Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale
smile
2 kurzus, most 1 áráért!*
Élő online kurzus

Modern PR & kommunikáció

Bővebben
Élő online kurzus egy tapasztalt stratégiai vezetővel
Időpont:
2022. április 21. - május 26.
Menetrend:
6 hét
kedd & csütörtök
18:00

A PR-nek nem csak üzeneteket kell közvetítenie, hanem értéket is. A vállalati értékeket közvetítő kommunikációra pedig minden cégnek szüksége van. A legkisebbtől a legnagyobbig minden szervezetnek fontos, hogy megjelenjen a médiában, mert aki kimarad, az lemarad.

Ennek az értékalapú vállalati kommunikációnak a kialakításához és megvalósításához nyújtunk szakmai segítséget.

Magadra ismertél?
Neked ajánljuk a kurzust, ha:

  • Kommunikációs szakember vagy

    Pár éve dolgozol a szakmában, és növelnéd a szaktudásodat. Célod az új eszközök elsajátítása a PR dinamikusan változó területén

  • PR-vezető vagy

    Rendszerezni szeretnéd a tapasztalataidat, frissíteni az ismereteidet, és elemezni az iparág legújabb eseteit, trendjeit

  • Vezető, felsővezető, board tag vagy

    A kommunikáció nem a fő tevékenységed, de felelős vagy ezért a területért is, és szeretnél megfelelő szakmai biztonsággal nyúlni a felmerülő feladatokhoz

  • Tulajdonos vagy

    A kurzuson átvesszük azokat az eszközöket, amelyek segítenek a vállalkozásod nyilvánossággal való kapcsolatának hatékony kezelésében

Kommunikáció: az üzleti célok elérésének eszköze

A közvélemény jó barát, de ezt a barátságot ápolni kell

Egy vállalat sosem maradhat csendben. Megtanítjuk, hogyan építs ki jó kapcsolatot a média képviselőivel és influencerekkel, illetve hogyan reagálj a megváltozott igényekre, felhasználói szokásokra. A vállalat ismertsége és megítélése hatással van az üzleti életre és jelentősen meghatározza a cég sikereit. A kurzus után képes leszel a megfelelő tartalmakon keresztül alakítani és formálni a cégről alkotott képet a közvéleményben. Ha nem irányítod a vállalat kommunikációját, ki vagy téve a vállalat hírnevére veszélyt jelentő tényezőknek.

Narratíva - Ha a márkád beszélni tudna

A kurzuson megmutatjuk, hogyan lehet izgalmas narratívát kialakítani egy adott márkáról, és hogyan lehet megfogalmazni a történeteket röviden, de érdekfeszítően. A hitelesség egyik mércéje, hogy a márkád vajon azon a hangon szól-e a közönségéhez, ami azzal teljesen harmóniában van.

A kurzusról
01
Tartalom
Az elérhető tartalom folyamatosan változik és átalakul. Mitől lesz érdekes egy hír a média számára? Mitől lesz jó egy közlemény vagy cikk? A szövegnek mindig célja van, és ezeket a célokat aszerint kell meghatározni, hogy ki fogja olvasni a szöveget. A kurzuson eszközöket kapsz arra, hogy gyorsabban és hatékonyabban írj kommunikációs anyagokat: a szöveg felépítésén át a kulcsmondatok meghatározásáig, az érdekes headline és az igazán erős cím megalkotásáig.
02
Kommunikációs stratégia kialakítása
A kommunikációs stratégia a munkád alapját képezi. Megtanítjuk, hogyan kell megfelelően használni a kutatásokat, meghatározni a célközönséget, kialakítani a vállalati kommunikációhoz tartozó költségvetést és projekttervet. A kurzus után képes leszel meghatározni a vállalat kommunikációs céljait és megfelelő eszköztárat rendelni hozzájuk.
03
Krízis-
kommunikáció

A kurzuson megtanítjuk, hogyan lehet felkészülni a váratlan eseményekre, és mi a gyors és hatékony kríziskommunikáció alapja. Megtanítjuk, hogy a nehéz helyzetekben milyen előre meghatározott stratégia mentén cselekedj és kommunikálj cégen belül és kívül. Hatékony módszereket fogsz elsajátítani a krízishelyzetek, álhírek és kommentháborúk kezelésére.

ELŐADÓ
Ozoli
Gábor
LinkedIn Profile
  • PR vezető szakértő, MOL Group
  • 20+ év tapasztalat a vállalati kommunikáció területén
  • Magyarország meghatározó multinacionális vállalatainak (Magyar Telekom, Richter Gedeon és MOL) kommunikációs csapatában dolgozott kommunikációs szakértőként
  • Jelenleg a MOL Magyarország PR vezető szakértője
  • Felelőssége alá tartozott a korona vírussal kapcsolatos átfogó belső- és külső vállalati kommunikáció kialakítása és felügyelete
  • Számos nagy, hazai ipari beruházás kommunikációs stratégiájának kialakítása és sajtókommunikációja fűződik a nevéhez
  • Az ELTE és a Corvinus egyetemek oktatója (tantárgya: Vállalati kommunikáció)
Program
01
április 21., 18:00-19:30 GMT+2 / csütörtök
Vállalati kommunikáció és hírérték
  • A vállalati kommunikáció alapjai
  • Miért fontos a vállalati kommunikáció, tartalom és reputáció
  • A kommunikáció, mint az üzleti célok elérésének eszköze
  • PR-trendek a nagyvilágban és Magyarországon
  • Karrierutak a vállalati kommunikációban
  • Hírérték - mitől és miért érdekes egy hír
  • Stakeholderek jelentősége
more
02
április 26., 18:00-19:30 GMT+2 / kedd
A vállalati kommunikációs szakember feladatai
  • Kommunikációs stratégia kialakítása
  • Média kapcsolatok
  • Szövegírás
  • Szerkesztőkészségek, hírérzékenység
  • Médiaismeret, trendsetting
  • Sajtófigyelés
  • Belső- és külső hálózatépítés
  • Vállalati szolgáltatói szemlélet
more
03
április 28., 18:00-19:30 GMT+2 / csütörtök
Üzleti PR - reputáció
  • Miért fontos az ismertség?
  • Mikor van szükség egy kkv-nak kommunikációs stratégiára?
  • Kommunikáció és üzlet - miért érdemes befektetni a kommunikációban?
  • Vállalati reputáció
  • Mennyibe kerülnek az üzletnek a reputációs hibák?
more
04
május 3., 18:00-19:30 GMT+2 / kedd
Kommunikációs stratégia
  • Belső igény megfogalmazása - szolgáltatói szemlélet
  • Célközönség meghatározása
  • Kutatások használata
  • Célok megfogalmazása
  • Kommunikációs eszköztár
  • Budget kialakítása
  • Timeline jelentősége
  • Projektvezetés jelentősége
more
05
május 5., 18:00-19:30 GMT+2 / csütörtök
Médiakapcsolatok
  • Sajtó, mint a kommunikáció klasszikus eszköze
  • Ideális médiaszolgálat létrehozása
  • A sajtó eszközei: sajtóközlemény, press kit stb.
  • Együttműködés a sajtóval: személyes kommunikáció, média- és egyéb speciális esemény, interjúk és speciális projektek
  • Előadók kezelése és felkészítés sajtótájékoztatóra, interjúkra
  • Új sajtókommunikációs csatornák
more
06
május 8., 18:00-19:30 GMT+2 / kedd
Előkészítő folyamatok
  • Felkészülés, a vállalati kommunikáció kulcsa
  • Felkészítő anyagok készítése
  • Q&A jelentősége
  • Proaktív / reaktív kommentek jelentősége
  • Médiafigyelés jelentősége
  • Sajtókapcsolat /médiakapcsolat jelentősége
more
07
május 12., 18:00-19:30 GMT+2 / csütörtök
Társadalmi felelősségvállalás (CSR)
  • Miért van szüksége a cégnek CSR tevékenységre?
  • CSR és PR kapcsolata
  • Társadalmi trendek és PR
  • A szociális partnerség modelljei. Hogyan válasszuk ki a megfelelő megközelítést?
  • Szponzori és partneri együttműködések
  • Jótékonyság és mecénáskodás
  • Vállalati önkéntesség
  • Társadalmi felelősségvállalás és Covid-19
more
08
május 17., 18:00-19:30 GMT+2 / kedd
Employer branding: HR-brand és belső kommunikáció
  • Employer branding és a belső folyamatok
  • Misszió, álláspont, értékek
  • Dolgozók: kockázatok és lehetőségek
  • Vállalati kódex és információpolitika
  • A belső hallgatóság kezelésének eszközei: vállalati honlap, közösségi média oldalak
more
09
május 19., 18:00-19:30 GMT+2 / csütörtök
Válságkezelő kommunikáció
  • Kríziskommunikáció – hogyan álljunk mindig készen a váratlan eseményekre?
  • A krízis elkerülése – a reputációs kockázatok
  • Információs támadás, fake news
  • Narratíva jelentősége
  • Belső kommunikáció jelentősége a válság alatt
  • Személyes kommunikáció
  • Kompromisszum (mérlegelt hozzáállás a válság alatti kommunikációhoz)
more
10
május 24., 18:00-19:30 GMT+2 / kedd
Integrált PR-kampányok
  • A kommunikációs kampányok és stratégiák
  • Költségtervezés
  • Kontent vs. PR
  • Médiataktika és médiatervezés
  • Product-placement és native advertising
  • Együttműködés vállalkozókkal: PR-ügynökségek, design irodák, video-production
  • Az osztály tagjainak keresése, kiválasztása
more
11
május 26., 18:00-19:30 GMT+2 / csütörtök
Business copywriting és content
  • Mitől jó egy szöveg?
  • Beszéd, cikk, előadás – mi a szöveg célja? Ki fogja hallgatni, olvasni?
  • A szöveg felépítése, szerkesztése
  • Copywriting eszköztár az íráskészség fejlesztésére
  • A kulcsmondatok jelentősége
  • Üzenet és headline harmóniája
  • Mitől érdekes egy tartalom?
more
REGISZTRÁCIÓ
A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztrálj!
Név
This is required field!
E-mail
This is required field!
Telefonszám
This is required field!
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az
Adatkezelési szabályzatunkat az Adatkezelési tájékoztatónkat és az Általános szerződési feltételeket..
Done
You have been signed up successfully. Please, check your inbox.

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.