Egy vállalkozás sikeres márkaépítésével kapcsolatban a legelső, amit meg kell érteni az, hogy a brand egy mély és erős kapcsolaton alapszik a fogyasztóval.
Legújabb epizódunkban Bencsik Győző, marketingszakemberrel beszélgettünk a márkamenedzsment rejtelmeiről és izgalmairól. Bencsik Győző több mint 15 éves szakmai tapasztalattal rendelkező marketingorientáltságú felsővezető. Három multinacionális vállalatnál töltött be vezetői pozíciót (Unilever, Egis, Ascendis Health). Tapasztalt startup elindításában (Kifli.hu), és a helyi kkv-k marketingmunkájának a strukturálásában, egy arany Effie (Lipton tea) és egy egy ezüst Effie (Magnum jégkrém) -díjjal kitüntetett szakember.
Amiről beszélgettünk:
- A brand építés nehézségeiről.
- Mi a feladata egy brand managernek?
- Milyen eredményekért felelős egy brand manager?
- Mitől lesz valaki jó brand manager?
- Hogyan teremtsünk értéket a márkán keresztül?
- Hogyan dolgozhatunk egy olyan márkával, amivel nem tudunk azonosulni?
- Hogyan tud egy márka kitűnni a reklámzajból?
- Milyen történeteket mesélhetünk el a márkán keresztül?
- Mitől lesz egy márka sikeres?
- Honnan tudhatja egy brand menedzser, hogy a márkakommunikáció rossz irányba megy és hogyan tud gyorsan változtatni ezen?
Iratkozz fel az "Okosnak lenni jó" Podcastre: Google podcast, Apple Podcasts, Spotify.