Mitől jó a fogyasztóközpontú marketing | LABA üzleti iskola
Для отслеживания статуса заказа — авторизируйтесь
Введите код, который был выслан на почту Введите код с SMS, который был выслан на номер
Код действителен в течение 5 минут Код с sms действителен в течение 5 минут
Вы уверены, что хотите выйти?
Сеанс завершен
На главную
LABA Tartalomgyár

Keresés

Mitől jó a fogyasztóközpontú marketing

Beszélgetés Peresztegi Ágnessel.

new-pic7-6486c96523196350160696.jpg

Mitől jó a fogyasztóközpontú marketing

00:00

Az első epizódban Peresztegi Ágnessel beszélgetünk, aki 15 éves marketing tapasztalattal rendelkezik. Eddig 5 nemzetközi nagyvállalatnál dolgozott (Unilever, Mars, Heineken, Vodafone, Molson Coors), jelenleg pedig a saját szakmai- és emberi fejlődésére koncentrál. A beszélgetés során elárulta, hogy miért hisz a fogyasztóközpontú marketingben, min múlik, hogy egy vállalat milyen gyorsasággal reagál egy váratlan eseményre és azt is, hogy milyen könyveket ajánl a téma iránt érdeklődőknek.

Amiről beszélgettünk:

  • Mit jelent a fogyasztóközpontú marketing? 
  • Hogyan hatott a járvány a marketing szakmára?
  • Mik a trendek a hazai és a nemzetközi piacon?
  • Hogyan válik egy márka trendteremtővé?
  • Hogyan határozzuk meg a célcsoportot?
  • Milyen a jó stratégiai gondolkozás?

Iratkozz fel az "Okosnak lenni jó" Podcastre: Google Podcasts, Spotify.