Az első epizódban Peresztegi Ágnessel beszélgetünk, aki 15 éves marketing tapasztalattal rendelkezik. Eddig 5 nemzetközi nagyvállalatnál dolgozott (Unilever, Mars, Heineken, Vodafone, Molson Coors), jelenleg pedig a saját szakmai- és emberi fejlődésére koncentrál. A beszélgetés során elárulta, hogy miért hisz a fogyasztóközpontú marketingben, min múlik, hogy egy vállalat milyen gyorsasággal reagál egy váratlan eseményre és azt is, hogy milyen könyveket ajánl a téma iránt érdeklődőknek.
Amiről beszélgettünk:
- Mit jelent a fogyasztóközpontú marketing?
- Hogyan hatott a járvány a marketing szakmára?
- Mik a trendek a hazai és a nemzetközi piacon?
- Hogyan válik egy márka trendteremtővé?
- Hogyan határozzuk meg a célcsoportot?
- Milyen a jó stratégiai gondolkozás?
Iratkozz fel az "Okosnak lenni jó" Podcastre: Google Podcasts, Spotify.