Teacher

január 12. - február 21.

Marketing a gyakorlatban

Profitáló és gyakorlatias marketing folyamatok

A marketinget legtöbbször csak a vásárlással kapcsolatos tevékenység szinonimájaként használják, pedig messze túlmutat egy termék értékesítésén. Ha eleged van a száraz elméletre épülő képzésekből és valós, gyakorlati tudásra vágysz, ez a kurzus neked szól! A kurzuson megvizsgáljuk a sikeres marketingstratégiák mögött meghúzódó gyakorlatot és módszereket. Elsajátíthatod a szükséges készségeket és eszközöket, amelyek segítenek megtervezni, végrehajtani és mérni a kampányokat.

A reklám nem cél hanem eszköz. A marketing nem eszköz, hanem cél.

Gyakorlatiasan

A marketing kulcsfontosságú minden szervezet életében és elengedhetetlen a modern, globális üzleti világban. Legyen szó egy termék vagy szolgáltatás bevezetéséről, egy kampány lebonyolításáról, számos praktikus és használható marketing eszköz létezik, amelyeket most megismerhetsz. Csak a szükséges elmélet, semmi felesleges tézis és hipotézis!

Marketing a XXI. században

A sikeres marketing taktikai felépítéséhez meg kell érteni a modern vásárlói/felhasználói magatartás fogalmait és modelljeit, valamint az azt befolyásoló tényezőket. Ebből kiindulva tervezhetjük meg, hogy milyen platformokon, mikor, mennyit és hogyan kommunikáljunk. A kurzuson megtanulhatod, hogyan reagálj a folyamatosan változó üzleti igényekre.

Teacher

A kurzusról

Mikor mit és hogyan?

Mit fogunk tanulni?

25+ marketing eszköz és csatorna

A kurzus alatt több, mint 25 marketing eszköz és csatorna működését, célját és hatékonyságát mutatjuk be, így tudni fogod, hogy a te vállalkozásodnak mi a legmegfelelőbb.

10+ elemzési módszer

A mai üzleti világban megkerülhetetlen az adatokon alapuló döntéshozatal. Elemzés nélkül minden csak feltételezés és az erre felépített terv sorsdöntő lehet egy vállalkozás számára. Több hasznos módszert is bemutatunk, hogy biztosan megtaláld a számodra megfelelőt.

10+ munkafolyamat

Hogyan néz ki az ötlet és megvalósítás közötti rögös út? Olyan munkafolyamatokat ismerhetsz meg, amelyek megadják a megfelelő keretet a marketing tevékenységednek és kampányaidnak. A kurzus folyamán több, mint 10 technikát tanulhatsz meg.

Mikor és hogyan?

Kezdet
  • január 12.
Menetrend
  • 6 hét
  • 12 alkalom
  • 18 óra
Formátum
  • webinárium
  • házi feladatok
  • visszajelzések/értékelések

Az előadóról

Teacher

Karczub-Lehoczky Fanni

marketing vezető

Az előadóról
  • +10 év marketing tapasztalat.
  • AZ IKEA Örs vezér téri áruházának marketing vezetője volt, ahol az IKEA FAMILY klubtagok számát nagyban növelte. Számos gyermek programot támogatott, mint a Peták Klub megújítása. Az áruház kutyabaráttá válása is az ő nevéhez fűződik.
  • A Boschnál az egyik Business Unit 11 országának retail marketing projektetjeit irányította.
  • Az évek alatt ügynökségnél és ügyfél oldalon is megfordult, de dolgozott kisvállalatoknál és multinacionális cégeknél is.
  • Nem csak a stratégiai- és tervezési folyamatokat ismeri: tudja, mit, hogyan és mennyi idő alatt, milyen költségkeretből lehet megvalósítani.
  • Specialistaként és vezetőként is megismerhette a szakma számos oldalát.
  • Rengeteg projektekben vett részt – kezdve FMCG márkák újrapozicionálásától, termékportfólió alakításán és szolgáltatások bevezetésén át, egészen a CSR kampányokig.Olyan márkákkal dolgozott együtt, mi a Negro, Tucc, Manner vagy Győri Édes.
  • Több vállalkozás indításánál is részt vett marketing tanácsadóként.

Kurzus programja

  • Időtartam:

    január 12. —  február 21.

  • Előadások száma:

    11

Részletes program + Regisztrálok

Kurzus programja

  • január 12.

    Alkalom 1

    Bevezetés a marketing alapjaiba
    • Mi a marketing? (És mi nem tartozik bele?)
    • Alapfogalmak, amelyeket gyakran használ a szakma
    • Területek és pozíciók
    • Különbségek kkv és nagyvállalati szektor között marketing szemszögből
  • január 17.

    Alkalom 2

    Helyzetelemzés, a külső és belső környezet felmérése
    • Környezetelemzés módszerei: mikró és makró környezet
    • Vizsgált módszerek: STEEP, PESTEL, SWOT analízis
    • Mi az insight és hogyan határozzuk meg?
    • Releváns belső célszámok (vásárlók száma, vásárlási gyakoriság, kosárérték stb.)
    • Célszámok az online és offline környezetben (bolt VS webshop)
  • január 19.

    Alkalom 3

    A pozicionálás fontossága
    • Mit jelent a pozicionálás? Miért fontos?
    • Cél, vízió, értékek. Vajon mire jó, miért fontos?
    • USP – avagy termékünk/szolgáltatásunk hogyan lesz beazonosítható és hogyan emelkedik ki a piacon?
    • Versenytársak fontossága és a versenytárselemzés egyszerű módszerei
    • A Customer Safari bemutatása
  • január 24.

    Alkalom 4

    A célcsoport tudatos meghatározása
    • Célcsoport jelentése és szerep
    • Célcsoport jellemzői, csoportosítás (demográfiai tényezők, élethelyzet, behavior/style stb.)
    • Marketing Persona – mi ez és mire jó?
    • Persona megalkotása a gyakorlatban
  • január 26.

    Alkalom 5

    Piackutatás a gyakorlatban
    • Igényfelmérés
    • Kvantitatív és kvalitatív kutatási módszerek
    • Kérdőív összeállítás (kötelező elemek, mire figyeljünk technikailag, adatvédelem stb.)
    • Kutatási brief elkészítése piacelemzők részére, és a leggyakoribb mérések (TOM, BHC stb.)
  • január 31.

    Alkalom 6

    A vásárlói út – Customer decision journey
    • Vásárlói út állomásai és az állomásokhoz tartozó kommunikációs eszközök
    • Hangsúlyozás/visszaforgatás
    • Vásárlói/fogyasztói út szerepe marketing kampányok esetén
    • Vásárlói/fogyasztói út szerepe a stratégia szempontjából
    • Példák lehetséges vásárlói utakra
  • február 2.

    Alkalom 7

    A stratégia megalkotása
    • Szerkezet és megalkotás
    • Lehetséges fókuszok, célszámok
    • Éves akcióterv elkészítése stratégia alapján
    • Társterületek/társosztályok, együttműködési és kapcsolódási pontjai, témái (pl. CSR, fenntarthatóság, Employer Branding stb.)
  • február 7.

    Alkalom 8

    Marketing csatornák és eszközök ismertetése I. – Offline
    • Csoportosítási lehetőségek és megközelítések (offline-online/digitális; ATL – BTL; 360fok, omnichannel, multichannel)
    • Offline csatornák bemutatása és vizsgálata: melyiket mire és mikor válasszuk?
    • A következőket tekintjük át: OOH fajták, print, gerilla, rendezvény
    • Offline megjelenés a gyakorlatban: hogyan maximalizáljuk a részvételt egy szakmai rendezvényen vagy expón?
  • február 9.

    Alkalom 9

    Marketing csatornák és eszközök ismertetése II. – Digital
    • Digitális csatornák bemutatása és vizsgálata: melyiket mire és mikor válasszuk?
    • A következőket tekintjük át: SEO, SEA, LP, NL, SoMe, blog/vlog
    • Social listening, ORM
    • Hogy mutat ez a gyakorlatban: digitális csatornamix egy adott kampánynál
  • február 14.

    Alkalom 10

    Marketing kampányok menedzsmentje
    • Kampányok folyamatának menedzselése: időzítés, részfeladatok, mérföldkövek, célszámok, költségvetés, nyomon követés, mérés stb.
    • Kampány brief összeállítása – üzenet, cél, költségvetés stb.
    • Együttműködés kreatív-, marketing-, kommunikációs-, és reklámügynökségekkel
  • február 16.

    Alkalom 11

    Marketingaktivitás éves tervezése
    • Marketing kalendárium
    • Budget felosztás
    • Tender kiírása
    • Learnings & újragondolás
    • Hogy mutat ez a gyakorlatban: lehetséges eseménynaptár készítése egy adott időszakhoz
  • február 21.

    Alkalom 12

    Új csatornák/eszközök és peremterületek a marketingben
    • Új csatornák bemutatása: botok, applikációk, VR/augmented reality, podcast, további interaktív megoldások stb.
    • Együttműködés influenszerekkel (mikró és makró influenszerek, influenszer ügynökségek)
    • Ambassador (nagykövet) programok: ki lehet ő, és miért fontos nekünk?
    • Idea pool – közös ötletelés

Így tanítunk

LABA
Felhasználói fiókom

Lépj be a Google Classroom rendszerébe - itt találod a személyes fiókod. Nézd az órákat élő közvetítésben vagy felvételről, oszd meg ötleteidet az előadóval, és teljesítsd a feladatokat - mindent megteszünk, hogy kényelmesen tanulhass.

Regisztrálok
Mindig elérhető és mindig segít
Mindig elérhető és mindig segít

Az ügyfelek értékelik a támogatást. Az előadók és a LABA csapat minden kérdésedre választ ad. Ne félj kérdezni!

Regisztrálok
Eredmény
Tanulni nem egyszerű, de megéri

A házi feladatokat és teszteket az előadók metodológusokkal közösen tervezik meg. Muszáj tanulnod, hogy sikeresen teljesíts és elvégezd a feladatokat. Senki sem ígérte, hogy könnyű lesz, igaz? De ne aggódj, az itt megszerzett tudással már semmi sem lesz lehetetlen.

Regisztrálok
Oklevél
Elismert oklevél a képzésről

A kurzus alatt pontokat szerezhetsz a házi feladatok és tesztek megoldásával. Minél több pontot szerzel, annál jobb értékelést és oklevelet kapsz a kurzus végén.

Regisztrálok

Nézd meg, hogy fog kinézni az önéletrajzod a kurzus elvégzését követően. Megnézem

Támogató anyagok:
Támogató anyagok:
Támogató anyagok:

Prezentációk, fájlok, cikkek, videók, esettanulmányok - minden elérhető egy helyen.

Regisztrálok

Itt tudsz jelentkezni

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztráljon!

Töltsd ki a jelentkezési ívet

Kötelező mező

Add meg a telefonszámod

Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja! 
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.

A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanulnak

 
Google
Burger King
Coca-Cola
Delloite
Mercedes
Renault
Shell
Pepsi
Arval
Pepsico
beeline
Burger king
Coca cola
Delloite
Epam
Google
Isida
Kyivstar
Mercedes
Pepsi

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.