Brand Management a gyakorlatban
ÉLŐ ONLINE
KURZUS

Brand Management a gyakorlatban

Bencsik Győző

Az Unilever, Egis és Kifli.hu
marketing vezetője

Görgess lejjebb
DÁTUMOK: Február 23. - Március 28.
IDŐTARTAM: 6 hét , hétfői és szerdai napokon, 18:00-19:30
Online kurzus az Unilever, Egis és
Kifli.hu marketing vezetőjével

Hogyan tűnj ki a versenytársaid közül?
Ne a terméket add el, hanem a márkád!

Egy vállalkozás sikeres márkaépítésével
kapcsolatban a legelső, amit meg kell érteni,
hogy a brand egy mély és erős kapcsolaton
alapszik a fogyasztóval. Mint minden
kapcsolat, ez sem működik bizalom és
érzelmi kötődés nélkül.

Ha magadra ismersz, ez a kurzus neked való
Vállalkozó vagy egyéni vállalkozó vagy

Kifejezetten fontos számodra, hogy célzottan és hatékonyan népszerűsítsd az általad kínált terméket vagy szolgáltatást.

Kommunikációval és e-kommunikációval foglalkozol

Fontos számodra, hogy hatékonyan érd el a célközönséged, szeretnél bizalmi kapcsolatot kiépíteni a márka és a fogyasztó között.

Kis- és középvállalkozás marketing szakembere vagy

Ha egy kisebb cégnél önállóan végzed a marketing tevékenységet és szükséged van egy jól strukturált rendszerre a mindennapi munkavégzéshez.

Reklám, média vagy kommunikációs ügynökségnél dolgozol

Szeretnéd megérteni, hogy ügyféloldalon hogyan zajlanak a napi szintű munkafolyamatok, ezzel is elősegítve a tökéletes marketing stratégia megalkotását.

A márka nem csak létezik, hanem meg is szólal!
Szakmai fejlődés

Az előadóval együtt lépésről lépésre fogod létrehozni a saját márkádat: célcsoport elemzése, pozicionálás kidolgozása, reklámkampányok elemzése. A kurzus végére létrehozzuk a márkafejlesztési tervet, amit prezentálhatsz a döntéshozóknak vagy tulajdonosként a csapatodnak.

Támogatunk

A képzésen végigkísér az előadó és a LABA csapata. Személyes visszajelzést és támogatást nyújtunk a házi feladatok elkészítése során. Ezen kívül tagja leszel a kurzus zárt Facebook-csoportjának, ahol tapasztalatot cserélhetsz a többiekkel.

A kurzusról
Piackutatás

Mit kell tudni az ügyfélről? Hogyan kommunikál a konkurenciád? Hol a helyed a piacon?
Együtt megismerjük a piackutatás minden részletét, meghatározzuk a célközönséged felépítését.

Márkaépítés

Miért nem lesz minden vállalatból márka?
Elmagyarázzuk, hogyan emelkedj ki a versenytársak közül. Megtanulod, hogyan igazodhatsz a fogyasztói igényekhez, érzelmekhez és a versenyképes üzleti környezethez, és azt, hogyan növeld a termék iránti lojalitást.

Út a sikerhez

A termék nem csak létezik, hanem meg is szólal.
Meghatározzuk az optimális kommunikációs csatornákat és a reklám céljait. Együtt kielemezzük az ügyféladatbázist és megfogalmazzuk az ügyfelek megtartásának módszerét. Megvizsgáljuk a brand építésével, mérésével és kezelésével kapcsolatos témákat és különféle stratégiai eszközöket

ELŐADÓ
Bencsik Győző Az Unilever, Egis és Kifli.hu marketing vezetője
+15 éves szakmai tapasztalattal rendelkező marketing orientáltságú felsővezető.
Három multinacionális vállalatnálnál töltött be vezetői pozíciót (Unilever, Egis, Ascendis Health).
+15 ország piacára dolgozott, többek között: magyar, lengyel, orosz, angol, német és dél-afrikai piacokra.
Tapasztalat startup elindításában (Kifli.hu), és a helyi kkv-k marketing munkájának a strukturálásában.
Három szegmensben is tevékenykedett: FMCG, OTC, e-kereskedelem ​
+30 márkán dolgozott már (Carte d’Or, Knorr, Domestos, Hellmann’s, Betadine, Cralex, Suprastinex, Kifli.hu). ​
A teljes marketing spektrum ismerete: pozicionálás, bevezetés, újra-bevezetés, termékfejlesztés, kreatív fejlesztés, ATL kommunikáció, Performance Marketing, BTL kommunikáció. ​
egy arany Effie (Lipton tea) és egy ezüst Effie (Magnum jégkrém) díjjal kitüntetett szakember ​
A kurzus programja
Itt tudsz jelentkezni
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.