Bencsik Győző
Az Unilever, Egis és Kifli.hu
marketing vezetője
Hogyan tűnj ki a versenytársaid közül?
Ne a terméket add el, hanem a márkád!
Egy vállalkozás sikeres márkaépítésével
kapcsolatban a legelső, amit meg kell érteni,
hogy a brand egy mély és erős kapcsolaton
alapszik a fogyasztóval. Mint minden
kapcsolat, ez sem működik bizalom és
érzelmi kötődés nélkül.
Kifejezetten fontos számodra, hogy célzottan és hatékonyan népszerűsítsd az általad kínált terméket vagy szolgáltatást.
Fontos számodra, hogy hatékonyan érd el a célközönséged, szeretnél bizalmi kapcsolatot kiépíteni a márka és a fogyasztó között.
Ha egy kisebb cégnél önállóan végzed a marketing tevékenységet és szükséged van egy jól strukturált rendszerre a mindennapi munkavégzéshez.
Szeretnéd megérteni, hogy ügyféloldalon hogyan zajlanak a napi szintű munkafolyamatok, ezzel is elősegítve a tökéletes marketing stratégia megalkotását.
Az előadóval együtt lépésről lépésre fogod létrehozni a saját márkádat: célcsoport elemzése, pozicionálás kidolgozása, reklámkampányok elemzése. A kurzus végére létrehozzuk a márkafejlesztési tervet, amit prezentálhatsz a döntéshozóknak vagy tulajdonosként a csapatodnak.
A képzésen végigkísér az előadó és a LABA csapata. Személyes visszajelzést és támogatást nyújtunk a házi feladatok elkészítése során. Ezen kívül tagja leszel a kurzus zárt Facebook-csoportjának, ahol tapasztalatot cserélhetsz a többiekkel.
Mit kell tudni az ügyfélről? Hogyan kommunikál a konkurenciád? Hol a helyed a piacon?
Együtt megismerjük a piackutatás minden részletét, meghatározzuk a célközönséged felépítését.
Miért nem lesz minden vállalatból márka?
Elmagyarázzuk, hogyan emelkedj ki a versenytársak közül. Megtanulod, hogyan igazodhatsz a fogyasztói igényekhez, érzelmekhez és a versenyképes üzleti környezethez, és azt, hogyan növeld a termék iránti lojalitást.
A termék nem csak létezik, hanem meg is szólal.
Meghatározzuk az optimális kommunikációs csatornákat és a reklám céljait. Együtt kielemezzük az ügyféladatbázist és megfogalmazzuk az ügyfelek megtartásának módszerét. Megvizsgáljuk a brand építésével, mérésével és kezelésével kapcsolatos témákat és különféle stratégiai eszközöket