Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale
smile
2 kurzus, most 1 áráért!*
LABA Tartalomgyár

Egy marketinges tudjon azonosulni a márkával

A podcast vendége Karczub-Lehoczky Fanni, marketingvezető, a Marketing a gyakorlatban című kurzus oktatója

podcast-image-61d56d4421ae2642787152.png

Egy marketinges tudjon azonosulni a márkával

00:00

A marketinget legtöbbször csak a vásárlásra ösztönző tevékenységek szinonimájaként használják, pedig a gyakorlatban sokkal többről szól.

Néhány kérdés, amire választ kerestünk:

– Miért nem igaz, hogy a marketing egyenlő a reklámmal?

– Miben különböznek egy nyugat-európai és egy magyar fogyasztó vásárlási szokásai?

– Milyen tartós hatása volt a járványnak a marketing világára?

– Máshogy tekint egy fogyasztó egy márkára ma, mint évekkel ezelőtt?

– Milyen tényezőket vegyünk figyelembe, amikor kitűzzük az aktuális célszámainkat?

– Miért fontos bizonyos csatornák helyett a vásárlói útra koncentrálni?

– Mire kell odafigyelni, amikor influenszerekkel dolgozunk együtt?

– Hogyan vezessünk be egy új terméket a piacra?

– A növekvő bevételeken kívül milyen fokmérői vannak a sikeres marketingtevékenységnek?

– Milyen készségekre van szüksége egy jó marketingesnek?

Iratkozz fel az „Okosnak lenni jó" Podcastre: Google podcastApple PodcastsSpotify.

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.