Profitáló B2B üzleti kapcsolatok online kurzus: sikeres B2B értékesítési folyamatok Segesváry Andrással | Laba üzleti iskola
Teacher

2024.05.02. - 2024.06.11.

B2B Sales a gyakorlatban


Bizalmatlan vásárlók, elhúzódó döntési folyamatok, megváltozott munkakörülmények – úgy érzed, hogy vállalkozásoddal mozgó célpontra lősz?

Oktatónk, Segesváry András, a Nespresso Commercial & E-commerce vezetője megmutatja, hogyan találj lehetőséget minden kihívásban! Csatlakozz most, fedezz fel új piacokat és növeld az eladásaidat!

Ezt a képzést neked ajánljuk, ha:

Értékesítési vezető vagy:

Nemrég kerültél vezetői pozícióba? A siker egy jó csapattal kezdődik! A kurzus során elsajátítod a csapatok motiválásának és ellenőrzésének trükkjeit, így egyenes út vezet majd az értékesítési terv teljesítéséhez.

Felsővezető vagy cégtulajdonos vagy:

Mit kell tenned, hogy a cég növekedni tudjon? Ha átlátod a B2B értékesítési struktúra alapjait, nyert ügyed lesz! Azonnal bevethető, gyakorlati tudás, ügyfélszerzés és üzleti növekedés – jól hangzik, ugye?

Értékesítő, üzletfejlesztő vagy:

Olyan tudást, ötleteket és eszköztárat adunk a kezedbe a B2B-értékesítés területén, amelyeket bevetve új piacokra, ügyfelekre és értékesítési csatornákra találhatsz. Indulj el a sikerhez vezető úton!

Teacher

A kurzusról

Mit, mikor és hogyan?

Mit fogunk tanulni?

Digitális megoldások

Az újgenerációs hideghívások ma már LinkedInen zajlanak. Megmutatjuk, hogyan használd a leghatékonyabban az online kommunikációs csatornákat lead generálásra, konverzióra és az ügyfélciklus meghosszabbítására.

Értékesítési csapat

Az értékesítés: csapatmunka. Megtanítjuk, hogyan válaszd ki és állítsd össze az értékesítési csapatodat a stratégia és eladási célok alapján, és hogyan tartsd meg őket egy hatékony ellenőrzési, motiválási és fejlesztési rendszer felépítésével.

Stratégia és tervezés

B2B-értékesítést csak tervek és elvek alapján végezz. Végigvesszük a B2B-tevékenység legfontosabb mérföldköveit a célmeghatározástól az üzleti terv elkészítéséig, és megmutatjuk, hogyan tartsd magad elképzeléseidhez a munkád során.

Ügyfélkapcsolatok

Az ügyfelet nem elég megszerezni – meg is kell tartani. Meghatározzuk a B2B-ügyféltípusokat, beszélgetünk az adatbázisok jelentőségéről, és olyan eszközöket adunk a kezedbe, mint a Customer Lifecycle Management és az up- és cross-sell technikák.

Mikor és hogyan?

KEZDET
  • 2024.05.02.
FORMÁTUM
  • webinárium
  • házi feladatok
  • visszajelzések/értékelések
MENETREND
  • 6 hét
  • 12 alkalom
  • 18 óra

Az előadóról

Teacher

Segesváry András

B2C Commercial & E-commerce Manager

Az előadóról
  • 10+ év nagyvállalati tapasztalattal rendelkezik különböző szektorokban a B2B sales területén, itthon és külföldön egyaránt.
  • Több esetben teljesen új üzletágak és új eladási területek felépítése fűződik a nevéhez az alapokról a sikeres fenntartható növekedésig, a piacelemzéstől a teljes eladási stratégia meghatározásáig.
  • Kiemelt partnerek megszerzésében és kezelésében széleskörű tapasztalatot szerzett a Zwack Unicum Nyrt.-nél.
  • Jelenleg a Nespresso B2B kereskedelmi vezetője, ahol a teljes B2B-csatorna stratégiájáért és eladásaiért felel, mind a direkt és az indirekt csatornában.
LABA Profitáló B2B üzleti kapcsolatok képzés

A kurzus programja

  • Időtartam:

    2024.05.02. —  2024.06.11.

  • Előadások száma:

    12

Részletes program + Regisztrálok

Kurzus programja

  • 1. alkalom

    B2B, avagy People to People Business
    • Különbségek a B2B és B2C sales között
    • Legfőbb kihívások és azok megoldása a B2B-értékesítésben
    • Az ember fontossága a B2B-ben
  • 2. alkalom

    B2B Sales elemzések
    • A SWOT-analízis fontossága
    • A konkurencia és a piac feltérképezése
    • Értékesítési teljesítmény elemzése
  • 3. alkalom

    Stratégia kialakítása
    • Alapvető célok meghatározása az elemzések alapján
    • Stratégiai célok beépítése az üzleti tervekbe
    • Rövid és hosszú távú stratégiai különbségek meghatározása
  • 4. alkalom

    Hatékony értékesítési csapat felépítése
    • Hatékony szervezet felépítése a stratégia és eladási célok alapján
    • A megfelelő munkaerő felkutatása és kiválasztása
    • A hatékony betanítás módszerei
    • Ellenőrzési rendszer kialakítása
  • 5. alkalom

    Az értékesítési csapat menedzselése
    • Értékesítési terv és KPI-ok kidolgozása
    • Egyéni és csapatszintű célok meghatározása
    • Hatékony motiválási és fejlesztési rendszer felépítése
    • Az egyéni fejlesztés fontossága
  • 6. alkalom

    Az értékesítési csapatról kötetlenül
    • Interaktív alkalom
    • Bónusz rendszer (át)alakítása
    • Kollégák segítése és motiválása
  • 7. alkalom

    B2B értékesítési tölcsér
    • Az értékesítési tölcsér kialakítása
    • Ügyfélciklus a kapcsolatfelvételtől az üzletkötésig
    • A konverzió mértékének meghatározása
  • 8. alkalom

    LinkedIn: az új hideghívás
    • A sikeres LinkedIn-profil alapjai
    • A LinkedIn használata lead generáláshoz
    • Hogyan jussunk el a döntéshozóig a megcélzott partnernél
    • Első találkozó és az „aktív hallgatás” fontossága 
  • 9. alkalom

    Az üzletkötés alapszabályai
    • A B2B-vásárlók lélektana
    • Az ügyféltípusok meghatározása
    • Az előnyök sikeres bemutatása az ügyfélnek
    • Elutasítások kezelése
  • 10. alkalom

    A CRM mint a hosszú távú ügyfélkezelés alapja
    • Adatbázis létrehozása és kezelése
    • Customer Life Cycle Management fontossága
    • Up- és cross-sell technikák a növekedés érdekében
    • Kiemelt partnerek kezelése
  • 11. alkalom

    Az ügyfélmegtartás kihívásai
    • A kapcsolattartás kihívásai és ezekre válaszok
    • Panaszkezelési megoldások
    • Elvesztett ügyfél reaktiválása
  • 12. alkalom

    A tanultak összegzése
    • Kötetlen beszélgetés, workshop
    • Gyakorlati kérdések és válaszok

Így tanítunk

LABA
Felhasználói fiókom

Lépj be a kurzushoz tartozó dedikált platformra - itt találod a személyes fiókod. Nézd az órákat élő közvetítésben vagy felvételről, oszd meg ötleteidet az előadóval, és teljesítsd a feladatokat – mindent megteszünk, hogy kényelmesen tanulhass.

Regisztrálok
Mindig elérhető és mindig segít
Mindig elérhető és mindig segít

Az ügyfelek értékelik a támogatást. Az előadók és a LABA-csapat minden kérdésedre választ ad. Ne félj kérdezni!

Regisztrálok
Eredmény
Tanulni nem egyszerű, de megéri

A házi feladatokat és teszteket az előadók metodológusokkal közösen tervezik meg. Muszáj tanulnod, hogy sikeresen teljesíts és elvégezd a feladatokat. Senki sem ígérte, hogy könnyű lesz, igaz? De ne aggódj, az itt megszerzett tudással már semmi sem lesz lehetetlen.

Regisztrálok
Oklevél
Elismert oklevél a képzésről

A kurzus alatt pontokat szerezhetsz a házi feladatok és tesztek megoldásával. Minél több pontot szerzel, annál jobb értékelést és oklevelet kapsz a kurzus végén.

Regisztrálok

Nézd meg, hogy fog kinézni az önéletrajzod a kurzus elvégzését követően. Megnézem

Támogató anyagok:
Támogató anyagok:
Támogató anyagok:

Prezentációk, fájlok, cikkek, videók, esettanulmányok – minden elérhető egy helyen.

Regisztrálok

A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanulnak

Google
Burger King
Coca-Cola
Delloite
Mercedes
Renault
Shell
Pepsi
Arval
Pepsico
beeline
Burger king
Coca cola
Delloite
Epam
Google
Isida
Mercedes
Pepsi

Itt tudsz jelentkezni

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj!

Töltsd ki a jelentkezési ívet

Kötelező mező

Add meg a telefonszámod

Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja! 

Kötelező mező