A marketinget legtöbbször csak a vásárlásra ösztönző tevékenységek szinonimájaként használják, pedig a gyakorlatban sokkal többről szól.
Néhány kérdés, amire választ kerestünk:
– Miért nem igaz, hogy a marketing egyenlő a reklámmal?
– Miben különböznek egy nyugat-európai és egy magyar fogyasztó vásárlási szokásai?
– Milyen tartós hatása volt a járványnak a marketing világára?
– Máshogy tekint egy fogyasztó egy márkára ma, mint évekkel ezelőtt?
– Milyen tényezőket vegyünk figyelembe, amikor kitűzzük az aktuális célszámainkat?
– Miért fontos bizonyos csatornák helyett a vásárlói útra koncentrálni?
– Mire kell odafigyelni, amikor influenszerekkel dolgozunk együtt?
– Hogyan vezessünk be egy új terméket a piacra?
– A növekvő bevételeken kívül milyen fokmérői vannak a sikeres marketingtevékenységnek?
– Milyen készségekre van szüksége egy jó marketingesnek?
Iratkozz fel az „Okosnak lenni jó" Podcastre: Google podcast, Apple Podcasts, Spotify.