Munkáltatói márkát építeni nem könnyű, de annál fontosabb feladat. Mert ahogy mondani szokták: munkáltatói márkája minden cégnek van, még annak is, amelyik nem foglalkozik vele. Vendégünk Vass Melinda, az Employer Branding Stratégia kurzusunk oktatója volt, akivel a következő kérdésekre kerestük a választ:
[0:42] Miért fontos egy jó munkáltatói márkát kialakítani?
[2:07] Mennyi idő után látszik a munkáltatóimárka-építés gyümölcse?
[4:02] Milyen problémákra nyújt megoldást a munkáltatói márka tudatos építése?
[6:17] Magyarországon mennyire figyelnek oda az employer brandingre a vállalkozások?
[6:57] Miért nem foglalkoznak ezzel sokan tudatosabban?
[8:56] Elsősorban a meglévő, vagy a leendő munkavállalóknak építjük a munkáltatói márkánkat?
[10:05] Hogyan lehet bevonni a munkavállalókat a cég életébe, ha home office-ban dolgoznak?
[11:45] Hogyan mérhető az employer brandinggel foglalkozó szakember munkájának eredménye?
[14:09] Mennyire más mértékű az átfedés a munkavállalói és a munkaadói értékrend között egy svéd és egy magyar cégnél? Van esély arra, hogy Magyarországon is elterjedjenek a svéd gyakorlatok?
[19:22] Még mindig az anyagi stabilitás a legfontosabb szempont a munkahelyválasztásnál?
[21:06] Milyen eszközei vannak egy vállalatnak arra, hogy megmutassa, tud reagálni a munkavállalói igényekre?
[25:02] A gyerekvállalást támogató programok mennyire fontosak a munkahelyválasztásnál?
[27:11] Sokat lehet mostanában hallani a 4 napos munkahétről – mennyire reális, hogy ez elterjedjen?
[28:50] Jelenleg mik a legújabb nemzetközi trendek az employer brandingben?
Ha tetszett az adás, iratkozz fel az „Okosnak lenni jó” Podcastre:
Google podcast, Apple Podcasts, Spotify.