A harmadik epizódban Sipos Andreával beszélgetünk, aki a Köpönyeg.hu, a Prezi, a Skyscanner, a Secret Sauce Partners és az OptiMonk cégeknél szerezte több, mint 10 éves szakmai tapasztalatát. Az általa menedzselt szoftverek között találunk havi párszáztól havi 100 millió aktív felhasználóval rendelkező szoftvert is. Az irányítása alatt dolgozó csapatok részvételével készült mobilos applikációk pedig hazai és nemzetközi elismeréseket szereztek. Fő érdeklődési területe a felhasználói problémák azonosítása, megoldások validálása és az eredményt mutató adatok elemzése.
Amiről beszélgettünk:
Mi a pontos feladata egy Product Managernek?
Milyen technikák léteznek a felhasználók igényeinek feltérképezésére?
Mikortól számít sikeresnek egy termék működése?
Mik azok a lépések, amiket sokszor kihagynak a termékfejlesztés során?
Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.