Szeretnél határozottan kiállni a véleményed mellett, kedvező megállapodásokat kötni és versenyelőnyhöz jutni az üzleti életben? Ezt a kurzust neked találták ki, ha olyan emberré szeretnél válni, akire nem azért figyelnek, mert kötelező, hanem azért, mert valóban meg akarják hallgatni!
Fejleszd készségeidet, kommunikálj hatékonyan, csökkentsd a stresszt és a mentális blokkokat, amik visszatartanak a sikertől – nyerj betekintést az asszertív kommunikáció módszereibe, érvényesítsd magabiztosan az érdekeidet és valósítsd meg a céljaidat!
Formáld vezetői kommunikációs stílusodat, sajátíts el konfliktuskezelési módszereket és állj ki a céljaidért nehéz tárgyalási helyzetekben is. Ismerd meg azokat az eszközöket és visszajelzési technikákat, amelyek birtokában a nonverbális kommunikációd is asszertivitást fog sugározni!
Nem kommunikálsz elég hatékonyan? Nehezedre esik nemet mondani? Irányítsd tudatosan a kommunikációs helyzeteket és formáld a munkahelyi kultúrát! Vértezd fel magad az asszertív kommunikáció eszköztárával és növeld a munkahelyi csapatok hatékonyságát!
Magabiztosabban lépnél fel az üzleti tárgyalások során? Lesd el az asszertív kommunikáció trükkjeit és viselkedj minden helyzetben önérvényesítő módon! Kurzusunkon egy olyan szemléletmódot sajátítasz el, amit alkalmazva meggyőzheted ügyfeleidet és sikeres üzleteket bonyolíthatsz le.
Szeretnéd megteremteni a hatékony együttműködés feltételeit a csapaton belül és ellesnéd a hatékony konfliktuskezelés trükkjeit? Ha legyőzöd a szóbeli konfrontálódástól való félelmedet és megtanulod kezelni a kommunikációs buktatókat, sikeresebb és önazonosabb vezetővé válhatsz!
Üzleti tárgyalásaid során gyakran kerülsz izzasztó helyzetekbe, amikor meggyőző érvekkel kell alátámasztanod a véleményedet? A kurzuson megtanulod minden helyzetben a megfelelő kommunikációs stílust alkalmazni – fedezd fel a kommunikáció erejét és érd el céljaidat!
Az asszertív vezetők proaktívak, közvetlenek, konkrétak és őszinték. Hozz létre átlátható és tiszta kommunikációs helyzeteket és támogasd a munkahelyi együttműködést! A kurzus végére tudni fogod, hogyan küzdj a projektek erőforrásaiért, teremts értéket az ügyfeleidnek és alakíts ki biztonságos közeget a csapatod számára.
Képviseld úgy a saját véleményedet és céljaidat, hogy közben a másik fél igényeire is figyelsz – törekedj arra, hogy mindenki számára win-win helyzet alakuljon ki! Megmutatjuk, hogy az asszertív kommunikációban milyen szerepet játszik az együttműködés, és hogyan fejlesztheted.