Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale
smile
2 kurzus, most 1 áráért!*
 
Teacher

2022. február 23. - április 6.

Sikeres értékesítési technikák

Az eladások növelésének hatékony módszerei

Minden sales-es álma, hogy a potenciális vásárlóit ne kelljen győzködnie. A valóságban azonban egy nagyobb üzletet egy átgondolt eladási stratégia felállítása előz meg. Megtanítunk arra, hogyan tervezz és alakítsd ki az eszköztárad, amely az értékesítésed maximalizálását szolgálja. A folyamat során egy közel 20 év értékesítési-, tárgyalástechnikai- és üzletfejlesztési tapasztalattal rendelkező mentor lesz a segítségedre, akitől elsajátíthatod a legsikeresebb értékesítési módszertanokat és stratégiát.

A siker esszenciája

 
 
Ügyfelet teremtünk a vásárlóból

Kizárólag az ösztöneidre hallgatva nem lehet hosszú távon értékesíteni. Ha nem építed ki az ügyfélbázisod, nem írsz szkripteket és nem gondolsz előre a termék reputációjára, akkor nem fogsz üzletet kötni. Egy tapasztalt sales-es tudja, hogyan lesz vásárlóból ügyfél, hiszen a lojalitás a legfontosabb, ezért nem csupán értékesít.

Sales eszköztár

Értékesítőként folyamatosan a beáramló megrendelésekről, a nagy projekt szerződésekről és a jutalék-halmokról ábrándozik az ember. Amíg a lelkesedés viszi előre, sikeres is lehet, de előbb-utóbb minden üzletkötő szembe kerül a nehézségekkel. Tanuld meg, hogyan alakíthatsz ki egy sales eszköztárat, amely hamarabb juttat el a szerződéskötésig.

Kezeljük az elutasítást

“Nincs rá szükségem”, “drága”, vagy egy sima “nem” - olyan szavak, amiket nem hall szívesen egy sales-es. Ha nincs stratégiád az elutasítások kezelésére és csupán a kedvezmény marad, mint utolsó mentsvár, akkor az ügyfelet valószínűleg sosem látod többé. Ehelyett inkább közelítsd meg a kérdést rendszerszinten, gyűjtsd össze az elutasítások elhárításának eszközeit és kezdd nyugodtan a tárgyalást!

Teacher

A kurzusról

Mit, mikor és hogyan?

Mit fogunk tanulni?

Válj kiemelkedővé

Már a kurzus elején megtudhatod, mitől leszel sikeres értékesítő és hogyan adnak el az igazi cápák. Megmutatjuk azokat a trükköket, amelyeknek mindenki bedől.

Eladások növelése

A még több megrendelés rövidebb idő alatt, rendelés- és jutalék hegyek - ez minden értékesítő és cégvezető álma. Megtanítjuk, hogyan tudod hatékonyan növelni az árbevételt!

Saját sales kézikönyv

A kurzus 12 alkalma során közösen fogjuk elkészíteni a sales kézikönyvedet, ami a saját értékesítési asszisztensed lesz a mindennapokban.

Hideghívások

Többé nem fog kihívást jelenteni a hideghívás sem! Az ismeretlenek megkeresése a kurzust követően rutinfeladattá válnak.

Mikor és hogyan?

KEZDET
  • 2022. február 23.
FORMÁTUM
  • 6 hét
  • 12 alkalom
MENETREND
  • webinárium
  • házi feladatok
  • visszajelzések / értékelések

Az előadóról

Teacher

Homolka Balázs

Sales tréner

Az előadóról
  • Közel 20 éve sales területen: volt már értékesítő, head of sales; nemzetközi head of sales, de dolgozott key account managerként és üzletfejlesztőként is, jelenleg kisvállalatok és startupok értékesítési rendszereit építi ki és mentorálja
  • Eladásokban ezeken a területeken alkotott nagyot: bankszektor, retail, IT/Telco, állami szektor, szállodaipar, turizmus, szórakoztatás, oktatás
  • Egy éven belül 38%-os eladási forgalom növekedést ért el, a vállalata pedig átlépte az 1 milliárd forintos árbevételi álomhatárt
  • Üzletágfejlesztésben 82%-os piaci részesedést ért el az automata készpénzfeldolgozók piacán, majd 3 évig dominálta is a piacot
  • Szereti a kihívásokat: trénerként és mentorként megtanított már építészeket, gyógyszerészeket, alapítványi munkatársakat, szépségipari dolgozókat is a sikeres értékesítésre
  • Értékesítőként hideghívásokkal bejutott olyan cégekhez, mint a Rossmann, az Amrest (Starbucks, KFC, Pizza Hut), a DM, a Budapesti Gyógyfürdők, Telenor, Vodafone, DHL és a Las Vegas kaszinók
  • Tárgyalástechnikai tudását a Decathlon, TakarékBank, K&H, Spar, MNB, IKEA képviselőivel lezárt üzletekben tökéletesítette

Kurzus programja

  • Időtartam:

    2022. február 23. 18:00 —  április 6.

  • Előadások száma:

    12

Részletes program + Regisztrálok

Kurzus programja

  • 2022. február 23. 18:00

    Alkalom 1

    Egy sikeres értékesítő jellemzői
    • Az értékesítő és eladó közötti különbség
    • Ki a legjobb értékesítő?
    • A hozzáadott érték jelentése és pénzzé váltása
    • Mitől leszel Te az igazi cápa, vagy a Wall Street farkasa?
    • Termékismeret, amire szükséged van az eladások során
    • A sales mesterei: értékesítési és tárgyalástechnikai készségek, amit a kurzustól kapsz
  • 2022. február 28. 18:00

    Alkalom 2

    Első lépések értékesítői pozícióban
    • Első lépések, építkezés
    • Az eladások megtervezése: a sales funnel, azaz értékesítési tölcsér felépítése
    • Miért érdemes tervezni?
    • A korlátlan jutalékod kulcsa: a mindennapi folyamatok
    • Hogyan fogja a CRM bevezetése megsokszorozni a bevételed?
  • 2022. március 2. 18:00

    Alkalom 3

    Sales a digitális világban
    • Mi minden változott az elmúlt 1 évben?
    • A digitális eszközök használata
    • Több online tárgyalás, kevesebb probléma
    • Az online tárgyalás 5 legfontosabb kritériuma
    • Javaslatok hideghívás helyett
  • 2022. március 7. 18:00

    Alkalom 4

    Ügyfélkeresés és ügyféltípusok
    • Adatbázis felépítése nulláról
    • Az adatbázis rendszerezése: ügyféllisták, célcsoportok, vevők
    • KKV, nagyvállalatok/multik, Állami Intézmények, cégek
    • Miben hasonló és miben különbözik ha nekik akarsz eladni?
  • 2022. március 9. 18:00

    Alkalom 5

    Kapcsolódás az ügyfelekhez
    • Miről szól a kapcsolódás?
    • Hogyan segíti az eladást a hallgatás?
    • Érzelmi intelligencia a sales-ben
    • A jó kérdések tárháza: rábeszélés helyett megfelelő kérdések
    • Szimpátia kialakítása az ügyfelekben
  • 2022. március 16. 18:00

    Alkalom 6

    Hideghívások
    • Miért félünk a hideghívástól?
    • Hogyan lesz élmény a hideghívás?
    • Mire való és miből áll egy jó script?
    • 1 mondatos elevator pitch
    • 3 kulcskérdés, amely minden beszélgetésben segítségedre lesz
    • A szó, amitől a leginkább félünk: a “nem” használata mentőövként
  • 2022. március 21. 18:00

    Alkalom 7

    Információgyűjtés és a fájó pont azonosítása
    • A sales ciklus felépítése
    • A hideghívást követő lépések
    • Információ az ügyfélről
    • Információ a sikeres üzletkötéshez
    • A fájó pont megtalálása: problémafeltáró kérdezéstechnika
    • Az “aha” élmény
    • Az ajánlat elkészítésének trükkjei
  • 2022. március 23. 18:00

    Alkalom 8

    Az első találkozó - Prezentálás, tárgyalás, pitch
    • Találkozás az ügyféllel
    • A bemutatkozásod új iránya, a sales pitch
    • A tárgyalás 5 fontos lépése
    • A siker kulcsa a céltudatosság
    • Ezekre figyelj tárgyalás közben
    • Mit tanulhatsz egy tárgyalásból?
    • Tárgyalási memo
  • 2022. március 28. 18:00

    Alkalom 9

    Hatáskeltés a salesben
    • Mit jelent a hatáskeltés?
    • A hatáskeltés technikái, ami minden eladásban működik
    • DISC személyiségtípusok, hogy jobban megismerd magad
    • Az ügyfeleid 4 új kategóriája
    • Az ügyfeleid kezelési technikái
  • 2022. március 30. 18:00

    Alkalom 10

    Úton az üzletkötés felé
    • A piac és a versenytársak ismeretének jelentősége
    • Az árat is el kell tudnunk adni
    • Kedvezmények rendszere
    • Up-selling és сross-selling fogalma és lehetősége
    • Az ügyfél terelése, döntéshozók azonosítása
    • Újabb tárgyalási időpont kérése
  • 2022. április 4. 18:00

    Alkalom 11

    Lezárási technikák - Kössük meg az üzletet!
    • Mi a különbség elutasítás és kifogás között?
    • A kifogások megelőzése
    • Az eladás alapja: a következetesség
    • 4 különleges lezárási technika
    • Az üzlet lezárása
    • Meddig menj el, és mikor húzz egy határt?
  • 2022. április 6. 18:00

    Alkalom 12

    Az eladások bebiztosítása: follow-up és KPI
    • A kudarcok legyőzése és a tapasztalatok beépítése
    • A Follow-up mint a legfontosabb momentum
    • Hogyan tudok újra eladni?
    • KPI - Key Performance Indicators, azaz teljesítménymutatók
    • A legnagyobb lehetőség: az ajánlások kérése
    • A legjobb módszer ajánlások kérésére

Rólunk mondták

  • Póti Kristóf
    Póti Kristóf

    Senior tanácsadó, OVB Vergmögensberatung Kft.

    “Önképzés céljából jelentkeztem a tanfolyamra. Minden nagyon jól meg volt szervezve, a képzés felépítésén át, egészen az órák ütemezéséig. Teljesen elégedett vagyok a kurzussal.”

  • Póti Kristóf
    Bacsó Kovács Valentina

    General manager, Paccor Serbia doo

    „Azért jelentkeztem a tanfolyamra, hogy jobban megismerkedjek a különféle értékesítési technikákkal. A kurzus végére ezt a célt maximálisan el is értem. Az előadó nagyon jól magyarázta el az anyagot, kedves és humoros volt, az egész tanfolyammal nagyon meg voltam elégedve.”

Így tanítunk

LABA
Felhasználói fiókom

Lépj be a Google Classroom rendszerébe - itt találod a személyes fiókod. Nézd az órákat élő közvetítésben vagy felvételről, oszd meg ötleteidet az előadóval, és teljesítsd a feladatokat - mindent megteszünk, hogy kényelmesen tanulhass.

Regisztrálok
Mindig elérhető és mindig segít
Mindig elérhető és mindig segít

Az ügyfelek értékelik a támogatást. Az előadók és a LABA csapat minden kérdésedre választ ad. Ne félj kérdezni!

Regisztrálok
Eredmény
Tanulni nem egyszerű, de megéri

A házi feladatokat és teszteket az előadók metodológusokkal közösen tervezik meg. Muszáj tanulnod, hogy sikeresen teljesíts és elvégezd a feladatokat. Senki sem ígérte, hogy könnyű lesz, igaz? De ne aggódj, az itt megszerzett tudással már semmi sem lesz lehetetlen.

Regisztrálok
Oklevél
Elismert oklevél a képzésről

A kurzus alatt pontokat szerezhetsz a házi feladatok és tesztek megoldásával. Minél több pontot szerzel, annál jobb értékelést és oklevelet kapsz a kurzus végén.

Regisztrálok

Nézd meg, hogy fog kinézni az önéletrajzod a kurzus elvégzését követően. Megnézem

Támogató anyagok:
Támogató anyagok:
Támogató anyagok:

Prezentációk, fájlok, cikkek, videók, esettanulmányok - minden elérhető egy helyen.

Regisztrálok

Itt tudsz jelentkezni

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztráljon!

Töltsd ki a jelentkezési ívet

Kötelező mező

Add meg a telefonszámod

Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja! 
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.

A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanulnak

Google
Burger King
Coca-Cola
Delloite
Mercedes
Renault
Shell
Pepsi
Arval
Pepsico
beeline
Burger king
Coca cola
Delloite
Epam
Google
Isida
Mercedes
Pepsi

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.