ÉLŐ, ONLINE KURZUS

ÜZLETI
ELEMZÉS
KEZDŐKNEK

SZEREZZ 15 (PMI) PDU PONTOT!
BŐVEBBEN
ÉLŐ, ONLINE KURZUS EGY TAPASZTALT ÜZLETI ELEMZŐ VEZETÉSÉVEL
IDŐPONT:
2022. OKTÓBER 26. – NOVEMBER 30.
MENETREND:
5 HÉT
HÉTFŐ & SZERDA
18:00

Sajátítsd el az üzleti elemzés alapjait – azonosítsd hatékonyan az üzleti igényeket, kövesd nyomon a változásokat, és készíts átlátható kimutatásokat. Vértezd fel magad olyan elemzői eszköztárral, amelyet alkalmazva hatékonyan járulhatsz hozzá a projektek sikeréhez! Nagy Péter, a Régiók Európai Bizottsága üzleti elemzője megtanítja, hogyan értelmezd és kezeld az adatokat, és hogyan fejleszd elemzőkészséged!

Új, céged értékeivel összhangban álló megoldásokat keresel? Gyakorlati fókuszú kurzusunkon elsajátíthatod az üzleti elemzés alapjait – megmutatjuk, hogyan azonosítsd az üzleti igényeket, dolgozz ki elemzési tervet, kövesd nyomon a változásokat, és értékeld egy projekt eredményeit.

MAGADRA ISMERTÉL?
NEKED AJÁNLJUK A KURZUST, HA:

  • KEZDŐ ÜZLETI ELEMZŐ, PROJEKTMENEDZSER VAGY

    Bővítsd, rendszerezd tudásod és készségeid, hogy előrébb léphess a karrieredben. Tanuld meg, hogyan járulhatsz hozzá hatékonyan egy projekt sikeréhez!

  • KARRIERVÁLTÓ VAGY

    Szerezz átfogó, gyakorlati tudást az üzleti elemzésről – az alapvető eszközökről és módszerekről, valamint a legfontosabb készségekről és ismeretekről. Vágj bele az üzleti elemzői karrierbe!

  • FEJLESZTŐ VAGY IT-SZAKEMBER VAGY

    Tanuld meg szervezetten használni az üzleti elemzők által alkalmazott technikákat. Ismerd meg a követelményfejlesztés teljes életciklusát!

  • DÖNTÉSHOZÓI POZÍCIÓT TÖLTESZ BE AZ ÜZLETI SZEKTORBAN

    Vezesd a projektcsapatokat biztos kézzel a siker felé vezető úton! Teljes képet kapsz arról, hogyan kezeld az üzleti élet állandó változásait, és hogyan hozz jó döntéseket a projektek elindításával kapcsolatban.

AZ ÜZLETI ELEMZŐK KULCSSZEREPET TÖLTENEK BE A VÁLLALAT HATÉKONYSÁGÁBAN.

Mit csinál egy üzleti elemző?

Az üzleti elemzők hidat képeznek az IT-csapat és az üzleti partnerek között. A folyamatokat megértve határozzák meg a követelményeket, illetve javaslatokat, jelentéseket készítenek a vezetők és az érdekelt felek számára. Képzésünkön megismerkedsz az üzleti elemzés lépéseivel, miközben megérted az elemzők szerepét és felelősségi körét egy projektcsapaton belül.

Mit fogsz tanulni?

A kurzus során igényelemzési technikákkal ismerkedsz meg, és betekintést nyersz a folyamatmodellezés módszereibe. Bepillantást nyersz az üzleti folyamatok felderítésére és optimalizálására használt eszközök kiválasztásába és alkalmazásába. Megtanulod, hogyan kezeld és hajtsd végre a vállalaton belüli változásokat, és miképp tedd ezt a folyamatot egyszerűbbé és eredményesebbé minden résztvetvő számára. Kezedbe adjuk az eszközkészletet, ami egy igazán sikeres üzleti elemzői karrierhez szükséges!

A KURZUSRÓL
01
ÜZLETI ELEMZÉS A GYAKORLATBAN
A kurzus során megvizsgáljuk a különböző problémák megoldásait, megértjük, mi és hogyan fordulhat rosszra, és rangsoroljuk a folyamat során jelentkező feladatokat. Megismered az üzleti problémák azonosításához használt megközelítéseket és módszereket, és megtanulod, milyen technikákat alkalmazz a feladatok sikeres elvégzéséhez. Lesd el az érdekelt felekkel való együttműködés fortélyait, elemezd a projektek eredményeit, és növeld hatékonyságukat!
02
A KÖVETELMÉNYEK KEZELÉSE
Bevezetünk az igények felderítésének és követelményekké alakításának lépéseibe és módszereibe, valamint az üzleti elemző szerepkörének rejtelmeibe is. Értsd meg a különbséget a funkcionális és a nem funkcionális követelmények között, és kóstolj bele az összegyűjtött követelmények elemzésének és modellezésének módszereibe. Ismerkedj meg a követelményéletciklus-menedzsment fogalmával és az üzleti elemzésben és projekttervben használt dokumentumok elkészítésével.
03
ESZKÖZÖK ÉS TECHNIKÁK
TECHNIKÁK

Ismerd meg a leghatékonyabb eszközöket és technikákat, mert ez neked is segíthet abban, hogy új és jobb megoldásokat találj, és sikeresebbé tehesd a cégedet! Megismerkedsz az MS Visio, a draw.io / diagrams.net és az Enterprise Architect szoftverekkel. Kurzusunkon azokat a kulcsfontosságú eszközöket vizsgáljuk meg, amelyek segítenek egy vállalat problémáinak hatékony megoldásában.

ELŐADÓ
  • Jelenleg a Régiók Európai Bizottsága (Európai Unió) üzleti elemzője.
  • Üzleti elemző és csoportvezető pozíciót töltött be a NEXON-nál, Magyarország piacvezető bér- és humánügyviteli szoftverfejlesztőjénél.
  • 10+ éves tapasztalatot gyűjtött multinacionális környezetben, olyan vállalatoknál, mint az Allianz Hungária és a Hewlett-Packard.
  • Azon kevesek közé tartozik Magyarországon, akik rendelkeznek a Project Management Institute PMI-PBA® (Professional Business Analyst) vizsgájával.
  • Célja, hogy az üzleti elemzés a vállalati projektkultúra szerves részévé válhasson Magyarországon is.
PROGRAM
01
OKTÓBER 26. SZERDA, 18:00
Bevezetés az üzleti elemzésbe
  • Az üzleti elemző szerepköre
  • Készségek
  • Projektmenedzser vagy üzleti elemző?
  • Stakeholderek
  • Az üzleti elemzés helye és folyamata
BŐVEBBEN
02
NOVEMBER 2. SZERDA, 18:00
Igények és lehetőségek
  • Mi kell az üzletnek?
  • A szervezeti célok és hatásuk
  • Jelen, jövő és a gap
  • Az üzleti elemző eszköztára
  • Üzleti esettanulmány – Business Case
  • Projektindító dokumentum
BŐVEBBEN
03
NOVEMBER 7. HÉTFŐ, 18:00
Az Érintettekről
  • Hogyan találjuk meg őket?
  • Mit kell tudni róluk?
  • Az üzleti elemző eszközei
  • Együttműködési lehetőségek a projektmenedzser és az üzleti elemző között
BŐVEBBEN
04
NOVEMBER 9. SZERDA, 18:00
Az üzleti elemző is tervez
  • Tervezés – mikor és miért?
  • Mi legyen a tervben?
  • Tesztelés
  • Tervezni a tervezhetetlent – változáskezelés
  • Tervezetten eljutni a jövőbe
  • A tervezés projektben betöltött helye
BŐVEBBEN
05
NOVEMBER 14. HÉTFŐ, 18:00
Követelmények gyűjtése
  • Honnan?
  • Követelmények típusai
  • A „jó” követelmény, avagy a tulajdonságok tulajdonságai
  • Mit kezdjünk a követelményekkel?
BŐVEBBEN
06
NOVEMBER 16. SZERDA, 18:00
Követelmények elemzése
  • Elemzés – mikor és miért?
  • Az elemzés folyamata és lépései
  • Követelmények priorizálása és ellenőrzése
  • Modellezés
BŐVEBBEN
07
NOVEMBER 21. HÉTFŐ, 18:00
Követelmények dokumentálása
  • BRD és SDS – különbségek, készítés módja
  • Adaptív és prediktív „dokumentáció”
  • Backlog és követelmény lista
  • Az elfogadási kritériumok
BŐVEBBEN
08
NOVEMBER 23. SZERDA, 18:00
Követhetőség, átláthatóság, monitorozás
  • A Traceability mátrix és szerepe
  • Alapkövetelmények (baseline)
  • A változások kezelése
  • Roadmap
BŐVEBBEN
09
NOVEMBER 28. HÉTFŐ, 18:00
Értékelés
  • Mi ez és mikor kell?
  • Tesztelés és a BA
  • A megoldás értékelése
  • Az elfogadás – amikor végre vége
BŐVEBBEN
10
NOVEMBER 30. SZERDA, 18:00
A deszantos üzleti elemző – miután a projekt elindult
  • Ami nélkül túl kockázatos…
  • …és amit még megtehetsz, ha már benne vagy
BŐVEBBEN
REGISZTRÁCIÓ
A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj!
NÉV
This is required field!
E-MAIL
This is required field!
TELEFONSZÁM
This is required field!
A „Jelentkezem” gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az
Adatkezelési szabályzatot, az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.
Done
You have been signed up successfully. Please, check your inbox.

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.