ÉLŐ ONLINE KURZUS EGY TAPASZTALT ÉRTÉKESÍTŐVEL
2023. MÁRCIUS 22. - MÁJUS 8.
6 HÉT HÉTFŐ & SZERDA 18:00
Minden sales-es álma, hogy a potenciális vásárlóit ne kelljen győzködnie. A valóságban azonban minden nagyobb üzletet egy átgondolt eladási stratégia felállítása előz meg.
Megtanítunk arra, hogyan tervezz és alakítsd ki az eszköztárad, amely az értékesítésed maximalizálását szolgálja.
MAGADRA ISMERTÉL? NEKED AJÁNLJUK A KURZUST, HA:
-
ÉRTÉKESÍTŐ VAGY A KARRIERED ELEJÉN
Kezdő értékesítők, karrierváltók, vagy minimális tapasztalattal rendelkezők, akik gyakorlati eszközökkel szeretnék szélesíteni a tudásukat
-
KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁS TULAJDONOSA / ÉRTÉKESÍTŐJE VAGY
2-3 év tapasztalattal rendelkezel az értékesítés területén? Főleg ösztönből dolgozoll és jól jönne a strukturált tudás a növekvő cégméret mellett? Itt a helyed!
-
ÉRTÉKESÍTÉSI OSZTÁLYVEZETŐ VAGY
Ez a kurzus kiváló értékesítési osztályvezetők számára, akik a hatékony munkavégzés érdekében szeretnék megfelelően átadni csapatuk számára az értékesítéssel kapcsolatos strukturált tudást
-
MAGÁNVÁLLALKOZÁSOD VAN
Ha elkezdted építeni a vállalkozásod, de nincs nagy tudásod az értékesítésről, ez a kurzus tökéletes számodra, hiszen átfogó és strukturált tudást szerzel a vállalkozásod számára
A SIKER ESSZENCIÁJA
-
Ügyfelet teremtünk a vásárlóból
Kizárólag az ösztöneidre hallgatva nem lehet hosszú távon értékesíteni. Ha nem építed ki az ügyfélbázisod, nem írsz szkripteket és nem gondolsz előre a termék reputációjára, akkor nem fogsz üzletet kötni. Egy tapasztalt sales-es tudja, hogyan lesz vásárlóból ügyfél, hiszen a lojalitás a legfontosabb, ezért nem csupán értékesít.
-
Sales eszköztár
Értékesítőként folyamatosan a beáramló megrendelésekről, a nagy projekt szerződésekről és a jutalék-halmokról ábrándozik az ember. Amíg a lelkesedés viszi előre, sikeres is lehet, de előbb-utóbb minden üzletkötő szembe kerül a nehézségekkel. Tanuld meg, hogyan alakíthatsz ki egy sales eszköztárat, amely hamarabb juttat el a szerződéskötésig.
A KURZUSRÓL
-
ELADÁSOK NÖVELÉSE A még több megrendelés rövidebb idő alatt, rendelés- és jutalék hegyek - ez minden értékesítő és cégvezető álma. Megtanítjuk, hogyan tudod hatékonyan növelni az árbevételt!
-
SALES KÉZIKÖNYV DATA MODELING A kurzus 12 alkalma során közösen fogjuk elkészíteni a sales kézikönyvedet, ami a saját értékesítési asszisztensed lesz a mindennapokban.
-
HIDEGHÍVÁSOK Többé nem fog kihívást jelenteni a hideghívás sem! Az ismeretlenek megkeresése a kurzust követően rutinfeladattá válnak.
-
ELUTASÍTÁS KEZELÉSE DATA MODELING A „nem” egy olyan szó, amit nem hall szívesen egy saleses. Ha nincs stratégiád az elutasítások kezelésére, akkor az ügyfelet valószínűleg sosem látod többé. Ehelyett közelítsd meg a kérdést rendszerszinten, gyűjtsd össze az elutasítások elhárításának eszközeit és kezdd felkészülten a tárgyalást!
ELŐADÓ
HOMOLKA
BALÁZS
- Jelenleg Head of Inside Sales pozícióban dolgozik az EPAM Systems-nél
- 20 éve sales területen: volt már értékesítő, head of sales; nemzetközi head of sales, de dolgozott key account managerként és üzletfejlesztőként is, jelenleg kisvállalatok és startupok értékesítési rendszereit építi ki és mentorálja
- Eladásokban ezeken a területeken alkotott nagyot: bankszektor, retail, IT/Telco, állami szektor, szállodaipar, turizmus, szórakoztatás, oktatás
- Üzletágfejlesztésben 82%-os piaci részesedést ért el az automata készpénzfeldolgozók piacán, majd 3 évig dominálta is a piacot
- Szereti a kihívásokat: trénerként és mentorként megtanított már építészeket, gyógyszerészeket, alapítványi munkatársakat, szépségipari dolgozókat is a sikeres értékesítésre
- Értékesítőként hideghívásokkal bejutott olyan cégekhez, mint a Rossmann, az Amrest (Starbucks, KFC, Pizza Hut), a DM, a Budapesti Gyógyfürdők, Telenor, Vodafone, DHL és a Las Vegas kaszinók
- Tárgyalástechnikai tudását a Decathlon, TakarékBank, K&H, Spar, MNB, IKEA képviselőivel lezárt üzletekben tökéletesítette
PROGRAM
-
01
2023.03.22. 18:00 - 19:30
Egy sikeres értékesítő jellemzői
- Az értékesítő és eladó közötti különbség
- Ki a legjobb értékesítő?
- A hozzáadott érték jelentése és pénzzé váltása
- Mitől leszel Te az igazi cápa, vagy a Wall Street farkasa?
- Termékismeret, amire szükséged van az eladások során
- A sales mesterei: értékesítési és tárgyalástechnikai készségek, amit a kurzustól kapsz
-
02
2023.03.27. 18:00 - 19:30
Első lépések értékesítői pozícióban
- Első lépések, építkezés
- Az eladások megtervezése: a sales funnel, azaz értékesítési tölcsér felépítése
- Miért érdemes tervezni?
- A korlátlan jutalékod kulcsa: a mindennapi folyamatok
- Hogyan fogja a CRM bevezetése megsokszorozni a bevételed?
-
03
2023.03.29. 18:00 - 19:30
Sales az online világban
- Hogyan változott a saleses munkája a covid óta?
- Hogyan változtak a vevőink? Milyen új igények erősödtek fel?
- Több online tárgyalás, kevesebb probléma
- Az online tárgyalás 5 legfontosabb kritériuma
- Javaslatok hideghívás helyett: LinkedIn és automatizált emailek
-
04
2023.04.03. 18:00 - 19:30
Ügyfélkeresés és ügyféltípusok
- Adatbázis felépítése nulláról
- Az adatbázis rendszerezése: ügyféllisták, célcsoportok, vevők
- KKV, nagyvállalatok/multik, Állami Intézmények, cégek
- Miben hasonló és miben különbözik ha nekik akarsz eladni?
-
05
2023.04.05. 18:00 - 19:30
Kapcsolódás az ügyfelekhez
- Miről szól a kapcsolódás?
- Hogyan segíti az eladást a hallgatás?
- Érzelmi intelligencia a sales-ben
- A jó kérdések tárháza: rábeszélés helyett megfelelő kérdések
- Szimpátia kialakítása az ügyfelekben
-
06
2023.04.12. 18:00 - 19:30
Hideghívások
- Miért félünk a hideghívástól?
- Hogyan lesz élmény a hideghívás?
- Mire való és miből áll egy jó script?
- 1 mondatos elevator pitch
- 3 kulcskérdés, amely minden beszélgetésben segítségedre lesz
- A szó, amitől a leginkább félünk: a “nem” használata mentőövként
-
07
2023.04.17. 18:00 - 19:30
Információgyűjtés és a fájó pont azonosítása
- A sales ciklus felépítése
- A hideghívást követő lépések
- Információ az ügyfélről
- Információ a sikeres üzletkötéshez
- A fájó pont megtalálása: problémafeltáró kérdezéstechnika
- Az “aha” élmény
- Az ajánlat elkészítésének trükkjei
-
08
2023.04.19. 18:00 - 19:30
Az első találkozó - Prezentálás, tárgyalás, pitch
- Találkozás az ügyféllel
- A bemutatkozásod új iránya, a sales pitch
- A tárgyalás 5 fontos lépése
- A siker kulcsa a céltudatosság
- Ezekre figyelj tárgyalás közben
- Mit tanulhatsz egy tárgyalásból?
- Tárgyalási memo
-
09
2023.04.24. 18:00 - 19:30
Hatáskeltés a salesben
- Mit jelent a hatáskeltés?
- A hatáskeltés technikái, ami minden eladásban működik
- DISC személyiségtípusok, hogy jobban megismerd magad
- Az ügyfeleid 4 új kategóriája
- Az ügyfeleid kezelési technikái
-
10
2023.04.26. 18:00 - 19:30
Úton az üzletkötés felé
- A piac és a versenytársak ismeretének jelentősége
- Az árat is el kell tudnunk adni
- Kedvezmények rendszere
- Up-selling és сross-selling fogalma és lehetősége
- Az ügyfél terelése, döntéshozók azonosítása
- Újabb tárgyalási időpont kérése
-
11
2023.05.03. 18:00 - 19:30
Lezárási technikák - Kössük meg az üzletet!
- Mi a különbség elutasítás és kifogás között?
- A kifogások megelőzése
- Az eladás alapja: a következetesség
- 4 különleges lezárási technika
- Az üzlet lezárása
- Meddig menj el, és mikor húzz egy határt?
-
12
2023.05.08. 18:00 - 19:30
Az eladások bebiztosítása: follow-up és KPI
- A kudarcok legyőzése és a tapasztalatok beépítése
- A Follow-up mint a legfontosabb momentum
- Hogyan tudok újra eladni?
- KPI - Key Performance Indicators, azaz teljesítménymutatók
- A legnagyobb lehetőség: az ajánlások kérése
- A legjobb módszer ajánlások kérésére
REGISZTRÁCIÓ
A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztrálj!