Teacher

Május 20. — Július 1.

Product Management

Sipos Andrea, Product Management vezetővel

A kurzus bemutatja a modern termékfejlesztés alapjait, a felhasználó központú gondolkodásmódot nemzetközi szinten működő módszereken keresztül. Az órákon végigvesszük a termékmenedzsment minden aspektusát az elmélettől a gyakorlatig. Átadunk minden hard és soft skill-t, végigjárjuk egy termék útját az első interjútól az MVP-n át egészen a túlterhelt szolgáltatások irányításáig.

Nem pusztán előadás

 
 
Gyakorlat

Az előadásokon a legfrissebb elméletek mellett gyakorlati tanácsokat, tippeket kapsz, amelyeket akár már másnap tudsz alkalmazni a munkádban. A megszerzett friss tudást az órákat követően a házi feladatokkal és gyakorlatokkal szinte azonnal ki is próbálhatod. A megszerzett szemléletmód nem csak szoftverek, de fizikai termékek és szolgáltatások fejlesztése során is alkalmazható.

Támogatás és mentorálás

A képzésen végig veled lesz az előadó és a csapatunk is. A gyakorlati feladatok után visszajelzést adunk, illetve hozzáférést kapsz a kurzus zárt Facebook-csoportjához is, ahol folytathatod a kapcsolatépítést és megoszthatod a gondolataid.

Teacher

A kurzusról

Mit, mikor és hogyan?

Mit fogunk tanulni?

Központban a felhasználó

Apple, Google, Netflix - mi a közös bennük? Az ott dolgozó szakemberek olyan szoftvereket építenek, amiket emberek százmilliói használnak és szeretnek. Mi a titkuk? Manapság egy szoftver termék akkor lehet igazán sikeres, ha a felhasználói számára értéket teremt, egy számukra fontos problémára nyújt magas minőségű megoldást. A kurzus során betekintést nyerhetsz a legmodernebb termékmenedzsment módszerekbe. Megtanulod hogyan lehet megismerni a piaci lehetőségeket és felhasználó igényeket, és hogyan tudnak ezekre valóban sikeres termékeket építeni. Aki képes a felhasználóközpontú gondolkodásmódra, annak a csapata kevesebb energiát tesz majd felesleges funkciók építésébe.

Termékfejlesztés

A kurzus során megtanulod hogyan állítsd fel a hipotézist és a termék üzleti modelljét. Ha minden stimmel, áttérünk a dizájnra, prototipus készítésre és az MVP kidolgozására. Beszélünk a különböző kvalitatív kutatási módszerek és az A/B tesztelés használatáról. Menedzserként meg fogod tanulni priorizálni a feladatokat, kidolgozni a termék backlogot és irányítani a fejlesztői csapatot. A hosszú távok sikerek elérése érdekében foglalkozunk a product vízió kidolgozásával, az OKR módszer használatával és a roadmap készítésével is.

Termék bevezetés

Hogyan kell pontosan megtervezni a termékbevezetést és nyomonkövetni az eredményeket? Mi megmutatjuk, hogy mi történik a termékkel bevezetés után és elemzések alapján hogyan növeljük a termék hatékonyságát. Megtanulhatod, milyen az ideális csapat, milyen szakterületek bevonására van szükség a termék működtetéséhez és továbbfejlesztéséhez.

Mikor és hogyan?

KEZDET
  • május 20.
FORMÁTUM
  • webinárium
  • házi feladatok
  • visszajelzések / értékelések
MENETREND
  • 6 hét
  • 12 alkalom
  • 18 óra

Az előadóról

Teacher

Sipos Andrea

Product Management vezető

Az előadóról
  • 10+ év tapasztalat hazai és nemzetközi piacra készülő szoftverek fejlesztésének irányításában: Köpönyeg.hu, Prezi, Skyscanner, Secret Sauce Partners, OptiMonk
  • Legkisebbtől a legnagyobbakig: az általa menedzselt szoftverek között találunk havi párszáztól havi 100 millió aktív felhasználóval rendelkező szoftvert is
  • 10-1500 fős, amerikai- és európai technológiai cégekben szerzett tapasztalatot
  • Számos csapatban bevezette a termékközpontú szemlélet, összesen több, mint 15 szoftverfejlesztő csapattal dolgozott már együtt
  • Csapatai résztvételével készült mobilos applikációk hazai és nemzetközi elismeréseket szereztek
  • Fő érdeklődési területe a felhasználói problémák azonosítása, megoldások validálása és az eredményt mutató adatok elemzése

Kurzus programja

  • Időtartam:

    Május 20. 18:00 —  Július 1.

  • Előadások száma:

    12

Részletes program + Regisztrálok

Kurzus programja

  • Május 20. 18:00

    Alkalom 1

    A termékmenedzser szerepe és kompetenciái
    • Termékmenedzsment, termékközpontú gondolkodásmód
    • Mit tekinthetünk terméknek?
    • Mi a különbség a projekt- és a termékmenedzsment között?
    • A termékfejlesztési folyamat áttekintése
    • A termékmenedzser szerepe a szervezetben
  • Május 25. 18:00

    Alkalom 2

    A piac és a felhasználók megértése
    • Az üzleti modell felmérése, Lean Canvas
    • Az értékteremtés elemzése, Value Proposition Canvas
    • A piac és a megoldás találkozása, Product-Market fit
  • Május 27. 18:00

    Alkalom 3

    Felhasználói kutatás
    • Felhasználói interjúk, platformok
    • Felhasználói tesztelés (usability testing)
    • User story mapping, Jobs to be done
  • Június 1. 18:00

    Alkalom 4

    Validáció - Tervezés és prototípus készítés, MVP
    • Termék prototípus készítés
    • Hogyan kell megfogalmazni az MVP-t
    • Gyors hipotézis tesztelő eszközök
  • Június 8. 18:00

    Alkalom 5

    Adatok a termékfejlesztésben - Fő mutatók és elemzések
    • Metrikák technikai jellemzői
    • Elemzési eszközök
    • North star metrics
    • AARRR modell
    • Riport típusok (Szegmentálás; Értékesítési folyamatok (funnelek) építése; Kohorsz elemzés)
  • Június 10. 18:00

    Alkalom 6

    A / B tesztelés
    • Hipotézisek alkotása a teszthez
    • Statisztikai jelentőség
    • Cél és további mutatók
    • Teszt gyakorlat
  • Június 15. 18:00

    Alkalom 7

    Üzleti modell, megtérülés
    • Egységgazdasági számítás (ROI)
    • Beszerzési költség (CAC, CPI)
    • Üzleti modellek - subscription based, freemium stb.
    • Üzleti modellek tesztelése
  • Június 17. 18:00

    Alkalom 8

    OKR, ütemterv, termék vízió - termékfejlesztési stratégia
    • Termék vízió, misszió, stratégia
    • OKR célok
    • Termék ütemterv kialakítása
    • Product vision
  • Június 22. 18:00

    Alkalom 9

    A termék backlog prioritása és kezelése
    • Roadmap, backlog szervezése
    • Fontossági sorrend, priorizálási módszerek
    • A hipotézisek értékelése, a hatás feltérképezése
    • Reach impact confidence effort (RICE)
  • Június 24. 18:00

    Alkalom 10

    Termékbevezetés: előkészítés és monitoring
    • Termék tesztelése és bevezetése
    • A bevezetést kísérő kommunikáció, termékmarketing (eszközök, platformok, ezek szerepe)
    • Termékfigyelés és fenntarthatóság
    • Visszajelzési eszközök (intercom, usabilla)
  • Június 29. 18:00

    Alkalom 11

    A termékfejlesztés csapatmunka
    • Szerepek és szakterületek a termékfejlesztési csapatban
    • Módszertanok és a köztük lévő különbségek (Kanban, Scrum, Waterfall)
    • Feladatkezelő eszközök
  • Július 1. 18:00

    Alkalom 12

    Összefoglalás, tanultak átültetése a mindennapokba
    • Az új megközelítés bevezetése a csapat életébe
    • A kurzus tanulságainak áttekintése
    • Q&A

Így tanítunk

 
 
   
LABA
Felhasználói fiókom

Lépj be a Google Classroom rendszerébe - itt találod a személyes fiókod. Nézd az órákat élő közvetítésben vagy felvételről, oszd meg ötleteidet az előadóval, és teljesítsd a feladatokat - mindent megteszünk, hogy kényelmesen tanulhass.

Regisztrálok
Mindig elérhető és mindig segít
Mindig elérhető és mindig segít

Az ügyfelek értékelik a támogatást. Az előadók és a LABA csapat minden kérdésedre választ ad. Ne félj kérdezni!

Regisztrálok
Eredmény
Tanulni nem egyszerű, de megéri

A házi feladatokat és teszteket az előadók metodológusokkal közösen tervezik meg. Muszáj tanulnod, hogy sikeresen teljesíts és elvégezd a feladatokat. Senki sem ígérte, hogy könnyű lesz, igaz? De ne aggódj, az itt megszerzett tudással már semmi sem lesz lehetetlen.

Regisztrálok
Oklevél
Elismert oklevél a képzésről

A kurzus alatt pontokat szerezhetsz a házi feladatok és tesztek megoldásával. Minél több pontot szerzel, annál jobb értékelést és oklevelet kapsz a kurzus végén.

Regisztrálok

Nézd meg, hogy fog kinézni az önéletrajzod a kurzus elvégzését követően. Megnézem

Támogató anyagok:
Támogató anyagok:
Támogató anyagok:

Prezentációk, fájlok, cikkek, videók, esettanulmányok - minden elérhető egy helyen.

Regisztrálok

Semen Berezovsky

 

Tudom, hogyan kell:
  • MVP-t megfogalmazni
  • Piaci- és versenytárs elmezést készíteni
  • Roadmapet készíteni
  • Ütemtervet összeállítani
  • Tesztelési folyamatokat kezelni
  • Product Vision-t meghatározni

Itt tudsz jelentkezni

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük regisztráljon

Töltsd ki a jelentkezési ívet

Kötelező mező

Add meg a telefonszámod

Azzal, hogy elküldöm a jelentkezésem vagy "Regisztrálok" gomb megnyomásával, elfogadom az adatvédelmi tájékoztató és felhasználási feltételek

A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanulnak

 
Alfa bank
Pepsico
beeline
Burger king
Coca cola
Delloite
Epam
Google
Isida
Kyivstar
Mercedes
Pepsi
Raiffeisen
Rambler
Renault
Shell
Terrasoft
Vodafone