Az elérhető tartalom folyamatosan változik és átalakul. Mitől lesz érdekes egy hír a média számára? Mitől lesz jó egy közlemény vagy cikk? A szövegnek mindig célja van, és ezeket a célokat aszerint kell meghatározni, hogy ki fogja olvasni a szöveget. A kurzuson eszközöket kapsz arra, hogy gyorsabban és hatékonyabban írj kommunikációs anyagokat: a szöveg felépítésén át a kulcsmondatok meghatározásáig, az érdekes headline és az igazán erős cím megalkotásáig.
A kommunikációs stratégia a munkád alapját képezi. Megtanítjuk, hogyan kell megfelelően használni a kutatásokat, meghatározni a célközönséget, kialakítani a vállalati kommunikációhoz tartozó költségvetést és projekttervet. A kurzus után képes leszel határozni a vállalat kommunikációs céljait és megfelelő eszköztárat rendelni hozzájuk.
A kurzuson megtanítjuk, hogyan lehet felkészülni a váratlan eseményekre, és mi a gyors és hatékony kríziskommunikáció alapja. Megtanítjuk, hogy a nehéz helyzetekben milyen előre meghatározott stratégia mentén cselekedj és kommunikálj cégen belül és kívül. Hatékony módszereket fogsz elsajátítani a krízishelyzetek, álhírek és komment-háborúk kezelésére.