Online
kurzus
Kezdő

Product management

A kurzus bemutatja a modern termékfejlesztés alapjait és a felhasználó-központú gondolkodásmódot nemzetközi szinten működő módszereken keresztül. Az órákon végigvesszük a termékmenedzsment minden aspektusát az elmélettől a gyakorlatig. Átadunk minden hard és soft skillt, végigjárjuk egy termék útját az első interjútól az MVP-n át egészen a túlterhelt szolgáltatások irányításáig. Az előadásokon a legfrissebb elméletek mellett gyakorlati tanácsokat, tippeket kapsz, amelyeket akár már másnap tudsz alkalmazni a munkádban. A megszerzett friss tudást az órákat követően a házi feladatokkal és gyakorlatokkal szinte azonnal ki is próbálhatod.
Sajátítsd el a termékfejlesztés alapjait
Tanuld meg a termékfejlesztés folyamatát az ötlettől a kivitelezésig
Építs sikeres karriert product managerként
Ismerd meg az előadónkat
Kereskényi Balázs
product management tanácsadó
Az egyik első magyar startuphoz, a Ustreamhez az első 30 alkalmazott egyikeként csatlakozott, majd hozzájárult a sikeres akvizícióhoz, amikor az IBM felvásárolta a céget.
Az IBM Budapest Lab vezetője volt 2019-2022 között, ekkor egy Közép-Kelet-Európában egyedülálló, 200 fős fejlesztőközpontot építettek ki Magyarországon.
Olyan ügyfelekkel együttműködve tudott terméket fejleszteni, mint az Airbnb, a Slack, a Lyft, az Epic Games, az Nvidia vagy a VMWare.
2022-ben saját product management tanácsadó céget alapított néhány szakmabelivel, azóta olyan hazai és külföldi cégeknek segítenek, ahol a product managementben tudáshiány van.
Nemcsak elméleti képzést adunk, hanem valóban hasznos gyakorlati tudást, amelyet szinte azonnal alkalmazni tudsz a munkád során szakmai céljaid megvalósításához. Ebben hiszünk, ebben támogatunk.
A kurzusról:
A kurzusról:
Központban a felhasználó
Apple, Google, Netflix – mi a közös bennük? Az ott dolgozó szakemberek olyan szoftvereket építenek, amiket emberek százmilliói használnak és szeretnek. Mi a titkuk? Manapság egy szoftvertermék akkor lehet igazán sikeres, ha a felhasználói számára értéket teremt, egy számukra fontos problémára nyújt magas minőségű megoldást. A kurzus során betekintést nyerhetsz a legmodernebb termékmenedzsment-módszerekbe. Megtanulod, hogyan lehet megismerni a piaci lehetőségeket és felhasználó igényeket, és hogyan lehet ezekre valóban sikeres termékeket építeni. Aki képes a felhasználóközpontú gondolkodásmódra, annak a csapata kevesebb energiát tesz majd felesleges funkciók építésébe.
Termékfejlesztés
A kurzus során megtanulod, hogyan állítsd fel a hipotézist és a termék üzleti modelljét. Ha minden stimmel, áttérünk a dizájnra, prototípus-készítésre és az MVP kidolgozására. Beszélünk a különböző kvalitatív kutatási módszerek és az A/B-tesztelés használatáról. Menedzserként meg fogod tanulni priorizálni a feladatokat, kidolgozni a termékbacklogot és irányítani a fejlesztői csapatot. A hosszú távú sikerek elérése érdekében foglalkozunk a productvízió kidolgozásával, az OKR-módszer használatával és a roadmap készítésével is.
Termékbevezetés
Hogyan kell pontosan megtervezni a termékbevezetést és nyomon követni az eredményeket? Mi megmutatjuk, hogy mi történik a termékkel a bevezetés után és hogy elemzések alapján hogyan növeljük a termék hatékonyságát. Megtanulhatod, milyen az ideális csapat, és milyen szakterületek bevonására van szükség a termék működtetéséhez és továbbfejlesztéséhez.
Kezdés:
2023. november 7.
Menetrend:
6 hét
12 alkalom
18 óra
Formátum:
webinárium + házi feladatok
+ visszajelzések és értékelések
Hogyan tanítunk?
Gyakorlati tudást adunk
A kurzusaink az elmélet és gyakorlat tökéletes összhangját teremtik meg: elmélet, amelyhez bármikor visszatérhetsz, illetve gyakorlat, amelyet szinte azonnal beépíthetsz a mindennapi munkavégzésedbe. Ebben pedig a segítségedre van az anyagokat tartalmazó online platform, az előadó és a LABA teljes csapata.
Élőben, online
Ahhoz, hogy hatékony legyen a tanulás, és ne érezd a „távoktatást”, interaktív eszközökkel és tartalmakkal segítjük a fejlődésed.
Maradjunk kapcsolatban
Kérdezz bátran, az interaktív online előadások után minden kérdésedre választ kaphatsz, tapasztalataidat pedig megoszthatod a kurzusokhoz tartozó Discord-csoportokban.
PROGRAM
1. alkalom
Product management mint szakma
november 7.
  • — A termék definíciója
  • — A termékmenedzser szerepe és helye a szervezetben
  • — A termékmenedzser egy napja – alapfogalmak
  • — Híres termékek és termékmenedzsment-sztorik
2. alkalom
A product managert körülvevő világ
november 9.
  • — Csapatok, stakeholderek és egyéb szereplők
  • — Technológiai alapok
  • — A kommunikáció és a buy-in fontossága
  • — Managing up
3. alkalom
Egy termék életciklusa
november 14.
  • — Ötlettől a termékig, MVP
  • — A value proposition
  • — A customer journey
  • — Stratégiaalkotás, piacelemzés, validáció, iteráció
4. alkalom
A termékfejlesztés folyamata
november 16.
  • — Iterációalapú fejlesztés
  • — User storyk, backlog
  • — Fejlesztési módszertanok
  • — Customer és sales support
5. alkalom
Product discovery
november 21.
  • — A discovery procedúra a gyakorlatban
  • — Userinterjúk – hogyan kérdezzünk?
  • — Eszközök, platformok
  • — Outcome-alapú fejlesztés
6. alkalom
A termék skálázódása
november 23.
  • — Growth modellek
  • — Business modellek
  • — B2B, B2C
  • — Árazás, csomagolás, salescsatornák
7. alkalom
Az adatok szerepe a termékmenedzsmentben
november 28.
  • — Mérési eszközök, metrikák, elemzések
  • — KPI-ok, OKR-ek
  • — Az 5 leggyakoribb metrika
  • — Tesztelési módszerek
8. alkalom
Product roadmap
november 30.
  • — A roadmap evolúciója
  • — Tartalmi és formai elemek
  • — A roadmap mint kommunikációs eszköz
9. alkalom
Facilitációs és workshoptechnikák
december 5.
  • — „Influence without authority”
  • — Design Thinking alapok
  • — A Lightning Decision Jam
10. alkalom
A kognitív torzítások világa
december 7.
  • — A kognitív torzítások szerepe a szakmában
  • — A kognitív torzítások szerepe a terméken belül
  • — Használjuk jó célra a torzításokat
11. alkalom
Product management mint karrier
december 12.
  • — A legfontosabb soft skillek és fejlesztésük
  • — A productcsapat és működése
  • — Product manager specializációk
  • — Product manager karrierút
  • — Álláskeresés product managerként
12. alkalom
Kurzuszárás, kurzusértékelés
december 14.
  • — A tanfolyam főbb pontjainak átismétlése
  • — Esetleges fennmaradó kérdések megválaszolása
  • — Házi feladatokra szóbeli visszajelzés
  • — Kérdezési lehetőség az előadótól
  • — Hogyan tovább?
Az online oktatás
élvonalában
Megteremtettünk egy teljesen új világot a tanulni és tanítani vágyóknak
Világszerte 90 képzés 6 különböző területen
Kurzusainkon már több mint 35 ezren vettek részt a világ közel 50 országából
Szerintünk az élethosszig tartó tanulás nélkülözhetetlen a személyes fejlődéshez. Legyél te is részese az új online tanulói közösségünknek!
Minden egy helyen
A saját személyes felhasználói fiókodban.
Tanúsítvány
A képzés elvégzését követően tanúsítványt állítunk ki.
Maradjunk kapcsolatban
Az előadók és a képzés szervezői minden kérdésedre válaszolnak.
Visszanézhető
A kurzus felvételeit visszanézheted, a kiegészítő anyagokat pedig a képzést követően is eléred.
Házi feladatok és tesztek
Hogy azonnal beépíthesd a megszerzett gyakorlati tudást.
Itt tudsz jelentkezni
Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja! 
Az új tudás megszerzése és új készségek elsajátítása nélkülözhetetlen egy elégedett karrierúthoz. A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanultak.
Regisztrálok