felmérése
  • Konkurencia elemzése
more
06
2022. DECEMBER 5. 18:00–19:30 GMT+2 / HÉTFŐ
MIRE VAN SZÜKSÉG A MARKETING OLDALRÓL 2.
  • Termék portfólió tervezés
  • Árpozícionálás, árstratégia
  • Marketing kampánytervezés
more
07
2022. DECEMBER 8. 18:00–19:30 GMT+2 / CSÜTÖRTÖK
KERESKEDELEM 1. / CSATORNA ÉS VEVŐI ÁRBEVÉTEL TERVEZÉS
  • Árbevétel kereskedelmi csatorna tervezése
  • Célzott disztribúciós szint elérésének opciói
  • Partner szintű árbevétel tervezés
more
08
2022. DECEMBER 12. 18:00–19:30 GMT+2 / HÉTFŐ
KERESKEDELEM 2. / CUSTOMER PLANNING
  • Pontos vevő tervek kialakítása
  • Promóciós stratégia felépítése és kampány tervvel való összehangolása
  • Eladáshelyi tervezés – Mit szeretnénk az eladáshelyen látni, és ehhez mire van szükség (POS, Display, Merchandising)
more
09
2022. DECEMBER 15. 18:00–19:30 GMT+2 / CSÜTÖRTÖK
PÉNZÜGYI ÉS KERESKEDELMI KONTROLLING
  • KPI-ok felállítása
  • Kereskedelmi tervezés pénzügyi ellenőrzése – segítése
  • Teljes vállalati költségvetés tervezése
more
10
2023. JANUÁR 5. 18:00–19:30 GMT+2 / CSÜTÖRTÖK
KERESKEDELMI SZERZŐDÉSEK, KONDÍCIÓS RENDSZER FELÉPÍTÉSE
  • Általános szerződési feltételek – mire figyeljünk
  • Hogyan épül fel egy partneri szerződés, mik a legfontosabb elemei
  • Mit vár el tőlünk egy partner – hogyan határozzuk meg a reális elvárásokat
more
11
2023. JANUÁR 9. 18:00-19:30 GMT+2 / HÉTFŐ
TÁRGYALÁS – HOGYAN ÉPÍTSÜK FEL?
  • Legyünk tisztában a vevők prioritásaival
  • Legyünk tisztában a saját prioritásinkkal
  • Tárgyalási stratégiák szélesebb vevőportfólió esetén
more
12
2023. JANUÁR 12.. 18:00–19:30 GMT+2 / CSÜTÖRTÖK
FOLLOW UP - NYOMONKÖVETÉS
  • Meeting struktúra kereskedelmi osztályon belül
  • Meeting struktúra társosztályokkal
  • Területi kivitelezés nyomonkövetése
  • Promóciós aktivitások értékelése
  • Beavatkozás – ha nem minden a terv szerint halad
more
REGISZTRÁCIÓ
A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztrálj!
Név
This is required field!
E-mail
This is required field!
Telefonszám
This is required field!
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az
Adatkezelési szabályzatunkat az Adatkezelési tájékoztatónkat és az Általános szerződési feltételeket..
Done
You have been signed up successfully. Please, check your inbox.

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.