PPC a gyakorlatban élő online kurzus — megtanítjuk, hogyan futtass hatékony PPC kampányokat pénzveszteség nélkül | Laba üzleti iskola
ÉLŐ, ONLINE KURZUS

PPC a
gyakorlatban

Akkor tudsz hatékony PPC-kampányokat tervezni, ha nemcsak elmélet szintjén látod át a Google, a Meta és az e-kereskedelmi csatornák kampányoptimalizációs technikáit, hanem a gyakorlatban is megtanulod, hogy mikor, milyen változtatásokat és miért érdemes alkalmazni. A kurzuson lépésenként ismered meg, hogyan:
  • használd a Google Analytics 4, Google Ads és a Meta hirdetési funkcióit az alapoktól,
  • kezeld profin a kulcsszavakat és elemezd a konkurenciát,
  • használj kampányoptimalizációt és top teljesítménymetrikákat,
  • építs releváns hirdetési stratégiát és tartsd kézben a költségkeretet.
Dátumok: HAMAROSAN
PPC a gyakorlatban

Akár weboldalad forgalmának fellendítése, akár a leadgenerálás és az eladások növelése a célod, ez a kurzus neked szól! Berta Zsuzsitól, a digitális marketing területén évtizedes tapasztalattal rendelkező PPC-szakértőtől nemcsak azt tudod meg, hogyan vezethetsz megtérülő hirdetésmenedzsmentet, de a hatékonyságmérés legjobb technikáit is elsajátítod.

Ismerd meg az előadót:

Berta Zsuzsi
marketingvezető, PPC-szakértő
  • Dropbox
  • airbnb
  • Dropbox
  • Huawei
  • Dropbox

Neked ajánljuk a kurzust, ha:

  • Kezdő marketinges vagy
  • Marketingszakember vagy
  • Ügynökségnél vagy multinacionális vállalatnál dolgozol digitális marketing területen
  • Kis- vagy középvállalkozás vezetője vagy

A kurzus programja:

12 alkalom
Gyakorlati házi feladatok
  • visszajelzés az előadótól
  • tudásanyag, amihez bármikor visszanyúlhatsz
Regisztrálok

Program:

  • 01
    Bevezetés a PPC-marketingbe
    • Bevezetés a PPC-marketingbe, alapfogalmak
    • Magyarországi piaci körkép és szakmai-üzleti körülmények
    • PPC-marketing mint szolgáltatás – vállalkozói és ügyféloldali perspektívából
    • Leggyakrabban alkalmazott PPC hirdetési rendszerek
    • Kampánytervezési keretrendszerek és gyakorlati alkalmazásuk
    • PPC-marketing a vállalati digitálismarketing-mixben
    • SMART KPI-ok meghatározása, body- és head metricek alkalmazása a gyakorlatban
    • Alapvető PPC- és digitálismarketing-metrikák
  • 02
    A PPC-marketing alapvető eszköztára
    • Alapvető digitális eszköztár a PPC-marketingmenedzsmenthez
    • Bevezetés a PPC-hirdetési rendszerekbe: Google Ads, Facebook Ads
    • Google Analytics 4, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Merchant Center alkalmazása a PPC-marketingben
    • Bevezetés a Meta Business Managerbe és a Meta Ads Managerbe
    • Adatvizualizációs eszközök
    • TikTok-hirdetések
    • Az e-kereskedelmi célú kampánymenedzsment kiegészítő eszközei: dinamikus retargeting szolgáltatások, CSS-szolgáltatások
    • Eszközök versenytárselemzéshez
  • 03
    Bevezetés a Google Ads-kampánymenedzsmentbe
    • Google Ads-fiókstruktúra bemutatása, a fióksetup legfontosabb lépései
    • Google Ads-kampánytípusok bemutatása
    • Google Ads kampányépítési gyakorlat
    • Google Ads Közönségkezelő bemutatása
    • Google Ads ajánlattételi stratégiák bemutatása és alkalmazása
    • Szkriptek bemutatása, automata szabályok működése
    • Google Ads-tervezőeszközök bemutatása: Google Ads Teljesítménytervező, Google Ads Eléréstervező, Google Ads Kulcsszótervező
  • 04
    Google Search-hirdetések és kulcsszókutatás a gyakorlatban
    • A kulcsszókutatás eszközei (Google toolok és egyéb kiegészítő eszközök)
    • A kulcsszókutatás módszertana, lépései, validációja, tesztelésre alkalmas kulcsszólista készítése
    • Google Ads-kulcsszóegyezések bemutatása és gyakorlati alkalmazásuk
    • Google Ads Kulcsszótervező funkciói a kulcsszólista- és kampánytervezésben
    • Standard search kampány vs dinamikus search kampány építése a gyakorlatban
    • Kulcsszólista alkalmazása különböző kampányok szerint
  • 05
    Bevezetés a Meta Business Manager használatába
    • Meta Business Manager funkciói, beállítási lehetőségei
    • Meta Ads Manager beállításai és alfunkciói
    • Meta Közönségek alkalmazása a gyakorlatban
    • Meta Kereskedelemkezelő alkalmazása a gyakorlatban
    • Facebook Pixel és a Facebook CAPI szerepe a mérésben és kampányoptimalizációban
    • Facebook-kampánystruktúra felépítése
  • 06
    Facebook-kampányok és kampányoptimalizációs beállítások a gyakorlatban
    • Facebook kampánytípusok bemutatása
    • Facebook Kampánytervező alkalmazása a gyakorlatban
    • Facebook-hirdetések optimalizációs lehetőségei
    • Facebook-költségoptimalizációs lehetőségek
    • Automata szabályok
    • Dinamikus remarketing kampányépítési gyakorlat
    • UTM-paraméterezés a gyakorlatban
  • 07
    Google Ads- és Meta-kampányépítés a gyakorlatban
    • Google Ads konverziós értékszabályok, ajánlatkorrekciók alkalmazása a gyakorlatban
    • Google Ads Jelentések alkalmazása a gyakorlatban
    • Google Ads Tömeges műveletek beállításainak áttekintése: portfóliószintű ajánlattételi stratégiák, közös költségkeretek és ezek gyakorlati alkalmazása
    • Google Ads kampányépítési gyakorlat
    • Facebook kampányépítési gyakorlat
    • Beleegyezési mód és kibővített konverziók
    • Kampánymenedzsmentet és elemzést segítő eszközök, ajánlások
  • 08
    Bevezetés a Google Analytics 4-be
    • Google Analytics 4 alapvető fiókbeállításai, setup menete
    • Google Analytics 4 alapvető metrikáinak bemutatása és gyakorlati alkalmazása a webanalitikában
    • Google Analytics 4 dashboardok, nézetek bemutatása
    • Google Analytics 4-események és -konverziók
  • 09
    E-kereskedelmi metrikák, jelentések, funnelek Google Analytics 4-ben
    • E-kereskedelmi metrikák Google Analytics 4-ben
    • E-kereskedelmi mérés nézetei
    • Funnelek létrehozása
    • Google Analytics 4-szegmensek, -dimenziók és -mutatók gyakorlati alkalmazása
    • Google Analytics 4-közönségek létrehozása a gyakorlatban
  • 10
    Esettanulmányok
    • Esettanulmányok bemutatása különböző brandeken
    • Kampánytervezési gyakorlat, fontos szempontok és buktatók
  • 11
    Adatelemzés és kampányoptimalizáció
    • Performance metrikák jelentése és a elemzése a gyakorlatban
    • Az adatelemzés és a kampányoptimalizáció kapcsolata
    • A kampány-hatékonyságmérés eszközei és gyakorlati alkalmazásuk
    • A szakmai döntéshozatal lehetőségei
  • 12
    A PPC-marketing mint szolgáltatás menedzsmentje
    • A PPC-szolgáltatás legalapvetőbb elemei
    • A PPC-szolgáltatásmenedzsment alapjai (auditálás lépései, szerződés tartalma, fizetési konstrukciók lehetőségei)
    • Fontos útravaló információk az ügyfélmenedzsmenthez
    • Kurzusösszefoglaló

Itt tudsz jelentkezni

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj!

Regisztrálok