LABA Tartalomgyár

Mitől jó a fogyasztóközpontú marketing

Beszélgetés Peresztegi Ágnessel.

image.hu-5f2d6a5165439167785903.jpg

Mitől jó a fogyasztóközpontú marketing

00:00

Az első epizódban Peresztegi Ágnessel beszélgetünk, aki 15 éves marketing tapasztalattal rendelkezik. Eddig 5 nemzetközi nagyvállalatnál dolgozott (Unilever, Mars, Heineken, Vodafone, Molson Coors), jelenleg pedig a saját szakmai- és emberi fejlődésére koncentrál. A beszélgetés során elárulta, hogy miért hisz a fogyasztóközpontú marketingben, min múlik, hogy egy vállalat milyen gyorsasággal reagál egy váratlan eseményre és azt is, hogy milyen könyveket ajánl a téma iránt érdeklődőknek.

Amiről beszélgettünk:

Iratkozz fel az "Okosnak lenni jó" Podcastre: Google Podcasts, Spotify.

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.