LABA Tartalomgyár

Marketingoldalról túl sok jelentősége már nincs a lájkszámnak

Interjú Györke Ádám, digitálismarketing-szakemberrel

1-6111339973f4c551804307.png

Marketingoldalról túl sok jelentősége már nincs a lájkszámnak

00:00

Miben különbözik a hagyományos marketing a digitális marketingtől? Hogyan lehet mérni az eredményeket és mikor számít sikeresnek egy kampány? Milyen irányba halad a digitális marketing világa? Többek között ezekre a kérdésekre kaptunk választ Györke Ádám, digitális marketing szakembertől. 

Amiről beszélgettünk:

Iratkozz fel az "Okosnak lenni jó" Podcastre: Google podcastApple PodcastsSpotify.

 

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.