long term landing
6 hónapos képzés — és te

DIGITÁLIS-MARKETING

kész tokkal a portfólióban
Per 38 lecke el fogsz menni a beállítástól célzott reklámkampányok — fejlesztés előtt átfogó terv üzlet promóciója be digital.
  • 7 február — 29 július
  • élő online órák
  • 6 blokk + gyakorlat
  • 6 tapasztalt marketinges
A tanfolyamot ajánljuk,
ha te:
Kezdő digitális marketinges A gyakorlatban tanuljon meg digitális eszközöket: SEO, Google Ads, Google Analytics, közösségi médiában való hirdetés és e-mailes hírlevél. Ez segít megérteni, hogy mit szeretsz a legjobban, és milyen irányban szeretnél fejlődni.
SMM, e-mail marketinges, PPC specialista Ismerje meg, hogyan viszonyul hangszere más digitális csatornákhoz. Ismerje meg a marketing tervezés és elemzés alapjait, hogy szűk profilú szakemberből teljes értékű digitális marketingessé váljon
Marketingszakember, digitális tapasztalattal nem rendelkező Tanuljon meg ügyfeleket vonzani és növelni a vállalat nyereségét a digitális kommunikációs csatornák segítségével. Tanulja meg, hogyan integrálhatja őket átfogó marketingstratégiájába.
6 hónap alatt elsajátítja a termékek és szolgáltatások népszerűsítésére szolgáló digitális eszközök tárházát — gyakorlaton és tanári visszajelzéseken keresztül
Tanfolyamoktatók ? Az üzleti problémák megoldásában segítenek a digitális marketing segítségével. Hatan tanáraink 40 éves tapasztalattal rendelkeznek a legjobb projektekben és cégekben.
Oksana Kulikova CMO-ként új üzletfejlesztési stratégiát dolgozott ki az Eldorado UA számára. Részt vesz a vállalatok digitális átalakulásában «Ковальская» и METRO Cash & Carry. A Prom.ua-t vezetővé tette az online piacterek között.
Nyikolaj Shokin Több mint 6 éves tapasztalat SEO promócióban és SEO csapatok menedzselésében. Tapasztalattal rendelkezik ökoprojektek, szolgáltatásokat és termékeket kínáló oldalak népszerűsítésében. Jelenleg az App Store Optimization elsajátítása a Kyivstar alkalmazások népszerűsítése érdekében.
Denis Starnikov Fizetett forgalommenedzserként alkalmazásokat, kommunikációt, internetes és televíziós szolgáltatásokat, ökoprojekteket, B2C és B2B termékeket népszerűsít a Kyivstarban. 5 éve futó kampányok Google hirdetések, Youtube, Facebook, LinkedIn platformokon. Különböző típusú kampányokkal működik a csatorna különböző szakaszaiban.
Anna Csasnyikova A Kyivstar növekedési részlegének vezetőjeként a teljesítménymarketinget és a hipotézisek tesztelését irányítja a digitális termékek növekedéséhez. A Danone digitális részlegének vezetőjeként Nutricia elindította a Nutricia Club platformot. A SEO és tartalomstratégia megvalósításának eredményeként a projekt havi 120 ezer felhasználót és az organikus forgalom 50%-át kapja.
Evgenia Romashova Több mint 5 éves SMM tapasztalattal rendelkezik. A Wideworksnél SMM stratégiákat dolgozott ki a Huawei, a Vodafone, Nyx, «Пумб», Activia, és egy év alatt több mint 15 influencer integrációt indított el. Részt vesz a yellowHEAD ügyfelek reklámkampányainak felállításában.
Tatyana Shokina Több mint 6 éves e-mail marketinges tapasztalat. Jelenleg e-mail kampányokat készít és automatizál a MacPawnál, egy IT-termékeket gyártó cégnél. Közvetlen kommunikációt, többcsatornás csatornákat, megnövelt konverziókat hozott létre a gamification és az e-mailek testreszabása révén a Zakaz.ua, Avon, New Balance, MD-fashion, UltraShop webhelyeken.
Arra koncentrálunk
fontos:
A tanfolyamon elsajátíthatod egy keresett digitális marketinges készségeit.
Pozicionálás Portrét készíthet a célközönségről. Hozzon létre egy felismerhető márkát digitálisan, amely növeli az eladásokat, és megkülönbözteti a terméket a versenytársaktól.
Promóciós csatornák Ismerje meg, hogyan állíthat be hirdetési kampányokat, és hogyan válasszon hatékony közösségi hálózatokat a különböző típusú vállalkozások számára. SEO optimalizáló eszközöket fog használni a cég weboldalának népszerűsítésére.
Analitika Kezdje el nyomon követni az elemzéseket a Google Analytics, a Google Search Console és a Címkekezelő segítségével. Az egyes forgalmi csatornák hatékonyságát ROI, ROMI, LTV mérőszámok alapján számíthatja ki.
Marketing-terv A különböző csatornák tartalmának figyelembevételével dolgozza ki saját digitális stratégiai esetét. Ismerje meg a digitális marketing költségvetésének elkészítését.
Eszközök, amelyeket megtanulhatsz:
Regisztrálj
PROGRAM tёnfolyam
PROGRAM tёnfolyam
Blokk #1 - Oksana Kulikova
3 lecke
2 óra
1 teszt
FREE *
A digitális marketing alapjai

Результат: Megérteni a különbséget a klasszikus és a digitális marketing között. Ismer egy sor alapvető digitális eszközt a termékek és szolgáltatások népszerűsítéséhez

Az óra témái:
Blokk #2 - Oksana Kulikova
3 lecke
6+ óra
2 gyakorlati feladat
Hol kezdődik a digitális promóció

Результат: Meghatározhatja a termék/szolgáltatás pozicionálását, hogy kitűnjön a versenytársak közül. A hirdetés beállításához portrét készíthet a célközönségről.

Az óra témái:
Блок #3 - Николай Шокин
7 занятий
11+ часов
5 практических заданий
SEO-инструменты для оптимизации сайта

Результат: Умеете разрабатывать семантическое ядро сайта. Применяете инструменты SEO-оптимизации, чтобы вывести сайт компании в топ поисковой выдачи.

Темы занятий:
Блок #4 - Анна Часникова, Денис Старников
12 занятий
24+ часов
9 практических заданий
Запуск рекламной кампании с помощью digital-инструментов

Результат: Умеете запускать рекламные кампании и анализировать их эффективность на разных каналах трафика.

Темы занятий:
Блок #5 - Евгения Ромашова и Татьяна Шокина
11 занятий
18 часов
7 практических заданий
SMM и Email-маркетинг

Результат: Умеете определять, какая соцсеть нужна бренду. Транслируете контент там, где обитает ваш клиент.

Темы занятий:
Блок #6 - Оксана Куликова
2 занятия
4 часа
1 кейс в портфолио
Внедрение digital-стратегии

Результат: Умеете составлять бюджет на digital-маркетинг. Умеете рассчитывать и анализировать показатели ROI, ROMI, LTV. Добавляете собственный кейс digital-стратегии в портфолио

Темы занятий:
és mi más?
A kurzus élő online órák és videoleckék keverékére épül.
Ingyenes osztályblokk A tanulási formátumot egy ingyenes modulon tesztelheti «A digitális marketing alapjai». Csatlakoztatjuk a rendszerhez my.laba — személyes fiókját, ahol videóleckéket nézhet, és fizetés előtt elvégezheti a házi feladatát.
Hálózatépítés a legjobb marketingesekkel Hozzáférhetsz a kurzus zárt táviratos chatjéhez, ahol tapasztalatokat cserélhetsz, eseteket elemezhetsz és kommunikálhatsz az Eldorado, a Kyivstar, az Evo.company, a Danone stb. marketingeseivel.
Tanulás közben szünetek Hogy megszilárdítsd az előadások anyagát és minőségileg tudjad elkészíteni a házi feladatod — kéthetes szüneteket készítettünk a modulok között.
Fizetési statisztikák a digitális marketing piacon? (alapján ain.ua)

Tanuljon a piacvezetőktől
üzleti oktatás

Laba — nagy ambíciókkal és magas növekedési ütemű nemzetközi cég:
2015
Több mint 100 tanfolyamot indított és 52 ezer hallgatót képezett ki
2019
Képviseletet nyitott Magyarországon
2020
Képviseletet nyitott az USA-ban
2021
Képviseletet nyitott Lengyelországban és Törökországban
Nemzetközi által akkreditált
szervezetek:
Сколько стоит обучение
Вводная часть -
бесплатно
Блок #1 Основы digital-маркетинга
3 занятия
2 часа
1 тест
Платное продолжение курса -
от 3000 грн/месяц 110 $/мес 8300 руб/мес
при оплате в рассрочку от банка
или 32 500 грн 1200$ 90 000 руб
со скидкой 10%
при оплате одним платежом
Блоки #2-6
33 занятия
65 часов
1 кейс в портфолио
Оставьте заявку,
мы свяжемся и уточним подходит ли вам курс
Válasz a leendő hallgatók kérdéseire
Tedd fel a kérdésed
Умных любят