ÉLŐ, ONLINE KURZUS VÉGH BÁLINTTAL, AZ SAP EMARSYS TERMÉKFEJLESZTÉSI SZAKEMBERÉVEL.
IDŐPONT:
2023.03.16. – 2023.04.25.
MENETREND:
6 HÉT
KEDD ÉS CSÜTÖRTÖK
18.00–19.30

Érdekel, hogyan olvashatsz szupererő nélkül a felhasználók gondolataiban? Adatokon alapuló döntést hoznál a fejlesztési irányokról? Hatékony tervet keresel a terméked megvalósítására?

Ha a modern termékfejlesztés nemzetközileg bevált módszereinek alkalmazását izgalmas kihívásnak érzed, akkor képzésünk a tökéletes választás számodra. Ismerd meg a teljes termékfejlesztési folyamatot, határozz meg sikerkritériumokat a csapatod számára, és törj a csúcsra!

Magadra ismertél?
Neked ajánljuk a kurzust, ha:

  • Product Owner esetleg Business Analyst vagy

    Inkább projektmenedzsment feladatokat látnál el és szeretnéd bővíteni a tudásodat a product management alapjaival.

  • Start-up vállalkozás menedzsere vagy

    Szükséged van egy ilyen áttekintő, alapozó kurzusra, ahol megismerheted a fő technikákat és rendszerezheted a meglévő tudásodat a jobb product fit érdekében.

  • Érdekel az IT világa és szívesen dolgoznál ezen a területen

    Ha szeretnének elhelyezkedni az IT szektorban, de nem fejlesztői pozícióban és szeretnél megtanulni egy üzleti oldalhoz közelebbi területet.

  • Tradicionális szemléletű nagyobb cégek projektmenedzsere, fejlesztési vezetője vagy

    Szertnék egy hagyományos, waterfallra hajazó módszertantól elköszönve egy modern, agilis szemlélet alapjait megtanulni.

Nem pusztán előadás

Gyakorlat

Az előadásokon a legfrissebb elméletek mellett gyakorlati tanácsokat, tippeket kapsz, amelyeket akár már másnap tudsz alkalmazni a munkádban. A megszerzett friss tudást az órákat követően a házi feladatokkal és gyakorlatokkal szinte azonnal ki is próbálhatod. A megszerzett szemléletmód nem csak szoftverek, de fizikai termékek és szolgáltatások fejlesztése során is alkalmazható.

Támogatás és mentorálás

A képzésen végig veled lesz az előadó és a csapatunk is. A gyakorlati feladatok után visszajelzést adunk, illetve hozzáférést kapsz a kurzus zárt Facebook-csoportjához is, ahol folytathatod a kapcsolatépítést és megoszthatod a gondolataid.

A kurzusról
01
Központban a felhasználó
Manapság egy szoftver termék akkor lehet igazán sikeres, ha a felhasználói számára értéket teremt, egy számukra fontos problémára nyújt magas minőségű megoldást. A kurzus során betekintést nyerhetsz a legmodernebb termékmenedzsment módszerekbe. Megtanulod hogyan lehet megismerni a piaci lehetőségeket és felhasználói igényeket, és hogy hogyan lehet ezekre valóban sikeres termékeket építeni.
02
Termékfejlesztés
Data modeling
A kurzus során megtanulod hogyan állítsd fel a hipotézist és a termék üzleti modelljét. Ha minden stimmel, áttérünk a dizájnra, prototipus készítésre és az MVP kidolgozására. Beszélünk a különböző kvalitatív kutatási módszerek és az A/B tesztelés használatáról. Menedzserként meg fogod tanulni priorizálni a feladatokat, kidolgozni a termék backlogot és irányítani a fejlesztői csapatot. A hosszú távok sikerek elérése érdekében foglalkozunk a product vízió kidolgozásával, az OKR módszer használatával és a roadmap készítésével is.
03
Termék bevezetés

Hogyan kell pontosan megtervezni a termékbevezetést és nyomonkövetni az eredményeket? Mi megmutatjuk, hogy mi történik a termékkel bevezetés után és elemzések alapján hogyan növeljük a termék hatékonyságát. Megtanulhatod, milyen az ideális csapat, milyen szakterületek bevonására van szükség a termék működtetéséhez és továbbfejlesztéséhez.

ELŐADÓ
VÉGH
BÁLINT
LinkedIn Profile
  • 15 éve foglalkozik termékfejlesztéssel: olyan cégeknél dolgozott, mint a Deutsche Telekom, Vodafone, PwC. Jelenleg az SAP-nál VP Product pozíciót tölt be.
  • Pályafutása során három különböző országban, és számos iparágban szerzett szakmai tapasztalatot.
  • Jelen volt az első okos otthon csomagok piacra vitelénél, és magyar letöltési toplistákat uraló mobilalkalmazások fejlesztésénél.
  • Jelenleg az SAP-nál több mint 50 fejlesztőcsapat munkáját koordinálja, ahol naponta akár 1.5 milliárd személyre szabott marketingüzenetet is eljuttatnak a világ minden pontjára.
Program
01
március 16. 18:00-19:30
A modern termékmenedzsment alapjai
  • Termékmenedzsment, termékközpontú gondolkodásmód
  • Mit tekinthetünk terméknek?
  • Mi a különbség a projekt- és a termékmenedzsment között?
  • A termékfejlesztési folyamat áttekintése
  • A termékmenedzser szerepkör a fejlesztői szervezetben
  • A termékmenedzser kapcsolata a cég más területeivel
Több
02
március 21. 18:00-19:30
Termék misszió, vízió és stratégia
  • A stratégiai tervezés folyamata és jelentősége
  • Tipikus termékfejlesztési modellek (product led, sales led, stb.)
  • Célok kijelölése és mérése: north star metric & OKR
  • Roadmap készítése
Több
03
március 23. 18:00-19:30
A piac és a felhasználók megértése
  • Az ügyfélproblémák azonosítása
  • Az értékteremtés elemzése, Value Proposition Canvas
  • A piac és a megoldás találkozása, Product-Market fit
Több
04
március 28. 18:00-19:30
A felhasználói igényeknek megfelelő termék fejlesztése (Solution discovery)
  • Dual track agile
  • UX kutatási módszertanok
  • Design thinking & a termék funkcióinak kialakítása
  • Prototípusok / MVP / tesztelés
Több
05
március 30. 18:00-19:30
A fejlesztési folyamat
  • Szerepek és szakterületek a termékfejlesztési csapatban
  • Roadmap, backlog szervezése
  • Fontossági sorrend, priorizálási módszerek
  • Reach impact confidence effort (RICE) – előnyök és hátrányok
  • A hipotézisek értékelése, a hatás feltérképezése
Több
06
április 4. 18:00-19:30
Sikeres fejlesztői csapatok – min múlik az innováció sebessége?
  • Release ciklusok
  • Tech debt kezelése
  • A beteg termékszervezet jelei és megoldásuk
Több
07
április 6. 18:00-19:30
A termék piaci bevezetése és a felhasználói szám növelése
  • Termék tesztelése és bevezetése
  • A bevezetést kísérő kommunikáció, termékmarketing
  • Funnel elemzés, lead generálás, lead típusok
Több
08
április 11. 18:00-19:30
Adat alapú termékfejlesztés - Fő mutatók és elemzések
  • Metrikák technikai jellemzői
  • Elemzési eszközök
  • AARRR modell
Több
09
április 13. 18:00-19:30
B2B és B2C termékfejlesztés: a főbb különbségek,
  • B2C funkciók tesztelése és kiadása
    • Hipotézisek alkotása A/B teszthez
    • Statisztikai jelentőség
    • Cél és további mutatók
  • B2B pilot folyamat
    • A termék életciklusának fázisa
    • A termékmenedzser szerepe a pilot időszakban
    • A pilot megvalósításának folyamata, kiadás
Több
10
április 18. 18:00-19:30
Üzleti modell, megtérülés
  • Egy egészséges szoftvertermék üzleti számai
  • Költségek és megtérülés, fenntartható üzleti modell
  • Üzleti modellek - subscription based, freemium, etc.
  • Üzleti modellek tesztelése
Több
11
április 20. 18:00-19:30
Termékmenedzser karrierút
  • A termékmenedzser karrierjének lépcsői
  • Az egyes lépcsőkön szükséges főbb képességek
  • Hogyan fejlesszük magunkat?
  • A PM állásinterjú
Több
12
április 25. 18:00-19:30
Összefoglalás, tanultak átültetése a mindennapokba
  • Az új megközelítés bevezetése a csapat életébe
  • A kurzus tanulságainak áttekintése
  • Q&A
Több
REGISZTRÁCIÓ
A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztrálj!
Név
This is required field!
E-mail
This is required field!
Telefonszám
Add meg a telefonszámod
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az
Adatkezelési szabályzatunkat az Adatkezelési tájékoztatónkat és az Általános szerződési feltételeket..
Done
You have been signed up successfully. Please, check your inbox.

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.