Az újgenerációs hideghívások ma már LinkedInen zajlanak. Megmutatjuk, hogyan használd a leghatékonyabban az online kommunikációs csatornákat lead generálásra, konverzióra és az ügyfélciklus meghosszabbítására.
Az értékesítés: csapatmunka. Megtanítjuk, hogyan válaszd ki és állítsd össze az értékesítési csapatodat a stratégia és eladási célok alapján, és hogyan tartsd meg őket egy hatékony ellenőrzési, motiválási és fejlesztési rendszer felépítésével.
B2B-értékesítést csak tervek és elvek alapján végezz. Végigvesszük a B2B-tevékenység legfontosabb mérföldköveit a célmeghatározástól az üzleti terv elkészítéséig, és megmutatjuk, hogyan tartsd magad elképzeléseidhez a munkád során.
Az ügyfelet nem elég megszerezni – meg is kell tartani. Meghatározzuk a B2B-ügyféltípusokat, beszélgetünk az adatbázisok jelentőségéről, és olyan eszközöket adunk a kezedbe, mint a Customer Lifecycle Management és az up- és cross-sell technikák.