Szervezet fejlesztése és vállalati kultúra élő online képzés: megtanítunk a csapat hatékonyságának felmérésére | Laba üzleti iskola
 
Teacher

Október 20. - December 1.

Szervezet fejlesztése és vállalati kultúra

Építs hatékony szervezetet

Eléggé hatékony a vállalat? Ezt a kérdést minden tulajdonos felteszi magának, amikor az üzlet stagnál. A válaszhoz meg kell vizsgálni a vállalatot, kezdve a szervezeti kultúrától egészen a folyamatok optimalizálásáig. A szervezetfejlesztés és változásmenedzsment területén több, mint 20 év tapasztalatával rendelkező előadónk a legmodernebb szervezetfejlesztési gyakorlatokat mutatja be.

A siker esszenciája

Kövesd a trendeket

A kurzuson a résztvevők válaszokat kapnak arra, hogyan lehet megszervezni egy vállalkozás munkáját, a mai világra amúgy is jellemző állandó változások és kiélezett versenyhelyzetet teremtő körülmények között.

A változáshoz való alkalmazkodás képessége

A változás a mindennapok része és ebben a változó környezetben (VUCA) a gyors adaptációra képes cégek szereznek versenyelőnyt. Ha most építed a saját céged, vagy már a növekedési fázisban vagy, vagy ha egy nagyobb cégnél dolgozol és a változások része a tulajdonosi stratégiának, fontos, hogy átfogó képed legyen arról, hogyan és mikor érdemes „hozzányúlni” a szervezethez. Elengedhetetlen, hogy a hatékonyság és a működés ne szenvedjen csorbát és belülről növeld az adaptivitást.

Teacher

A kurzusról

Mit, mikor és hogyan?

Mit fogunk tanulni?

Vállalati check-up

Elképzelhető, hogy a vállalatnak nem öt, hanem csak egy termékmenedzserre van szüksége? A marketingosztály nem működik együtt az értékesítéssel? Lásd át a szervezeti struktúrát, az operatív vezetést és az aktuális üzleti folyamatokat. Találd meg, hol lehet optimalizálni a cég munkáját.

A csapat

Képzeld el, hogy a céget csak a lendület viszi és ugyanazok a feladatok, ugyanazok a megoldások évről évre. Viszont a piac változik, fejlődik. Tehát a dolgozóidnak is fejlődniük kell. A kurzus alatt lehetőséged lesz a csapatod aktuális hatékonyságának értékelésére, fejlődési terv összeállítására és a szerepek pontos meghatározására.

Változásmenedzsment

Az elemzést követően már tudod, melyek a vállalat fejlesztendő területei. A terved is kész, ami alapján növekedni fog az üzleti hatékonyság. Azonban van még egy tényező: a dolgozók ellenállása. Elmondjuk, hogyan lehet nyitott visszajelzéseket adni, növelni az elkötelezettséget és mindezek mellett elérni az elégedettséget.

Mikor és hogyan?

KEZDET
  • Október 20.
FORMÁTUM
  • 6 hét
  • 12 alkalom
MENETREND
  • webinárium
  • házi feladatok
  • visszajelzések / értékelések

Az előadóról

Teacher

Orosz Vivien

A Richter Gedeon szervezetfejlesztési vezetője

Az előadóról
  • Több, mint 23 év munkatapasztalat, ebből 18 év vezetői pozíció nagyvállalatoknál, hazai és nemzetközi környezetben egyaránt (Budapest Airport, Coca-Cola, Vodafone, Unilever, MOL Csoport, Affidea Csoport,)
  • Jelenleg a globális jelenléttel rendelkező gyógyszeripari nagyvállalat, a Richter Gedeon Nyrt. személy- és szervezetfejlesztési vezetője
  • Pályája során több nemzetközi díjjal is elismerték munkáját: munkáltatói márka stratégia, HR innováció, vezetőfejlesztés, tehetségmenedzsment és egyetemi toborzó program témákban, illetve vezetői munkájáért
  • Rendszeres előadó európai szakmai konferenciákon Diversity & Inclusion, munkáltatói márka, kultúra, változásmenedzsment, vezetőfejlesztés témákban
  • Többéves tapasztalat 5-30 fős létszámú, földrajzilag egymástól jelentős távolságban lévő projektcsapatok létrehozásában és irányításában
  • Többéves átfutású, milliárdos költségvetésű éves büdzsével, kiemelt prioritású programok eredményes megvalósításában szerzett vezetői tapasztalat

Kurzus programja

  • Időtartam:

    Október 20. —  December 1.

  • Előadások száma:

    12

Részletes program + Regisztrálok

Kurzus programja

  • Október 20. 18:00

    Alkalom 1

    A szervezeti design alapjai
    • Mi a szervezeti design? Miért fontos? Hogyan kapcsolódik a stratégiához?
    • A szervezeti design leginkább használt modelljei és módszerei: McKinsey 7S, Galbraith’s Star
    • Igényfelmérés a szervezeti dizájnhoz és az optimális felépítés azonosítása
    • A változtatások gyakorlatba ültetése és azok hatékonyságának diagnosztikája
  • Október 25. 18:00

    Alkalom 2

    Szervezeti struktúra
    • A vállalat szervezeti struktúrájának meghatározása
    • A szervezeti struktúra szerveződésének elemei (központi, formalizációs, hierarchiai rendszer, osztályok struktúrája)
    • A szervezeti struktúrák fajtái, az egyek típusok előnyei és hátrányai
    • A szervezeti struktúra dizájnja, amely követi a vállalati stratégiát
    • A szervezeti struktúra változásának folyamata, példák
  • Október 27. 18:00

    Alkalom 3

    Az üzleti folyamatok vezetése
    • Vendégelőadó: Tüzes Imre, a Profession.hu üzletfejlesztési igazgatója
    • Az üzleti folyamatok jellemzői és jelentőségük
    • Az üzleti folyamatok típusai
    • Az üzleti folyamatok kezelésének módszerei (TQM, Lean, Six Sigma)
    • Mi az a Business Process Management-megközelítés?
    • A BPM ciklus felépítése: folyamat meghatározás, design, implementálás és monitorozás
    • Tervezési eszköztár és használat
    • Folyamatelemzés és hatékonyság javítás
    • Gyakorlati példák
  • November 3. 18:00

    Alkalom 4

    A metrikák és kontroll rendszere
    • Az operatív stratégia kialakítása
    • Célrendszer és produktivitási mutatók
    • A produktivitás kontrollálásának 4 aspektusa (meggyőzés, korlátok, diagnosztika, interaktív változások)
    • A produktivitás kontrollálásának eszközei (Balance Score Card, OKR, Management by Objectives), előnyök és hátrányok
    • Kontroll funkciók és kontroll pontjaik a szervezetben
  • November 8. 18:00

    Alkalom 5

    Teljesítmény Management
    • Teljesítmény Management koncepció, fontossága a cég életében
    • A vállalati stratégia leképezése
    • A Teljesítmény Menedzsment folyamata, lehetséges elágazások a folyamatban
    • A folyamat szereplői, felelősségi körök és ezek dilemmái vállalati kultúra és szervezeti struktúra alapján
  • November 10. 18:00

    Alkalom 6

    Szervezeti kultúra
    • A szervezeti kultúra jelentése
    • A szervezeti kultúra szintjei: artefact, nyilvános értékek, meggyőződések
    • A szervezeti kultúrák fajtái: R. Quinn, Handy, Shein, Hofstede - kulturális profilok
    • A szervezeti kultúra diagnosztikája, makro-, szub- és mikrokultúra
    • Vezetés a szervezeti kultúrában
    • A szervezeti kultúra szerveződése és változása
  • November 15. 18:00

    Alkalom 7

    Változás Management
    • Mikor és mire használjuk?
    • Változásmenedzsment folyamat megértése: tervezése, kommunikálása és a változások véghezvitele
    • A változásmenedzsment eszközei
    • A folyamat szereplői, felelősségi körök és ezek dilemmái vállalati kultúra és szervezeti struktúra alapján
  • November 17. 18:00

    Alkalom 8

    Talent Management
    • Talent Management koncepció, fontossága a cég életében
    • Szerepek a Talent Management folyamatában
    • Célmeghatározás (vezetői / szakmai tehetségprogramok)
    • A tehetség meghatározása és mérése
    • Egyéni és csapatfejlesztés (megoldások, eszközök)
    • Kommunikációs dilemmák
  • November 22. 18:00

    Alkalom 9

    A hatékony csapat
    • A csapat sikerének alapvető tényezőinek és környezetének kialakulása
    • A csapatmunka dinamikájának és életciklusának megértése és kontrollálása
    • A csapat rendszerszintű fejlesztésének modellje: High Performing Teams
    • Gyakorlati eszközök a csapatmunkára: pszichológiai védelem biztosítása, csoportbeli szerepek kialakulása, a csapatszellem fejlődése, kommunikáció kialakítása, ötletek és innovációk, önszervezés és autonómia
  • November 24. 18:00

    Alkalom 10

    Belső kommunikáció
    • Belső kommunikáció csatornái, eszközei, alapelvei
    • Ki felel a belső kommunikációért és kik működtetik azt?
    • A visszajelzések szabad áramlásának kialakítása, célcsoportra szabott megközelítések, tapasztalatcsere növelése
    • A csapat elégedettségének növelése nyitottság útján, összhang és informáltság
  • November 29. 18:00

    Alkalom 11

    A jövő szervezete
    • Agilis és projekt alapú szervezetek
    • Változó felhatalmazás a szervezetekben (Talent market)
    • Munkavégzés helyének megváltozása
    • A jövő munkakörei – a változás dilemmái
    • Közösségi megosztás alapú tudásfejlesztés
    • Diversity & Inclusion – a sokszínűség, mint versenyelőny
  • December 1. 18:00

    Alkalom 12

    Esettanulmányok
    • Rövid esettanulmányok

Így tanítunk

LABA
Felhasználói fiókom

Lépj be a Google Classroom rendszerébe - itt találod a személyes fiókod. Nézd az órákat élő közvetítésben vagy felvételről, oszd meg ötleteidet az előadóval, és teljesítsd a feladatokat - mindent megteszünk, hogy kényelmesen tanulhass.

Regisztrálok
Mindig elérhető és mindig segít
Mindig elérhető és mindig segít

Az ügyfelek értékelik a támogatást. Az előadók és a LABA csapat minden kérdésedre választ ad. Ne félj kérdezni!

Regisztrálok
Eredmény
Tanulni nem egyszerű, de megéri

A házi feladatokat és teszteket az előadók metodológusokkal közösen tervezik meg. Muszáj tanulnod, hogy sikeresen teljesíts és elvégezd a feladatokat. Senki sem ígérte, hogy könnyű lesz, igaz? De ne aggódj, az itt megszerzett tudással már semmi sem lesz lehetetlen.

Regisztrálok
Oklevél
Elismert oklevél a képzésről

A kurzus alatt pontokat szerezhetsz a házi feladatok és tesztek megoldásával. Minél több pontot szerzel, annál jobb értékelést és oklevelet kapsz a kurzus végén.

Regisztrálok

Nézd meg, hogy fog kinézni az önéletrajzod a kurzus elvégzését követően. Megnézem

Támogató anyagok:
Támogató anyagok:
Támogató anyagok:

Prezentációk, fájlok, cikkek, videók, esettanulmányok - minden elérhető egy helyen.

Regisztrálok

Rólunk mondták

  • Kun-Galkó Zsuzsa
    Kun-Galkó Zsuzsa

    HR Business Partner, Capture Group

    “Azért jelentkeztem a képzésre, mert szerettem volna betekintést nyerni a szervezetfejlesztés módszereibe. Nagyon tetszett a tanfolyam gyakorlatiassága és az életből vett példák, amiket az előadó hozott. ”

  • Tóth Katalin
    Tóth Katalin

    “A képzés sokat segített abban, hogy átfogó képet kapjak a területről, a tanultakat pedig azonnal hasznosítani is tudtam a munkámban. A tananyag jól volt felépítve, és kifejezetten tetszett az online oktatási forma.”

Itt tudsz jelentkezni

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztráljon!

Töltsd ki a jelentkezési ívet

Kötelező mező

Add meg a telefonszámod

Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja! 
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.

A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanulnak

Google
Burger King
Coca-Cola
Delloite
Mercedes
Renault
Shell
Pepsi
Arval
Pepsico
beeline
Burger king
Coca cola
Delloite
Epam
Google
Isida
Mercedes
Pepsi