Marketingstratégiák a szépségiparban | Laba üzleti iskola
Élő, online workshop

Marketing-
stratégiák a szépségi-
parban

Ludman Fruzsina

2024. augusztus 12–14. 18:00–21:00

Ludman Fruzsina
A Blanc Creative Studio társalapítója,
a FruzsInsta tulajdonosa

 

Ismerd meg a szépségipar vezető marketingstratégiáit háromnapos workshopunkon, és járj a versenytársaid előtt a kampánytervezésben!

Megmutatjuk, hogyan növelheted akár 20-30%-kal az elérést a célcsoport pontosabb meghatározásával, friss trendekkel és analitikával, hogy a márkád neve egy legyen a minőségi szépségápolással.

  • A szépségipar speciális marketingtechnikái
  • A célközönség feltérképezése, fogyasztói magatartás
  • 10+ digitálismarketing-eszköz; SEO és PPC a gyakorlatban
  • Hatékony stratégiaalkotás a legújabb trendek mentén
  • KPI-ok meghatározása és mérése
  • Kollaborációs technikák és esettanulmányok

Kiknek szól a workshop?

Audience icon
Beauty influencereknek
Imádsz tartalmat gyártani, és szívesen működnél együtt céges partnerekkel? A workshopon piacvezető stratégiákat kapsz a kreatív tartalmak előállításához. Emellett megismered a sikeres együttműködés receptjét, hogy posztról posztra növelhesd a követőbázisod.
Szépségipari vállalkozóknak
A saját márkádat szeretnéd az élvonalban látni, de nem ismered pontosan a célcsoportodat? Segítünk meghatározni és elérni a közönséged, illetve olyan digitálismarketing-gyakorlatokat ismersz meg, amelyekkel a márkád ki fog tűnni a versenytársak közül.
Marketingeseknek a szépségiparban
Hatékonyabb kampányokat szeretnél tervezni? Megmutatjuk, hogyan optimalizáld és mérd a marketingtevékenységek teljesítményét a megfelelő KPI-ok segítségével. Ezenfelül friss tudást szerzel a legújabb trendekről, amelyeket azonnal felhasználhatsz a munkádban.
WORKSHOP-
PROGRAM
  • 1. alkalom – augusztus 12.
    Bevezetés a szépségiparba

    • Elméleti alapozás: Átfogó kép a szépségiparról mint piacról
    • Fogyasztói magatartás: A szépségipari fogyasztók viselkedésének és preferenciáinak elemzése
    • Trendek: Aktuális trendek és jövőbeni irányzatok a szépségiparban

  • 2. alkalom – augusztus 13.
    Digitálismarketing-eszközök és stratégiaalkotás

    • Platformok: A legfontosabb digitálismarketing-platformok és azok sajátosságai a szépségiparban
    • Eszközök: Digitálismarketing-eszközök részletes bemutatása, beleértve a közösségi média, SEO, PPC és influencer marketing
    • Stratégiaalkotás: Hatékony digitálismarketing-stratégiák kidolgozása, figyelembe véve a szépségipari sajátosságokat

  • 3. alkalom – augusztus 14.
    Kampánytervezés a gyakorlatban

    • Marketingterv elemei: Komplex marketingterv összeállítása a szépségiparban
    • KPI-ok meghatározása: Kulcs teljesítménymutatók (KPI-ok) meghatározása és mérése
    • Gyakorlatok: Gyakorlati alkalmazások, esettanulmányok és valós példák elemzése, haladó marketingtechnikák bemutatása

Regisztrálok

Kötelező mező
Kötelező mező
Kötelező mező
Kötelező mező