Employer Branding Stratégia online kurzus — megtanítjuk, hogyan tedd hatásossá a munkáltatói márkádat | Laba üzleti iskola
  decor
  decor
    decor
  decor
Online kurzus

Employer Branding Stratégia

Görgess tovább  

A munkáltatói márka sokkal több, mint egy hangzatos szlogen egy álláshirdetésben. A jó munkáltatói márka üzleti célokat szolgál, megalapozott, hiteles, megszólítja a jelenlegi és a leendő kollégákat. Vonzó, de valósághű képet fest egy munkáltatóról. Karnyújtásnyira vagy a tudástól…

HAMAROSAN

Oktató

Vass Melinda, Head of Employee Experience Communication - VOLVO

Folyamatfejlesztés, stratégiatervezés és kríziskommunikáció. Melinda 10+ éves tapasztalatából osztja most meg Veled, hogy miként teheted lenyűgözővé a munkáltatói márkád!

Debora Blaumann
  • 1 1

    Szakmai koordinációja alatt a Bosch csoport visszatérően évek óta a legvonzóbb munkáltató, és a fiatalok egyik legnépszerűbb munkahelye volt.

Kik vesznek részt a képzésen
25 tanuló
EB-referensek, recruiterek, HR-esek
Akik munkájuk során kapcsolódnak a munkáltatóimárka-építéshez és egy új, stratégiai szemléletet, praktikus eszköztárat szeretnének elsajátítani
20 tanuló
PR-szakemberek
Akik szeretnének nagyobb rálátással rendelkezni, hogy a gyakorlatban miben tér el a munkáltatói márka egy termék, szolgáltatás vagy egy brand építésétől
10 tanuló
Vállalkozók, tulajdonosok
Akik szeretnék megérteni az Employer Branding folyamatait, és ezeket stratégiai szinten akarják beépíteni üzleti folyamatokba
Amiről a kurzuson tanulni fogsz:
  • Alapok
    Az employer branding jelentősége

    Az első néhány alkalom az Employer Branding jelentőségéről, a szervezetben betöltött szerepéről, a fogalmak tisztázásáról, valamint a külső és belső stakeholderek menedzsmentjéről fog szólni. Kitérünk továbbá az alapvető piackutatási eszközökre és módszerekre, hogy minél komplexebb rálátásod legyen a cég jelenlegi megítélésére, a célcsoportok munkahelyválasztási szokásaira és a versenytársak jó gyakorlataira.

    Identity
  • Tervezés
    EVP és stratégiaalkotás

    Megismered az Employer Branding kampányok központjában álló munkáltatói értékígéret (EVP) megfogalmazását és validálását. Bemutatjuk a munkáltatói márka stratégiaalkotásának folyamatát, valamint azt, hogy miként tudod összehangolni ezt az üzleti célokkal.

    Communication and campaigns
  • A megoldás
    Sikeres kampánytervezés

    Az utolsó alkalmak során olyan gyakorlati tudásra és eszköztárra tehetsz szert, amellyel magabiztosan tervezhetsz külső és belső munkáltatóimárka-kampányokat: csökkentheted a toborzási költségeket és a fluktuációt, valamint vonzó munkáltatóként emelkedhetsz ki a munkaerőpiaci zajból.

    Perfomance

A kurzusról

Program
  10 alkalom
  15 óra oktatás
  1. Bevezetés az Employer Brandingbe
    • A munkáltatói márka jelentése és jelentősége
    • A munkáltatói márkaépítés aktualitásának oka
    • Munkáltatói márkaépítés alapvető fogalmai és célja
    • A folyamat résztvevői: HR-marketing/COM-PR
  2. Employer Branding eszköztár
    • A vállalati kultúra fogalma és szintjei
    • A munkáltatói márka stratégiai értékelése
    • Csatornák, formátumok és az eszköztár kialakítása
    • Célcsoportok definiálása, fókuszcsoportok bevonása
    • Hatékonyságmérés
  3. Employee Experience, avagy az end-to-end munkavállalói életciklus
    • Mi az az EEX?
    • Az Employer Branding helye a munkavállalói életciklusban
    • A munkáltatói márkaépítés folyamata a jelöltélménytől az exit interjúig
    • Az Employer Branding és a legfontosabb HR funkciók kapcsolata
    • Vezetői és üzleti felelősség a belső EB-ben
  4. Kommunikációs mátrix
    • Az Employer Branding és üzleti stratégia kapcsolata
    • Identitás: az értékek, erősségek felmérése
    • Kommunikációért felelős folyamatok és résztvevők
    • Employer Branding kampánytervezés alapjai
    • Kreatív tervezés: különböző csatornák, egyedi célcsoportokra specifikált tartalmak
   
  1. Stratégiai pontok megalapozása
    • Vízió és misszió meghatározásának fontossága
    • Célcsoportok meghatározása, szegmentáció
    • Perszónák felépítése
    • Stratégiatervezés az üzleti igények mentén
    • Validációs folyamatok és belső jóváhagyatási szintek
  2. Piackutatás, versenytárselemzés és saját márka pozicionálása
    • Milyen külső inputokra van szükség a munkáltatói márkaépítés során?
    • Kutatási eszközök és módszerek (célperszónák és versenytársak irányába)
    • Piackutatási eredmények értékelése és értelmezése
    • Út a jelenlegi márka megítéléstől a vágyott márka építéséig
    • Stakeholder management
  3. Employer Value Proposition
    • EVP fontossága
    • Elhelyezés a HR-folyamatokban
    • Összehangolás a vállalati vízióval, misszióval és brand purpose-szel
    • A kialakítás elvei - Perszónák
    • Bevonás fontossága
    • Validáció
  4. Közös céges értékeink: Diversity, CSR tevékenységek
    • Vállalati értékeink használata a kommunikációban
    • Sokszínűség, befogadás és egyenlőség a munkahelyen
    • Edukációs folyamatok a szervezeten belül
    • Gondolkodj globálisan, cselekedj lokálisan!
    • A társadalmi felelősségvállalás keretrendszere
  5. Globális piac, nemzetközi gyakorlati példák ahogy a nagyok csinálják
    • Globális irányelvek lokális igények szintézise
    • Employer Branding kampánytervezés
    • Munkáltatói márkakoncepció építése
    • Különböző márkakommunikációs eszközök és csatornák
    • Tervezés, utókövetés, konverzió mérése
  6. A tanultak összegzése
    • Interaktív témafeldolgozás

Rólunk mondták

  • Student 1

    Leitner-Takács Judit

    SPS, Global Talent Acquisition Program Manager

    „A kurzuson olyan átfogó tudást kaptam, amit a gyakorlatban is alkalmazni tudok majd. Az előadó rendkívül jó szakember, és remek oktató, így nagyon jól átadta azt a tudást, amivel rendelkezik.”

  • Student 2

    Kelndorfer Krisztina

    Albemarle Magyarország

    „Nagyon átgondoltan volt felépítve a tematika. Az előadó, Vass Melinda nagyon sok hiteles, gyakorlatból eredendő példát mutatott be nekünk. Jól strukturáltan és érthetően adta át a tananyagot. A házi feladatok és teszteket is hasznosnak találtam!”

  • Student 3

    Tóth Sára

    Senior content & communications manager

    „Nagyon tetszett a kurzus, átgondoltan volt felépítve a tematika. Az előadó, Vass Melinda hiteles szakember, az elmélet mellett sok példát hoz a gyakorlatból is, ez különösen tetszett. A házi feladatok is rendben voltak, néha kicsit több időt vettek igénybe. A teszteket különösen szerettem, segítettek, hogy jobban rögzüljenek az órán elhangzottak. Összességében jó szívvel ajánlom a LABA-t, mert az előadók a területükön elismert szakemberek, akik valóban nagy gyakorlati tapasztalattal rendelkeznek.”

Tudj meg többet

A kurzussal kapcsolatos további információkért töltsd ki az űrlapot, és munkatársunk a lehető leghamarabb felveszi veled a kapcsolatot, hogy bővebb tájékoztatást adjon a kurzus részleteiről és áráról!
Kötelező mező
Kötelező mező
Kötelező mező
Kötelező mező
Tudj meg többet