Modern PR & kommunikáció élő online képzés: megtanítunk a kommunikációs stratégia kidolgozására és a krízishelyzetek megfelelő kezelésére | Laba

MODERN PR ÉS
KOMMUNIKÁCIÓ

6 HÉT

OZOLI GÁBOR

HEAD OF CONTENT MOL GROUP

Vállalati kommunikáció és hírérték

A vállalati kommunikációs szakember feladatai

Üzleti PR - reputáció

Kommunikációs stratégia

Médiakapcsolatok

Előkészítő folyamatok

Társadalmi felelősségvállalás (CSR)

Employer branding: HR-brand és belső kommunikáció

Válságkezelő kommunikáció

Integrált PR-kampányok

Business copywriting és content

ÉLŐ, ONLINE KURZUS EGY TAPASZTALT STRATÉGIAI VEZETŐVEL

IDŐPONT:

január 3. – február 7.

MENETREND:

6 HÉT, 11 ALKALOM
HÉTFŐ ÉS SZERDA
18:00–19:30

Fejleszd vállalkozásod kommunikációs stratégiáit és válságkezelési képességeit kurzusunk segítségével! Tanuld meg, hogyan építhetsz erős médiakapcsolatokat és menedzselheted hatékonyan a vállalati kommunikációt és üzleti PR-t. Bővítsd tudásod a válságkezelés legmodernebb technikáival, társadalmi felelősségvállalási módszerekkel és az employer branding legújabb trendjeivel.

Ez a kurzus minden szükséges eszközt biztosít, hogy a vállalatod kommunikációja kiemelkedően hatékony legyen a dinamikusan változó üzleti világban.

A KURZUSRÓL

  1. HÍRÉRTÉKŰ TARTALOM

    A professzionális PR-jelenlét kiépítéséhez elengedhetetlen, hogy hírértékű tartalmat állíts elő. Mitől lesz érdekes egy hír a média számára? Mitől lesz jó egy közlemény vagy cikk? A kurzuson eszközöket kapsz arra, hogy gyorsabban és hatékonyabban írj kommunikációs anyagokat: a szöveg felépítésén át a kulcsmondatok meghatározásáig, az érdekes headline és az igazán erős cím megalkotásáig. Esettanulmányok és gyakorlati példák segítségével sajátítod el azokat készségeket, amik ahhoz kellenek, hogy sikeres médiakapcsolatokat építhess.

  2. KOMMUNIKÁCIÓS STRATÉGIA KIALAKÍTÁSA

    A kommunikációs stratégia a munkád alapját képezi. Megtanítjuk, hogyan kell megfelelően használni a kutatásokat, meghatározni a célközönséget, kialakítani a vállalati kommunikációhoz tartozó költségvetést és projekttervet. A kurzus után képes leszel meghatározni a vállalat kommunikációs céljait és megfelelő eszköztárat rendelni hozzájuk.

  3. KRÍZIS- KOMMUNIKÁCIÓ

    A kurzuson megtanítjuk, hogyan lehet felkészülni a váratlan eseményekre, és mi a gyors és hatékony kríziskommunikáció alapja. Megtanítjuk, hogy a nehéz helyzetekben milyen előre meghatározott stratégia mentén cselekedj és kommunikálj cégen belül és kívül. Hatékony módszereket fogsz elsajátítani a krízishelyzetek, álhírek és kommentháborúk kezelésére.

MAGADRA ISMERTÉL? NEKED AJÁNLJUK A KURZUST, HA:

  • KOMMUNIKÁCIÓS SZAKEMBER VAGY

    Pár éve dolgozol a szakmában, és növelnéd a szaktudásodat. Célod az új eszközök elsajátítása a PR dinamikusan változó területén

  • PR-VEZETŐ VAGY

    Rendszerezni szeretnéd a tapasztalataidat, frissíteni az ismereteidet, és elemezni az iparág legújabb eseteit, trendjeit

  • VEZETŐ, FELSŐVEZETŐ, BOARD TAG VAGY

    A kommunikáció nem a fő tevékenységed, de felelős vagy ezért a területért is, és szeretnél megfelelő szakmai biztonsággal nyúlni a felmerülő feladatokhoz

  • TULAJDONOS VAGY

    A kurzuson átvesszük azokat az eszközöket, amelyek segítenek a vállalkozásod nyilvánossággal való kapcsolatának hatékony kezelésében

ELŐADÓ

OZOLI GÁBOR

  • Head of Content, MOL Group
  • 20+ év tapasztalat a vállalati kommunikáció területén
  • Magyarország meghatározó multinacionális vállalatainak (Magyar Telekom, Richter Gedeon és MOL) kommunikációs csapatában dolgozott kommunikációs szakértőként
  • Jelenleg Head of Content pozíciót tölt be a MOL Magyarország vállalatnál
  • Felelőssége alá tartozott a korona vírussal kapcsolatos átfogó belső- és külső vállalati kommunikáció kialakítása és felügyelete
  • Számos nagy, hazai ipari beruházás kommunikációs stratégiájának kialakítása és sajtókommunikációja fűződik a nevéhez
  • Az ELTE és a Corvinus egyetemek oktatója (tantárgya: Vállalati kommunikáció)

Program

  • 01

    január 3. 18:00–19:30 / szerda

    Vállalati kommunikáció és hírérték

    • A vállalati kommunikáció alapjai
    • Miért fontos a vállalati kommunikáció, tartalom és reputáció
    • A kommunikáció, mint az üzleti célok elérésének eszköze
    • PR-trendek a nagyvilágban és Magyarországon
    • Karrierutak a vállalati kommunikációban
    • Hírérték - mitől és miért érdekes egy hír
    • Stakeholderek jelentősége
  • 02

    január 8. 18:00–19:30 / hétfő

    A vállalati kommunikációs szakember feladatai (interaktív alkalom)

    • Kommunikációs stratégia kialakítása
    • Média kapcsolatok
    • Szövegírás
    • Szerkesztőkészségek, hírérzékenység
    • Médiaismeret, trendsetting
    • Sajtófigyelés
    • Belső- és külső hálózatépítés
    • Vállalati szolgáltatói szemlélet
  • 03

    január 10. 18:00–19:30 / szerda

    Üzleti PR - reputáció

    • Miért fontos az ismertség?
    • Mikor van szükség egy kkv-nak kommunikációs stratégiára?
    • Kommunikáció és üzlet - miért érdemes befektetni a kommunikációban?
    • Vállalati reputáció
    • Mennyibe kerülnek az üzletnek a reputációs hibák?
  • 04

    január 15. 18:00–19:30 / hétfő

    Kommunikációs stratégia

    • Belső igény megfogalmazása - szolgáltatói szemlélet
    • Célközönség meghatározása
    • Kutatások használata
    • Célok megfogalmazása
    • Kommunikációs eszköztár
    • Budget kialakítása
    • Timeline jelentősége
    • Projektvezetés jelentősége
  • 05

    január 17. 18:00–19:30 / szerda

    Médiakapcsolatok

    • Sajtó, mint a kommunikáció klasszikus eszköze
    • Ideális médiaszolgálat létrehozása
    • A sajtó eszközei: sajtóközlemény, press kit stb.
    • Együttműködés a sajtóval: személyes kommunikáció, média- és egyéb speciális esemény, interjúk és speciális projektek
    • Előadók kezelése és felkészítés sajtótájékoztatóra, interjúkra
    • Új sajtókommunikációs csatornák
  • 06

    január 22. 18:00–19:30 / hétfő

    Előkészítő folyamatok

    • Felkészülés, a vállalati kommunikáció kulcsa
    • Felkészítő anyagok készítése
    • Q&A jelentősége
    • Proaktív / reaktív kommentek jelentősége
    • Médiafigyelés jelentősége
    • Sajtókapcsolat /médiakapcsolat jelentősége
  • 07

    január 24. 18:00–19:30 / szerda

    Társadalmi felelősségvállalás (CSR)

    • Miért van szüksége a cégnek CSR tevékenységre?
    • CSR és PR kapcsolata
    • Társadalmi trendek és PR
    • A szociális partnerség modelljei. Hogyan válasszuk ki a megfelelő megközelítést?
    • Szponzori és partneri együttműködések
    • Jótékonyság és mecénáskodás
    • Vállalati önkéntesség
    • Társadalmi felelősségvállalás és Covid-19
  • 08

    január 29. 18:00–19:30 / hétfő

    Employer branding: HR-brand és belső kommunikáció

    • Employer branding és a belső folyamatok
    • Misszió, álláspont, értékek
    • Dolgozók: kockázatok és lehetőségek
    • Vállalati kódex és információpolitika
    • A belső hallgatóság kezelésének eszközei: vállalati honlap, közösségi média oldalak
  • 09

    január 31. 18:00–19:30 / szerda

    Válságkezelő kommunikáció (interaktív alkalom)

    • Kríziskommunikáció – hogyan álljunk mindig készen a váratlan eseményekre?
    • A krízis elkerülése – a reputációs kockázatok
    • Információs támadás, fake news
    • Narratíva jelentősége
    • Belső kommunikáció jelentősége a válság alatt
    • Személyes kommunikáció
    • Kompromisszum (mérlegelt hozzáállás a válság alatti kommunikációhoz)
  • 10

    február 5. 18:00–19:30 / hétfő

    Integrált PR-kampányok

    • A kommunikációs kampányok és stratégiák
    • Költségtervezés
    • Kontent vs. PR
    • Médiataktika és médiatervezés
    • Product-placement és native advertising
    • Együttműködés vállalkozókkal: PR-ügynökségek, design irodák, video-production
    • Az osztály tagjainak keresése, kiválasztása
  • 11

    február 7. 18:00–19:30 / szerda

    Business copywriting és content

    • Mitől jó egy szöveg?
    • Beszéd, cikk, előadás – mi a szöveg célja? Ki fogja hallgatni, olvasni?
    • A szöveg felépítése, szerkesztése
    • Copywriting eszköztár az íráskészség fejlesztésére
    • A kulcsmondatok jelentősége
    • Üzenet és headline harmóniája
    • Mitől érdekes egy tartalom?

RÓLUNK MONDTÁK

Vehofsits Veronika Communication Associate

„Vállalati kommunikációval foglalkozom, és az így megszerzett tudásomat szerettem volna kiegészíteni, egy kicsit rendezettebbé tenni. Nagyon tetszett a kurzus, informatív és interaktív volt. Az előadó, Ozoli Gábor közvetlen, jó előadó, látszik hogy ért a szakmájához. Nagyon tetszett hogy a tudásunkat minden óra után vissza lehetett ellenőrizni a tesztekkel. Jó volt, hogy mindig pontosak voltak az órák, és hogy a tematikától való eltérés sem volt.“

Repkó Balázs Bilder Consulting Kft., Ügyvezető

„Azért csatlakoztam a kurzushoz, hogy fejlődjek a kommunikációban, jó muníciót kaptam a képzés során. Ozoli Gábor nagyon elhivatott, felkészült és kommunikatív, mindig figyelt arra, hogy interaktívvá tegye az előadást. A tanfolyam elméleti felépítésben és gyakorlati vonatkozásokban is bővelkedett.“

Dittrich Zsófia Kommunikációs munkatárs

„Azért jelentkeztem, mert megfogott a kurzus tematikája, ami első ránézésre is nagyon jól felépítettnek, és rendkívül átfogónak tűnt. Jó döntés volt, sok érdekes, és a szakma szempontjából fontos dolgot tanultam. Az előadó közvetlen volt, legtöbbször konkrét példákon keresztül igyekezte nekünk az adott nap anyagát átadni, érződött, hogy nem ma kezdte a szakmát. Hasznos, hogy vissza lehet nézni az órákat.“

Zsámbokiné Huszár Anett A.Zs.Projekt, Projektmenedzser

„Ismereteim bővítése céljából jelentkeztem a kurzusra, főként a gyakorlati példák érdekeltek. Az előadó szimpatikus és motiváló volt, és a házi feladatok is optimálisak, könnyen elvégezhetőek voltak. Érdekesek voltak az előadások, könnyen emészthetőek. Emellett pedig jó volt más ágazatokban dolgozó emberekkel találkozni, kicsit más szemszögből hallani a dolgokat.“

Tudj meg többet

A kurzussal kapcsolatos további információkért töltsd ki az űrlapot, és munkatársunk a lehető leghamarabb felveszi veled a kapcsolatot, hogy bővebb tájékoztatást adjon a kurzus részleteiről és áráról.

Kötelezően kitöltendő mező
Tudj meg többet