Teacher

március 17. — április 28.

Projektmenedzsment az IT területén

Projektmenedzsment stratégiák

Egy olyan kurzust alkottunk meg, amely az általános és alapvető módszertani megközelítéseken túl az IT területére fókuszálva tekinti át a projektmenedzserek feladatait. Tanulni fogsz az agilis módszertanokról, a projektmenedzsment alapjairól és a csapat irányításáról. A kurzus elvégzése után pedig tudni fogod, hogyan kell egy IT projektet megvalósítani.

Miért válassz minket?

 
 
Gyakorlati tudást adunk

A gyakorlatba ültethető tudást kapsz. A kurzus során egy saját vagy választott projekten dolgozhatsz - képes leszel alkalmazni az agilis módszertanokat, tudni fogod hogyan indíts el és zárj le sikeresen egy IT projektet, illetve hogyan készíts hozzá idő- és költségtervet.

Mindenkit támogatunk

Az előadóval közösen végig kísérünk a kurzuson, ahol személyre szóló visszajelzéseket kapsz a fejlődésedről és a házi feladatokról. Minden kérdésedre azonnal választ kapsz és a privát fiókodban a tanuló társaiddal közösen megbeszélhetitek a feladatokat, az órán bemutatott esettanulmányokat és megoszthatjátok a tapasztalataitokat.

Teacher

A kurzusról

Mit, mikor és hogyan?

Mit fogunk tanulni?

A tökéletes módszertan kiválasztása

A kurzus során megtanulod, hogyan válaszd ki a projekthez legjobban illeszkedő módszertant. Elsajátíthatod, hogyan tervezd meg és delegáld a feladatokat a csapaton belül, hogyan szervezd meg a projektmunkát a SCRUM vagy a Kanban segítségével.

Projektmenedzsment

Elmagyarázzuk, hogy mitől minőségi egy projekt. Megtanulod, hogyan kövesd nyomon a költségeket, ehhez milyen módszerek és eszközök állnak a rendelkezésedre, valamint hogyan határozd meg a felelősségi köröket a RACI mátrix segítségével.

Csapat irányítása

Bemutatjuk a csapat irányításának az alapjait. Megtanulod, hogy a különböző háttérrel és szaktudással rendelkező tagokból hogyan építs valódi csapatot.

Mikor és hogyan?

INDULÁS
  • március 17.
FORMÁTUM
  • webinárium
  • házi feladatok
  • visszajelzések / értékelések
MENETREND
  • 6 hét
  • 12 alkalom
  • 15 óra

Az előadóról

Teacher

Tild Attila, PMP®

Senior Projektmenedzser - UniCredit Bank

Az előadóról
  • +15 éves IT projekteken szerzett szakmai tapasztalat: UniCredit, Morgan Stanley, DXC Technology, Hewlett-Packard, IBM, KraftFood, Philips, ING, CapGemini
  • +50 sikeresen lebonyolított projekt, 3000 résztvevő, +50 országot érintő projektek
  • Az általa vezetett „legdrágább” project 1,2 milliárd HUF
  • A Philips minden irodájában új IT rendszer bevezetése és menedzselése
  • Az összes Invitel ügyfélhez tartozó számlázó rendszer üzembe helyezése
  • A világ egyik legnagyobb - világszerte 108 gyárral és 44 000 alkalmazottal rendelkező - csapágygyártó (SKF) cég 18 000 laptopjának életciklus menedzsmentje

Kurzus programja

  • Időtartam:

    március 17. — április 28.

  • Előadások száma:

    12

Részletes program + Regisztrálok

Kurzus programja

  • Március 17. 18:00

    Alkalom 1

    IT Projektmenedzsment alapok
    • Mit nevezünk IT projektnek? Különféle megközelítésekről
    • Miért kell egy projektet menedzselni?
    • Projektmenedzsment szerepkörök és feladatok
    • Hogyan épül fel egy IT projekt szervezet?
    • Milyen viszonyban van egy vállalati organizációval?
  • Március 22. 18:00

    Alkalom 2

    Projektmenedzsment egy vállalaton belül
    • Hogyan illeszkednek a projektek egy működő szervezetbe?
    • IT Projekt, IT Program, IT Projektiroda – hogyan dolgoznak együtt?
    • Egy IT projekt életciklusa, a projekt fázisok közötti lépések és függőségek
    • IT projektmenedzsment módszerek – Waterfall vs. Agile
  • Március 24. 18:00

    Alkalom 3

    IT Projekt - Scope definíció, módszertan választás
    • Agile vagy Waterfall?
    • Ha agile, akkor Scrum vagy Kanban?
    • Hasonlóságok és különbségek a Waterfall és az agile között - mítoszok
    • Projekt scope egy IT projekt esetén: miért szükséges?
    • Mi az a projektalapító okirat?
    • IT projektek jellemző típusai
    • Honnan tudjuk, hogy készen vagyunk?
  • Március 29. 18:00

    Alkalom 4

    Projekt időterv elkészítése és a határidők menedzselése
    • Hogyan készíts projekt időtervet egy IT projektre? (projekt schedule)
    • Milyen szempontok alapján tervezünk időtartamot?
    • Milyen módszerekkel?
    • Megéri az agresszív tervezés?
    • A menedzselhető időterv elkészítésének szabályai
  • Március 31. 18:00

    Alkalom 5

    Projekt költségei
    • Mi alapján tervezzük meg a projekt várható költségeit?
    • Pénzügyi tervezési technikák – IT projektek jellemző költségelemei
    • Hogyan követjük nyomon a projekt költségek alakulását?
    • Mit kell tenni, amikor kezdenek nem jól alakulni a számok?
    • Milyen pénzügyi kontroll-eszközök és módszerek állnak rendelkezésre?
  • Április 7. 18:00

    Alkalom 6

    Projekt kockázatmenedzsment
    • Miért kockázatos egy IT projekt?
    • Miért fontos a kockázatok menedzselése a kezdetektől?
    • Hogyan mérjük fel egy IT projekt kockázatait?
    • Milyen kockázatokkal szembesülhetünk egy projekt során?
    • Melyek a jellemző ismeretlen tényezők egy IT projekt során?
    • Hogyan kell a kockázatok kezelésére tervet készíteni?
    • Hogyan kezeljük a kockázatokat? Mi a kockázat és a probléma közötti különbség?
  • Április 12. 18:00

    Alkalom 7

    Projektkommunikáció
    • Miért fontos a kommunikáció egy IT projekt végrehajtása során?
    • Kikkel kell kommunikálni, milyen IT szakértelmet kell bevonni… és hogyan?
    • Kommunikációs terv készítése
    • A rendelkezésre álló eszközök (IT/Telko rendszerek) alkalmazása
    • Kommunikáció végrehajtása, dokumentálás … (just for the record)
  • Április 14. 18:00

    Alkalom 8

    Projekt minőségbiztosítása
    • Mi az, hogy „projekt minőség”?
    • Mitől minőségi egy projekt?
    • Hogyan tudjuk a minőségi elvárásokat előre meghatározni?
    • Projekt minőségbiztosítási feladatok és azok végrehajtása
    • Korrekciók – a megfelelő minőség biztosítására
  • Április 19. 18:00

    Alkalom 9

    A projektben érintettek, résztvevők (Stakeholders)
    • Kiket érint a projektünk?
    • Hogyan azonosítsuk az érintetteket, miért és hogyan vonjuk be őket a projektbe?
    • Egy IT projektben csak az IT érintett?
    • Melyek az egyes tipikus szerepkörök, amelyeket az érintettek betöltenek?
    • A RACI mátrix és alkalmazása
    • Az érintettek aktív résztvevővé tételének módszerei
  • Április 21. 18:00

    Alkalom 10

    Projekt HR menedzsment
    • A Projektmenedzser és az Emberi Erőforrások
    • Hogyan azonosítsd és szerezd meg a megfelelő szakértelmet a projekthez?
    • IT projekthez csak IT szakértelem kell?
    • Különböző személyiségek – különböző háttér – különböző szaktudás – közös munka
    • Hogyan építs a teamből valódi csapatot?
    • Esetleges konfliktusok kezelése
  • Április 26. 18:00

    Alkalom 11

    Beszerzési feladatok a projekt kapcsán
    • Hogyan azonosítsuk a beszerzési feladatokat és hogyan tervezzük meg őket?
    • Módszerek és eszközök a beszerzés támogatására
    • Hogyan bonyolítsuk le a beszerzési feladatokat a projekt vezetése során?
    • Jellemzően mit szerezzünk be egy IT projekt lebonyolítása során?
    • Szerződéstípusok
    • Beszerzések, szerződések lezárása
  • Április 28. 18:00

    Alkalom 12

    A projekt menedzsment áttekintése, a projekt menedzsment folyamatok összegzése
    • A projekt alapítás lépései
    • Projekt tervezése
    • Projekt végrehajtása
    • Monitoring és kontrolling
    • Változások, változtatások kezelése
    • Projekt lezárása
    • Globális projektmenedzsment módszertanok és szervezetek

Így tanítunk

 
 
   
LABA
Felhasználói fiókom

Lépj be a Google Classroom rendszerébe - itt találod a személyes fiókod. Nézd az órákat élő közvetítésben vagy felvételről, oszd meg ötleteidet az előadóval, és teljesítsd a feladatokat - mindent megteszünk, hogy kényelmesen tanulhass.

Regisztrálok
Mindig elérhető és mindig segít
Mindig elérhető és mindig segít

Az ügyfelek értékelik a támogatást. Az előadók és a LABA csapat minden kérdésedre választ ad. Ne félj kérdezni!

Regisztrálok
Eredmény
Tanulni nem egyszerű, de megéri

A házi feladatokat és teszteket az előadók metodológusokkal közösen tervezik meg. Muszáj tanulnod, hogy sikeresen teljesíts és elvégezd a feladatokat. Senki sem ígérte, hogy könnyű lesz, igaz? De ne aggódj, az itt megszerzett tudással már semmi sem lesz lehetetlen.

Regisztrálok
Oklevél
Elismert oklevél a képzésről

A kurzus alatt pontokat szerezhetsz a házi feladatok és tesztek megoldásával. Minél több pontot szerzel, annál jobb értékelést és oklevelet kapsz a kurzus végén.

Regisztrálok

Nézd meg, hogy fog kinézni az önéletrajzod a kurzus elvégzését követően. Megnézem

Támogató anyagok:
Támogató anyagok:
Támogató anyagok:

Prezentációk, fájlok, cikkek, videók, esettanulmányok - minden elérhető egy helyen.

Regisztrálok

 

Semen Berezovsky

 

Tudom, hogyan kell:
  • IT projektet vezetni az elindításától egészen a lezárásáig
  • a projektek idő - és költségtervét elkészíteni
  • betartani a határidőket és nyomon követni a költségeket
  • a projekthez megfelelő módszertanokat kiválasztani
  • beazonosítani a projekt sikerességéhez szükséges feltételeket
  • hatékonyan kommunikálni a csapattagokkal és az ügyfelekkel

Itt tudsz jelentkezni

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük regisztráljon

Töltsd ki a jelentkezési ívet

Kötelező mező

Add meg a telefonszámod

Azzal, hogy elküldöm a jelentkezésem vagy "Regisztrálok" gomb megnyomásával, elfogadom az adatvédelmi tájékoztató és felhasználási feltételek

A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanulnak

 
Alfa bank
Auchan
beeline
Burger king
Coca cola
Delloite
Epam
Google
Isida
Kyivstar
Mercedes
Pepsi
Raiffeisen
Rambler
Renault
Shell
Terrasoft
Vodafone