Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale
smile
2 kurzus, most 1 áráért!*
Online
kurzus

Marketing a gyakorlatban

A marketinget legtöbbször csak a vásárlással kapcsolatos tevékenység szinonimájaként használják, pedig messze túlmutat egy termék értékesítésén. Ha eleged van a száraz elméletre épülő képzésekből és valós, gyakorlati tudásra vágysz, ez a kurzus neked szól!
Elsajátítod a sikeres marketingstratégiák mögött meghúzódó gyakorlatot és módszereket.
Képes leszel marketingkampányok megtervezésére, végrehajtására és mérésére.
Szupererő nélkül is ráérzel majd, hogyan reagálj a folyamatosan változó üzleti igényekre.
Karczub-Lehoczky Fanni
Marketingvezető
10+ éves tapasztalat a marketing területén.
AZ IKEA Örs vezér téri áruházának marketingvezetője volt. A nevéhez fűződik az IKEA FAMILY klubtagok számának jelentős növelése, számos gyermekprogram támogatása és az áruház kutyabaráttá tétele.
A Bosch üzleti egységeinek egyikéhez tartozó 11 ország retail marketing projektetjeit irányította.
Tapasztalatot szerzett ügynökségi és ügyféloldalon egyaránt, de dolgozott kisvállalatoknál és multinacionális cégeknél is.
Nemcsak a stratégiai- és tervezési folyamatok módszereit ismeri, hanem a költségtervezés területén is tapasztalt.
Számos projekt fűződik a nevéhez – FMCG márkák újrapozicionálása, termékportfólió alakítása és szolgáltatások bevezetése, CSR-kampányok. Olyan márkákkal dolgozott együtt, mint a Negro, a Tucc, a Manner és a Győri Édes.
Több vállalkozás indításánál is közreműködött marketingtanácsadóként.
Nemcsak elméleti képzést, hanem valóban hasznos gyakorlati tudást is nyújtunk, amelyet azonnal alkalmazni tudsz szakmai céljaid megvalósításához. Ebben hiszünk, ebben támogatunk.
Amiről a kurzus alatt tanulni fogsz:
Amiről a kurzus alatt tanulni fogsz:
25+ marketingeszköz és csatorna
A kurzus alatt több, mint 25 marketingeszköz és csatorna működését, célját és hatékonyságát mutatjuk be, így tudni fogod, hogy a te vállalkozásod számára mi a legmegfelelőbb.
10+ elemzési módszer
A mai üzleti világban megkerülhetetlen az adatokon alapuló döntéshozatal. Elemzés nélkül minden csak feltételezés – az erre felépített terv pedig sorsdöntő lehet egy vállalkozás számára. Több hasznos módszert is bemutatunk, hogy biztosan megtaláld a számodra megfelelőt.
10+ munkafolyamat
Hogyan néz ki az ötlet és megvalósítás közötti rögös út? Olyan munkafolyamatokat ismerhetsz meg, amelyek megadják a megfelelő keretet marketingtevékenységeidnek és kampányaidnak. A kurzus folyamán több, mint 10 technikát tanulhatsz meg.
Kezdés:
2022. május 18.
Menetrend:
6 hét
12 alkalom
Formátum:
webinárium + házi feladatok
+ visszajelzések és értékelések
Így tanítunk
Gyakorlati tudást adunk
A kurzusaink az elmélet és gyakorlat tökéletes összhangját teremtik meg. Valódi példákon keresztül, működőképes eszközöket használva sajátíthatod el az ismereteket, így olyan tudás kerül a birtokodba, amit akár azonnal bevethetsz a munkád során.
Segítség és támogatás
Az oktatód minden felmerülő kérdésedre választ ad, a Laba csapata pedig mindenben támogatni fog.
Kapcsolatépítés
Hozzáférést kapsz a kurzus zárt csoportjához, ahol folytathatod a kapcsolatépítést és tapasztalatot cserélhetsz a kurzus többi résztvevőjével.
A kurzus programja
Alkalom 1
Bevezetés a marketing alapjaiba
május 18.
  • - Mi a marketing – és mi nem tartozik bele?
  • - Alapfogalmak, amelyeket gyakran használ a szakma
  • - Területek és pozíciók
  • - Különbségek a kkv-szektor és nagyvállalati szektor között a marketing szemszögéből
Alkalom 2
Helyzetelemzés, a külső és belső környezet felmérése
május 23.
  • - A környezetelemzés módszerei – mikro- és makrokörnyezet
  • - Vizsgált módszerek – STEEP, PESTEL, SWOT-analízis
  • - Mi az insight és hogyan határozzuk meg?
  • - Releváns belső célszámok – vásárlók száma, vásárlási gyakoriság, kosárérték
  • - Célszámok az online és offline környezetben – bolt és webshop
Alkalom 3
A pozicionálás fontossága
május 25.
  • - Mit jelent a pozicionálás? Miért fontos?
  • - Cél, vízió, értékeke
  • - USP – termékünk, szolgáltatásunk hogyan lesz beazonosítható és hogyan emelkedik ki a piacon?
  • - A versenytársak fontossága és a versenytárselemzés egyszerű módszerei
  • - A Customer Safari bemutatása
Alkalom 4
A célcsoport tudatos meghatározása
május 30.
  • - A célcsoport jelentése és szerepe
  • - A célcsoport jellemzői, csoportosítás – demográfiai tényezők, élethelyzet, viselkedés
  • - Marketing Persona – mi ez és mire jó?
  • - Persona megalkotása a gyakorlatban
Alkalom 5
Piackutatás a gyakorlatban
június 1.
  • - Igényfelmérés
  • - Kvantitatív és kvalitatív kutatási módszerek
  • - Kérdőív összeállítása – kötelező elemek, technikai részletek, adatvédelem
  • - Kutatási brief elkészítése piacelemzők részére és a leggyakoribb mérések – TOM, BHC
Alkalom 6
A vásárlói út – Customer Decision Journey
június 8.
  • - A vásárlói út állomásai és az állomásokhoz tartozó kommunikációs eszközök
  • - Hangsúlyozás és visszaforgatás
  • - Vásárlói, fogyasztói út szerepe marketingkampányok esetén
  • - Vásárlói és fogyasztói út szerepe a stratégia szempontjából
  • - Példák lehetséges vásárlói utakra
Alkalom 7
A stratégia megalkotása
június 13.
  • - Szerkezet és megalkotás
  • - Lehetséges fókuszok, célszámok
  • - Éves akcióterv elkészítése stratégia alapján
  • - Társterületek és társosztályok együttműködési és kapcsolódási pontjai, témái – CSR, fenntarthatóság, Employer Branding
Alkalom 8
Marketingcsatornák és eszközök ismertetése I. – Offline
június 15.
  • - Csoportosítási lehetőségek és megközelítések – offline-online, ATL – BTL, 360fok, omnichannel, multichannel
  • - Offline csatornák bemutatása és vizsgálata
  • - OOH-kampányok, print, gerilla, rendezvény
  • - Offline megjelenés a gyakorlatban – hogyan maximalizáljuk a részvételt egy szakmai rendezvényen vagy expón?
Alkalom 9
Marketingcsatornák és eszközök ismertetése II. – Digitális
június 20.
  • - Digitális csatornák bemutatása és vizsgálata
  • - SEO, SEA, NL, SoMe, blog és vlog
  • - Social listening és ORM?
  • - Landing page a gyakorlatban
Alkalom 10
Marketingkampányok menedzsmentje
június 22.
  • - A kampányfolyamat menedzselése – időzítés, részfeladatok, mérföldkövek, célszámok, költségvetés, nyomon követés, mérés
  • - Kampány brief összeállítása – üzenet, cél, költségvetés
  • - Együttműködés kreatív-, marketing-, kommunikációs- és reklámügynökségekkel
Alkalom 11
Marketingaktivitás éves tervezése
június 27.
  • - Marketingtervező
  • - A büdzsé felosztása
  • - Tender kiírása
  • - Tapasztalatok és újragondolás
  • - Eseménynaptár készítése egy adott időszakhoz
Alkalom 12
Új csatornák, eszközök és peremterületek a marketingben
június 29.
  • - Új csatornák bemutatása – botok, applikációk, VR, augmented reality, podcast, interaktív megoldásokl
  • - Együttműködés influenszerekkel és influenszer-ügynökségekkel
  • - Ambassador programok
  • - Idea pool – közös ötletelés
 
Az online oktatás
élvonalában
Megteremtettünk egy teljesen új világot a tanulni és tanítani vágyóknak
Világszerte 90 képzés 6 különböző területen
Kurzusainkon már több mint 35 ezren vettek részt a világ közel 50 országából
Szerintünk az élethosszig tartó tanulás nélkülözhetetlen a személyes fejlődéshez. Legyél te is részese az új online tanulói közösségünknek.
Minden egy helyen
A saját személyes felhasználói fiókodban.
Tanúsítvány
A képzés elvégzését követően tanúsítványt állítunk ki.
Maradjunk kapcsolatban
Az előadók és a képzés szervezői minden kérdésedre válaszolnak.
Visszanézhető
A kurzus felvételeit visszanézheted, a kiegészítő anyagokat pedig a képzést követően is eléred.
Házi feladatok és tesztek
Hogy azonnal beépíthesd a megszerzett gyakorlati tudást.
Itt tudsz jelentkezni
Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja! 
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési szabályzatunkat, az Adatkezelési tájékoztatónkat és az Általános szerződési feltételeket.
Az új tudás megszerzése és új készségek elsajátítása nélkülözhetetlen egy elégedett karrierúthoz. A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanultak.

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.