Digitális Marketing online kurzus — tanulj meg eligazodni a marketing világában | Laba üzleti iskola

ÉLŐ, ONLINE KURZUS

DIGITÁLIS MARKETING – AZ ALAPOKTÓL
A MESTERSZINTIG

TANULJ NÉGY ELISMERT DIGITÁLIS MARKETING VEZETŐTŐL

ÖRKÉNYI ZOLTÁN

SAJÁTÍTSD EL A DIGITÁLIS MARKETING MINDEN TERÜLETÉT KIEMELKEDŐ TUDÁSSAL RENDELKEZŐ OKTATÓINK SEGÍTSÉGÉVEL ÉLŐ, ONLINE KURZUSUNK KERETÉBEN

IDŐPONT:

HAMAROSAN

Segítünk eligazodni a marketing világában, és megtanítunk figyelemfelkeltő tartalmakat készíteni, amelyek hatékonyan támogatják marketing céljaidat. A kurzus átfogó képet nyújt a digitális marketing-csatornák széles spektrumáról, beleértve a PPC-hirdetéseket, az influencermarketinget és a mesterséges intelligenciát. Emellett megtanulod a legfrissebb trendeknek megfelelő weboldalak és webshopok készítését, valamint magabiztosan alkalmazod majd a mérések és az analitika legjobb gyakorlatait.

PILLANTS BE A KULISSZÁK MÖGÉ

  1. A DIGITÁLIS MARKETING ALAPJAI

    Részletesen megismered a vásárlói út minden fázisát az online customer journey során, a vásárlói insightot, a marketingkutatást, versenytárselemzést, és segítünk meghatározni a digitális térben megfogalmazott marketingcélokat.

  2. DIGITÁLIS STRATÉGIA

    Elsajátítod a stratégiai alapokat, a kampányok priorizálását és az erőforrások kezelését. Emellett agilis és design thinking módszereket, médiatervezést és teljesítményértékelést ismersz meg.

  3. SOCIAL MEDIA, INFLUENCEREK

    Átfogó képet kapsz a social media platformok fejlődéséről, és megtudod, hogy milyen célokat segíthet elérni a tartalom- és az influencermarketing. Érteni fogod az influencerek kiválasztásának szempontjait és a reklámok pszichológiai alapjait.

  4. E-KERESKEDELEM

    Átfogó képet kapsz az e-kereskedelmi stratégiákról, beleértve a konverziószámítást, az automatizált értékesítési tölcsért, valamint a Meta és a Google eszközeinek szerepét. Részletesen megismered a Merchant Center működését és a Facebook és az Instagram e-kereskedelmet támogató eszköztárát.

  5. WEB 3.0

    Bemutatjuk a feltörekvő digitálismarketing-csatornákat, valamint a Web3 felhasználók jellemzőit és elvárásait. Megismered a különbséget a Metaverzum és a Gaming világa között. Áttekintést kapsz a webshoptervezésről és -üzemeltetésről, valamint betekintést nyújtunk napjaink e-kereskedelem piacának jellemzőibe.

  6. KARRIER-
    FEJLESZTÉS

    Megismered a külsős partnerekkel, ügynökségekkel való hatékony együttműködés legfontosabb tényezőit. Áttekintést kapsz az online marketing területén elérhető karrierutakról, és megismerheted a specialista és generalista lehetőségek előnyeit és hátrányait.

MAGADRA ISMERTÉL?
NEKED AJÁNLJUK A KURZUST, HA:

  • MARKETINGSZAKEMBER VAGY

    Áttérnél az offline projektekről a digitális területre? Nehézséget okoz a vásárlók hatékony online elérése? Ez a kurzus segít a digitális marketing és az offline tevékenységek összehangolásában a márkád és termékeid egységes képének bemutatásához.

  • KEZDŐ DIGITÁLIS MARKETINGES VAGY

    Ha a digitális területek tervezése és megvalósítása nehézséget okoz számodra, itt a megoldás! Kurzusunkon útmutatást adunk a célközönség meghatározásához, és megtanítunk vonzó tartalmakat eljuttatni hozzájuk a legjobb konverziós csatornákon keresztül.

  • MARKETINGSPECIALISTA VAGY

    Ha marketing generalista pozícióban szeretnél elhelyezkedni, kurzusunk neked szól! Átfogó képet kapsz a digitális marketing minden területéről, komplex stratégiákat sajátítasz el, és megismered azokat az innovatív eszközöket és csatornákat, amelyek segítségével növelheted a terméked vagy szolgáltatásod eladásait.

ELŐADÓK

PROGRAM

  • 01

    MODUL 1: A digitális marketing alapjai

    1. Bevezetés a digitális marketing világába (Előadó: Végső Péter)

     
    • Mi az a digitális marketing?
    • A digitális marketing feladatai és felelősségei
    • Aktuális trendek, amelyek rövid és hosszú távon formálják az online teret
    • Az online-marketing-stratégia alapjai
    • Mi az a vásárlói insight, és miért esszenciális?
    • Miért és milyen célokra van szükségünk?
    • Hogyan tud megkülönböztetni minket a tartalom az online térben?
    • Hogyan csoportosítjuk az online-marketing-csatornákat?
     

    2. Termék és vásárló a középpontban (Előadó: Végső Péter)

     
    • Hogyan néz ki a vásárló útja az online customer journey során
    • Termékek és szolgáltatások mint digitális árucikkek
    • Online vásárlói viselkedés és trendek
    • Célcsoportelemzés és Buyer Persona meghatározása
     

    3. Marketingkutatás és versenytárselemzés (Előadó: Végső Péter)

     
    • Milyen lehetőségeink vannak versenytárselemzésre?
    • Mi az a trendkutatás, és miért kell aktívan használnunk?
    • A social listening mint stratégiai eszköz
     

    4. Marketingcélok meghatározása a digitális térben (Előadó: Végső Péter)

     
    • Milyen a jó marketingcél?
    • Milyen típusú célokat kell megkülönböztetnünk?
    • Márkaépítés vs. konverzió, az örök kérdés
    • Célok és mérésszámok összefüggései
  • 02

    MODUL 2: Digitális stratégia

    5. Marketingstratégia (Előadó: Blaumann Debóra)

     
    • A stratégiai alapok tisztázása: a purpose, a brand, a USP és a lead narrative szerepe
    • A stratégiaírás lépései egy márkára és márkaportfóliókra is
    • Gyakorlati példákon keresztül a GET-TO-BY modell alkalmazása
    • Stratégiával kapcsolatos tévhitek és praktikák a mindennapokhoz
     

    6. Digitálismarketing-stratégia (Előadó: Blaumann Debóra)

     
    • A digitális szerepe és beillesztése a stratégiába
    • Always on és kampányjellegű aktivitások
    • Online megoldások különböző kommunikációs célokhoz
    • Kommunikációs csatornák együttműködése a gyakorlatban az online-offline törésen túl (PESO visszaköszön)
    • Saját példák: multichannel, omnichannel és 360-as kampányok
     

    7. Márkaidentitás és kreatív szervezés (Előadó: Blaumann Debóra)

     
    • Egy márkaidentitás felépítése és fenntartása
    • A márkaidentitás elemei
    • Kreatív checklist
    • Gyakorlati aktuális magyar példák közös elemzése
    • Saját példák: márkaépítés, márkafrissítés és márkaváltás
     

    8. Kampánytervezés és -menedzsment (Előadó: Blaumann Debóra)

     
    • Kampánytípusok egyedi jellemzői és tanulságai
    • Kampányok priorizálása és erőforrás-menedzsment
    • Kampánymendzsment-technikák és -praktikák
    • Agilis és design thinking módszerek
    • Blitzscaling technika
     

    9. Médiatervezés (Előadó: Blaumann Debóra)

     
    • Médiás szakkifejezések
    • Médiavásárlási modellek
    • Médiatervezés lépései
    • Médiaoptimalizálási tippek és trükkök
    • Viewability, brand safety és brand suitability
    • 10 tipp a profi médiatervezéshez
     

    10. Budget- és teljesítménymenedzsment (Előadó: Blaumann Debóra)

     
    • A költségtervezés 5 bevett módszere
    • Kampánybudget-tervezés és annak 8 tipikus hibája
    • Leggyakrabban használt üzleti, marketing és média KPI-ok
    • Költséghatékonysági mutatók
    • KPI-ok menedzselésére keretrendszerek és javaslatok
     

    11. Esettanulmányok / Házi feladatokra reflektálás (Előadók: Végső Péter, Blaumann Debóra, Kató Tamás, Boroznaki Gergő)

  • 03

    MODUL 3: Digitálismarketing-eszközök I.

    12. Social Media Marketing (Előadó: Boroznaki Gergő)

     
    • A social media helye a kommunikációs csatornák között és a médiatervezésben
    • A social media platformok evolúciója
    • Social media körkép és trendek
    • Az Instagram, a Facebook, a YouTube és a TikTok főbb egyedi jellegzetességei
    • Esettanulmányok hazai és külföldi cégek social kommunikációjából
     

    13. Tartalommarketing (Előadó: Boroznaki Gergő)

     
    • Milyen célok teljesülését tudja segíteni a tartalom- és influencermarketing?
    • A tartalommarketing tipikus formái (blog, videós tartalom, hasznos eszközök)
    • Hogyan tudja a tartalommarketing segíteni a SEO-t?
    • Esettanulmányok
    • A tartalommarketingre jellemző speciális mutatószámok
     

    14. Influencermarketing (Előadó: Boroznaki Gergő)

     
    • Az influencermarketing alapjai
    • Az influencerkiválasztás szempontjai
    • Jól működő együttműködési és tartalmi formátumok
    • Esettanulmányok
    • Az influencermarketingre jellemző speciális mutatószámok
     

    15. Gyakorlati tartalomkészítés (Előadó: Boroznaki Gergő)

     
    • A reklámok pszichológia alapjai (AIDA-modell, horog, insightok stb.)
    • A jó szöveg felépítése (egy rövid poszttól a hosszabb blogcikkig, hirdetés, e-mail)
    • Hashtagek használata
    • A képek jellemzői, vizuális trendek, képforrások
    • A jó videók és short videók (TikTok, Reels, Shorts) jellemzői
    • Gyakorlati videókészítési tippek
     

    16. Meta és Google PPC-hirdetések (Előadó: Kató Tamás)

     
    • Célzási lehetőségek, kampánytípusok, hirdetési formátumok és hatékonysági benchmarking
    • Kontextuális reklám, hirdetési hálózatok jellemzői és különbségei
    • A PPC-versenytárselemzés 5 fő szempontja
    • Top 10 kulcsszótervező eszköz
     

    17. Webhely optimalizálása (Előadó: Kató Tamás)

     
    • Alapok megismerése, fogalmak tisztázása: SEO vs. SEM vs. PPC
    • On-Page vs. Off-Page SEO (különbségek)
    • TOFU, MOFU és BOFU
    • Technikai SEO-beállítások (top 10-es lista)
    • Google My business
    • SEO a brandépítésben
    • App Store Optimalizálás (ASO)
     

    18. Webanalitika alapok (Előadó: Kató Tamás)

     
    • Google Analytics – GA4
    • Tulajdonbeállítás és szükséges alapkódok elhelyezése a forráskódban
    • Konverziókövetés: konverziós pontok és útvonalak
    • Főbb metrikák ismertetése
    • Attribúciós modellezés
     

    19. E-mail-marketing (Előadó: Kató Tamás)

     
    • Ügyfélbázis-elemzés és CRM-rendszer
    • Előnye és hátrányai
    • Adatbázis növelés/építés
    • HU piacon ismert és használt rendszerek: Braze / Mini CRM / SAPI stb.
     

    20. Digitális termékek fejlesztésének irányítása (Előadó: Kató Tamás)

     
    • Front- és backendfejlesztők
    • Webdesignerek, UX/UI designerek
    • Hogyan írjunk ügyfélspecifikációt a fejlesztő számára?
    • Milyen egy jó design?
    • MVP-termék tesztelése a bevezetés előtt
  • 04

    MODUL 4: Digitális és e-kereskedelmi tölcsérek

    21. E-kereskedelmi stratégia (Előadó: Kató Tamás)

     
    • E-kereskedelmi stratégia
    • Értékesítési tölcsér digitálisan
    • Értékesítési tölcsér konverziószámítás
    • Automatizált értékesítési tölcsér
    • Hatékony értékesítési tölcsér létrehozása
     

    22. A Meta és Google eszközei a kereskedelemben (Előadó: Boroznaki Gergő)

     
    • A Merchant Center működése
    • A Meta katalógus működése
    • Termékfeedek
    • A Facebook és az Instagram e-commerce-t támogató eszköztára
    • A tartalom és influencermarketing használata az e-commerce-ben
     

    23. Esettanulmányok/ Házi feladatokra reflektálás (Előadók: Végső Péter, Blaumann Debóra, Kató Tamás, Boroznaki Gergő)

  • 05

    MODUL 5: Digitálismarketing-eszközök II.

    24. Feltörekvő digitálismarketing-csatornák (Előadó: Végső Péter)

     
    • Bevezetés a Web 3.0 korszakába (különböző webkorszakok történeti áttekintése)
    • Miben más a Web3 felhasználó, és mik az elvárásai?
    • Mi a különbség a Metaverzum és a Gaming világa között?
    • Ki beszél hozzám? Mesterséges intelligencia és a ChatGPT
    • Web3 marketing eszköztára
     

    25. Webshop tervezése és üzemeltetése – Esettanulmányok (Előadók: Végső Péter, Kató Tamás, Boroznaki Gergő)

     
    • Hogy néz ki napjaink e-commerce-piaca?
    • Milyen webshoptípusokat különböztetünk meg?
    • Hogyan épül fel egy jó webshop, és mik a kötelező elemei?
    • Kész a webshop, hogyan tovább? Üzemeltetés a gyakorlatban
  • 06

    MODUL 6: Csapatmenedzsment és ügyfélkapcsolat

    26. Digitális marketing mint szervezeti egység (Előadó: Végső Péter)

     
    • Digitális marketing és egyéb funkciók kapcsolata
    • Csapatmenedzsment és delegálás
    • Hogyan dolgozzunk együtt külsős partnerekkel, ügynökségekkel
    • Milyen a jó brief?
     

    27. Karrierutak online marketing területen (Előadók: Blaumann Debóra, Végső Péter)

     
    • Ügyfél (megbízói) és ügynökségi oldal (megbízotti) összehasonlítása
    • Specialista és generalista lehetőségek előnyei és hátrányai
    • Bejáratott karrierutak a marketingben
    • Karrier-tanácsadás
    • Kérdések és válaszok

Tudj meg többet

A kurzussal kapcsolatos további információkért töltsd ki az űrlapot, és munkatársunk a lehető leghamarabb felveszi veled a kapcsolatot, hogy bővebb tájékoztatást adjon a kurzus részleteiről és áráról.

Kötelezően kitöltendő mező
Tudj meg többet