ÉLŐ, ONLINE KURZUS
DIGITÁLIS MARKETING – AZ ALAPOKTÓLA MESTERSZINTIG
TANULJ NÉGY ELISMERT DIGITÁLIS MARKETING VEZETŐTŐL

SAJÁTÍTSD EL A DIGITÁLIS MARKETING MINDEN TERÜLETÉT KIEMELKEDŐ TUDÁSSAL RENDELKEZŐ OKTATÓINK SEGÍTSÉGÉVEL ÉLŐ, ONLINE KURZUSUNK KERETÉBEN
IDŐPONT:
HAMAROSAN
Segítünk eligazodni a marketing világában, és megtanítunk figyelemfelkeltő tartalmakat készíteni, amelyek hatékonyan támogatják marketing céljaidat. A kurzus átfogó képet nyújt a digitális marketing-csatornák széles spektrumáról, beleértve a PPC-hirdetéseket, az influencermarketinget és a mesterséges intelligenciát. Emellett megtanulod a legfrissebb trendeknek megfelelő weboldalak és webshopok készítését, valamint magabiztosan alkalmazod majd a mérések és az analitika legjobb gyakorlatait.
PILLANTS BE A KULISSZÁK MÖGÉ
-
A DIGITÁLIS MARKETING ALAPJAI Részletesen megismered a vásárlói út minden fázisát az online customer journey során, a vásárlói insightot, a marketingkutatást, versenytárselemzést, és segítünk meghatározni a digitális térben megfogalmazott marketingcélokat.
-
DIGITÁLIS STRATÉGIA Elsajátítod a stratégiai alapokat, a kampányok priorizálását és az erőforrások kezelését. Emellett agilis és design thinking módszereket, médiatervezést és teljesítményértékelést ismersz meg.
-
SOCIAL MEDIA, INFLUENCEREK Átfogó képet kapsz a social media platformok fejlődéséről, és megtudod, hogy milyen célokat segíthet elérni a tartalom- és az influencermarketing. Érteni fogod az influencerek kiválasztásának szempontjait és a reklámok pszichológiai alapjait.
-
E-KERESKEDELEM Átfogó képet kapsz az e-kereskedelmi stratégiákról, beleértve a konverziószámítást, az automatizált értékesítési tölcsért, valamint a Meta és a Google eszközeinek szerepét. Részletesen megismered a Merchant Center működését és a Facebook és az Instagram e-kereskedelmet támogató eszköztárát.
-
WEB 3.0 Bemutatjuk a feltörekvő digitálismarketing-csatornákat, valamint a Web3 felhasználók jellemzőit és elvárásait. Megismered a különbséget a Metaverzum és a Gaming világa között. Áttekintést kapsz a webshoptervezésről és -üzemeltetésről, valamint betekintést nyújtunk napjaink e-kereskedelem piacának jellemzőibe.
-
KARRIER-
FEJLESZTÉSMegismered a külsős partnerekkel, ügynökségekkel való hatékony együttműködés legfontosabb tényezőit. Áttekintést kapsz az online marketing területén elérhető karrierutakról, és megismerheted a specialista és generalista lehetőségek előnyeit és hátrányait.
MAGADRA ISMERTÉL?
NEKED AJÁNLJUK A KURZUST, HA:
-
MARKETINGSZAKEMBER VAGY
Áttérnél az offline projektekről a digitális területre? Nehézséget okoz a vásárlók hatékony online elérése? Ez a kurzus segít a digitális marketing és az offline tevékenységek összehangolásában a márkád és termékeid egységes képének bemutatásához.
-
KEZDŐ DIGITÁLIS MARKETINGES VAGY
Ha a digitális területek tervezése és megvalósítása nehézséget okoz számodra, itt a megoldás! Kurzusunkon útmutatást adunk a célközönség meghatározásához, és megtanítunk vonzó tartalmakat eljuttatni hozzájuk a legjobb konverziós csatornákon keresztül.
-
MARKETINGSPECIALISTA VAGY
Ha marketing generalista pozícióban szeretnél elhelyezkedni, kurzusunk neked szól! Átfogó képet kapsz a digitális marketing minden területéről, komplex stratégiákat sajátítasz el, és megismered azokat az innovatív eszközöket és csatornákat, amelyek segítségével növelheted a terméked vagy szolgáltatásod eladásait.
ELŐADÓK

PROGRAM
-
01
MODUL 1: A digitális marketing alapjai
1. Bevezetés a digitális marketing világába (Előadó: Végső Péter)
- Mi az a digitális marketing?
- A digitális marketing feladatai és felelősségei
- Aktuális trendek, amelyek rövid és hosszú távon formálják az online teret
- Az online-marketing-stratégia alapjai
- Mi az a vásárlói insight, és miért esszenciális?
- Miért és milyen célokra van szükségünk?
- Hogyan tud megkülönböztetni minket a tartalom az online térben?
- Hogyan csoportosítjuk az online-marketing-csatornákat?
2. Termék és vásárló a középpontban (Előadó: Végső Péter)
- Hogyan néz ki a vásárló útja az online customer journey során
- Termékek és szolgáltatások mint digitális árucikkek
- Online vásárlói viselkedés és trendek
- Célcsoportelemzés és Buyer Persona meghatározása
3. Marketingkutatás és versenytárselemzés (Előadó: Végső Péter)
- Milyen lehetőségeink vannak versenytárselemzésre?
- Mi az a trendkutatás, és miért kell aktívan használnunk?
- A social listening mint stratégiai eszköz
4. Marketingcélok meghatározása a digitális térben (Előadó: Végső Péter)
- Milyen a jó marketingcél?
- Milyen típusú célokat kell megkülönböztetnünk?
- Márkaépítés vs. konverzió, az örök kérdés
- Célok és mérésszámok összefüggései
-
02
MODUL 2: Digitális stratégia
5. Marketingstratégia (Előadó: Blaumann Debóra)
- A stratégiai alapok tisztázása: a purpose, a brand, a USP és a lead narrative szerepe
- A stratégiaírás lépései egy márkára és márkaportfóliókra is
- Gyakorlati példákon keresztül a GET-TO-BY modell alkalmazása
- Stratégiával kapcsolatos tévhitek és praktikák a mindennapokhoz
6. Digitálismarketing-stratégia (Előadó: Blaumann Debóra)
- A digitális szerepe és beillesztése a stratégiába
- Always on és kampányjellegű aktivitások
- Online megoldások különböző kommunikációs célokhoz
- Kommunikációs csatornák együttműködése a gyakorlatban az online-offline törésen túl (PESO visszaköszön)
- Saját példák: multichannel, omnichannel és 360-as kampányok
7. Márkaidentitás és kreatív szervezés (Előadó: Blaumann Debóra)
- Egy márkaidentitás felépítése és fenntartása
- A márkaidentitás elemei
- Kreatív checklist
- Gyakorlati aktuális magyar példák közös elemzése
- Saját példák: márkaépítés, márkafrissítés és márkaváltás
8. Kampánytervezés és -menedzsment (Előadó: Blaumann Debóra)
- Kampánytípusok egyedi jellemzői és tanulságai
- Kampányok priorizálása és erőforrás-menedzsment
- Kampánymendzsment-technikák és -praktikák
- Agilis és design thinking módszerek
- Blitzscaling technika
9. Médiatervezés (Előadó: Blaumann Debóra)
- Médiás szakkifejezések
- Médiavásárlási modellek
- Médiatervezés lépései
- Médiaoptimalizálási tippek és trükkök
- Viewability, brand safety és brand suitability
- 10 tipp a profi médiatervezéshez
10. Budget- és teljesítménymenedzsment (Előadó: Blaumann Debóra)
- A költségtervezés 5 bevett módszere
- Kampánybudget-tervezés és annak 8 tipikus hibája
- Leggyakrabban használt üzleti, marketing és média KPI-ok
- Költséghatékonysági mutatók
- KPI-ok menedzselésére keretrendszerek és javaslatok
11. Esettanulmányok / Házi feladatokra reflektálás (Előadók: Végső Péter, Blaumann Debóra, Kató Tamás, Boroznaki Gergő)
-
03
MODUL 3: Digitálismarketing-eszközök I.
12. Social Media Marketing (Előadó: Boroznaki Gergő)
- A social media helye a kommunikációs csatornák között és a médiatervezésben
- A social media platformok evolúciója
- Social media körkép és trendek
- Az Instagram, a Facebook, a YouTube és a TikTok főbb egyedi jellegzetességei
- Esettanulmányok hazai és külföldi cégek social kommunikációjából
13. Tartalommarketing (Előadó: Boroznaki Gergő)
- Milyen célok teljesülését tudja segíteni a tartalom- és influencermarketing?
- A tartalommarketing tipikus formái (blog, videós tartalom, hasznos eszközök)
- Hogyan tudja a tartalommarketing segíteni a SEO-t?
- Esettanulmányok
- A tartalommarketingre jellemző speciális mutatószámok
14. Influencermarketing (Előadó: Boroznaki Gergő)
- Az influencermarketing alapjai
- Az influencerkiválasztás szempontjai
- Jól működő együttműködési és tartalmi formátumok
- Esettanulmányok
- Az influencermarketingre jellemző speciális mutatószámok
15. Gyakorlati tartalomkészítés (Előadó: Boroznaki Gergő)
- A reklámok pszichológia alapjai (AIDA-modell, horog, insightok stb.)
- A jó szöveg felépítése (egy rövid poszttól a hosszabb blogcikkig, hirdetés, e-mail)
- Hashtagek használata
- A képek jellemzői, vizuális trendek, képforrások
- A jó videók és short videók (TikTok, Reels, Shorts) jellemzői
- Gyakorlati videókészítési tippek
16. Meta és Google PPC-hirdetések (Előadó: Kató Tamás)
- Célzási lehetőségek, kampánytípusok, hirdetési formátumok és hatékonysági benchmarking
- Kontextuális reklám, hirdetési hálózatok jellemzői és különbségei
- A PPC-versenytárselemzés 5 fő szempontja
- Top 10 kulcsszótervező eszköz
17. Webhely optimalizálása (Előadó: Kató Tamás)
- Alapok megismerése, fogalmak tisztázása: SEO vs. SEM vs. PPC
- On-Page vs. Off-Page SEO (különbségek)
- TOFU, MOFU és BOFU
- Technikai SEO-beállítások (top 10-es lista)
- Google My business
- SEO a brandépítésben
- App Store Optimalizálás (ASO)
18. Webanalitika alapok (Előadó: Kató Tamás)
- Google Analytics – GA4
- Tulajdonbeállítás és szükséges alapkódok elhelyezése a forráskódban
- Konverziókövetés: konverziós pontok és útvonalak
- Főbb metrikák ismertetése
- Attribúciós modellezés
19. E-mail-marketing (Előadó: Kató Tamás)
- Ügyfélbázis-elemzés és CRM-rendszer
- Előnye és hátrányai
- Adatbázis növelés/építés
- HU piacon ismert és használt rendszerek: Braze / Mini CRM / SAPI stb.
20. Digitális termékek fejlesztésének irányítása (Előadó: Kató Tamás)
- Front- és backendfejlesztők
- Webdesignerek, UX/UI designerek
- Hogyan írjunk ügyfélspecifikációt a fejlesztő számára?
- Milyen egy jó design?
- MVP-termék tesztelése a bevezetés előtt
-
04
MODUL 4: Digitális és e-kereskedelmi tölcsérek
21. E-kereskedelmi stratégia (Előadó: Kató Tamás)
- E-kereskedelmi stratégia
- Értékesítési tölcsér digitálisan
- Értékesítési tölcsér konverziószámítás
- Automatizált értékesítési tölcsér
- Hatékony értékesítési tölcsér létrehozása
22. A Meta és Google eszközei a kereskedelemben (Előadó: Boroznaki Gergő)
- A Merchant Center működése
- A Meta katalógus működése
- Termékfeedek
- A Facebook és az Instagram e-commerce-t támogató eszköztára
- A tartalom és influencermarketing használata az e-commerce-ben
23. Esettanulmányok/ Házi feladatokra reflektálás (Előadók: Végső Péter, Blaumann Debóra, Kató Tamás, Boroznaki Gergő)
-
05
MODUL 5: Digitálismarketing-eszközök II.
24. Feltörekvő digitálismarketing-csatornák (Előadó: Végső Péter)
- Bevezetés a Web 3.0 korszakába (különböző webkorszakok történeti áttekintése)
- Miben más a Web3 felhasználó, és mik az elvárásai?
- Mi a különbség a Metaverzum és a Gaming világa között?
- Ki beszél hozzám? Mesterséges intelligencia és a ChatGPT
- Web3 marketing eszköztára
25. Webshop tervezése és üzemeltetése – Esettanulmányok (Előadók: Végső Péter, Kató Tamás, Boroznaki Gergő)
- Hogy néz ki napjaink e-commerce-piaca?
- Milyen webshoptípusokat különböztetünk meg?
- Hogyan épül fel egy jó webshop, és mik a kötelező elemei?
- Kész a webshop, hogyan tovább? Üzemeltetés a gyakorlatban
-
06
MODUL 6: Csapatmenedzsment és ügyfélkapcsolat
26. Digitális marketing mint szervezeti egység (Előadó: Végső Péter)
- Digitális marketing és egyéb funkciók kapcsolata
- Csapatmenedzsment és delegálás
- Hogyan dolgozzunk együtt külsős partnerekkel, ügynökségekkel
- Milyen a jó brief?
27. Karrierutak online marketing területen (Előadók: Blaumann Debóra, Végső Péter)
- Ügyfél (megbízói) és ügynökségi oldal (megbízotti) összehasonlítása
- Specialista és generalista lehetőségek előnyei és hátrányai
- Bejáratott karrierutak a marketingben
- Karrier-tanácsadás
- Kérdések és válaszok
Tudj meg többet
A kurzussal kapcsolatos további információkért töltsd ki az űrlapot, és munkatársunk a lehető leghamarabb felveszi veled a kapcsolatot, hogy bővebb tájékoztatást adjon a kurzus részleteiről és áráról.