Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale
smile
2 kurzus, most 1 áráért!*
LABA Tartalomgyár

Az öt legjobb hírlevélküldő szoftver

Manapság már nehezen képzelhető el magára valamit is adó vállalkozás hírlevelek nélkül, hiszen kulcskérdés az ügyfeleinkkel való folyamatos kapcsolattartás. A következő programokat érdemes kipróbálni!

830-x-350-100-615aae03d8b40783547737.jpg

Számos szoftver található a piacon erre a feladatra, nem könnyű a legjobbat megtalálni közöttük, mi azonban adunk néhány támpontot, hogy a döntést megkönnyítsük. Az ár is egy kétségtelenül fontos szempont, ugyanakkor az ingyenes verziókból sokszor épp azok a funkciók hiányoznak, amellyel a cég hatékonyan növelhetné a bevételét: vagyis az árnál sokkal fontosabb, hogy a szoftver kitermeli-e az árát.

Milyen legyen?

Egy igazán jó hírlevélküldő alkalmazás könnyen automatizálható, rugalmas, és könnyen kezelhető. A legjobb, ha a már működő kampányainkat automatizálni tudjuk, így egy folyamatos körforgást létrehozva, ahol a hirdetést feliratkozás majd eladás követi. Szintén kulcsfontosságú, hogy az ügyfelek könnyen, gyorsan tudjanak feliratkozni, ne kelljen 5-6 oldalon keresztülnavigálniuk magukat, ebben a labirintusban ugyanis könnyen elveszíthetjük a leendő ügyfeleinket. A felhasználói igények szempontjából a másik fontos szempont, hogy a szoftver adjon lehetőséget a szegmentálásra: vagyis az ügyfeleinket érdeklődési körük mentén csoportokra osztva épp olyan ajánlatokkal érjük el, ami számukra releváns. Nézzünk meg most 5 különböző szoftvert, amik között biztosan találunk az igényeinknek megfelelőt! 

1. ActiveCampaign

Feltételek mentén alakított e-mail kampányok automatizálásában a legerősebb ez a szoftver: a boxokban lévő feltételeket csak egymás alá kell húznunk, hogy felépítsünk egy automatizált rendszert. A felhasználók szegmentálását címkézéssel oldja meg a program, ez kényelmesebb megoldás, mintha külön listákba kellene őket rendezni vagy más mappákba mozgatni. Menürendszere magyarul is elérhető, könnyen integrálható más programokkal – így például a Wordpress-szel – számos oktatóanyag segíti a kezelését és a visszajelzések alapján az ügyfélszolgálat is hatékony, könnyen elérhető. Lehetőséget ad a szöveg tesztelésére is: megtehetjük, hogy kiküldjük a mailek egy részét A és B verzióval, és meglátjuk, melyikre kattintanak többen, majd ezzel folytatjuk a továbbiakban. Ahogy a külföldi szolgáltatóknál általában, az Active Campaign-nál is a feliratkozók száma alapján kell fizetnünk, az már rajtunk múlik, mennyire használjuk ki a listánkat, és ingyenesen is ki tudjuk próbálni.

Kapcsolódó kurzusok:

2. Mailmaster (SalesAutopilot)

A lehetőségek végtelen tárházát rejti a Mailmaster, gyakorlatilag bármit meg lehet vele oldani: ez ugyanakkor a hátránya is, a kezelőfelület ugyanis kicsit túl technikaira sikerült. A hírlevelek felépítésére, a címlista szegmentálására is kínál lehetőségeket. A Magyarországon nagyon népszerű hírlevélküldő szoftver külső szerveren fut, vagyis nincs szükség telepítésre, regisztráció után azonnal használható. Szintén a külső szerver előnye, hogy méret tekintetében rugalmas: sok ezer címzettet is jól tud kezelni. Ahogy a többi szoftver esetében, itt is elérhető ingyenes próbaverzió, majd négy különböző csomagból választhatunk, mindegyik korlátlan emailküldési lehetőséget biztosít.

3. Mailchimp

Angol nyelvű szoftver ugyan, de itthon is sok vállalkozás használja: bár a menü kezeléséhez kell egy alap angol nyelvtudás, a hírlevelek tartalma és a feliratkozás teljesen magyar nyelvre szabható. Sok automatizálás megoldható a Mailchimppel, de ebben jócskán elmarad a Mailmaster vagy az Active Campaign mögött. Hátránya, hogy az egylépcsős feliratkozás csak némi programozás után érhető el. Az árazása viszont ideális egy induló vállalkozás számára: a feliratkozók száma alapján szabják a díjaikat, az ingyenes verzió 2000 címig használható – jóllehet itt a funkciók egy része korlátozott. 

4. Webgalamb

Saját szerverre telepíthető, és ott futtatott hírlevélkezelő szoftver, így a költségei könnyebben kalkulálhatóak: egyszer kell megvenni a programot, az üzemeltetés költségei így alacsonyabbak, mint az előző alternatíváknál. A saját szerveren futtatás hátránya azonban, hogy bizonyos címlistaméret felett nehézkesebb a használata: a szerverszolgáltatók általában korlátozzák az óránként kiküldhető e-mailek számát, hogy ne kerüljenek spam listára, így a Webgalamb olyan vállalkozásoknak ideális, akiknek legfeljebb ötezer feliratkozójuk lesz.

5. Hubspot

Legnagyobb előnye, hogy nem egyszerű hírlevélküldő, hanem komplett CRM (ügyfélkapcsolat-menedzsment) rendszerhez kapunk hozzáférést: ezzel pedig a feliratkozóinknak igazán személyre szabhatjuk a kiküldendő levelket, ráadásul hatékonyan automatizálhatjuk mindezt. Az ügyfeleket profiljuk, aktivitásuk alapján is szegmentálhatjuk, a hírleveleket pedig egyszerű drag-and-drop módszerrel állíthatjuk össze, melyben számos sablon van a segítségünkre. A Hubspot szintén kínál tesztelési lehetőséget, hogy eldönthessük, melyik tárgy vagy hírlevélszöveg hatékonyabb a közönségünknél. Ez a szoftver is kínál ingyenes próbalehetőséget, és az ingyenes verziója havi 2000 e-mailig használható, így induló vállalkozásoknak jó választás lehet.

Kapcsolódó kurzusok:

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.