Marketingoldalról túl sok jelentősége már nincs a lájkszámnak | Laba üzleti iskola
Для отслеживания статуса заказа — авторизируйтесь
Введите код, который был выслан на почту Введите код с SMS, который был выслан на номер
Код действителен в течение 5 минут Код с sms действителен в течение 5 минут
Вы уверены, что хотите выйти?
Сеанс завершен
На главную
LABA Tartalomgyár

Keresés

Marketingoldalról túl sok jelentősége már nincs a lájkszámnak

Interjú Györke Ádám, digitálismarketing-szakemberrel

1-6111339973f4c551804307-min-64468bc2b67d8494692634.jpg

Marketingoldalról túl sok jelentősége már nincs a lájkszámnak

00:00

Miben különbözik a hagyományos marketing a digitális marketingtől? Hogyan lehet mérni az eredményeket és mikor számít sikeresnek egy kampány? Milyen irányba halad a digitális marketing világa? Többek között ezekre a kérdésekre kaptunk választ Györke Ádám, digitális marketing szakembertől. 

Amiről beszélgettünk:

  • Miben különbözik az online és offline marketing?
  • Hogyan tűnhetünk ki a versenytársaink közül?
  • Milyen alapvető hibákat követnek el a cégek egy online marketingkampány tervezésénél?
  • Hogyan tudjuk mérni, hogy sikeres volt a kampányunk?
  • Mi az a content marketing és hogyan tudjuk jól csinálni?
    Hogyan reagáljunk a negatív kommentekre a social media felületeken?
  • Hogyan értsük meg a fogyasztókat?
  • Mennyire hatásosak az influencer kampányok?
  • Számítanak még a like-ok?
  • Hogyan álljunk neki egy webshop felépítésének?

Iratkozz fel az "Okosnak lenni jó" Podcastre: Google podcastApple PodcastsSpotify.