Élő online kurzus

Product Management

Bővebben
Élő online kurzus Kovács Edittel a Yahoo, Amazon, Revolut és InPlayer Product Managerével
Időpont:
2022.02.24. - 2022.04.07.
Menetrend:
6 hét
Hétfő és szerdai napokon
18:00-19:30

Vezess be olyan termékeket, amik megváltoztatják a világot!

Menedzsment, fejlesztés, UX / UI, tesztelés, marketing, egység-gazdaságtan. Ez mind szükséges egy kultikus termék létrehozásához!

Magadra ismertél?
Neked ajánljuk a kurzust, ha:

  • Product Owner esetleg Business Analyst vagy

    Inkább projektmenedzsment feladatokat látnál el és szeretnéd bővíteni a tudásodat a product management alapjaival.

  • Start-up vállalkozás menedzsere vagy

    Szükséged van egy ilyen áttekintő, alapozó kurzusra, ahol megismerheted a fő technikákat és rendszerezheted a meglévő tudásodat a jobb product fit érdekében.

  • Érdekel az IT világa és szívesen dolgoznál ezen a területen

    Ha szeretnének elhelyezkedni az IT szektorban, de nem fejlesztői pozícióban és szeretnél megtanulni egy üzleti oldalhoz közelebbi területet.

  • Tradicionális szemléletű nagyobb cégek projektmenedzsere, fejlesztési vezetője vagy

    Szertnék egy hagyományos, waterfallra hajazó módszertantól elköszönve egy modern, agilis szemlélet alapjait megtanulni.

Nem pusztán előadás

Gyakorlat

Az előadásokon a legfrissebb elméletek mellett gyakorlati tanácsokat, tippeket kapsz, amelyeket akár már másnap tudsz alkalmazni a munkádban. A megszerzett friss tudást az órákat követően a házi feladatokkal és gyakorlatokkal szinte azonnal ki is próbálhatod. A megszerzett szemléletmód nem csak szoftverek, de fizikai termékek és szolgáltatások fejlesztése során is alkalmazható.

Támogatás és mentorálás

A képzésen végig veled lesz az előadó és a csapatunk is. A gyakorlati feladatok után visszajelzést adunk, illetve hozzáférést kapsz a kurzus zárt Facebook-csoportjához is, ahol folytathatod a kapcsolatépítést és megoszthatod a gondolataid.

A kurzusról
01
Központban a felhasználó
Manapság egy szoftver termék akkor lehet igazán sikeres, ha a felhasználói számára értéket teremt, egy számukra fontos problémára nyújt magas minőségű megoldást. A kurzus során betekintést nyerhetsz a legmodernebb termékmenedzsment módszerekbe. Megtanulod hogyan lehet megismerni a piaci lehetőségeket és felhasználó igényeket, és hogyan tudnak ezekre valóban sikeres termékeket építeni.
02
Termékfejlesztés
Data modeling
A kurzus során megtanulod hogyan állítsd fel a hipotézist és a termék üzleti modelljét. Ha minden stimmel, áttérünk a dizájnra, prototipus készítésre és az MVP kidolgozására. Beszélünk a különböző kvalitatív kutatási módszerek és az A/B tesztelés használatáról. Menedzserként meg fogod tanulni priorizálni a feladatokat, kidolgozni a termék backlogot és irányítani a fejlesztői csapatot. A hosszú távok sikerek elérése érdekében foglalkozunk a product vízió kidolgozásával, az OKR módszer használatával és a roadmap készítésével is.
03
Termék bevezetés

Hogyan kell pontosan megtervezni a termékbevezetést és nyomonkövetni az eredményeket? Mi megmutatjuk, hogy mi történik a termékkel bevezetés után és elemzések alapján hogyan növeljük a termék hatékonyságát. Megtanulhatod, milyen az ideális csapat, milyen szakterületek bevonására van szükség a termék működtetéséhez és továbbfejlesztéséhez.

ELŐADÓ
Kovács
Edit
LinkedIn Profile
  • 10 év tapasztalata van nemzetközi piacra készülő szoftverek fejlesztésének irányításában: Shell, Yahoo!, Meltwater, Amazon Prime Video, Revolut, InPlayer
  • Az általa menedzselt szoftverek között találunk havi párszáztól havi több száz millió aktív felhasználó által használtat is
  • 50-70.000+ fős, amerikai és európai technológiai cégekben szerzett tapasztalatot
  • Számos csapatban vitte végig a termékközpontú szemlélet bevezetését, összesen több, mint 15 szoftverfejlesztő csapattal dolgozott együtt
  • Fő érdeklődési területe a felhasználói problémák azonosítása, megoldások validálása és felhasználó központú termékfejlesztés bevezetése kis és közepes vállalatoknál
Program
01
február 24. 18:00
A termékmenedzser szerepe és kompetenciái
  • Termékmenedzsment, termékközpontú gondolkodásmód
  • Mit tekinthetünk terméknek?
  • Mi a különbség a projekt- és a termékmenedzsment között?
  • A termékfejlesztési folyamat áttekintése
  • A termékmenedzser szerepe a szervezetben
more
02
március 1. 18:00
A piac és a felhasználók megértése
  • Az üzleti modell felmérése, Lean Canvas
  • Az értékteremtés elemzése, Value Proposition Canvas
  • A piac és a megoldás találkozása, Product-Market fit
more
03
március 3. 18:00
Felhasználói kutatás
  • Felhasználói interjúk, platformok
  • Felhasználói tesztelés (usability testing)
  • User story mapping, Jobs to be done
more
04
március 8. 18:00
Validáció - Tervezés és prototípus készítés, MVP
  • Termék prototípus készítés
  • Hogyan kell megfogalmazni az MVP-t
  • Gyors hipotézis tesztelő eszközök
more
05
március 10. 18:00
Adatok a termékfejlesztésben - Fő mutatók és elemzések
  • Metrikák technikai jellemzői
  • Elemzési eszközök
  • North star metrics
  • AARRR modell
  • Riport típusok (Szegmentálás; Értékesítési folyamatok (funnelek) építése; Kohorsz elemzés)
more
06
március 17. 18:00
A / B tesztelés
  • Hipotézisek alkotása a teszthez
  • Statisztikai jelentőség
  • Cél és további mutatók
  • Teszt gyakorlat
more
07
március 19. 18:00
Üzleti modell, megtérülés
  • Egységgazdasági számítás (ROI)
  • Beszerzési költség (CAC, CPI)
  • Üzleti modellek - subscription based, freemium stb.
  • Üzleti modellek tesztelése
more
08
március 24. 18:00
OKR, ütemterv, termék vízió - termékfejlesztési stratégia
  • Termék vízió, misszió, stratégia
  • OKR célok
  • Termék ütemterv kialakítása
  • Product vision
more
09
március 29. 18:00
A termék backlog prioritása és kezelése
  • Roadmap, backlog szervezése
  • Fontossági sorrend, priorizálási módszerek
  • A hipotézisek értékelése, a hatás feltérképezése
  • Reach impact confidence effort (RICE)
more
10
március 31. 18:00
Termékbevezetés: előkészítés és monitoring
  • Termék tesztelése és bevezetése
  • A bevezetést kísérő kommunikáció, termékmarketing (eszközök, platformok, ezek szerepe)
  • Termékfigyelés és fenntarthatóság
  • Visszajelzési eszközök (intercom, usabilla)
more
11
április 5. 18:00
A termékfejlesztés csapatmunka
  • Szerepek és szakterületek a termékfejlesztési csapatban
  • Módszertanok és a köztük lévő különbségek (Kanban, Scrum, Waterfall)
  • Feladatkezelő eszközök
more
12
április 7. 18:00
Összefoglalás, tanultak átültetése a mindennapokba
  • Az új megközelítés bevezetése a csapat életébe
  • A kurzus tanulságainak áttekintése
  • Q&A
more
REGISZTRÁCIÓ
A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztrálj!
Név
This is required field!
E-mail
This is required field!
Telefonszám
This is required field!
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az
Adatkezelési szabályzatunkat az Adatkezelési tájékoztatónkat és az Általános szerződési feltételeket..
Done
You have been signed up successfully. Please, check your inbox.

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.