Asszertív kommunikáció az üzleti életben online kurzus — sajátítsd el a magabiztos kommunkiáció módszereit és realizáld céljaidat | Laba üzleti iskola
ÉLŐ, ONLINE KÉPZÉS EGY TAPASZTALT KOMMUNIKÁCIÓS SZAKEMBER VEZETÉSÉVEL
Időpont:
2022. JÚLIUS 21. – 2022. AUGUSZTUS 11.
Menetrend:
4 hét
KEDD ÉS CSÜTÖRTÖK
18:00

Szeretnél határozottan kiállni a véleményed mellett, kedvező megállapodásokat kötni és versenyelőnyhöz jutni az üzleti életben? Ezt a kurzust neked találták ki, ha olyan emberré szeretnél válni, akire nem azért figyelnek, mert kötelező, hanem azért, mert valóban meg akarják hallgatni!

Fejleszd készségeidet, kommunikálj hatékonyan, csökkentsd a stresszt és a mentális blokkokat, amik visszatartanak a sikertől – nyerj betekintést az asszertív kommunikáció módszereibe, érvényesítsd magabiztosan az érdekeidet és valósítsd meg a céljaidat!

Magadra ismertél?
Neked ajánljuk a kurzust, ha:

  • Feltörekvő vezető, cégtulajdonos vagy

    Formáld vezetői kommunikációs stílusodat, sajátíts el konfliktuskezelési módszereket és állj ki a céljaidért nehéz tárgyalási helyzetekben is. Ismerd meg azokat az eszközöket és visszajelzési technikákat, amelyek birtokában a nonverbális kommunikációd is asszertivitást fog sugározni!

  • HR területen dolgozol, projektmenedzser vagy

    Nem kommunikálsz elég hatékonyan? Nehezedre esik nemet mondani? Irányítsd tudatosan a kommunikációs helyzeteket és formáld a munkahelyi kultúrát! Vértezd fel magad az asszertív kommunikáció eszköztárával és növeld a munkahelyi csapatok hatékonyságát!

  • Értékesítési menedzser vagy

    Magabiztosabban lépnél fel az üzleti tárgyalások során? Lesd el az asszertív kommunikáció trükkjeit és viselkedj minden helyzetben önérvényesítő módon! Kurzusunkon egy olyan szemléletmódot sajátítasz el, amit alkalmazva meggyőzheted ügyfeleidet és sikeres üzleteket bonyolíthatsz le.

  • Kezdő csapatvezető vagy

    Szeretnéd megteremteni a hatékony együttműködés feltételeit a csapaton belül és ellesnéd a hatékony konfliktuskezelés trükkjeit? Ha legyőzöd a szóbeli konfrontálódástól való félelmedet és megtanulod kezelni a kommunikációs buktatókat, sikeresebb és önazonosabb vezetővé válhatsz!

ÚTMUTATÓ AZ ÖNÉRVÉNYESÍTŐ KOMMUNIKÁCIÓ VILÁGÁBA

Kommunikálj világosan!

Üzleti tárgyalásaid során gyakran kerülsz izzasztó helyzetekbe, amikor meggyőző érvekkel kell alátámasztanod a véleményedet? A kurzuson megtanulod minden helyzetben a megfelelő kommunikációs stílust alkalmazni – fedezd fel a kommunikáció erejét és érd el céljaidat!

Fejleszd asszertivitásodat!

Az asszertív vezetők proaktívak, közvetlenek, konkrétak és őszinték. Hozz létre átlátható és tiszta kommunikációs helyzeteket és támogasd a munkahelyi együttműködést! A kurzus végére tudni fogod, hogyan küzdj a projektek erőforrásaiért, teremts értéket az ügyfeleidnek és alakíts ki biztonságos közeget a csapatod számára.

A kurzusról
01
KOMMUNIKÁCIÓS STÍLUSOK
Hogyan akadályozzák a céljaid elérését berögzült kommunikációs szokásaid? Milyen kommunikációs csapdákkal és buktatókkal szembesülhetsz? Tudj meg mindent a 4 legfontosabb kommunikációs stílusról, tanulj meg nemet mondani és kerüld el a túlzó alkalmazkodást!
02
ASSZERTIVITÁS
A-TÓL Z-IG
Az asszertivitás tanulható készség, ami nemcsak a saját érzéseidet és szükségleteidet segít azonosítani és kifejezni, hanem másokét is. Tudj meg mindent a kapcsolódásról és az értő figyelemről, fejleszd kommunikációs technikáidat és vértezd fel magad az asszertivitás széles eszköztárával!
02
ÉPÍTŐ
VISSZAJELZÉS
Ismerd meg a hatékony önkifejezés tágabb kontextusát és fejezd ki világosan, nyíltan a véleményedet és szándékaidat. Tanulj meg bármilyen helyzetben – akár magánéletről, akár munkáról legyen szó – olyan visszajelzést adni, ami konstruktív és nem sérti meg mások jogait vagy érzéseit.
04
WIN-WIN KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK

Képviseld úgy a saját véleményedet és céljaidat, hogy közben a másik fél igényeire is figyelsz – törekedj arra, hogy mindenki számára win-win helyzet alakuljon ki! Megmutatjuk, hogy az asszertív kommunikációban milyen szerepet játszik az együttműködés, és hogyan fejlesztheted.

AZ ELŐADÓRÓL
Schubauer Krisztina LinkedIn Profile
  • 15+ éves szakmai és vezetői tapasztalat a menedzsment, marketing, kommuni­káció és fenntarthatóság terén.
  • Változatos iparági – tanácsadói, pénzügyi, egészségügyi, innovációs és startup – háttérrel rendelkezik.
  • Számos nagyvállalatot – GE, PwC, Microsoft, Hiventures – segített szervezeti üzeneteik célba juttatásában, márkastra­tégiájuk kialakításában, kommunikációs, fenntarthatósági és önkéntes programjaik elindí­tásában.
  • A szakterület két vezető szervezete –International Coaching Federation (ICF) és European Mentoring and Coaching Council (EMCC)által nemzetközileg minősített professzionális coach.
  • Munkája során gyakran használ innovatív módszereket, design thinking és agilis szemléletű csapatokat, szervezeteket egyaránt támogat, enterprise design thinking facilitátor és agilis coach.
  • Magyarországon az első, a Stanford Egyetem Design Labja által nemzetközileg akkreditált life designer.
  • Szervezetfejlesztőként professzionális csapatokat, szervezeteket segít a hatékony, sikeres és kiegyensúlyozott működésben.
  • Egyéni fejlesztési folyamataiban ügyfeleit a tudatos élettervezés, motiváció és energiamenedzsment, célmeghatározás, időmenedzsment, priorizálás, kommunikáció és konfliktuskezelés területén segíti.
  • Szívügye a nők segítése a munkaerőpiacon, a civil szektor fejlesztése és a fiatalok tehetségmenedzsmentje.
Program
01
július 21. 18:00 / csütörtök
A kommunikációról: sikerek, buktatók és megoldások
  • A kommunikáció alapja, fontossága és sikertényezői
  • A 20 leggyakoribb kommunikációs buktató
  • A 20 buktató megoldási lehetőségei
  • A kommunikáció ereje
  • Kommunikációs csapdák és buktatók
more
02
július 26. 18:00 / kedd
Agresszió vs. alkalmazkodás: hogyan kezeld?
  • 4 féle kommunikációs stílus jellemzői: agresszív, passzív, manipulatív és asszertív
  • Gyakorlati tippek: hogyan ismerd fel, ha valaki agresszívan kommunikál és mit kezdj vele
  • Nehéz kommunikációs helyzetek: a túlzó alkalmazkodás és meghátrálás elkerülése
more
03
július 28. 18:00 / csütörtök
Asszertivitás A-tól Z-ig
  • Az asszertivitás jelentése, értékek – mik vannak a szavakon túl?
  • Hatékony önkifejezés: Én-nyelv és Te-nyelv
  • Tény és vélemény közötti különbség megfogalmazása pontosan és ítélkezésmentesen
more
04
augusztus 2. 18:00 / kedd
Építő visszajelzés
  • Proaktív és reaktív kommunikáció
  • 5 visszajelző technika: Szendvics-technika, SOI-technika, Boff-elv, TÉME-modell, erőszakmentes kommunikáció
more
05
augusztus 9. 18:00 / csütörtök
Asszertivitás a szavakon túl
  • Érzelmeink megélésének és felfedezésének gyakorlata
  • Érzelmek azonosítása és a mögöttük lévő szükségletek kielégítésének kifejezése
  • Önazonosság a kommunikációban
more
06
augusztus 11. 18:00 / kedd
Win-win kommunikációs helyzetek: amikor mindenki nyer
  • Én-figyelem és Te-figyelem
  • A perspektívaváltás ereje
  • Gyakorlat a win-win kommunikációs helyzetek kialakításában
  • Játszmák helyett kommunikáció
more
REGISZTRÁCIÓ
A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztrálj!
Név
This is required field!
E-mail
This is required field!
Telefonszám
This is required field!
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az
Adatkezelési szabályzatunkat az Adatkezelési tájékoztatónkat és az Általános szerződési feltételeket..
Done
You have been signed up successfully. Please, check your inbox.