Teacher

December 8. – Február 2.

Stratégiai HR toborzás

Fejvadászat felsőfokon

Miért mondanak fel próbaidejük alatt a munkavállalók? Miért nem érkeznek be inspiráló önéletrajzok a hirdetésekre? Miért nem működnek a LinkedIn hirdetések? Ha legalább az egyik kérdést feltetted már magadnak, akkor a legjobb helyen jársz! Szakértő mentorunkkal hazai és külföldi gyakorlatok alapján megmutatjuk, hogyan járulhatsz hozzá a megfelelő személyek felkutatásával, felvételével és megtartásával céged piaci megítéléséhez és eredményes működéséhez.

Szerezz tapasztalatot, rutint és naprakész tudást a toborzás területén

Ezt a képzést neked ajánljuk, ha:

Kezdő recruiter vagy és szeretnél fejlődni

Fejleszd az alapvető készségeid, töltsd be az üres pozíciókat gyorsan és hatékonyan!

HR-szakemberként toborzással is foglalkozol

A kurzus végére képes leszel felépíteni egy teljes toborzási-kiválasztási folyamatot.

Vállalkozástulajdonos vagy

Megérted hogyan állítsd a toborzási folyamatot a vállalat eredményességének a szolgálatába. Találd meg a legjobb jelölteket és növeld a céged profitját!

Teacher

A kurzusról

Mikor mit és hogyan?

Mit fogunk tanulni?

A toborzás stratégiája

Statisztikák szerint egy pozíció megüresedésétől a betöltéséig átlagosan 42 nap telik el. Megtanítunk, miképpen használd fel a rendelkezésedre álló időt a leghatékonyabban, hogyan válaszd ki a vállalat általános üzleti céljainak megfelelő toborzási stratégiát, és hogyan vonzd be a helyes csatornákon keresztül a tökéletes jelölteket.

Candidate Journey Map

Megvan a tökéletes jelölt? Akkor nincs más hátra, mint előre feltérképezni a munkaerő-felvétel alatt és a beilleszkedési időszakában jelentkező problémákat, hogy a lehető legjobb munkavállalói élményt biztosíthasd számára. A kurzuson elkészítheted a Candidate Journey Map-et, és az új kolléga szemszögéből is megvizsgálhatod a toborzás-kiválasztási folyamatot.

Növekvő trendekből maradandó tudás

Képzésünkön megismerkedsz majd a legfrissebb toborzási trendekkel: legyen szó modern szoftverekről az interjúk, reportok terén vagy recruitment influencerekről a közösségi médiában, nálunk naprakész tudást kapsz, és új szintre emelheted a céged toborzási folyamatait.

Mikor és hogyan?

Kezdet
  • December 8.
Menetrend
  • 6 hét
  • 11 alkalom
  • 17 óra
Formátum
  • webinárium
  • házi feladatok
  • visszajelzések / értékelések

Az előadóról

Teacher

Erb Eszter

Talent Acquisition Strategist és Recruitment Solution Designer
Morgan Stanley, Randstad Sourceright

Az előadóról
  • 15+ év szakmai tapasztalat különböző kiválasztási és toborzási szerepkörökben
  • Európa 16 országában dolgozott már tanácsadóként és fejvadászként az ügynökségi szférában
  • Kipróbálta magát nagyvállalati környezetben a hazai és a EMEA piacon egyaránt (Morgan Stanley, Randstad Sourceright)
  • Felépítette a világ piacvezető recruitment vállalatának belső executive search csapatát (Randstad Holding)
  • Nevéhez kötődik az ország egyik legnagyobb toborzó csapatának felépítése és menedzselése (Randstad Sourceright)
  • Karrierje során számtalan tréninget vezetett: recruitment sales tréning- candidate engagement, interjútechnika tréning, phone coaching, selection process tréning
  • Jelenleg saját tanácsadó céget vezet, ügyfelei között szerepel a Nanushka és a RotaChrom Technologies.

Kurzus programja

  • Időtartam:

    December 8. —  Február 2.

  • Előadások száma:

    11

Részletes program + Regisztrálok

Kurzus programja

  • December 8.

    Alkalom 1

    A vállalat elemzése és a toborzási stratégia kiválasztása
    • Mit takar a toborzási stratégia és miért van rá szükség?
    • Kik vegyenek részt a vállalat toborzási stratégiájának kidolgozásában?
    • A munkaerő-toborzás típusai és fajtái
    • A szervezet vélt és valós toborzási lehetőségei
  • December 13.

    Alkalom 2

    Folyamatok és szerepek - a toborzási módszerek buktatói
    • Pénzügyi tervezés a toborzásnál
    • Kiválasztási folyamat megtervezése és a toborzó csapat felállítása
    • Feladatkörök és felelősségek
    • A jó stakeholder management ismérvei
    • Vitás helyzetek megelőzése vagy kezelése
  • December 15.

    Alkalom 3

    Candidate Journey Map I. rész
    • Mit jelent a Candidate Journey Map?
    • Milyen állomásai vannak?
    • A szervezet piaci helyzete és vonzereje
    • Milyen hirdetési platformok léteznek?
    • Alternatív jelölt csatornák feltérképezése
    • Hogyan szólítsuk meg és szűrjük hatékonyan a jelölteket?
  • Január 10.

    Alkalom 4

    Candidate Journey Map II. rész
    • A kiválasztási folyamat felépítése, állomásai
    • A kiválasztás kritériumrendszere
    • A tehetség ára
    • Mennyi időt vesz igénybe egy új ember felvétele?
    • A magyar munkaerőpiac sajátosságai
  • Január 12.

    Alkalom 5

    Tömeges munkaerő-felvétel
    • Mikor beszélünk tömeges munkaerő-felvételről?
    • Milyen elvárásai vannak a vállalatnak?
    • A megfelelő hirdetési felületek megválasztása
    • Mit jelent az RPO és mikor érdemes ezt a megoldást használni?
  • Január 17.

    Alkalom 6

    Munkaerő-toborzás speciális szakterületekre
    • Mi különbözteti meg a vállalatunkat a többi piaci szereplőtől?
    • Elvárások menedzselése a sikeres szerződéskötés érdekében
    • Hogyan juthatunk el a nehezen megtalálható jelöltekhez?
    • Nehézségek és kihívások specialista keresések során
  • Január 19.

    Alkalom 7

    Topmenedzserek toborzása és fejvadászat
    • Toborzóból fejvadász: a munkamódszerek közti különbségek
    • A hitelesség kulcsa: piacismeret és network
    • Vezetői kiválasztási folyamat megtervezése és felépítése
    • Interjú helyett szakmai beszélgetés
    • Milyen eszközök segíthetnek a kiválasztásban?
    • Hogyan kérjünk referenciát?
    • Nehézségek és buktatók a kiválasztási folyamat során
  • Január 24.

    Alkalom 8

    A hirdetés és belső kommunikáció jelentősége
    • Mit lát a munkaadóból a pályázó, mielőtt még jelentkezne?
    • Honnan szerez információkat a jelölt vállalatunkról?
    • A dolgozói ajánlási program jelentősége
    • Milyen egy jó álláshirdetés?
    • A candidate support fontossága
  • Január 26.

    Alkalom 9

    A kiválasztási folyamat lezárása
    • Szerződéskötés és onboarding
    • Miért fontos a kapcsolattartás a jelölttel az elhelyezés után?
    • A beilleszkedés segítése
    • Keresés elemzése, összefoglalása, tanulságok levonása
    • Ügyfél és jelölt elégedettségi kérdőív
  • Január 31.

    Alkalom 10

    Data Analytics és riportolás
    • Data analytics a toborzásban
    • A mérőszámok rendszere
    • Hogyan állítsuk össze egy riportot?
  • Február 2.

    Alkalom 11

    Toborzási trendek
    • Az online toborzás eszközei és LinkedIn fontossága
    • Technológiai fejlődés a toborzás-kiválasztás területén
    • A social media jelentősége a személyes brand építésben
    • A recruitment influencerek világa

Így tanítunk

LABA
Felhasználói fiókom

Lépj be a Google Classroom rendszerébe - itt találod a személyes fiókod. Nézd az órákat élő közvetítésben vagy felvételről, oszd meg ötleteidet az előadóval, és teljesítsd a feladatokat - mindent megteszünk, hogy kényelmesen tanulhass.

Regisztrálok
Mindig elérhető és mindig segít
Mindig elérhető és mindig segít

Az ügyfelek értékelik a támogatást. Az előadók és a LABA csapat minden kérdésedre választ ad. Ne félj kérdezni!

Regisztrálok
Eredmény
Tanulni nem egyszerű, de megéri

A házi feladatokat és teszteket az előadók metodológusokkal közösen tervezik meg. Muszáj tanulnod, hogy sikeresen teljesíts és elvégezd a feladatokat. Senki sem ígérte, hogy könnyű lesz, igaz? De ne aggódj, az itt megszerzett tudással már semmi sem lesz lehetetlen.

Regisztrálok
Oklevél
Elismert oklevél a képzésről

A kurzus alatt pontokat szerezhetsz a házi feladatok és tesztek megoldásával. Minél több pontot szerzel, annál jobb értékelést és oklevelet kapsz a kurzus végén.

Regisztrálok

Nézd meg, hogy fog kinézni az önéletrajzod a kurzus elvégzését követően. Megnézem

Támogató anyagok:
Támogató anyagok:
Támogató anyagok:

Prezentációk, fájlok, cikkek, videók, esettanulmányok - minden elérhető egy helyen.

Regisztrálok

Itt tudsz jelentkezni

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztráljon!

Töltsd ki a jelentkezési ívet

Kötelező mező

Add meg a telefonszámod

Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja! 
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.

A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanulnak

 
Google
Burger King
Coca-Cola
Delloite
Mercedes
Renault
Shell
Pepsi
Arval
Pepsico
beeline
Burger king
Coca cola
Delloite
Epam
Google
Isida
Kyivstar
Mercedes
Pepsi

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.