Digitális marketing élő online kurzus: a hatékony online jelenlét alapjai Végső Péterrel | LABA üzleti iskola

Digitális Marketing

Élő online kurzus

Szeretnéd megalapozni márkád vagy vállalkozásod digitális marketing-stratégiáját? Ismerd meg azokat az eszközöket és platformokat, amelyeket a célközönség aktív bevonására és az ügyfelek megtartására használhatsz. Alkalmazd a kurzuson megszerzett tudást a munkádban – akár már másnap!

2023.02.16. — 2023.03.30.

A kurzusról
lector

Szeretnéd megalapozni márkád vagy vállalkozásod digitális marketing-stratégiáját? Ismerd meg azokat az eszközöket és platformokat, amelyeket a célközönség aktív bevonására és az ügyfelek megtartására használhatsz. Alkalmazd a kurzuson megszerzett tudást a munkádban – akár már másnap!

A kurzusról

FORMÁTUM

webinárium

házi feladatok

visszajelzések/értékelések

MENETREND

12 alkalom

18:00 – 19:30

Alakíts ki vásárlóid számára digitális csatornákon átívelő élményt

Milyen lehetőségeid lesznek 2023-ban arra, hogy digitális csatornákon keresztül építsd a márkádat, add el termékeidet, vagy gyarapítsd a követőbázisodat? Gazdagodj egy új szemlélettel, mely segíti jövőbeli üzleti döntéseidet!

Maradj releváns az ügyfeleid számára

Hogyan alkoss ütős tartalommarketing-stratégiát, és alakíts ki csatornaspecifikus és releváns tartalmat? A kurzuson részletesen bemutatjuk a hatékony, contentalapú stratégiaalkotás eszközeit. Tartsd a lépést a dinamikusan változó közösségi csatornák és appok világával!

Építs saját digitálismarketing-stratégiát!

A tanultakat lehetőséged lesz a gyakorlatban is alkalmazni – a 12 alkalmas kurzus alatt olyan házi feladatokkal készülünk, aminek hasznát veszed a saját marketingstratégiádben és akciótervedben is.

lector

Végső Péter

Linkedin profile

  • Senior manager – digital strategy, Adidas.
  • Jelenleg a sport- és divatmárka globális e-commerce stratégiájának kialakításával foglalkozik.
  • Több mint 12 éves szakmai múltja során az Adidas brand menedzsereként számos termék – köztük az Ultraboost, a Predator és a Yeezy – hazai bevezetése fűződik a nevéhez.
  • Saját webshopot és híroldalt is üzemeltetett, ügyfelei között volt a Nike, az Adidas és a Converse is.

Program

Dates

február 16. - március 28.

Program
Alkalom 1február 16. 18:00 - 19:30
A digitális marketing alapjai
  • Kurzus struktúra
  • Projektmunka ismertetése
  • Bevezetés a digitális marketing világába
more
Alkalom 2február 21. 18:00 - 19:30
A vásárló a középpontban
  • Online vásárlói viselkedés és trendek
  • Célcsoport meghatározása
  • A vásárló útja és a konverzió
more
Alkalom 3február 23. 18:00 - 19:30
Marketingcélok meghatározása a digitális térben
  • Milyen a jó marketingcél?
  • Költségvetés tervezése
  • Hogyan segítheti az online versenytárs-kutatás saját terveinket és célmeghatározásunkat?
more
Alkalom 4február 28. 18:00 - 19:30
Hagyományos digitális marketing csatornák
  • Saját és külsős csatornák megkülönböztetése - hogyan álljunk több lábon?
  • PPC és Display hirdetések
  • Affiliate marketing és partnermarketing a gyakorlatban
  • Email/CRM és az adatbázis-marketing
  • Online PR, együttműködések
more
Alkalom 5március 2. 18:00 - 19:30
A közösségi média csatornák szerepe
  • Facebook, Instagram, TikTok és a Snapchat, mint marketing eszköz
  • Videó megosztó oldalak és a YouTube
  • Facebook Messenger és más chat applikációk
more
Alkalom 6március 7. 18:00 - 19:30
Influencerek és online közösségek, mint marketing eszköz
  • Mi alapján különböztetjük meg az influencereket?
  • Hogyan válasszunk a marketing céljainknak megfelelő influencert?
  • Hogyan néz ki a hatékony online közösségépítés?
more
Alkalom 7március 9. 18:00 - 19:30
Feltörekvő digitális marketing csatornák
  • Bevezetés a Web 3.0 korszakába
  • Mi a különbség a Metaverzum és a Gaming világa között?
  • Ki beszél hozzám? Mesterséges Intelligencia és a chatbotok
more
Alkalom 8március 14. 18:00 - 19:30
Milyen a jó weboldal 2023-ban?
  • Felhasználói élmény és webdesign alapok
  • Mi az a Search Engine Optimization és hogyan landolhatunk jó helyen a Google-ben?
  • Elég a weboldal? Mikor van szükségünk mobil verzióra vagy saját applikációra?
more
Alkalom 9március 16. 18:00 - 19:30
Webshop tervezése és üzemeltetése
  • Milyen webshop típusokat különböztetünk meg?
  • Hogyan épül fel egy jó webshop és mik a kötelező elemei?
  • Kész a webshop, hogyan tovább? Üzemeltetés a gyakorlatban
more
Alkalom 10március 21. 18:00 - 19:30
Tartalommarketing és -stratégia
  • Milyen a jó online tartalom és kit akarunk elérni vele?
  • A minőség, vagy a mennyiség a lényeg?
  • Hogyan működik a személyre szabott tartalom?
more
Alkalom 11március 23. 18:00 - 19:30
Integrált digitális marketing-stratégia
  • Hogyan harmonizáljuk online és offline marketing csatornáinkat?
  • Többcsatornás marketing kiépítésének módja
more
Alkalom 12március 28. 18:00 - 19:30
Mérés és analitika
  • A hatékonyság mérésének eszközei
  • Az adatokra, vagy az ösztöneimre hallgassak? Hogyan honosítsuk meg az adatalapú kultúrát?
more

Itt tudsz jelentkezni

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztráljon!

>