Teacher

Szeptember 23. — Október 28.

A modern PR & kommunikáció alapjai

Hogyan váljon a cég az iparág meghatározó hangjává

A PR-nek nem csak üzeneteket kell közvetítenie, hanem értéket is. A vállalati értékeket közvetítő kommunikációra pedig minden cégnek szüksége van. A legkisebbtől a legnagyobbig minden szervezetnek fontos, hogy megjelenjen a médiában, mert aki kimarad, az lemarad. Ennek az értékalapú vállalati kommunikációnak a kialakításához és megvalósításához nyújtunk szakmai segítséget.

Kommunikáció: az üzleti célok elérésének eszköze

 
 
PR és kommunikáció

A kurzusunkat olyan szakembereknek és specialistáknak alkottunk meg, akik valamilyen PR-kommunikációs tevékenységet látnak el a vállalaton belül és naprakész gyakorlati példákon keresztül szeretnék elmélyíteni a tudásukat a kommunikációs stratégiák kialakításáról. A kurzuson átvesszük azokat az eszközöket, amelyek segítenek a nyilvánossággal való kapcsolat hatékony menedzselésében és a PR folyamatok fejlesztésében.

A közvélemény jó barát, de ezt a barátságot ápolni kell

Egy vállalat sosem maradhat csendben. Megtanítjuk, hogyan építs ki jó kapcsolatot a média képviselőivel és influencerekkel, illetve hogyan reagálj a megváltozott igényekre, felhasználói szokásokra. A vállalat ismertsége és megítélése hatással van az üzleti életre és jelentősen meghatározza a cég sikereit. A kurzus után képes leszel a megfelelő tartalmakon keresztül alakítani és formálni a cégről alkotott képet a közvéleményben. Ha nem irányítod a vállalat kommunikációját, ki vagy téve a vállalat hírnevére veszélyt jelentő tényezőknek.

Narratíva - Ha a márkád beszélni tudna

A kurzuson megmutatjuk, hogyan lehet izgalmas narratívát kialakítani egy adott márkáról, és hogyan lehet megfogalmazni a történeteket röviden, de érdekfeszítően. A hitelesség egyik mércéje, hogy a márkád vajon azon a hangon szól-e a közönségéhez, ami azzal teljesen harmóniában van.

Teacher

A kurzusról

Mit, mikor és hogyan?

Mit fogunk tanulni?

Tartalom

Az elérhető tartalom folyamatosan változik és átalakul. Mitől lesz érdekes egy hír a média számára? Mitől lesz jó egy közlemény vagy cikk? A szövegnek mindig célja van, és ezeket a célokat aszerint kell meghatározni, hogy ki fogja olvasni a szöveget. A kurzuson eszközöket kapsz arra, hogy gyorsabban és hatékonyabban írj kommunikációs anyagokat: a szöveg felépítésén át a kulcsmondatok meghatározásáig, az érdekes headline és az igazán erős cím megalkotásáig.

Kommunikációs stratégia kialakítása

A kommunikációs stratégia a munkád alapját képezi. Megtanítjuk, hogyan kell megfelelően használni a kutatásokat, meghatározni a célközönséget, kialakítani a vállalati kommunikációhoz tartozó költségvetést és projekttervet. A kurzus után képes leszel határozni a vállalat kommunikációs céljait és megfelelő eszköztárat rendelni hozzájuk.

Kríziskommunikáció

A kurzuson megtanítjuk, hogyan lehet felkészülni a váratlan eseményekre, és mi a gyors és hatékony kríziskommunikáció alapja. Megtanítjuk, hogy a nehéz helyzetekben milyen előre meghatározott stratégia mentén cselekedj és kommunikálj cégen belül és kívül. Hatékony módszereket fogsz elsajátítani a krízishelyzetek, álhírek és komment-háborúk kezelésére.

Mikor és hogyan?

KEZDET
  • Szeptember 23.
FORMÁTUM
  • webinárium
  • házi feladatok
  • visszajelzések / értékelések
MENETREND
  • 6 hét
  • 11 alkalom
  • 16 óra

Az előadóról

Teacher

Ozoli Gábor

PR vezető szakértő, MOL Group

Az előadóról
  • 20+ év tapasztalat a vállalati kommunikáció területén
  • Magyarország meghatározó multinacionális vállalatainak (Magyar Telekom, Richter Gedeon és MOL) kommunikációs csapatában dolgozott kommunikációs szakértőként
  • Jelenleg a MOL Magyarország PR vezető szakértője
  • Felelőssége alá tartozott a korona vírussal kapcsolatos átfogó belső- és külső vállalati kommunikáció kialakítása és felügyelete
  • Magyarország számos nagy ipari beruházásának kommunikációs stratégiájának kialakítása és sajtó kommunikációja fűződik a nevéhez
  • Az ELTE és a Corvinus egyetemek oktatója (tantárgya: Vállalati kommunikáció)

Kurzus programja

  • Időtartam:

    Szeptember 23. —  Október 28.

  • Előadások száma:

    12

Részletes program + Regisztrálok

Kurzus programja

  • szeptember 23. 18:00

    Alkalom 1

    Vállalati kommunikáció és hírérték
    • A vállalati kommunikáció alapjai
    • Miért fontos a vállalati kommunikáció, tartalom és reputáció
    • A kommunikáció, mint az üzleti célok elérésének eszköze
    • PR-trendek a nagyvilágban és Magyarországon
    • Karrierutak a vállalati kommunikációban
    • Hírérték - mitől és miért érdekes egy hír
    • Stakeholderek jelentősége
  • szeptember 28. 18:00

    Alkalom 2

    A vállalati kommunikációs szakember feladatai
    • Kommunikációs stratégia kialakítása
    • Média kapcsolatok
    • Szövegírás
    • Szerkesztőkészségek, hírérzékenység
    • Médiaismeret, trendsetting
    • Sajtófigyelés
    • Belső- és külső hálózatépítés
    • Vállalati szolgáltatói szemlélet
  • szeptember 30. 18:00

    Alkalom 3

    Üzleti PR - reputáció
    • Miért fontos az ismertség?
    • Mikor van szükség egy kkv-nak kommunikációs stratégiára?
    • Kommunikáció és üzlet - miért érdemes befektetni a kommunikációban?
    • Vállalati reputáció
    • Mennyibe kerülnek az üzletnek a reputációs hibák?
  • október 5. 18:00

    Alkalom 4

    Kommunikációs stratégia
    • Belső igény megfogalmazása - szolgáltatói szemlélet
    • Célközönség meghatározása
    • Kutatások használata
    • Célok megfogalmazása
    • Kommunikációs eszköztár
    • Budget kialakítása
    • Timeline jelentősége
    • Projektvezetés jelentősége
  • október 7. 18:00

    Alkalom 5

    Médiakapcsolatok
    • Sajtó, mint a kommunikáció klasszikus eszköze
    • Ideális médiaszolgálat létrehozása
    • A sajtó eszközei: sajtóközlemény, press kit stb.
    • Együttműködés a sajtóval: személyes kommunikáció, média- és egyéb speciális esemény, interjúk és speciális projektek
    • Előadók kezelése és felkészítés sajtótájékoztatóra, interjúkra
    • Új sajtókommunikációs csatornák
  • október 12. 18:00

    Alkalom 6

    Előkészítő folyamatok
    • Felkészülés, a vállalati kommunikáció kulcsa
    • Felkészítő anyagok készítése
    • Q&A jelentősége
    • Proaktív / reaktív kommentek jelentősége
    • Médiafigyelés jelentősége
    • Sajtókapcsolat /médiakapcsolat jelentősége
  • október 14. 18:00

    Alkalom 7

    Társadalmi felelősségvállalás (CSR)
    • Miért van szüksége a cégnek CSR tevékenységre?
    • CSR és PR kapcsolata
    • Társadalmi trendek és PR
    • A szociális partnerség modelljei. Hogyan válasszuk ki a megfelelő megközelítést?
    • Szponzori és partneri együttműködések
    • Jótékonyság és mecénáskodás
    • Vállalati önkéntesség
    • Társadalmi felelősségvállalás és Covid-19
  • október 19. 18:00

    Alkalom 8

    Employer branding: HR-brand és belső kommunikáció
    • Employer branding és a belső folyamatok
    • Misszió, álláspont, értékek
    • Dolgozók: kockázatok és lehetőségek
    • Vállalati kódex és információpolitika
    • A belső hallgatóság kezelésének eszközei: vállalati honlap, közösségi média oldalak
  • október 21. 18:00

    Alkalom 9

    Válságkezelő kommunikáció
    • Kríziskommunikáció – hogyan álljunk mindig készen a váratlan eseményekre?
    • A krízis elkerülése – a reputációs kockázatok
    • Információs támadás, fake news
    • Narratíva jelentősége
    • Belső kommunikáció jelentősége a válság alatt
    • Személyes kommunikáció
    • Kompromisszum (mérlegelt hozzáállás a válság alatti kommunikációhoz)
  • október 26. 18:00

    Alkalom 10

    Integrált PR-kampányok
    • A kommunikációs kampányok és stratégiák
    • Költségtervezés
    • Kontent vs. PR
    • Médiataktika és médiatervezés
    • Product-placement és native advertising
    • Együttműködés vállalkozókkal: PR-ügynökségek, design irodák, video-production
    • Az osztály tagjainak keresése, kiválasztása
  • október 28. 18:00

    Alkalom 11

    Business copywriting és content
    • Mitől jó egy szöveg?
    • Beszéd, cikk, előadás – mi a szöveg célja? Ki fogja hallgatni, olvasni?
    • A szöveg felépítése, szerkesztése
    • Copywriting eszköztár az íráskészség fejlesztésére
    • A kulcsmondatok jelentősége
    • Üzenet és headline harmóniája
    • Mitől érdekes egy tartalom?

Így tanítunk

LABA
Felhasználói fiókom

Lépj be a Google Classroom rendszerébe - itt találod a személyes fiókod. Nézd az órákat élő közvetítésben vagy felvételről, oszd meg ötleteidet az előadóval, és teljesítsd a feladatokat - mindent megteszünk, hogy kényelmesen tanulhass.

Regisztrálok
Mindig elérhető és mindig segít
Mindig elérhető és mindig segít

Az ügyfelek értékelik a támogatást. Az előadók és a LABA csapat minden kérdésedre választ ad. Ne félj kérdezni!

Regisztrálok
Eredmény
Tanulni nem egyszerű, de megéri

A házi feladatokat és teszteket az előadók metodológusokkal közösen tervezik meg. Muszáj tanulnod, hogy sikeresen teljesíts és elvégezd a feladatokat. Senki sem ígérte, hogy könnyű lesz, igaz? De ne aggódj, az itt megszerzett tudással már semmi sem lesz lehetetlen.

Regisztrálok
Oklevél
Elismert oklevél a képzésről

A kurzus alatt pontokat szerezhetsz a házi feladatok és tesztek megoldásával. Minél több pontot szerzel, annál jobb értékelést és oklevelet kapsz a kurzus végén.

Regisztrálok

Nézd meg, hogy fog kinézni az önéletrajzod a kurzus elvégzését követően. Megnézem

Támogató anyagok:
Támogató anyagok:
Támogató anyagok:

Prezentációk, fájlok, cikkek, videók, esettanulmányok - minden elérhető egy helyen.

Regisztrálok

Itt tudsz jelentkezni

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztráljon!

Töltsd ki a jelentkezési ívet

Kötelező mező

Add meg a telefonszámod

Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja! 
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.

A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanulnak

 
Google
Burger King
Coca-Cola
Delloite
Mercedes
Renault
Shell
Pepsi
Arval
Pepsico
beeline
Burger king
Coca cola
Delloite
Epam
Google
Isida
Kyivstar
Mercedes
Pepsi

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.