Üzleti elemzés kezdőknek élő online képzés: megtanítunk valódi üzleti problémák megoldására | LabaÜzleti elemzés kezdőknek élő online képzés: megtanítunk valódi üzleti problémák megoldására | Laba
ÉLŐ, ONLINE KURZUS

ÜZLETI ELEMZÉS KEZDŐKNEK

SZEREZZ 15 (PMI) PDU PONTOT!

Oldd meg a vállalat legégetőbb problémáit és legyél kulcsszereplő a szervezet hatékonyságában!
  • Sajátítsd el az üzleti problémák azonosításához használt megközelítéseket és módszereket, és lesd el az érdekelt felekkel való együttműködés fortélyait!
  • Tanuld meg nyomon követni és végrehajtani a szervezeten belüli változásokat.
  • Elemezd a projektek ereményeit és növeld a hatékonyságukat!

ÉLŐ, ONLINE KURZUS EGY TAPASZTALT ÜZLETI ELEMZŐ VEZETÉSÉVEL

IDŐPONT:

2022. OKTÓBER 26. – NOVEMBER 30.

MENETREND:

5 HÉT

HÉTFŐ & SZERDA

18:00

Ismerd meg az üzleti elemzés alapjait – azonosítsd hatékonyan az üzleti igényeket.

Tudd menedzselni a változásokat, készíts átlátható kimutatásokat. Nagy Péter, a Régiók Európai Bizottságának üzleti elemzője megtanítja, hogyan értelmezd és kezeld az adatokat. Gyakorlati fókuszú kurzusunkon elsajátítod, hogyan dolgozz ki elemzési tervet és hogyan értékeld egy projekt eredményeit.

MAGADRA ISMERTÉL? NEKED AJÁNLJUK A KURZUST, HA:

  • KEZDŐ ÜZLETI ELEMZŐ, PROJEKTMENEDZSER VAGY

    Bővítsd, rendszerezd tudásod és készségeid, hogy előrébb léphess a karrieredben. Tanuld meg, hogyan járulhatsz hozzá hatékonyan egy projekt sikeréhez!

  • FEJLESZTŐ VAGY IT-SZAKEMBER VAGY

    Tanuld meg szervezetten használni az üzleti elemzők által alkalmazott technikákat. Ismerd meg a követelményfejlesztés teljes életciklusát!

  • KARRIERVÁLTÓ VAGY

    Szerezz átfogó, gyakorlati tudást az üzleti elemzésről – az alapvető eszközökről és módszerekről, valamint a legfontosabb készségekről és ismeretekről. Vágj bele az üzleti elemzői karrierbe!

  • DÖNTÉSHOZÓI POZÍCIÓT TÖLTESZ BE AZ ÜZLETI SZEKTORBAN

    Vezesd a projektcsapatokat biztos kézzel a siker felé vezető úton! Teljes képet kapsz arról, hogyan kezeld az üzleti élet állandó változásait, és hogyan hozz jó döntéseket a projektek elindításával kapcsolatban.

AZ ÜZLETI ELEMZŐK KULCSSZEREPET TÖLTENEK BE A VÁLLALAT HATÉKONYSÁGÁBAN

  • Mit csinál egy üzleti elemző?

    Az üzleti elemzők hidat képeznek az IT-csapat és az üzleti partnerek között. A folyamatokat megértve határozzák meg a követelményeket, illetve javaslatokat, jelentéseket készítenek a vezetők és az érdekelt felek számára. Képzésünkön megismerkedsz az üzleti elemzés lépéseivel, miközben megérted az elemzők szerepét és felelősségi körét egy projektcsapaton belül.

  • Mit fogsz tanulni?

    A kurzus során igényelemzési technikákkal ismerkedsz meg, és betekintést nyersz a folyamatmodellezés módszereibe. Bepillantást nyersz az üzleti folyamatok felderítésére és optimalizálására használt eszközök kiválasztásába és alkalmazásába. Megtanulod, hogyan kezeld és hajtsd végre a vállalaton belüli változásokat, és miképp tedd ezt a folyamatot egyszerűbbé és eredményesebbé minden résztvetvő számára. Kezedbe adjuk az eszközkészletet, ami egy igazán sikeres üzleti elemzői karrierhez szükséges!

A KURZUSRÓL

  1. ÜZLETI ELEMZÉS A GYAKORLATBAN

    A kurzus során megvizsgáljuk a különböző problémák megoldásait, megértjük, mi és hogyan fordulhat rosszra, és rangsoroljuk a folyamat során jelentkező feladatokat. Megismered az üzleti problémák azonosításához használt megközelítéseket és módszereket, és megtanulod, milyen technikákat alkalmazz a feladatok sikeres elvégzéséhez. Lesd el az érdekelt felekkel való együttműködés fortélyait, elemezd a projektek eredményeit, és növeld hatékonyságukat!

  2. A KÖVETELMÉNYEK KEZELÉSE

    Bevezetünk az igények felderítésének és követelményekké alakításának lépéseibe és módszereibe, valamint az üzleti elemző szerepkörének rejtelmeibe is. Értsd meg a különbséget a funkcionális és a nem funkcionális követelmények között, és kóstolj bele az összegyűjtött követelmények elemzésének és modellezésének módszereibe. Ismerkedj meg a követelményéletciklus-menedzsment fogalmával és az üzleti elemzésben és projekttervben használt dokumentumok elkészítésével.

  3. ESZKÖZÖK ÉS TECHNIKÁK TECHNIKÁK

    Ismerd meg a leghatékonyabb eszközöket és technikákat, mert ez neked is segíthet abban, hogy új és jobb megoldásokat találj, és sikeresebbé tehesd a cégedet! Megismerkedsz az MS Visio, a draw.io / diagrams.net és az Enterprise Architect szoftverekkel. Kurzusunkon azokat a kulcsfontosságú eszközöket vizsgáljuk meg, amelyek segítenek egy vállalat problémáinak hatékony megoldásában.

ELŐADÓ

NAGY
PÉTER

  • Jelenleg a Régiók Európai Bizottsága (Európai Unió) üzleti elemzője.
  • Üzleti elemző és csoportvezető pozíciót töltött be a NEXON-nál, Magyarország piacvezető bér- és humánügyviteli szoftverfejlesztőjénél.
  • 10+ éves tapasztalatot gyűjtött multinacionális környezetben, olyan vállalatoknál, mint az Allianz Hungária és a Hewlett-Packard.
  • Azon kevesek közé tartozik Magyarországon, akik rendelkeznek a Project Management Institute PMI-PBA® (Professional Business Analyst) vizsgájával.
  • Célja, hogy az üzleti elemzés a vállalati projektkultúra szerves részévé válhasson Magyarországon is.

PROGRAM

  • 01

    OKTÓBER 26. SZERDA, 18:00

    Bevezetés az üzleti elemzésbe

    • Az üzleti elemző szerepköre
    • Készségek
    • Projektmenedzser vagy üzleti elemző?
    • Stakeholderek
    • Az üzleti elemzés helye és folyamata
  • 02

    NOVEMBER 2. SZERDA, 18:00

    Igények és lehetőségek

    • Mi kell az üzletnek?
    • A szervezeti célok és hatásuk
    • Jelen, jövő és a gap
    • Az üzleti elemző eszköztára
    • Üzleti esettanulmány – Business Case
    • Projektindító dokumentum
  • 03

    NOVEMBER 7. HÉTFŐ, 18:00

    Az Érintettekről

    • Hogyan találjuk meg őket?
    • Mit kell tudni róluk?
    • Az üzleti elemző eszközei
    • Együttműködési lehetőségek a projektmenedzser és az üzleti elemző között
  • 04

    NOVEMBER 9. SZERDA, 18:00

    Az üzleti elemző is tervez

    • Tervezés – mikor és miért?
    • Mi legyen a tervben?
    • Tesztelés
    • Tervezni a tervezhetetlent – változáskezelés
    • Tervezetten eljutni a jövőbe
    • A tervezés projektben betöltött helye
  • 05

    NOVEMBER 14. HÉTFŐ, 18:00

    Követelmények gyűjtése

    • Honnan?
    • Követelmények típusai
    • A „jó” követelmény, avagy a tulajdonságok tulajdonságai
    • Mit kezdjünk a követelményekkel?
  • 06

    NOVEMBER 16. SZERDA, 18:00

    Követelmények elemzése

    • Elemzés – mikor és miért?
    • Az elemzés folyamata és lépései
    • Követelmények priorizálása és ellenőrzése
    • Modellezés
  • 07

    NOVEMBER 21. HÉTFŐ, 18:00

    Követelmények dokumentálása

    • BRD és SDS – különbségek, készítés módja
    • Adaptív és prediktív „dokumentáció”
    • Backlog és követelmény lista
    • Az elfogadási kritériumok
  • 08

    NOVEMBER 23. SZERDA, 18:00

    Követhetőség, átláthatóság, monitorozás

    • A Traceability mátrix és szerepe
    • Alapkövetelmények (baseline)
    • A változások kezelése
    • Roadmap
  • 09

    NOVEMBER 28. HÉTFŐ, 18:00

    Értékelés

    • Mi ez és mikor kell?
    • Tesztelés és a BA
    • A megoldás értékelése
    • Az elfogadás – amikor végre vége
  • 10

    NOVEMBER 30. SZERDA, 18:00

    A deszantos üzleti elemző – miután a projekt elindult

    • Ami nélkül túl kockázatos…
    • …és amit még megtehetsz, ha már benne vagy

REGISZTRÁCIÓ

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztrálj!

Kötelezően kitöltendő mező
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.