LABA Tartalomgyár

Egy marketinges tudjon azonosulni a márkával

A podcast vendége Karczub-Lehoczky Fanni, marketingvezető, a Marketing a gyakorlatban című kurzus oktatója

podcast-image-61d56d4421ae2642787152.png

Egy marketinges tudjon azonosulni a márkával

00:00

A marketinget legtöbbször csak a vásárlásra ösztönző tevékenységek szinonimájaként használják, pedig a gyakorlatban sokkal többről szól.

Néhány kérdés, amire választ kerestünk:

– Miért nem igaz, hogy a marketing egyenlő a reklámmal?

– Miben különböznek egy nyugat-európai és egy magyar fogyasztó vásárlási szokásai?

– Milyen tartós hatása volt a járványnak a marketing világára?

– Máshogy tekint egy fogyasztó egy márkára ma, mint évekkel ezelőtt?

– Milyen tényezőket vegyünk figyelembe, amikor kitűzzük az aktuális célszámainkat?

– Miért fontos bizonyos csatornák helyett a vásárlói útra koncentrálni?

– Mire kell odafigyelni, amikor influenszerekkel dolgozunk együtt?

– Hogyan vezessünk be egy új terméket a piacra?

– A növekvő bevételeken kívül milyen fokmérői vannak a sikeres marketingtevékenységnek?

– Milyen készségekre van szüksége egy jó marketingesnek?

Iratkozz fel az „Okosnak lenni jó" Podcastre: Google podcastApple PodcastsSpotify.

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.