Employer Branding stratégia | LABA üzleti iskola
Élő online kurzus két tapasztalt Employer Branding specialista vezetésével
Időpont:
2023.02.23 - 2023.03.28
Menetrend:
5 hét
kedd & csütörtök
18:00

A munkáltatói márka sokkal több, mint egy hangzatos szlogen egy álláshirdetésben. A jó munkáltatói márka üzleti célokat szolgál, megalapozott, hiteles, megszólítja a jelenlegi és a leendő kollégákat. Vonzó, de valósághű képet fest egy munkáltatóról.

A sikeres munkáltatói márka pedig minden esetben előre definiált célok és stratégia mentén épül, mérhető eredményekkel, változatos csatornákon és eszközökkel teljesedik ki.

Magadra ismertél?
Neked ajánljuk a kurzust, ha:

  • Junior Employer Branding szakember, Recruiter, HR vezető vagy

    Munkád során kapcsolódsz a munkáltatói márkaépítéshez és egy új, stratégiai szemléletet, praktikus eszköztárat szeretnél elsajátítani.

  • PR szakember vagy

    Ügynökségi vagy vállalati oldalon felelsz a munkáltatók külső megítélésének alakításáért? A munkáltatói márka jelentősen eltér egy termék, szolgáltatás vagy brand építésétől, így sok hasznos információt gyűjthetsz!

  • Belső kommunikációért felelsz

    Mindennapi feladataid között szerepel a belső kommunikációs csatornák menedzselése, kollégákkal aktív kapcsolattartás és építés a szervezet részéről, illetve közösségépítés. Megérted, hogyan segíti a munkád egy jó Employer Branding stratégia.

  • Cégvezető, Marketing menedzser vagy

    Szeretnéd megérteni az Employer Branding folyamatait és szeretnéd ezeket stratégiai szinten beépíteni üzleti folyamatokba.

Koncentrálj a vállalat erősségeire

Tudatos tervezés

Minden cég rendelkezik munkáltatói márkával, függetlenül attól, hogy aktívan dolgozik-e érte vagy sem. A munkáltatói márkaépítés egy olyan folyamat, amely hitelesen mutatja be a leendő és már meglévő kollégák számára a cég identitását, és azt, hogy miért jó ott dolgozni, miközben támogatja a vállalat üzleti céljait. A kurzus célja, hogy belevesd magad a munkáltatói értékek felfedezésébe és végigsétálj velünk a munkáltatói élményfolyamon, a bevonzástól a megtartásig.

Mérhető eredmények

Talán sosem volt ekkora a verseny a cégek között a munkaerőpiacon, mint manapság: tehetségekért, új jelöltek megszólításáért és a szakemberek megtartásáért folyik a mindennapi harc. Ha már van egy jól felépített stratégia, az eredmények adatalapú mérése elengedhetetlen. Marketingkommunikációs ismeretekkel, mérési és visszamérési módszerekkel vértezünk fel a megfelelő kampánymenedzsment érdekében, hogy a kurzus elvégzése után azonnal használható eszköztárral rendelkezz az Employer Branding területén.

A kurzusról
01
Employer
Branding alapok
Az első néhány alkalom az Employer Branding jelentőségéről, a szervezetben betöltött szerepéről, a fogalmak tisztázásáról, valamint a külső és belső stakeholderek menedzsmentjéről fog szólni. Kitérünk továbbá az alapvető piackutatási eszközökre és módszerekre, hogy minél komplexebb rálátásod legyen a cég jelenlegi megítélésére, a célcsoportok munkahelyválasztási szokásaira és a versenytársak jó gyakorlataira
02
EVP és stratégia-
alkotás
A kurzus második felének fókuszában egyrészt, a szervezet munkáltatói erősségeinek feltárása, az Employer Branding kampányok központjában álló munkáltatói értékígéret (EVP) megfogalmazása és validálása áll. Másrészt, bemutatjuk a munkáltatói márka stratégiaalkotásának folyamatát, valamint azt, hogy miként tudod összehangolni ezt az üzleti célokkal.
03
Kampány-
tervezés

Az utolsó alkalmak során olyan gyakorlati tudásra és eszköztárra tehetsz szert, amellyel magabiztosan tervezhetsz külső és belső munkáltatói márka-kampányokat: csökkentheted a toborzási költségeiteket és a fluktuációt, valamint vonzó munkáltatóként emelkedhettek ki a munkaerőpiaci zajban.

Az előadóról
Vass Melinda LinkedIn Profile
  • Több mint 9 év tapasztalattal rendelkezik Employer Branding, Employee Experience és Belső Kommunikáció fókuszú szerepkörökben
  • Jelenleg Svédországban a Volvo Group - Head of Employee Experience Communication szerepkörében építi nemzetközi csapatát
  • Több éves folyamatfejlesztésti és stratégiatervezési szerepkörökben felelt, budapesti- országos- és Adria régiós szinteken
  • Szakmai koordinációja alatt a Bosch csoport visszatérően évek óta a legvonzóbb munkáltató és a fiatalok egyik legnépszerűbb munkahelye
  • A Bosch budapesti Fejlesztés Központjának dinamikus növekedésének támogatását látta el csapatával, +3000 kolléga bevonzása a mérnöki- SW/IT célcsoportokból köthető pályafutásának ezen szakaszához
  • Globális kampányimplementációs folyamatokat koordinált sikeresen csapatával a magyarországi piacra és igényekre, külön fókuszként kiemelve a Diversity és CSR tevékenységeket
  • Sok éves rutinja van a vezetői kommunikáció támogatásában, a pandémia alatt pedig a kríziskommunikációban szerzett tapasztalatot
  • 12 éve önkéntese és középvezetője a Bátor Tábor Alapítvány táborainak, a társadalmi felelősségvállalás elkötelezett nagykövete
Program
01
február 23., 18:00 - 19:30 / csütörtök
Bevezetés az Employer Brandingbe
  • A munkáltatói márka jelentése és jelentősége
  • A munkáltatói márkaépítés aktualitásának oka
  • Alapvető fogalmak és meghatározások: munkáltatói márkaépítés
  • Márkaépítés, HR-marketing/COM-PR
  • A munkáltatói márkaépítés célja
  • A folyamat résztvevői
  • A munkáltatói márkaépítés folyamata a jelöltélménytől az exit interjúig
more
02
február 28., 18:00 - 19:30 / kedd
Az Employer Branding és az Employee Experience kapcsolata
  • Mi az az EEX?
  • Hol az Employer Branding helye a munkavállalói életciklusban?
  • Az Employer Branding és a core HR funkciók kapcsolata
  • Vezetői és üzleti felelősség a belső EB-ben
more
03
március 2., 18:00 - 19:30 / csütörtök
Az Employer Branding helye az üzletben
  • Az Employer Branding és üzleti stratégia kapcsolata
  • Hány márka létezik, avagy hogyan kapcsolódik az ügyfél- és a munkáltatói kommunikáció?
  • A vállalati kultúra fogalma és szintjei
  • Identitás: az értékek, erősségek felmérése
  • A munkáltatói márka stratégiai értékelése
  • Stakeholder management
more
04
március 7., 18:00 - 19:30 / kedd
Piackutatás, versenytárselemzés és saját márka pozicionálása
  • Milyen külső inputokra van szükség a munkáltatói márkaépítés során?
  • Kutatási eszközök és módszerek (célperszónák és versenytársak irányába)
  • Piackutatási eredmények értékelése és értelmezése
  • Út a jelenlegi márka megítéléstől a vágyott márka építéséig
  • Nemzetközi trendek, jó gyakorlatok
more
05
március 9., 18:00 - 19:30 / csütörtök
Employer Value Proposition
  • EVP fontossága
  • Elhelyezés a HR-folyamatokban
  • Összehangolás a vállalati vízióval, misszióval és brand purpose-szel
  • A kialakítás elvei - Perszónák
  • Bevonás fontossága
  • Validáció
more
06
március 14., 18:00 - 19:30 / kedd
Stratégiai pontok megalapozása
  • Vízió - Misszió meghatározásának fontossága
  • Célcsoportok meghatározása, szegmentáció
  • Perszónák felépítése
  • Stratégiatervezés az üzleti igények mentén
  • Belső és külső EB stratégiai lábak
  • Validációs folyamatok és belső jóváhagyatási szintek
more
07
március 16., 18:00 - 19:30 / csütörtök
Kampánytervezés és munkáltatói márka kommunikációs alapok
  • Employer Branding kampány tervezés alapjai
  • Stratégiából akciók és taktikai tervek
  • Kreatív tervezés: Hogyan lesz EVP-ből munkáltatói márka üzenet és arculat
  • Így készülnek a kampány anyagok: egyedi célcsoportokra specifikált tartalmak (perszónákra szabott szlogenek, plakátok, reklámok stb.)
  • Ügynökség menedzsment
  • Globális irányelvek lokális igények szintézise
more
08
március 21., 18:00 - 19:30 / kedd
Kampánymenedzsment és konverziómérés
  • Toborzás kommunikáció vs munkáltatói márkakommunikáció
  • Munkáltatói márkakommunikációs eszközök
  • Munkáltatói márkakommunikációs csatornák mátrixa(PR, marketing, online, offline, ATL, BTL)
  • Eszközök és csatornák ROI-ja, konverzió mérése
  • A jelöltélmény tudatos tervezése
more
09
március 23., 18:00 - 19:30 / csütörtök
Employee Branding, avagy a sikeres munkáltatói márka alapjai házon belül indulnak
  • Belső kommunikációs célok és eredmények
  • Csatornák, formátumok és az eszköztár kialakítása
  • Célcsoportok definiálása, fókuszcsoportok bevonása
  • Vezetői kommunikáció
  • Employee Advocacy
  • Hatékonyságmérés
more
10
március 28., 18:00 - 19:30 / kedd
Multigenerációs márkaépítés: fókuszban a Z generáció
  • Multigenerációs munkahelyek és munkáltatói márkaépítés
  • A legfiatalabb munkavállalói generáció, a digitális bennszülöttek sajátosságai
  • A Z generáció megszólítása és eredményes toborzása
  • A Z generáció megtartása és ebben a munkáltatói márka szerepe
  • Adj Z generációs filtert a munkáltatói márkádra
more
REGISZTRÁCIÓ
A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztrálj!
Név
This is required field!
E-mail
This is required field!
Telefonszám
This is required field!
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az
Adatkezelési szabályzatunkat az Adatkezelési tájékoztatónkat és az Általános szerződési feltételeket..
Done
You have been signed up successfully. Please, check your inbox.