Online
kurzus
Lépj szintet!

Hatékony Recruitment
lépésről-lépésre

Egyre komolyabb kihívásokkal szembesülsz a toborzási folyamatok során? A munkaerőhiány folyamatos fennakadásokat okoz a vállalat életében, amiért téged vonnak felelősségre? Szeretnéd tehetséges jelöltek figyelmét felkelteni? Ha a válaszod igen, akkor ne várj a csodára, hanem tanuld meg nálunk a toborzás fortélyait a legjobb nemzetközi és hazai példák alapján!

Amiért megéri minket választani:
Megtanulod kiválasztani a vállalat üzleti céljaihoz illeszkedő toborzási stratégiát.
Képes leszel megszerezni a legtehetségesebb jelölteket és felépíteni a legjobb csapatokat, így az üzlet is szárnyalni fog.
Szupererő nélkül is ráérzel majd, hogyan láss a jelöltek fejébe – még akkor is, ha speciális szakterületekre toborzol.
Betekintést nyersz a Candidate Journey Map előkészítésébe, így könnyebben eléred majd a legtehetségesebb munkavállalókat.
Megtanulsz lépést tartani a legfrissebb toborzási trendekkel – aki lemarad, az kimarad!
Elsajátítod, hogyan mérheted a toborzás hatékonyságát adatalapú döntések mentén.

Ismerd meg az előadónkat
Erb Eszter
Talent Acquisition Strategist és Recruitment Solution Designer
Morgan Stanley, Randstad Sourceright
15+ év szakmai tapasztalat 16 európai országban, változatos kiválasztási és toborzási szerepkörökben.
Hazai és nemzetközi tapasztalat nagyvállalati környezetben (Morgan Stanley, Randstad Sourceright).
A Randstad Holding belső executive search csapatának felépítését vezette.
A Randstad Sourceright munkatársaként felépítette és menedzselte Magyarország egyik legnagyobb toborzócsapatát.
Tréningvezetői tapasztalat a recruitment sales, candidate engagement, interjútechnika, phone coaching és a selection process területén.
Jelenleg saját tanácsadó cégét vezeti – ügyfelei között a Nanushka és a RotaChrom Technologies is megtalálható.
Nem csak elméleti képzést adunk, hanem valóban hasznos gyakorlati tudást, amelyet szinte azonnal alkalmazni tudsz a munkád során szakmai céljaid megvalósításához. Ebben hiszünk, ebben támogatunk.
Amiről a kurzus alatt tanulni fogsz:
Amiről a kurzus alatt tanulni fogsz:
Fejvadászat mesterfokon – sikeres toborzási stratégiák
Szeretnéd tudni, miért van szükség hatékony toborzási stratégiákra és milyen lépésekből áll a kiválasztási folyamatok felépítése? Jó munkaerőt találni nehéz és időigényes feladat. Ezért is kulcsfontosságú olyan módszerek elsajátítása, amiket alkalmazva kitűnhetsz a versenytársak közül, és a toborzás új szintjére léphetsz.
Candidate Journey Map
A munkaerőpiac állandó változásban van, a hagyományos kiválasztási folyamatok ideje pedig lejárt – a sikeres toborzás egyik központi eleme napjainkra a „jelöltélmény” lett. Teljes képet kaphatsz arról, hogyan mérd fel a problémákat és biztosíts a pályázóknak személyre szabott, hatékonyan felépített candidate journey-t, a kiválasztási folyamat elejétől kezdve egészen az első munkanapig. A kurzuson elkészíted a Candidate Journey Mapet, így a munkavállaló szemszögéből is betekinthetsz a toborzás és kiválasztás folyamataiba.
A legújabb trendek – naprakész szakmai tudás
Ha mindig képben vagy a legújabb trendekkel kapcsolatban, a toborzási folyamatok egy új dimenziója tárulhat fel előtted! Fejleszd készségeidet, ismerkedj meg új szoftverekkel az interjúk és reportok terén, és tudd meg, hogy mi a recruitment influencerek szerepe a közösségi médiában. Ezen a kurzuson olyan naprakész tudásra teszel szert, amivel garantáltan felturbózhatod céged toborzási folyamatait!
Kezdés:
január 25.
Menetrend:
5 hét
10 alkalom
15 óra
Formátum:
webinárium + házi feladatok
+ visszajelzések és értékelések
Hogyan tanítunk?
Gyakorlati tudást adunk
A kurzusaink az elmélet és gyakorlat tökéletes összhangját teremtik meg: elmélet, amelyhez bármikor visszatérhetsz, illetve gyakorlat, amelyet szinte azonnal beépíthetsz a mindennapi munkavégzésedbe. Ebben pedig a segítségedre van az anyagokat tartalmazó online platform, az előadó és a LABA teljes csapata.
Élőben, online
Ahhoz, hogy hatékony legyen a tanulás és ne érezd a „távoktatást”, interaktív eszközökkel és tartalmakkal segítjük a fejlődésed.
Maradjunk kapcsolatban
Kérdezz bátran, az interaktív online előadások után minden kérdésedre választ kaphatsz, tapasztalataidat pedig megoszthatod a kurzusokhoz tartozó zárt Facebook-csoportokban.
 
PROGRAM
Alkalom 1
A vállalat elemzése és a toborzási stratégia kiválasztása
  • - Mit takar valójában a toborzási stratégia?
  • - Miért van rá szükség?
  • - Kik vegyenek részt a vállalat toborzási stratégiájának kidolgozásában?
  • - Mik a hosszú- és rövidtávú céljaink? Mik az üzleti igények?
  • - A munkaerő toborzás típusai és fajtái
  • - A szervezet vélt és valós toborzási lehetőségei
  • - A management szerepe a kiválasztási folyamatokban
Alkalom 2
Folyamatok és szerepek - a toborzási módszerek buktatói
  • - A pénzügyi források áttekintése, célok meghatározása, kapacitás értékelése
  • - Hatékony és sikeres munkaerő toborzó csapat felállítása
  • - Kiválasztási folyamat megtervezése
  • - Feladatok és felelősségek/RACI meghatározása, adminisztratív feladatok
  • - Milyen a jó “stakeholder management”?
  • - Gyakran előforduló vitás helyzetek megelőzése vagy kezelése a toborzó és a megrendelő között
Alkalom 3
Candidate Journey Map — Employer Branding és a Recruitment kapcsolata
  • - Mit jelent a candidate journey map?
  • - Milyen állomásai vannak?
  • - A szervezet piaci helyzete és vonzereje
  • - Milyen hirdetési platformok léteznek?
  • - lternatív jelölt csatornák
  • - Hogyan szólítsuk meg hatékonyan a jelölteket?
  • - Önéletrajz szűrés
Alkalom 4
Candidate Experience - Pozitív jelöltélmény kialakítása
  • - Az optimális kiválasztási folyamat felépítése, állomásai
  • - Milyen kritériumok alapján választhatjuk ki a legmegfelelőbb jelöltet a pozícióra?
  • - Hogyan számoljuk ki a candidate journey map alapján, hogy mennyibe kerül egy jelölt felvétele?
  • - Mennyi időt vesz igénybe egy új ember felvétele?
  • - Magyar munkaerőpiac sajátosságai: rugalmasság, vidéki munkavállalók bevonása, részmunkaidős foglalkoztatás
Alkalom 5
Volume recruitment: Tömeges munkaerő-felvétel módszerek és taktikai eszközök
  • - Mikor beszélünk tömeges munkaerő felvételről?
  • - Milyen elvárásai vannak a vállalatnak? (innováció, növekedés, minőségjavítás, költségcsökkentés)
  • - Egyszeri hirdetés vagy kampány? Milyen hirdetési felületeken lehet megjelenni?
  • - Milyen eszközök segíthetnek minket, a kiválasztási folyamatot hatékonyabbá tételében
  • - Mik lehetnek a tömeges toborzás nehézségei és buktatói?
  • - Mit jelent az RPO és mikor érdemes ezt a megoldást használni?
Alkalom 6
Niche recruitment: munkaerő-toborzás speciális szakterületekre
  • - Mi különbözteti meg a mi vállalatunkat a többi piaci szereplőtől?
  • - Elvárások menedzselése a sikeres szerződéskötés végett
  • - Hogyan juthatunk el a “nehezen megtalálható” jelöltekhez?
  • - Nehézségek és kihívások specialista keresések során
  • - Diversity and Inclusion
Alkalom 7
Online candidate sourcing
  • - Toborzóból fejvadász: a munkamódszerek közti különbségek
  • - A hitelesség kulcsa a piacismeret és a network
  • - Vezetői kiválasztási folyamat megtervezése és felépítése
  • - Interjú helyett szakmai beszélgetés
  • - Milyen eszközök segíthetnek a kiválasztásban?
  • - Hogyan kérjünk referenciát?
  • - Nehézségek és buktatók a kiválasztási folyamat során
Alkalom 8
A kiválasztási folyamat lezárása
  • - Az ajánlattétel menete
  • - A kiválasztási folyamat végén a jelöltek visszautasítása
  • - Bértárgyalás és szerződéskötés: jelölt menedzsment technikák
  • - On-boarding és integráció segítése
  • - Az elhelyezett jelölt utánkövetése
  • - Mit tegyünk akkor, ha a kiválasztott jelölt mégsem megfelelő
Alkalom 9
Data Analytics és riportolás
  • - Keresés elemzése, összefoglalása, tanulságok levonása
  • - Data analytics a toborzásban
  • - Mérőszámok rendszere
  • - Hogyan állítsuk össze egy riportot
Alkalom 10
Recruitment trendek
  • - Online toborzás eszközei és LinkedIn fontossága
  • - Technológiai fejlődés a toborzás-kiválasztás területén (CV screening, recruiting plaforms, ATS, Interview softwares, HR reporting and assessment tools, etc)
  • - Social media jelentősége a személyes brand építésben
  • - Kiket érdemes követni, avagy a recruitment influencerek világa

Hallgatóink véleménye a kurzusról
K. Szabó Gabriella
HR és pénzügyi szakértő
"Tovább szerettem volna fejlődni az interjúztatásban, a toborzási folyamatok felülvizsgálatában és szakszerűsítésében. Sok tippet és azonnal használható ötletet kaptam. Elérte a célját nálam a kurzus. A tesztek nagyon hasznosak, felmérheti vele a résztvevő, hogy mennyire értette meg, sajátította el a hallottakat, a házi feladatokkal pedig azonnal életszerűvé válik a folyamat, gyakorlatba ültethető a tudás. Eszter közvetlen, kedves, rátermett. Az órákon pedig gyakorlati példákkal tűzdelt előadásokat hallhattunk."
Ekler Bálint
Toborzási vezető
"Látni akartam az új toborzási trendeket, az egészet összefoglalva azt, hogy hogyan épül fel a rendszer, hogy egy átfogó képet kapjak a riportokról és a statisztikákról. Az előadó szimpatikus, energikus. Megtanultam hogyan lehet a cég brandjét építeni, Eszter sok új dolgot tudott mutatni. Nagyon ajánlom, mivel rövid idő alatt nagy tudásra lehet szert tenni."
Tóth Bettina
HR partner, igazgatósági tag, OnE Job Iskolaszövetkezet.
"A célom a kurzussal az volt, hogy megtanuljam, milyen egy kifinomult toborzási folyamat. Ebben volt nagy segítségemre az előadó, aki nagy szakmai tudásával és érdekes óráival támogatott a célom elérésében."
Kovácsné Cseh-Szakál Brigitta
HR partner
"A célom az volt a tanfolyammal, hogy bővítsem tudásom és lássam a piaci fejlődést. A képzés nyitottsága, modernsége tetszett a legjobban. Eszter nagyon szimpatikus és az órái elég interaktívak voltak. Mivel felvételek készültek, ezért csak az előadó tudott beszélni, viszont a chat falon illetve az online feladatokon keresztül volt kommunikáció, ami ingert adott és ezáltal nem volt egyáltalán unalmas az óra. Elég sok ideje dolgozom a szakmában, de így is bőven voltak új dolgok, amiket megtanulhattam, illetve jó volt találkozni más tapasztalatokkal rendelkező emberekkel és megosztani egymással a tudást ."

Az üzleti oktatás piacvezetői

A Laba egy nemzetközi vállalat, nagy ambíciókkal és magas növekedési ütemmel:
2015
Több mint 100 kurzust indítottunk el és 52 ezer diákot oktattunk
2019
Irodát nyitottunk Magyarországon
2020
Irodát nyitottunk az Egyesült Államokban
2021
Irodákat nyitottunk Lengyelországban és Törökországban
Az új tudás megszerzése és új készségek elsajátítása nélkülözhetetlen egy elégedett karrierúthoz. A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanultak.

Így jelentkezhetsz képzésünkre:

1
Add meg adataidat
Kollégáink az adatok feldolgozása után megkeresnek a pontos részletekkel.
2
Oszd meg velünk üzleti céljaidat
Megismerve jelenlegi képességeidet segítünk eldönteni, releváns-e a képzés a számodra. Amennyiben úgy látjuk a te tudásszintedhez nem ez illik, másik tanfolyamot javaslunk.
3
Megegyezünk a fizetési módban
A képzéshez részletfizetési tervet biztosítunk, lehetőséged van a kurzus díját két részletben teljesíteni. Így már csak a számodra kényelmes fizetési formátum kiválasztása marad.
4
Megismerkedünk
Megismerheted az oktatódat, valamint a kurzus kurátorát, aki végigkísér majd a képzés során.
Itt tudsz jelentkezni
Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja! 
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési szabályzatunkat, az Adatkezelési tájékoztatónkat és az Általános szerződési feltételeket.

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.