ÉLŐ ONLINE KURZUS

MODERN PR & KOMMUNIKÁCIÓ

OZOLI GÁBOR HEAD OF CONTENT MOL GROUP

ÉLŐ ONLINE KURZUS EGY TAPASZTALT STRATÉGIAI VEZETŐVEL

IDŐPONT:

2023. ÁPRILIS 20. - MÁJUS 25.

MENETREND:

6 HÉT

KEDD & CSÜTÖRTÖK

18:00

A PR-nak nemcsak üzeneteket kell közvetítenie, hanem értéket is. Globalizált, felgyorsult világunkban azok a vállalkozások tudnak sikeresek maradni, akik képesek kommunikációjuk stratégiai tervezésére, és a gyors és hatékony reagálásra krízis és válság idején.

Ennek a stratégiai vállalati kommunikációnak a kialakításához és megvalósításához nyújtunk szakmai segítséget.

MAGADRA ISMERTÉL? NEKED AJÁNLJUK A KURZUST, HA:

  • KOMMUNIKÁCIÓS SZAKEMBER VAGY

    Pár éve dolgozol a szakmában, és növelnéd a szaktudásodat. Célod az új eszközök elsajátítása a PR dinamikusan változó területén

  • PR-VEZETŐ VAGY

    Rendszerezni szeretnéd a tapasztalataidat, frissíteni az ismereteidet, és elemezni az iparág legújabb eseteit, trendjeit

  • VEZETŐ, FELSŐVEZETŐ, BOARD TAG VAGY

    A kommunikáció nem a fő tevékenységed, de felelős vagy ezért a területért is, és szeretnél megfelelő szakmai biztonsággal nyúlni a felmerülő feladatokhoz

  • TULAJDONOS VAGY

    A kurzuson átvesszük azokat az eszközöket, amelyek segítenek a vállalkozásod nyilvánossággal való kapcsolatának hatékony kezelésében

KOMMUNIKÁCIÓ: AZ ÜZLETI CÉLOK ELÉRÉSÉNEK ESZKÖZE

  • A közvélemény jó barát, de ezt a barátságot ápolni kell

    Egy vállalat sosem maradhat csendben. Megtanítjuk, hogyan építs ki jó kapcsolatot a média képviselőivel és influencerekkel, illetve hogyan reagálj a megváltozott igényekre, felhasználói szokásokra. A vállalat ismertsége és megítélése hatással van az üzleti életre és jelentősen meghatározza a cég sikereit. A kurzus után képes leszel a megfelelő tartalmakon keresztül alakítani és formálni a cégről alkotott képet a közvéleményben. Ha nem irányítod a vállalat kommunikációját, ki vagy téve a vállalat hírnevére veszélyt jelentő tényezőknek.

  • Narratíva - Ha a márkád beszélni tudna

    A kurzuson megmutatjuk, hogyan lehet izgalmas narratívát kialakítani egy adott márkáról, és hogyan lehet megfogalmazni a történeteket röviden, de érdekfeszítően. A hitelesség egyik mércéje, hogy a márkád vajon azon a hangon szól-e a közönségéhez, ami azzal teljesen harmóniában van.

A KURZUSRÓL

  1. HÍRÉRTÉKŰ TARTALOM

    A professzionális PR-jelenlét kiépítéséhez elengedhetetlen, hogy hírértékű tartalmat állíts elő. Mitől lesz érdekes egy hír a média számára? Mitől lesz jó egy közlemény vagy cikk? A kurzuson eszközöket kapsz arra, hogy gyorsabban és hatékonyabban írj kommunikációs anyagokat: a szöveg felépítésén át a kulcsmondatok meghatározásáig, az érdekes headline és az igazán erős cím megalkotásáig. Esettanulmányok és gyakorlati példák segítségével sajátítod el azokat készségeket, amik ahhoz kellenek, hogy sikeres médiakapcsolatokat építhess.

  2. KOMMUNIKÁCIÓS STRATÉGIA KIALAKÍTÁSA

    A kommunikációs stratégia a munkád alapját képezi. Megtanítjuk, hogyan kell megfelelően használni a kutatásokat, meghatározni a célközönséget, kialakítani a vállalati kommunikációhoz tartozó költségvetést és projekttervet. A kurzus után képes leszel meghatározni a vállalat kommunikációs céljait és megfelelő eszköztárat rendelni hozzájuk.

  3. KRÍZIS- KOMMUNIKÁCIÓ

    A kurzuson megtanítjuk, hogyan lehet felkészülni a váratlan eseményekre, és mi a gyors és hatékony kríziskommunikáció alapja. Megtanítjuk, hogy a nehéz helyzetekben milyen előre meghatározott stratégia mentén cselekedj és kommunikálj cégen belül és kívül. Hatékony módszereket fogsz elsajátítani a krízishelyzetek, álhírek és kommentháborúk kezelésére.

ELŐADÓ

OZOLI
GÁBOR

  • Head of Content, MOL Group
  • 20+ év tapasztalat a vállalati kommunikáció területén
  • Magyarország meghatározó multinacionális vállalatainak (Magyar Telekom, Richter Gedeon és MOL) kommunikációs csapatában dolgozott kommunikációs szakértőként
  • Jelenleg Head of Content pozíciót tölt be a MOL Magyarország vállalatnál
  • Felelőssége alá tartozott a korona vírussal kapcsolatos átfogó belső- és külső vállalati kommunikáció kialakítása és felügyelete
  • Számos nagy, hazai ipari beruházás kommunikációs stratégiájának kialakítása és sajtókommunikációja fűződik a nevéhez
  • Az ELTE és a Corvinus egyetemek oktatója (tantárgya: Vállalati kommunikáció)

Program

  • 01

    ÁPRILIS 20. 18:00-19:30 GMT+2 / CSÜTÖRTÖK

    Vállalati kommunikáció és hírérték

    • A vállalati kommunikáció alapjai
    • Miért fontos a vállalati kommunikáció, tartalom és reputáció
    • A kommunikáció, mint az üzleti célok elérésének eszköze
    • PR-trendek a nagyvilágban és Magyarországon
    • Karrierutak a vállalati kommunikációban
    • Hírérték - mitől és miért érdekes egy hír
    • Stakeholderek jelentősége
  • 02

    ÁPRILIS 25. 18:00-19:30 GMT+2 / KEDD

    A vállalati kommunikációs szakember feladatai

    • Kommunikációs stratégia kialakítása
    • Média kapcsolatok
    • Szövegírás
    • Szerkesztőkészségek, hírérzékenység
    • Médiaismeret, trendsetting
    • Sajtófigyelés
    • Belső- és külső hálózatépítés
    • Vállalati szolgáltatói szemlélet
  • 03

    ÁPRILIS 27. 18:00-19:30 GMT+2 / CSÜTÖRTÖK

    Üzleti PR - reputáció

    • Miért fontos az ismertség?
    • Mikor van szükség egy kkv-nak kommunikációs stratégiára?
    • Kommunikáció és üzlet - miért érdemes befektetni a kommunikációban?
    • Vállalati reputáció
    • Mennyibe kerülnek az üzletnek a reputációs hibák?
  • 04

    MÁJUS 2. 18:00-19:30 GMT+2 / KEDD

    Kommunikációs stratégia

    • Belső igény megfogalmazása - szolgáltatói szemlélet
    • Célközönség meghatározása
    • Kutatások használata
    • Célok megfogalmazása
    • Kommunikációs eszköztár
    • Budget kialakítása
    • Timeline jelentősége
    • Projektvezetés jelentősége
  • 05

    MÁJUS 4. 18:00-19:30 GMT+2 / CSÜTÖRTÖK

    Médiakapcsolatok

    • Sajtó, mint a kommunikáció klasszikus eszköze
    • Ideális médiaszolgálat létrehozása
    • A sajtó eszközei: sajtóközlemény, press kit stb.
    • Együttműködés a sajtóval: személyes kommunikáció, média- és egyéb speciális esemény, interjúk és speciális projektek
    • Előadók kezelése és felkészítés sajtótájékoztatóra, interjúkra
    • Új sajtókommunikációs csatornák
  • 06

    MÁJUS 9. 18:00-19:30 GMT+2 / KEDD

    Előkészítő folyamatok

    • Felkészülés, a vállalati kommunikáció kulcsa
    • Felkészítő anyagok készítése
    • Q&A jelentősége
    • Proaktív / reaktív kommentek jelentősége
    • Médiafigyelés jelentősége
    • Sajtókapcsolat /médiakapcsolat jelentősége
  • 07

    MÁJUS 11. 18:00-19:30 GMT+2 / CSÜTÖRTÖK

    Társadalmi felelősségvállalás (CSR)

    • Miért van szüksége a cégnek CSR tevékenységre?
    • CSR és PR kapcsolata
    • Társadalmi trendek és PR
    • A szociális partnerség modelljei. Hogyan válasszuk ki a megfelelő megközelítést?
    • Szponzori és partneri együttműködések
    • Jótékonyság és mecénáskodás
    • Vállalati önkéntesség
    • Társadalmi felelősségvállalás és Covid-19
  • 08

    MÁJUS 16. 18:00-19:30 GMT+2 / KEDD

    Employer branding: HR-brand és belső kommunikáció

    • Employer branding és a belső folyamatok
    • Misszió, álláspont, értékek
    • Dolgozók: kockázatok és lehetőségek
    • Vállalati kódex és információpolitika
    • A belső hallgatóság kezelésének eszközei: vállalati honlap, közösségi média oldalak
  • 09

    MÁJUS 18. 18:00-19:30 GMT+2 / CSÜTÖRTÖK

    Válságkezelő kommunikáció

    • Kríziskommunikáció – hogyan álljunk mindig készen a váratlan eseményekre?
    • A krízis elkerülése – a reputációs kockázatok
    • Információs támadás, fake news
    • Narratíva jelentősége
    • Belső kommunikáció jelentősége a válság alatt
    • Személyes kommunikáció
    • Kompromisszum (mérlegelt hozzáállás a válság alatti kommunikációhoz)
  • 10

    MÁJUS 23. 18:00-19:30 GMT+2 / KEDD

    Integrált PR-kampányok

    • A kommunikációs kampányok és stratégiák
    • Költségtervezés
    • Kontent vs. PR
    • Médiataktika és médiatervezés
    • Product-placement és native advertising
    • Együttműködés vállalkozókkal: PR-ügynökségek, design irodák, video-production
    • Az osztály tagjainak keresése, kiválasztása
  • 11

    MÁJUS 25. 18:00-19:30 GMT+2 / CSÜTÖRTÖK

    Business copywriting és content

    • Mitől jó egy szöveg?
    • Beszéd, cikk, előadás – mi a szöveg célja? Ki fogja hallgatni, olvasni?
    • A szöveg felépítése, szerkesztése
    • Copywriting eszköztár az íráskészség fejlesztésére
    • A kulcsmondatok jelentősége
    • Üzenet és headline harmóniája
    • Mitől érdekes egy tartalom?

REGISZTRÁCIÓ

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztrálj!

Kötelezően kitöltendő mező
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.