Ebben az epizódban Tüzes Imrével beszélgetünk, aki a Vodafone, a Central Media Group és a Profession.hu cégeknél szerezte a több mint 14 éves szakmai tapasztalatát. A Profession.hu az elmúlt években az egyik legnagyobb üzleti növekedést felmutató digitális hazai vállalat, és ebben Imrének is nagy szerepe volt üzletfejlesztési igazgatóként. Az irányítása alatt bevezetett fejlesztések látványos sikereket eredményeztek a cég életében. Imrét most arra kértük, hogy meséljen magáról, az üzletfejlesztői szakma kihívásairól és a magyar KKV szektorról.
Amiről beszélgettünk:
- Mi a különbség az üzletfejlesztés és a sales tevékenység között?
- Mi az üzletfejlesztés szentháromsága?
- Mikor van szüksége egy vállalatnak üzletfejlesztőre?
- Mi jellemzi a mai magyar KKV szektort és miben hozhat megoldást az üzletfejlesztői megközelítés?
- Hogyan válik valaki üzletfejlesztővé? Létezik klasszikus karrierút?
- Melyek a feladatai egy üzletfejlesztőnek?
- Hogyan fejlessze magát egy üzletfejlesztő?
Iratkozz fel az "Okosnak lenni jó" Podcastre: Google podcast, Apple Podcasts, Spotify.