Termék - menedzsment | LABA üzleti iskola

ÉLŐ ONLINE KURZUS

TERMÉK -
MENEDZSMENT

MANJULA IYER A Microsoft volt vezető termékmenedzsere

ÉLŐ, ONLINE KURZUS A HATÉKONY TERMÉKBEVEZETÉSRŐL

IDŐPONT:

2023. FEBRUÁR 21. – 2023 ÁPRILIS 4.

MENETREND:

6 HÉT
KEDD ÉS CSÜTÖRTÖK
18:00 CET

AZ OKTATÁS NYELVE:

ANGOL
(MINIMUM KÖZÉPFOK SZÜKSÉGES)

A sikeres termékbevezetéshez többre van szükség, mint egy nagyszerű, új ötletre. A teljes körű termékmenedzsment is fontos – az ügyfelek igényeitől kezdve a siker nyomon követésén át, a lehetséges kockázatok kezeléséig mindent figyelembe kell venni.

Csatlakozz Manjula Iyerhez, a 98point6 termékmenedzsmentért felelős alelnökéhez, és ismerd meg a sikeres termékmenedzsment alapjait a termék teljes életciklusa során.

IGAZ RÁD BÁRMELYIK ÁLLÍTÁS? AKKOR EZ A KURZUS NEKED VALÓ.

  • A TERMÉKMENEDZSMENT TERÜLETÉN SZERETNÉL KARRIERT BEFUTNI.

    A termékmenedzserek gyakran egymástól nagyon különböző háttérrel rendelkeznek: lehet ez mérnöki, üzleti, tervezői, vagy éppen projektmenedzseri is. Ismerd meg a termékmenedzsment különböző szakaszait és sajátítsd el a sikeres karrierhez szükséges készségeket!

  • FEJLETTEBB TERMÉKMENEDZSMERI KÉSZSÉGEKRE VÁGYSZ

    Tanuld meg, hogyan befolyásolhatsz tekintély nélkül, és hogy hogyan szerezhetsz olyan készségeket, amik termékmenedzseri karriered következő szintjére emelnek. Megtanulod majd, hogyan alakíts ki hatékony stratégiákat, vezess be fejlesztéseket, és kövesd nyomon a sikered.

  • A TERMÉKMENEDZSEREK ELITJÉHEZ SZERETNÉL TARTOZNI

    Kíváncsi vagy, milyen készségekre van szükség a vezető termékmenedzseri pozíciók betöltéséhez, vagy hogy hogyan működnek a csapatok az olyan vállalatoknál, mint a Google és a Microsoft? Szerezz mélyebb ismereteket a teljes termékéletciklusról, és arról, hogyan lehet robusztus stratégiákat, árképzési modelleket és kockázatkezelési terveket kidolgozni.

KAPCSOLJ MAGASABB SEBESSÉGBE

  • Tartsd az ütemet!

    A sikeres termékbevezetéshez sok előzetes tervezésre van szükség. Tudd meg, hogyan közelítsd meg a termék életciklusának minden egyes szakaszát, miközben elmerülsz az ügyféligényekben, az MVP-kben, a kockázatkezelésben, a pénzügyekben és a mérőszámokban.

  • Tippek és trükkök egyenesen az iparágból.

    Készülj fel a következő karriered felépítésére a termékmenedzsment- keretrendszerek és stratégiák eszköztárának kialakításával. Lehetőséget kapsz arra is, hogy gyakorold az interjúkészítést, és személyre szabott visszajelzést kapj egy szakmában dolgozó profitól.

A KURZUSRÓL

  1. VÉGPONTTÓL VÉGPONTIG TARTÓ TERVEZÉS

    Tanuld meg, hogyan tervezz meg és indíts el egy terméket az alapoktól. A világos stratégiák és a siker mérésének segítségével megtudhatod, mi szükséges ahhoz, hogy olyan terméket hozz létre, amelyet az ügyfelek szeretnek.

  2. ESZKÖZÖK ÉS STRATÉGIÁK

    Fejleszd ki a saját eszköztárad a termékmenedzsment-technikákhoz és keretrendszerekhez, amiket majd a karriered során is használhatsz. Megtanulod, hogyan építs fel egy robusztus termékstratégiát, árképzési modelleket, kockázatkezelési terveket, sikerességi mérőszámokat és még sok minden mást.

  3. PÁLYAORIENTÁCIÓ

    Készülj fel arra, hogy a tanfolyam végi bónusz próbainterjúval megszerezd álmaid állását a termékmenedzsment területén! Manjula személyes visszajelzést ad, és segít felépíteni a saját termékmenedzseri énmárkádat.

ELŐADÓ

MANJULA
IYER

 
  • A 98point6 egészségügyi technológiai vállalat termékmenedzsmentért felelős alelnöke.
  • Termékmenedzsment-csapatokat vezetett olyan nagyvállalatoknál, mint a Microsoft, a GE Healthcare és a Sears Home Services, valamint sikeres startupoknál is.
  • Tapasztalatot szerzett a termékek alapoktól történő bevezetésében, a meglévő termékek skálázásában és a sikertelen termékek sikerre vitelében.
  • Bizonyított képességekkel rendelkezik a multidiszciplináris csapatok vezetésében különböző földrajzi területeken, a növekedés és a nyereségesség ösztönzésében, a folyamatok és a hatékonyság javításában, valamint a nagy költségvetések kezelésében.
  • Tudományos háttérrel rendelkezik az informatikában, több szabadalom és publikáció köthető a nevéhez a nagy teljesítményű számítástechnika és a matematikai modellezés területén.

MENETREND

  • 01

    KEDD (2.21., 18:00 CET)

    Mi a termékmenedzsment?

    Merülj el a termékmenedzsment világában, és ismerd meg a termékmenedzser mindennapi feladatait, valamint azt, hogy miért van szükség erre a szerepre.

    • A termékmenedzsment fontossága
    • A termékmenedzser szerepe
    • A termék életciklusának különböző fázisai
    • Funkcióközi vezetés és az érdekelt felek kezelése
  • 02

    CSÜTÖRTÖK (2.23.,18:00 CET)

    Értékek a termékmenedzsmentben

    Ismerd meg a termékmenedzserként való sikeres működéshez szükséges technikai készségeket és a hatékony termékcsapat építőköveit.

    • Befolyásolás tekintély nélkül
    • A szerepek és felelősségi körök tisztázása
    • A döntéshozatal fontossága
    • Hatékony megbeszélések lefolytatása
     

    01. feladat:
    Gondold át, hogyan teremtenél hitelességet a csapat vezető tagjainál új termékmenedzserként. Írd le a cselekvési terved az új szerepköröd első hetében, hónapjában és negyedévében.

  • 03

    KEDD (2.28,18:00 CET)

    A termékmenedzsment alapjai

    Ismerd meg a termék meghatározásának alapjait (szemben egy nagyszerű technológiai ötlettel).

     
    • Mi a termék?
    • Az ügyfelek fájdalompontjainak azonosítása
    • SWOT-elemzés
     
  • 04

    CSÜTÖRTÖK (3.2.), 18:00 CET

    MVP a termékmenedzsmentben

    Ne akarj többet markolni, mint amennyit meg tudsz fogni! Tanuld meg, hogyan hozz létre egy MVP-t (életképes prototípust), aminél megengedhető a kudarc és lehetőséget ad az alkalmazkodásra.

    • Feltételezések és hipotézisek
    • Előzetes fázisok: alfa, béta, belső és nyilvános
    • Kezdeti felhasználói és vásárlói kör kialakítása
     

    02. feladat:
    Gondold végig egy fájlmegosztó szolgáltatás fejlesztését egy szabályozott iparágban, például az egészségügyben vagy a pénzügyi területen. Határozd meg a termék MVP-jét, feltételezések és hipotézisek megfogalmazásával.

  • 05

    KEDD (3.7., 18:00 CET)

    A termék felépítése

    Tanuld meg, hogyan hozz létre egy termékvíziót és ütemtervet – a mérnökcsapatokkal együttműködve.

    • Termékjellemzők, -követelmények és -történetek
    • Roadmapek és priorizálás
    • Termékmenedzsment-módszerek
    • Fejezetek, specifikációk, ütemtervek és backlogok használata
     

    03. feladat:
    Egyéves ütemterv kidolgozása a fájlmegosztó szolgáltatáshoz. Készíts backlogot Q1-hez, Q2-höz és H2-höz. Válassz ki egy funkciót, és írj egy egyoldalas leírást a követelményekről.

  • 06

    CSÜTÖRTÖK (3.9., 18:00 CET)

    Megvalósíthatósági elemzés

    Építsd fel az ügyfeleidet és alakíts ki perszónákat, hogy jobban megértsd az igényeiket.

    • Egy ügyfélszegmens megértése és értékelése
    • A személyiségek és igényeik meghatározása
    • Ügyfélfejlesztés
     

    04. feladat:
    Nézd meg a 2. feladathoz kifejlesztett MVP-t. Írd le az ügyfélszegmenst és határozd meg a célperszónákat.

  • 07

    KEDD (3.14., 18:00 CET)

    A megoldás koncepciójának kidolgozása

    Itt az ideje, hogy elkezdjünk gondolkodni a megoldáson. Hogyan néz ki a megoldás? A felhasználók könnyen meg tudják csinálni, amit szeretnének?

    • Vázlatok, makettek és prototípusok.
    • Felhasználói tanulmányok valódi ügyfelekkel
    • Műhelymunka: A/B tesztelés
     

    05. feladat:
    Válaszd ki az egyik célperszónát. Készíts egy drótvázat egy felhasználó felhasználói élményéről, aki több felhasználóval oszt meg egy fájlt. Vedd figyelembe az engedélyeket, a hitelesítést, a biztonságot és az érvényesítést.

  • 08

    CSÜTÖRTÖK (3.16.,18:00 CET)

    Mérőszámok a termékmenedzsment számára

    Hogyan definiálhatod a sikert? Tanuld meg a kritériumok meghatározását és a belső stakeholderekkel való összehangolást.

    • A termékmetrikák kiválasztása
    • Népszerű mérési keretrendszerek
    • A mérőszámok nyomon követése
    • A mérőszámok összehangolása a szervezeten belül
     

    06. feladat:
    Határozd meg az általad létrehozott fájlmegosztó szolgáltatás mérőszámait. Hogyan követnéd nyomon ezeket a metrikákat? Ezután válaszd ki a kedvenc okostelefonos alkalmazásodat, és képzeld el, hogy te vagy a termékmenedzser. Határozz meg 3-5 olyan mérőszámot, amelyet követni szeretnél az alkalmazással kapcsolatban.

  • 09

    KEDD (3.21., 18:00 CET)

    Termékstratégia kialakítása

    Tudd meg, hogyan lehet egy terméket piacra vinni, beleértve ebbe az ügyfélbevezetés és a támogatás lényeges elemeit.

    • A piacralépési stratégia megtervezése
    • Globális bevezetés
    • A felhasználók képzése és onboardingja
    • Támogatás, dokumentáció és GYIK biztosítása
  • 10

    CSÜTÖRTÖK (3.23., 18:00 CET)

    Pénzügyi alapok termékmenedzsereknek

    Ismerd meg a pénzügyek alapjait termékmenedzserek számára, és értsd meg, hogyan kell olvasni egy eredménykimutatást.

    • A pénzügyi kimutatások és a mérleg megértése
    • Üzleti terv készítése
    • Az eredménykimutatás kezelése
    • Árképzési modellek meghatározása
     

    07. feladat:
    Készíts többszintű árképzési modellt a fájlmegosztó szolgáltatásodhoz.

  • 11

    KEDD (3.28., 18:00 CET)

    Kockázatkezelés

    Mindenki legjobb erőfeszítései ellenére a termékek néha kudarcot vallanak. Megtudhatod, mit kell tenned, ha ez megtörténik – és milyen lépéseket tehetsz, hogy ezt elkerüld.

    • Miért buknak meg a termékek?
    • Kockázatkezelési terv kidolgozása
    • Tesztelés, auditok és ellenőrzés
    • Minőségellenőrzés és minőségbiztosítás
     

    08. feladat:
    Kockázatkezelési terv kidolgozása fájlmegosztó szolgáltatásod számára (nem kötelező).

  • 12

    CSÜTÖRTÖK (3.30., 18:00 CET)

    Siker a PM-világban

    Ezen az utolsó órán karrier-tanácsokat és tippeket kaphatsz a termékmenedzsmentben való elhelyezkedéshez vagy előrelépéshez. Megtanulod, hogyan mutasd meg az értékeidet.

    • Énmárkaépítés termékmenedzserként
    • Termékmenedzseri állás megszerzése
    • Termékmenedzserekből álló csapat irányítása
    • A bizalom és a hitelesség fenntartása
  • +

    KEDD (4.4., 17.00 CET)

    Bónusz óra: expressz interjú gyakorlat

    Minden hallgatónak öt perc áll rendelkezésére Manjulával egy próbainterjúra (egy kérdés), és van idő a visszajelzésre.

     

REGISZTRÁCIÓ

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj!

A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.