LABA Tartalomgyár

A márka tölti fel tartalommal a nevet és a logót

Interjú Bencsik Győző marketingszakemberrel

img-marketinghu-60ca652f69275013046946-min-64e5cf695baef128272555.jpg

A márka tölti fel tartalommal a nevet és a logót

00:00

Egy vállalkozás sikeres márkaépítésével kapcsolatban a legelső, amit meg kell érteni az, hogy a brand egy mély és erős kapcsolaton alapszik a fogyasztóval.

Legújabb epizódunkban Bencsik Győző, marketingszakemberrel beszélgettünk a márkamenedzsment rejtelmeiről és izgalmairól. Bencsik Győző több mint 15 éves szakmai tapasztalattal rendelkező marketingorientáltságú felsővezető. Három multinacionális vállalatnál töltött be vezetői pozíciót (Unilever, Egis, Ascendis Health). Tapasztalt startup elindításában (Kifli.hu), és a helyi kkv-k marketingmunkájának a strukturálásában, egy arany Effie (Lipton tea) és egy egy ezüst Effie (Magnum jégkrém) -díjjal kitüntetett szakember.

Amiről beszélgettünk:

Iratkozz fel az "Okosnak lenni jó" Podcastre: Google podcastApple PodcastsSpotify.