Product Management élő online kurzus — megismerheted a korszerű és felhasználóbarát termékfejlesztés alapjait | Laba üzleti iskola

ÉLŐ, ONLINE KURZUS

PRODUCTMANAGEMENT

KERESKÉNYI BALÁZS PRODUCT MANAGEMENT
TANÁCSADÓ

KERESKÉNYI BALÁZS

ÉPÍTS SIKERES KARRIERT PRODUCT MANAGERKÉNT!

IDŐPONT:

NOVEMBER 7. – DECEMBER 14.

MENETREND:

6 HÉT, 12 ALKALOM
18:00–19:30

Hogyan fejlessz olyan termékeket, amelyekre a felhasználóknak valóban szükségük van?

Kereskényi Balázs product management tanácsadó lépésről lépésre vezet végig a termék teljes életciklusán, és elárulja, mi az a legkisebb termékfejlesztési erőforrás-befektetés, amivel a legnagyobb üzleti hasznot érheti el a céged.

Tarts velünk, lesd el a modern termékfejlesztés trükkjeit, és építs sikeres karriert!

NEKED AJÁNLJUK A KURZUST, HA:

  • PRODUCT OWNER, BUSINESS ANALYST VAGY

    Ha már dolgoztál fejlesztőcsapatokkal, de inkább projektmenedzsment-feladatokat látnál el, és elsajátítanád a termékmenedzsment alapjait.

  • AZ IT VILÁGA IRÁNT ÉRDEKLŐDŐ FRISS DIPLOMÁS, KARRIERVÁLTÓ VAGY

    Ha szeretnél elhelyezkedni az IT-szektorban – de nem fejlesztői pozícióban –, és szeretnél megismerni egy üzleti oldalhoz közelebbi területet.

  • INDULÓ SZOFTVERES STARTUP VEZETŐJE, MUNKATÁRSA VAGY

    Ha nem tudsz termékmenedzsert foglalkoztatni, és szeretnéd megismerni a termékfejlesztés fő technikáit, valamint rendszerezni a meglévő tudásodat.

KAPCSOLJ MAGASABB SEBESSÉGBE

  • ESZKÖZÖK ÉS STRATÉGIÁK

    Ismerd meg azokat a módszereket, amelyekkel hatékonyan irányíthatod a termékfejlesztés folyamatát! A kurzus végére tudni fogod, hogyan alkoss reális képet a piacról, a termékről és az ügyfélkörről, és alkalmazd az adat- és az intuíció-alapú gondolkodás optimális elegyét a mindennapi döntéshozatal során.

  • KARRIERÉPÍTÉS

    Az elméleti tudás mellett – a munkádban azonnal bevethető – gyakorlati tanácsokat is kapsz. Egy olyan szemléletmódot ismerhetsz meg, ami nemcsak szoftverek, de fizikai termékek és szolgáltatások fejlesztése során is alkalmazható, a soft skilljeid fejlesztésével pedig segítünk abban, hogy jobb kollégává és üzletféllé válj. Érd el, hogy a vállalat magas megtérüléssel dolgozzon, és hatékonyan tudja fókuszálni az erőforrásait a fontos projektekre!

A kurzusról

  1. Központban a felhasználó

    A kurzus során betekintést nyersz a legmodernebb termékmenedzsment-módszerekbe. Megtanulod felmérni a piaci lehetőségeket és a felhasználó igényeket, és tudni fogod, hogyan építs ezekre valóban sikeres termékeket. Aki képes a felhasználóközpontú gondolkodásmódra, annak a csapata nem pazarol energiát felesleges funkciók építésére.

  2. Termék-
    fejlesztés

    Megtanulod, hogyan alkoss hipotézist és tervezd meg a termék üzleti modelljét. Ha minden stimmel, áttérünk a dizájnra, a prototípuskészítésre és az MVP kidolgozására, valamint betekintünk a kvalitatív kutatási módszerek és az A/B-tesztelés kulisszái mögé. Többé nem fog gondot okozni a feladatok priorizálása, a termékbacklog kidolgozása és a fejlesztői csapat irányítása! A hosszú távú siker érdekében foglalkozunk az OKR-módszer használatával, valamint a termékvízió és a roadmap felépítésével is.

  3. Termék-
    bevezetés

    Hogyan tervezd meg a termékbevezetést és kövesd nyomon az eredményeket? Megmutatjuk, mi történik a termékkel a bevezetés után, és hogyan növeld elemzések alapján a termék hatékonyságát. Tudj meg minden arról, milyen az ideális csapat, és milyen szakterületek bevonására van szükség a termék továbbfejlesztéséhez!

ELŐADÓ

Kereskényi
Balázs

  • LinkedIn-profil
  • Az egyik első magyar startuphoz, a Ustreamhez az első 30 alkalmazott egyikeként csatlakozott, majd hozzájárult a sikeres akvizícióhoz, amikor az IBM felvásárolta a céget.
  • Az IBM Budapest Lab vezetője volt 2019 és 2022 között, ekkor egy Közép-Kelet-Európában egyedülálló, 200 fős fejlesztőközpontot építettek ki Magyarországon.
  • Olyan ügyfelekkel együttműködve fejlesztett termékeket, mint az Airbnb, a Slack, a Lyft, az Epic Games, az Nvidia vagy a VMWare.
  • 2022-ben saját product management tanácsadó céget alapított néhány szakmabelivel; azóta olyan hazai és külföldi cégeknek segítenek, ahol a product managementben tudáshiány van.

PROGRAM

  • 01

    november 7. 18:00—19:30

    Product management mint szakma

    • A termék definíciója
    • A termékmenedzser szerepe és helye a szervezetben
    • A termékmenedzser egy napja – alapfogalmak
    • Híres termékek és termékmenedzsment-sztorik
  • 02

    november 9. 18:00—19:30

    A product managert körülvevő világ

    • Csapatok, stakeholderek és egyéb szereplők
    • Technológiai alapok
    • A kommunikáció és a buy-in fontossága
    • Managing up
  • 03

    november 14. 18:00—19:30

    Egy termék életciklusa

    • Ötlettől a termékig, MVP
    • A value proposition
    • A customer journey
    • Stratégiaalkotás, piacelemzés, validáció, iteráció
  • 04

    november 16. 18:00—19:30

    A termékfejlesztés folyamata

    • Iterációalapú fejlesztés
    • User storyk, backlog
    • Fejlesztési módszertanok
    • Customer és sales support
  • 05

    november 21. 18:00—19:30

    Product discovery

    • A discovery procedúra a gyakorlatban
    • Userinterjúk – hogyan kérdezzünk?
    • Eszközök, platformok
    • Outcome-alapú fejlesztés
  • 06

    november 23. 18:00—19:30

    A termék skálázódása

    • Growth modellek
    • Business modellek
    • B2B, B2C
    • Árazás, csomagolás, salescsatornák
  • 07

    november 28. 18:00—19:30

    Az adatok szerepe a termékmenedzsmentben

    • Mérési eszközök, metrikák, elemzések
    • KPI-ok, OKR-ek
    • Az 5 leggyakoribb metrika
    • Tesztelési módszerek
  • 08

    november 30. 18:00—19:30

    Product roadmap

    • A roadmap evolúciója
    • Tartalmi és formai elemek
    • A roadmap mint kommunikációs eszköz
  • 09

    december 5. 18:00—19:30

    Facilitációs és workshoptechnikák

    • „Influence without authority”
    • Design Thinking alapok
    • A Lightning Decision Jam
  • 10

    december 7. 18:00—19:30

    A kognitív torzítások világa

    • A kognitív torzítások szerepe a szakmában
    • A kognitív torzítások szerepe a terméken belül
    • Használjuk jó célra a torzításokat
  • 11

    december 12. 18:00—19:30

    Product management mint karrier

    • A legfontosabb soft skillek és fejlesztésük
    • A productcsapat és működése
    • Product manager specializációk
    • Product manager karrierút
    • Álláskeresés product managerként
  • 12

    december 14. 18:00—19:30

    Kurzuszárás, kurzusértékelés

    • A tanfolyam főbb pontjainak átismétlése
    • Esetleges fennmaradó kérdések megválaszolása
    • Házi feladatokra szóbeli visszajelzés
    • Kérdezési lehetőség az előadótól
    • Hogyan tovább?

Tudj meg többet

A kurzussal kapcsolatos további információkért töltsd ki az űrlapot, és munkatársunk a lehető leghamarabb felveszi veled a kapcsolatot, hogy bővebb tájékoztatást adjon a kurzus részleteiről és áráról.

Kötelezően kitöltendő mező
Tudj meg többet